***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ik ga vanmiddag nog even slapen hoor Swissie! Had ik ook al bedacht dat het best zwaar zou worden..

Enneuh.. je huis niet opruimen?! Ben je nou helemaal betoeterd! Je woont in Zwitserland hoor!! :-))

Fijn dat het iets beter met Finn gaat!
hahaha gelukkig is mjin zus geen Zwitserse, en weet ze deze regels niet.

Eigenlijk valt de zooi wel mee, alleen de admin ligt altijd overal. En de keuken is niet tip top.

Trouwens Zwitsers met kinderen zijn in mijn ervaring minder erg dan zonder. Heel af en toe kunnen we nu ook eens spontaan (lees over een x aantal uren) iets met vrienden afspreken.
haha, zijn ze in zwitserland zo ontzettend netjes dan? Of alleen als er iemand op bezoek komt?
Als je hier met vrienden iets afspreekt, maar je een afspraak voor over drie weken, dan ga je daarvoor naar de kapper en koop je nieuwe kleren.

Over schoonmaken hoef ik dan denk ik niks meer te zeggen ...
Even Xaloy en compli heeeeel veeeeeel succes en geluk toewensen met de grote verhuizing!!!!

Hier alles goed hoor! Heb gister hartje luid en duidelijk gehoord van de kleine....kom later terug!
echt?
Xaloy en Compli, wow, het is zover! Heel veel succes met de verhuizing!!!
he framboosje... fijn dat alles goed gaat het de beeb! Hoe gaat het jou? Veel last van kwaaltjes? Valt het je zwaar zwanger en een kruipende Tommy? Was jij nu ook nog aan het werk?
Swissie, waaaat?? Heel veel beterschap voor die arme Finn trouwens, lees nu pas dat hij zo ziek is. Zet 'm op knullie!
Framboos, Joepie Heerlijk voor je dat alles goed gaat. We willen inderdaad meer horen!

Micha, gelukkig gaat het alweer een stuk beter. Ik weet alleen niet zogoed wat ik met die pseudokroep aanmoet. Vanacht heb ik hem bij ons in de kamer gezet (we hebben een bedje op wielen), maar toen werd hij wakker omdat ik moest hoesten (we hebben zijn verkoudheid ook een beetje meegekregen). Da's natuurlijk niet de bedoeling. Toen heb ik hem maar weer snel teruggereden naar zijn eigen kamertje (schuin tegenover die van ons). Als er iets is, zouden we dat zeker direct moeten kunnen horen.

Heb hem er vanacht een paar keer uitgehaald om hem rechtop te laten hoesten. Lekker even bij mama weer rustig worden.
Voor de dames met een tuigje van Trip trap, ik heb foto's van mijn wijze op msn gezet. Verder staan er een aantal foto's van een zieke Finn.
Kleine pop beterschap !! Het duurt toch al zo lang dat ze ziek is, hopelijk kan ze de komende dagen uitzieken.

Xaloy veel succes met de verhuizing!

Ik ga zo meteen eens kijken naar de foto's op msn
ah en framboos gefeliciteerd met je hartje !!
Popje nog steeds niet beter? Wat duurt dat lang! Beterschap!

Fijn dat Finn geen enge aanval heeft gehad vannacht. Hoe lang duurt het voordat het over is? Lieve foto's! Nu snap ik je tuigjes-verhaal. Ik heb hem hetzelfde, maar heb hem niet over het bovenste rugleuninkje, maar tussen de twee door.

Spitsmuis: tension tamer van Celestial seasons is hartstikke lekker!, die sleepy time is inderdaad niet drinkbaar. Maar ehm...mag hij dan ook geen venkelthee? Maar dat geven ze baby's toch ook tegen krampjes?

Icke: die stoel is erop gemaakt denk ik, alle kinderen gaan op een gegeven moment knagen. Max knaagt ook aan alles; de box, zijn bed, het bad, bordjes... Misschien krijgt hij wel nieuwe tanden want hij kwijlt ook weer enorm.

Ben de rest even kwijt...

Het was leuk gisterenavond! Champagne gedronken en lekkere hapjes gegeten. Ik heb nog even een ring gepast die me toch wel erg goed stond..., maarja, die e4.000 had ik niet zomaar . Leuke avond dus.

(begin ik weer...sorry)

Ik zat nog even naar die eetschema's te kijken, maar als Max 3/4e boterham eet, dan past naar niet nog 160cc melk/ water of thee bij. Hij neemt een paar slokjes en dat is het dan.

Wel erg grappig dat brood eten, hij pakt mijn arm om naar zijn mond te brengen als hij niet snel genoeg een nieuw hapje krijgt.
Leuk, leuk, leuk,

Ik ben druk bezig met het organiseren van Kaj's kinderpartijtjee (hij is volgende week jarig). Hij krijgt een superheldenfeestje en ik ben net ergens wezen kijken bij een feestkistenverhuur-bedrijf. Heel leuk, allemaal spulletjes om het huis in superheldenthema te versieren, voor alle kinderen spiderman, batman en superman pakken en ook nog superhelden spelletjes. Ik heb een kist besteld voor volgende week! Het is leuk, ik heb er zin in!

(Kaj is dus helemaal gek van spiderman, batman, etc. net als de meeste jongetjes van zijn leeftijd!)
Wat schattig! Hoeveel kindjes komen er?
Celestial seasons vind ik ook lekkere thee, enkel jammer dat het een beetje duurder is dan gewone thee bij de supermarkt.

Jeej ben al bijna half in 'de vliegeraar' leest best vlot weg.
Waarom is Max vergeten dat hij van zijn buik naar zijn rug kan rollen en rolt hij direct terug als ik hem naar zijn rug heb geholpen???
Xaloy en Compli.. goede reis!!!

Lara.. nog leuke ('extravagante') mensen gezien gisteren? Daan doet dat ook altijd met mijn arm, erg grappig idd.

Layla..jij bent toch ook overgestapt van Nutrilon op Friso?Ben je gelijk overgestapr of heb je eerst gemengd?

Ik heb net ook een pak Friso gehaald, want de Nutrilon is hier opeens weer een euro duurder geworden, 13,99 per pak nu (Omneo) en Friso comfort 10,99..scheelt toch wel weer.

Zo, als het goed is wordt dinsdagmiddag het koopcontract getekend en de definitieve overnamedatum bepaald, spannend!

o, even een kat uit de box schoppen...
Lara, de miljonairsfair was met op AT5, ik keek nog of ik je zag maar nee. Wat grappig dat jullie daar waren zeg!

Ik ben brahahak, gisteren iets te diep in het champagneglas gekeken...
Xaloy, Compli & Robbie, suc6 met de grote verhuizing! Heel veel geluk (& gezondheid!!!!!!!!!!!!!!!!!) in het Zwitserse!

Framboos, wat fijn dat de echo weer goed was (of had je nou alleen het hartje gehoord met de doptone?). Hebben jullie het al aan de omgeving verteld?

Swissie, Finn is ook erg ziek zeg, zielig! Ik herken het auwwwwmamamama huiltje wel, kleine pop leek vorige week ook de hele tijd maaaaaaamaaaaaaa te jammeren. Hoop dat het snel beter gaat!

Lara, hoe kom jij aan een uitnodiging van de miljonairsfair???? Begeef jij je in zulke welgestelde kringen ?
Ja Lara,hoe was de miljonairfair? Ben erg benieuwd!

Had je een feestje, Micha? Heb ik iets gemist?

Spannend Lievelust,koopcontract tekenen.... bijna verkocht!

Lara, Kaj mocht 5 kinderen uitnodigen.

Lara, als je erachter komt hoe je Max op zijn rug kan laten liggen, wil je dat Ole dan ook even uitleggen!

Over de thee, ik heb hier baby-venkel thee drank van milupa. Deze mag je vanaf de eerste week al geven. Dus gewone venkelthee lijkt me ook geen probleem.

Nog een lekkere koekjestip: Bis Kids, bio-organische babykoekjes van de natuurwinkel. Die zijn erg lekker, ook Kaj en ik vinden ze lekker!

Xaloy en Compli, zit de verhuiswagen al vol? Eem hele goede reis naar het Zwitserse land! Ook voor Robbie natuurlijk, waarschijnlijk slaapt hij heerlijk in de auto!
Punkie, hoe gaat het nu met Kleine Pop?
Gaat beter, ze had alleen vandaag op het kdv NIKS geslapen.... maar ze is wel heel vrolijk weer, net onder de douche kreeg ze de hele tijd de slappe lach omdat ik kwak-kwak-kwak zei........hahahaha!

Klinkt goed die koekjes! Vroeguh hadden ze bij AH ook biologische kinderkoekjes, maar die zijn nu ineens uit het assortiment (?). Ik geef trouwens ook gewoon rooibos en venkel en kamille thee.

Lievelust, hebben jullie het cafe verkocht?!
Fijn dat het beter gaat Punkie, een lachbui is het eerste begin!

Waren wij maar zo welgesteld Punkie! Mijn vriend kent de hoofdredacteur van de Quote (de nieuwe Jort Kelder) en kon zo aan kaartjes komen.

Micha: waar heb jij in het champagneglaasje gekeken? Was het gezellig? Ik heb het AT5-nieuws gemist, maar blijkbaar was ik dus toch niet te zien.

Ik heb juist de indruk dat als je de hele avond alleen champagne drinkt, je eigenlijk geen kater hebt (althans, zo werkte het vandaag bij mij).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven