***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Iedereen fijne kerstavond enzo. Wij doen vanavond helemaal niets (hoewel ik de hele tijd kerstliedjes zing voor Robbie) want mijn schoonouders komen morgenavond pas.

OK, dat is dus NIET Robbie he? No way dat ik mijn kind voor zoiets zou lenen! Maar het gaat om het idee :-)
Whahaha ik vind het wel schattig hoor!
Xaal, ik dacht dus even dat het Robbie was!

Wat gaan jullie doen met de kerst? Onze plannen zijn als volgt:

-Morgenmiddag ga ik even met de jongens naar mijn oma. Muisman blijft thuis om te koken.

-Morgenavond komen mijn zusje en haar vriend eten. (Gezellig!)

-Tweede kerstdag gaan we naar mijn ouders.

Vanavond doen we heerlijk, zalig niets!
Onze kerst:

Vanavond doen we niks, wel gezellig allebei thuis. Wijntje erbij, gezellig.

Morgen klein etentje hier thuis met vriendin.

Tweede kerstdag naar ouders, borrel (hij had het over hapjes en een drankje maar hem kennende is het drank en een hapje) bij oudste broer en misschien even langs opa en oma. En weer naar huis.

Fijne avond digi's!
Onze kerst:

Vanavond doen we niks, man moet gewoon werken. Morgenmiddag naar mijn ouders, mijn zussen en aanhang komen ook en dan hebben we 's avonds kerstdiner. 2e kerstdag blijven we lekker thuis, hebben niks afgesproken maar we hebben nog wat dvd's liggen die we nog niet gezien hebben. Oh ja en morgen wil ik ook nog even naar mijn tante die heeft net een pup gekregen dus die kan niet naar mijn ouders komen, dus dan gaan we ff bij haar langs.
Trouwens, wel raar, die vlekjes bij Max, ik hoop dat het niks ernstigs is.
prettig kerstfeest meisjes

Xander eet nu weer beter, gister heeft hij in het centrum (jaja verwarming werkte in de namiddag weer) twee kleine fruithapjes naar binnengewerkt zonder over te geven. Vandaag heeft hij al een halve fles weggedronken.

Morgen ga ik weer naar het centrum met X, en misschien donderdag ook. Vrijdag moeten we weer naar de kno-arts
Hoe gaat het met Max?

Onze kerst: Wij krijgen vanavond mijn schoonouders hier. Aangezien we niet weten hoe laat precies eten we vanavond raclette. En morgenavond ga ik dan even echt in de keuken staan, hoewel het culinaire gehalte nog meevalt, meestal doe ik meer moeite. Maar dat had met tijd te maken. Voor een beetje kerstdiner moet je aardig wat voorbereidingstijd hebben om de meest onwaarschijnlijke ingredienten ergens vandaan te halen, en die tijd had ik nu gewoon niet. Dus, een redelijk simpel kerstdiner. Schoonouders blijven tot zondag. Donderdag ga ik gewoon weer werken.
MERRY X-MAS, DARLINGS!

Zo, wij hebben de pakjes net uitgepakt. Ik heb seizoen drie van Desperate Housewives gekregen (jippie!), de jongens hebben een boerderij en een kegelspel van Lilliputiens gekregen (had ik al gekocht toen ik nog zwanger was) en Muisman dus een telefoonoplader voor in de auto. Oh ja, de mannetjes hebben ook nog ieder twee bijtringen gekregen van opa en oma Kerst!

Ik ga me nu opmaken, mijn nagels lakken en mijn haar doen en dan ben ik pleite!

Fijne dag allemaal!
Prettig kerstfeest allemaal!

Fijn dat X weer wat eten heeft binnengehouden Witchke, hoe was het op het centrum?

Xaloy, leuk dat je schoonouders komen. Raclette heb ik nooit gegeten maar lijkt me wel heel lekker. Ik ben ook dol op kaasfondue, helaas doe ik man er geen plezier mee, dat is een echte vleeseter.

Spitsmuisje, leuke kadootjes! Wij gaan vanmiddag bij mijn ouders de pakjes uitpakken. Heb gisteren voor Zahra nog zo'n telefoon van Vtech gekocht want ze grijpt iedere keer onze gewone telefoon. De toetsen zijn nu geblokkeerd en ik weet niet meer hoe ik ze moet vrijgeven grrrrrr.

Een fijn kerstfeest allemaal!!!!!!

liefs Framboos
Xaloy ik had een smsje van Lara, vannacht heeft max bijna de hele nacht gehuild...Vandaag gaat ze weer naar huis, en zal ze daar een dokter raadplegen.

Allemaal duimen voor maxje!
Arme maxje, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand... ik zal voor hem duimen.

Onze kerst: vanavond schoonmoeder + schoonzus en vriend bij ons kerstdiner en blijven ook allemaal slapen.

Morgen naar mijn ouders met mijn broer en vriendin voor kerstdiner.

Derde kerstdag weer naar huis. Icke ben jij de 27e toevallig thuis? Misschien kunnen we een mini-meet doen?
Hier blijft ook iedereen slapen. Gek he?

Max, Beterschap!! Het is echt ziekentijd he? Robbie moet ook al een tijdje hoesten.. we gaan zaterdag naar de KA, voor de eerste keer. We zullen een heleboel te vertellen hebben, en dan mag hij ook voor de zekerheid nog even naar de longetjes van Robbie luisteren.

Heb een kerstdineetje voor Robbie opstaan: zalm met tomaat/worteltjes en rijst

We hebben net het hele huis echt helemaal opgeruimd, er stonden nog wat dozen in de logeerkamer, die zijn nu weg. Alles schoongemaakt, opgeruimd.. we waren wel even bezig, maar nu zijn alle verhuissporen weg.

Het is al twee weken hetzelfde weer hier: mist en kou. Als je 200 meter hoger de berg opgaat sta je op de sneeuw en in de zon, maar we hebben er tot nu toe geen tijd voor gehad. Misschien morgen!

Zo, de rijst kan de keukenmachine in. Dan de hond uitlaten, en dan nog even relèksen voordat de familie binnenkomt. De laatste keer dat we belden zaten ze al 300 km voor Basel, en dat was om 12 uur ofzo
Fijne kerst allemaal!

Net een lekkere brasserielunch, er was zowaar iets open om 12 uur 's middags! De kleintjes bleven lief in hun tripptrappjes zitten, dus erg geslaagd. Nu even bijkomen, straks verder met het eten en zo.

Max, beterschap!
Fijne kerstdagen allemaal!

Beterschap voor Max!!

Onze kerstdagen zijn niet veel anders als de meesten:

Gisteravond gourmet bij mijn schoonouders. Leuke kadootjes gekregen waaronder een jaarabonnement op ouwehandsdierenpark, daar wonen we nog geen 10 minuutjes vandaan.

Als Kaj zometeen wakker wordt gaan we naar mijn ouders waar ook mijn broer en schoonzusje komen en morgen lekker niks (misschien wel naar ouwehand haha).
Max snel beter worden he jongen, ziek zijn tijdens deze dagen is maar niets.

Zo mijn schoonouders zijn net buiten, we hebben hier allemaal 50 euro gekregen de man.

Ik heb al eens op marktplaats gekeken, en ga de volgende boeken kopen (met dank aan het vivaforum voor de tips)

*komt een vrouw bij de dokter

*de weduwenaar

Alles voor maar 10 euro.

Op het centrum was het wel fijn hoor. Er waren twee meiden, een van 2 en een van 6, en die speelden heel fijn met Xander ..
Fijn dat iedereen het leuk heeft!

en wie gaat er morgen werken?????Yep its me!ach...ben om 13uur vrij dus dat valt best mee.

Witch je hebt mooie boeken gescoord! Leg de zakdoeken maar klaar voor die boeken van Kluun, want huilen zal je!!
Allereerst...vrolijk kerstfeest iedereen!!! (beter laat dan nooit he...)

Onze kerst:

Kerstavond-werken..helaas niet de laatste avond. We blijven open totdat er nu echt iets definitief is, want met deze dagen kunnen we zeker omzettechnisch niet sluiten.

Eerste kerst- uitgebreid ontbeten, 's avonds gourmet hier met 10man. Was erg van de gezellige!

Tweede kerst- werken

Daan heeft voor kerst een loopauto/boxspeelbordachtige combinatie gehad, met veel licht en heel veel geluid

(goddank kan ie ook zachtjes of helemaal uit!) en een bal die automatisch vooruit rolt, zodat ie er achteraan kan kruipen..erg grappig om dat smoeltje te zien als die bal weer van hem wegrolt!

Lara..hoe gaat het met Max nu? Wat hij heeft klinkt mij idd ook als de vijfde of zesde ziekte in de oren, Daan had preceis hetzelfde een poaar weken geleden.

Muis.. leuk zijn die Lilliput spulletjes he, ze zijn hier alleen helaas bijna niet te krijgen.

Fambooske.. werk ze vandaag!

Zo, nu even de broodjes in oven doen..tot morgen!
Morgen meisjes,

Lievelust, toch niet de laatste dag. Nou ja, wel logisch ook met deze drukke dagen maar wel rot dat je er zo naartoe leeft en dan wordt het uitgesteld. Nog even!

Framboos, werk ze vandaag!

Hoe is het met Max?

Hier alles goed, leuk etentje gisteren. Straks naar m'n ouders, zie er echt als een berg tegenop... Wordt vervolgd.
Ik kan het me goed voorstellen Mich, veel sterkte! (ik vind het wel heel stoer dat je jezelf over die ruzie hebt heengezet en tòch gaat! )

Lievelust, balen is dat inderdaad, dat jullie nu toch gewoon moeten werken, maar kan me voorstellen dat jullie die omzet nog even meepikken.

Framboos, werkze vandaag!

Hier een rustig dagje vandaag. Gisteren bij mijn ouders was wel gezellig, Zahra wilde overdag alleen niet slapen, die vond alle aandacht natuurlijk veel leuker. Om 7 uur toch nog een uurtje geslapen, daarna een fles gegeven en zijn we naar huis gegaan om een uur of 9. Ze viel in de auto in slaap en werd natuurlijk wakker en wilde toen weer niet slapen. Uiteindelijk heb ik ze om 22 uur nog een klein flesje gegeven en toen viel ze als een blok in slaap. Achteraf gezien had ze gewoon honger, die Olvarit a la carte was niet zo'n succes vanwege de stukjes (is ze nog niet gewend) en ik had later nog een ander potje opengemaakt, maar daar heeft ze ook niet veel van gegeten.

Vandaag maar weer de normale routine. Man is naar de autowasserette, en vanmiddag maar een filmpje kijken ofzoiets.
Witch, dat wordt snotteren geblazen met die boeken! Hou doos Kleenex bij de hand, want vooral Komt een vrouw bij de dokter is een tranentrekker! (de weduwnaar trouwens ook). Ik heb jaren geleden Komt een vrouw bij de dokter op wintersport gelezen en Muisman dacht dat ik gek geworden was. Soms moest ik heel hard huilen en heel hard lachen tegelijk!

Mich, ik vind het heel dapper van je dat je ondanks de ruzie toch gaat. Sterkte!

Framboos, werk ze!

Lara, hoe is het met Maxipaxi?

Lievelust, toch niet de laatste dag! Eerste kerstdag klonk erg gezellig!

Wij hebben gister met mijn zusje en haar vriend gegeten en het was beregezellig! De jongens hebben leuk mee gedaan toen we 's middags bij mijn oma waren, dus alles was okee! Straks gaan we naar mijn ouders, maar vanavond eten we pizza.
Micha: goed dat je naar je ouders gaat hoor! Ik hoop dat het meevalt!

Even snel, want nu even ene uurtje voor mezelf. Ik heb al 3 uur staan koken! Hopen dat het allemaal gaat.

Met Max gaat het weer wat beter, hij is nu alleen nog wat hangerig (erg lastig als je wilt koken...!), maar doet niet meer echt ziek. Ik hou het zelf maar op de 5e of 6e ziekte.
Jeetje Lara, 3 (!!) uur staan koken! Waar begin je aan hihi. Ik heb van mijn moeder een schaal voorgekookte rosevalaardappeltjes met rozemarijn en knoflook meegekregen (ze had veel te veel) en die doe ik straks in de oven met 1 of ander kant-en-klaarkalkoengebraad. Nog ff een salade erbij en klaar ben ik. Zahra heeft al een witlofprakje gegeten (met ham/kaas en banaan daar is ze dol op).

Fijn dat Max zich weer wat beter voelt, trekken die vlekjes ook weg nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven