***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Wat een rare nacht Framboos. Wat vreemd dat Tommy zo moest huilen. En dan zoveel drinken! Lars en Morris willen allebei helemaal niks eten vandaag, ze zijn echt niet lekker. Hebben allebei 38.4 ook. Ze willen gelukkig wel drinken, dus ik maak me nog niet te druk. Is Tommy nu wel weer gewoon vrolijk.

Ik ga eens kijken op kruidvat.

O ja, onstoken oogjes. Wat kun je daar aan doen? Een paar keer per dag schoonmaken met gekookt water toch? Borstvoeding erin druppelen?

O, paniek!
Spitsmuis, goed zo! Novemberkindjes zijn vreselijk schattig, dus je moet er gewoon weer lekker voor gaan over een week of twee! Maar je moet dus eigenlijk medicijnen slikken als je weer zwanger wil worden begrijp ik? Wacht, ik ga even terug naar de vorige pagina om dat stukje nog eens te lezen.
*even voor iedereen die niet elke dag op de msn kijkt (ik ben er zelf zo een): ik heb net een topic geopend over onze eigen verjaardagskalender!*
Muisje, wat heb je toch een lieverd! Novemberkindjes zijn hartstikke leuk hoor (mijn broer is er een van). Ik zie trouwens alleen maar voordelen: je zit in de zomer in je tweede trimester. Dan voel je je het best, dus geen last van de hitte (hmmm...sorry Micha, voor jou wil ik ook wel voordelen bedenken, maar ik moet even Muis oppeppen).

Goh...is kiwi trouwens laxerend? Wist ik helemaal niet.

Micha: arme jochies! Sterkte!

Ik heb een fietszitje gekocht! Ik ga hem zo eens installeren (stoer ben ik he? ). Nu zit ik nog met een heel klein detailtje: hoe doe ik dat met Max als ik mijn fiets op slot wil zetten? Hij staat altijd tegen een paal aan, dus dat is niet zo stabiel en ik kan Max moeilijk op de grond leggen. Iemand ideeen?
Hee, wat leuk! Ik sta al in de verjaardagskalender! (oh wee, oh wee, wie mijn verjaardag vergeet!)
Lara, das best lastig, fiets op slot zetten met kleintje in het stoeltje. Ik zet de fiets tegen de muur en mijn heup op zo'n manier tegen de fiets stabiel staat, dan de sloten erop en dan kleintje eruit. Of (als het droog is) haal ik het kleintje eruit, zet dat op de grond klem tussen m'n benen en dan de fiets op slot. Even oefenen!

Heb je nog een boek gekocht?
Hmmm, maar ik heb geen muur hier... (en het regent wel altijd ). ik moet hier nog even over gaan nadenken...

Nee, ik zag wel wat goede boeken, maar leek me niet echt een aanvulling van wat ik op internet zie als ik zoek. Toch?
Muisje fijn dat je er alweer bent! En zo opgewekt en sterk! Knap hoor! Ik weet zeker dat het kleine muisje zich snel zal aandienen...komt goed!

Tja mijn moeder....Ik geef haar elke week opnieuw instructies mee in de hoop dat ze zich er aan houdt. Meer kan ik niet doen...Ze zei overgens wel dat ze zich gister aan het schema had gehouden...Nou ja dat moet ik dan ook maar aannemen.

Mich beide kereltjes ziek? moet lars nog spugen? of was dit eenmalig? Ze zullen elkaar ook wel lekker aansteken denk ik!

Vriend is nog steeds ziek thuis dag 5! Hij heeft hoofpijn (zoooww vreselijk) en vond dat hij maar op bed moest gaan liggen zo gezegd zo gedaan....

Ik intussen Tommy voeden aankleden etcetc. Net naar de supermarkt geweest, mij een breuk gesjouwd, dus toen ik thuis kwam met een harde buik!! Vond ik dat het weer tijd was hem uit bed te schoppen! pffff alsof ik ooit met Tommy in huis in bed kan gaan liggen als ik niet lekker ben!

Nou om 4uur sleep ik hem naar de auto toe, want ik kocht gister een IKEA kast. En daar komt ie niet onderuit!

zucht ik haat zieke mannen!!!!

oja nog 1 dingetje..Zegt ie: "je moest eens weten hoe pijnlijk mijn hoofd is!" pfff ik zei, weet je wat pijn doet? bevallen!
Leuk lara een stoeltje!!! Waar gekocht? ik moet er ook nog 1...
Lara, dan maar op de grond laten zitten of tegen je been aan laten staan.

Arme Framboos, stomme mannen die ziek zijn! Als ik zo'n man was zou ik nu ook zeker in bed hebben gelegen, maar mooi dat dat niet kan. Maarrr, als een bevalling je referentiekader is mag een man nooit meer wat hebben en dat is ook wel zielig! Al doe ik liever een bevalling dan dat ik geboord moet worden bij de tandarts of buikgriep heb.

Ik ga weer even wandelen met de kleintjes, iedereen is zo landerig!
Muis fijn dat je man zo goed voor je zorgt, een kindje op je trouwdag krijgen zou idd echt fijn zijn. We duimen hier met zijn allen voor je hoor !!
Framboos: ik heb op internet gekeken en eigenlijk waren ze overal wel ¤ 59,95. Op MP vond ik ze 2e hands niet echt goedkoop en bij mij in de buurt alleen in foeilelijke kleuren. Ik heb hem dus gewoon bij de fietsenmaker gekocht. Ga straks Max ophalen van de creche met de fiets, ben benieuwd wat hij ervan vindt.

Pfff! Nu moet je vriend maar eens beter zijn hoor. Ik vind dat jij morgen demonstratief een dagje in bed mag blijven. Maarja... moeders kunnen niet ziek worden (hoe kan het toch dat ik me dat vroeger nooit heb gerealiseerd toen ik klein was??).

Micha: Ja, dan maar op de grond. Voor even zal dat niet zo erg zijn. Het is gewoon niet anders. Jij zet je fiets in de berging toch? Ik haal het zitje er wel af. Sowieso heb ik geen zin steeds met dat zitje te naar mijn werk te fietsen, maar anders moet ik er ook nog een slotje op doen (wat een gedoe zeg, die diefstallen!)
jaaa, Muis een beeb op je trouwdag is vast heel leuk.

Net zo leuk als een de verjaardag van je beeb op je eigen verjaardag, of niet Lara? Haha of iemand jouw verjaardag kan vergeten.

Hoorde daarnet mijn baas iets zeggen over een meeting op Finn's (en mijn) verjaardag, in München! Ik weet nog niet of ik daarheen moet / wordt verwacht / mag, en dan weet ik ook niet of ik zou gaan.

Mijn eigen verjaardag ok, maar de eerste verjaardag van Finn?

Zieke mannen zijn idd erg zielig, gelukkig heeft mijn man nooit zin om on bed te liggen, dus die gaat op de bank hangen of achter de computer. Dat is nog daaraantoe.

Goed hoor dat je hem uit zijn bed hebt gestuurd, je moet aan jezelf en je frambozemeisje denken.

Mich, beterschap aan je mannetjes.
Heb zonet nog eens een foto van Xander op msn gegooid. Daarnet keek ik nog naar een videotje van Xander die gewassen werd , in de week dat hij geboren werd. Man , kan me haast niet meer inbeelden dat ie zo klein is geweest !!
Hmm, als je die meeting zou kunnen verzetten zou het wel leuk zijn. Finns eerste verjaardag missen is wel heel zuur!

Tsja, bevallen op je verjaardag is stom, maar hier is het over 3 maanden driedubbel feest; mijn broer, Max en ik
Swiss : kan me inbeelden dat je de verjaardag van Finn niet wil missen. Zo'n eerste verjaardag is iets speciaals. Hopelijk kan je het verzetten als je er naar heen moet.
moeoeoeoeoeoe

Ik wil naar huis!

Maar goed, nog een avond dan ben ik vanaf morgen weer 4 dagen bij mijn ventje.
Jeetje Swissie, wat balen dat je zoveel moet werken. Ben je nou nog steeds de shit van een ander aan het opruimen?
Welterusten!
Slaap lekker Michaatje! Ik hoop dat je je morgen een stuk beter voelt en de jongens je een goede nachtrust gunnen (en morgen ook beter zijn)!

Arme Swissie, wat een dagen maak je toch. Ik denk aan je!

Muisje: wat ik nog even wilde zeggen: ik vind het zo knap dat je toch altijd weer zo snel zo positief klinkt. Goed zeg!

Ik heb een ontzettend leuk boekje voor Max gekocht: "Kiekeboe! Wie zit daar Nijntje?". Het lijkt een beetje op Boe zegt de koe, maar het is van karton en de beestjes zitten verstopt. Door de pagina zie je dan al een deel van het diertje.

Nou, dan ga ik maar een wasje opvouwen (ik snap niet waarom ik niet moe ben trouwens...). Morgen lekker zwemmen en daarna komt een meisje van mijn zwangerschapscursus met haar dochtertje.
Welterusten Micha, ik hoop dat je een goedenachtrust hebt.

Ik ben niet zielig hoor. Ik wil het echt zelf. Ik doe alleen een beetje zielig. Vergeleken met vroeger heb ik echt een luizeleventje. Het is nu net anderhalve week dat ik even echt aan moet poten, verder heb ik sinds ik een werkende moeder ben echt nog geen 10 avonden doorgewerkt.

Xaloy, ben je alweer bijgekomen van Carnaval?
Weet niet wat er aan de hand is met Fleur.... Ze heeft zulke extreme krijsbuien de laatste dagen en nachten. Gisteravond en nacht weer 2 keer een uur en vandaag op de opvang ging het ook weer mis.

Zou ze ineens weer last van haar darmpjes kunnen hebben, of de tandjes?

Ze eet overigens ineens supergoed haar warme prak, maar nu wil ze weer geen boterham tussen de middag.....

Ben een beetje moe door de slechte nachten van deze week plus dat ik deze week alles verder ook heb gedaan qua verzorging, wegbrengen naar opvang, ophalen en dan ook nog werken en koken. Pfoe.... Ben blij dat ik geen mama ben zonder man. Volgende week weer gezellig alles samen doen. En we gaan voor het gemak ook maar een tweede autostoeltje kopen.

Muis: Jeetje, ja, die stolsels dat klinkt idd echt als een miskraam. Ik wist niet dat dat in zo'n vroeg stadium ook al zo erg was. Ik hoop het nooit meer mee te maken.

Witchke: Het komt echt wel goed met dat gesprek. Gewoon lekker jezelf zijn en kleding aantrekken waaron je jezelf mooi voelt, dan straal je dat ook vanzelf uit! Veel succes!

Ik ga hier nog even autostoeltjes zoeken. Morgenochtend heb ik vrij (en ga ik lekker naar de kapper, jippie ajee) Kom dan nog wel even buurten.
He bah Dropneusje, wat naar dat ze zo aan het huilen is. Is het steeds op hetzelfde tijdstip? Zit er een lijn in wat ze dan heeft gegeten, of wat ze dan aan het doen is?

Fijn dat het eten ineens zo goed gaat. Hoe komt dat?

Swissie: natuurlijk ben je niet zielig, weet ik ook wel. Soms is het best even lekker om zielig te doen en daar werk ik graag aan mee hoor .

Zucht. De Albert ligt eruit...
We eten nu echt samen met Fleur. Vanavind was dat pas om half 7 doordat ze helemaal op was toen we thuiskwamen van de opvang (kwart over 5) ze heeft toen eerst nog een uurtje geslapen. We laten hier alle strakke schema's lekker weer vallen en kijken gewoon hoe ze zich voelt en passen daar het ritme op aan. Ik heb niet het idee dat de krijsbuien ontstaan door de dingen die ze eet. We gokken maar op tandjes omdat ze ook steeds van die knalrode appelwangen heeft (wel heel schattig!!!)

AAh ja, Fleur kan kontschuiven. Dus ik denk dat dat kruipen hier gewoon niet meer gaat gebeuren. Ziet er echt heel grappig uit!
kontschuiven is leuk dropneus!

**gaat weer door met werken, foei, doet forum maar uit voor de avond **

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven