***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Layla voor jou. Hoe gaat het nu met je enkel?

kan er iemand even wat slaapvibes rondstrooien en dan spreken we af dat alle kindjes vannacht heerlijk door gaan slapen.

Ik wilde net een berichtje tikken met Vincent opschoot. Ik kon hem nog net op tijd wegtrekken anders had hij het hele toetsenbord onder gespuugd. Nu was ik de gelukkige. Dat is voor allebei dan al het tweede setje kleding vandaag.

Hij is nu vanaf donderdag niet fit maar het lijkt ook niet beter te gaan. Vandaag spuugt hij meer dan vorige dagen en hij heeft nu ook diaree. Nou ja, morgen weer beter!
voor Ruben. Dat is niet niks een bloempot op je ronde koppie.

Deze kwam ik tegen. Zo zien de billen van Vincent er nu al dagen uit. Na de sudocreme nu maar met de maizena begonnen.
Arme vincent... en arme esan.. moet wel lachen om je rode-billen plaatje

Knuffel voor Layla. Een dag om snel te vergeten.

Een grotere luier? Koen heeft al 4+. Volgens mij voelt de luier sneller vol omdat hij op zijn buik ligt. Dan drukt het volle tegen het rompertje en lekt het sneller door. Als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Mich: Gefeliciteerd hoor! En de verloskundige zal wel de echodatum aanhouden. Was hier ook zo.

Icke gezellig dat je er weer bent :-)

Ga ff een jongetje eten geven
Ai een Bloempot op je hoofd! Hoop dattie er niets aan over houdt!

HIer alles OK. Robbie heeft NIET geslapen tijdens de EEG (alles véél te interessant om hem heen, ik had eigenlijk niet anders verwacht..) en was heel lief bij het aansluitende neurologenonderzoek. EEG ziet er normaal uit, maar omdat hij niet sliep durven ze er geen definitief oordeel aan te verbinden. Wel vind ze het niet echt OK dat Robbel nog niet kan zitten, dus krijgt hij physiotherapie. Voor baby's. Ik moet er stiekum om lachen, maar goed, meemaken wil ik het ook wel, dus dat gaan we doen :-)

Medicijnen dus niet stoppen want geen afdoende onderzoek kunnen doen. Verder moet ik achter de laatste MRI aan in Groningen, die willen ze op CD zodat ze eventueel een nieuwe status kunnen opnemen. Ze doen geen half werk hier....

Eten koken!
Robbie aan de babyfitness. Fijn dat de EEG tot dusver goed was. Slapen op commando dat doe je als stoere baby toch niet. Moeten ze de EEG nu nog een keer opnieuw doen?

Vincent kan trouwens ook nog niet lang zitten, op een gegeven moment kukelt hij toch om met zijn bolle buikje. Zelf gaan zitten lukt nog niet.

Buitenmeisje, bij Feline werkte dat wel een maat groter, maar die plaste dan ook keurig in het midden van de luier. Vincent piest veel meer aan de voorkant en dan wil hij aan de bovenkant weleens lekken. Tussen de beentjes en aan de achterkant is de luier dan nog vaak droog. Een grotere luier heeft bij jongetjes dan inderdaad minder zin.

net ben ik weer helemaal ondergespuugd, dadelijk maar even flink ors geven. Gelukkig vindt hij het niet vies.
Robbie kan nog geen seconde zelf zitten. Dondert meteen om. Tja. Ik vind het ook niet zo ernstig, maar zij vond dat er wel wat fysio bij mocht komen. Naja, mij lijkt het wel leuk, om met Robbie aan de fitness te gaan, dus vandaar :-)
Zou het aan het zwaartepunt liggen. vincent heeft een vrij groot hoofd en is dus topzwaar:)
Vanaf welk moment moeten ze echt kunnen zitten dan? Nouja, wel goed dat ze er zo bovenop zitten.

Moet de EEG over, nu die eigenwijze Robbie niet ging slapen? We kunnen nu toch wel onder voorbehoud blij zijn?

Icke: arme arme Ruubje! Was hij zo in de war van de vermanende woorden die Lara sprak? Maargoed, doet hij nog even alert en enthousiast als normaal? Geeft hij niet over?

Jeetje, Vincent nog steeds met diarree... arm jochie! Fijn dat die ors er goed in gaat, want ze drogen zo snel uit.

Buitenmeisje: misschien een ander merk luiers? Max heeft nu Kruitvat 4, maar je hebt ook 4 maxi. Toen hij qua gewicht nog in 3 paste lekte hij 's nachts ook door, maar met 4 niet meer. Nouja, irritant is het wel.

Waarom zijn er geen jongens/ meisjesluiers? Meisjes plassen toch heel anders? Gek.

We hebben een nieuwe hit in huize Lara: risotto met corgette, kabbeljauw en kaas. Het gekke mannetje is op een of andere manier geen fan van rijst, maar wel van risotto (en dat is toch ook rijst zou je denken, maargoed).

Oh, vriend staat te koken en brandalarm gaat af. Zucht. Even uitzetten...!
Kletskousen!!! Ik had wel weer veel bij te lezen zeg en dat na een giga lange werkdag. Val bijna om nu.....

Leen: Fleur tijgert ook nog niet hoor. Ze kwam gisteren wel 20 cm. vooruit. Dus ze lijkt iets te ontdekken. Vandaag heb ik haar niks zien doen (maar ik heb haar ook maar een half uurtje gezien ... Het komt vanzelf wel.

Layla: wat een pokkedag zeg dikke

Micha: Jippie weer een baby. Fijn dat het er allemaal goed uitzag!!!

Zo, nu ren ik naar beneden en ga ik een lekker glaasje wijn drinken. Daar heb ik nu echt zin in!!
Hallo meiden!

Wat een hoop actieve kindjes al zeg.

Net zoals Leen maak ik me soms ook wel een beetje zorgen om Kieran zijn fysieke ontwikkeling.

Hij kruipt niet, tijgert niet, staat niet, houd zijn flesje zelf niet vast, stopt zijn broodstukjes ook niet zelf in zijn mond (is veel leuker om te pletten tussen je vingers en dan op de grond te gooien).

Nou ja, hij doet dus niet zoveel zelf..

Zitten kan hij wel heel goed. Hij corrigeert zichzelf ook als hij bijna omkiepert.

Op het CB vonden ze het ook nog niet zorgwekkend blijkbaar, met 11 maanden moeten ze zo'n beetje beginnen met kruipen of wat er op lijkt..dus Kieran heeft nog ruim 1 week

Verder gaat het, heel saai, goed met hem. Hij slaapt goed, word nooit wakker 's nachts (even afkloppen) en eet goed.

hij woog een paar weken terug 9270 gram en was 74 cm.

Hier trouwens ook dat probleem van een lekluier de volgende ochtend. Omdat Kieran ook op zijn buikje slaapt is de voorkant van zijn luier 's ochtends helemaal vol.

Daarom doe ik voor 's nachts ook altijd een grotere luier om en trek hem van voor iets hoger op zodat hij wat meer luier aan de voorkant heeft.

Ik vind het nog steeds fijn om mee te lezen, ondanks dat ik weinig tijd heb, jullie verhalen zijn altijd zo lekker herkenbaar!

En ik bekijk ook nog regelmatig de foto's op msn. Wat gaat dat toch ongelooflijk snel. Mooie kindjes allemaal!

En die meeting in zwitserland zag er ook heel gezellig uit.
Poez: Fijn te horen dat het goed met jullie maakt.

En maak je geen zorgen om de ontwikkeling van je mannetje. T komt vast wel goed. Is belgisch bloed ook traag

Fijn dat het luierprobleem herkenbaar is.

En ik vind het verschil jongens en meisjesluiers echt wel een goed punt. Toch weer een nieuw te ontwikkelen product. Nachtluiers voor jongetjes die op hun buik slapen.

Xaloy: Ik zou het ook wel heel knap vinden als jullie Robbie op commando kan slapen. Gelukkig is hij ook wel een beetje eigenwijs. Fijn dat de scan er toch wel goed uit zag. Fysio wordt vast lachen.

Dropje: Relax!!!!

Ik ga zo lekker naar mijn nestje toe. Hopelijk wil Koen ook vannacht weer een beetje slapen. Maar vrees het ergste. Hij heeft niet heel veel gegeten vandaag. Hij vond mijn prutje van rijst, tomaat en mais gewoon heel lekker. Bloemkool met aardappel was vandaag geen succes.
Haha eigenwijze Robbie wil niet slapen! Gelijk heeft ie. Ik zie hem zo liggen, met alles op zijn hoofdje en dan lekker om zich heen kijken met die mooie kijkers van hem. Alles goed in de gaten houden.

Babyfysio, grappig zeg. Tja ik zei toch al dat ze in CH wel iets strenger zijn? En blijkbaar niet alleen met eten, ook met zitten.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat als Robbie het in de gaten heeft (dat zal hij wel heel snel), hij het wel heel leuk vindt om te zitten. Dan kan hij namelijk nog meer zien!

Hoe gaat het met de zieke kindjes? Allemaal een goede nacht gehad?

Geen overgeven meer en geen lekkende luiers?

Hoe gaat het metr Rubens hoofd? En Layla hoe gaat het met je enkel?

Esan, wij hebben in het ziekenhuis in Thailand Bepanthen luierzalf gekregen, dat werkte eigenlijk veel beter dan sudo. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met Vincent.

Gelukkig hebben we hier weinig lekkende luiers, bij ons is het meer dar hij na zijn fles zijn broek volpoept. Bah, vanmorgen echt alles onder, incl broek en sokken. En dat echt binnen 5 min! Dat koste me dus uiteindelijk een trein.

Verder gaat alles goed met mijn peuter. Morgen lekker weer thuiswerken. Meestal kan ik op donderdag relatief goed werken, want dan is Finn zo moe van de creche dat hij de halve dag ligt te pitten. Prima. Dan kunnen we vrijdag lekker spelen.

Gisteren vertelde de creche leidster dan ze vanwege Finn allemaal bakjes vast hadden moeten lijmen. Ze hebben in de gang voor elk kind een bakje waar kleren ed in kunnen. Finn had dat ontdekt en trok alle bakjes om. Hij is dan wel de jongste, maar ook de meest ondeugende geloof ik. Oeps!
Goedemorgen! Ben ik weer eens de eerste sinds lange tijd:)

Esan, hoe is het vandaag? Ik hoop dat Vincent snel weer gewoon zijn melk en prakjes binnen kan houden, dit is geen doen......

Ruben is gewoon Ruben dus niets aan de hand vanwege de bloempot.

Ik heb gisteren zijn eerste schoentjes voor hem gekocht. Maat 18. Die zijn bijna nergens te krijgen (zo klein) dus ik heb maar op de gok gekocht. Hij heeft namelijk inimini voetjes en begint nu echt al aardig te stappen langs de tafel. Af en toe met losse handen zelfs. Heeeel eventjes maar hoor! Ze zijn zooooo schattig, van die half hoge stappertjes, geweldig.

Zo, even posten anders ben ik toch niet de eerste vandaag. En er moet er eentje aandacht:)
Verdorie.....Swissie was me toch nog voor:)
Xaloy, zou het volgens de artsen te maken kunnen hebben met de meningitis dat robbie niet zelfstandig kan zitten? Kon het niet precies opmaken uit je verhaal, vandaar, en ik vroeg het me wel heel erg af eigenlijk.

Layla, today is a good day (een tekst van een van onze dekbedhoezen) Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt dan gisteren!

Swissie, Bepanthen gebruik ik ook al sinds het ziekenhuis (geboorte R.) eerst voor tepelkloven en daarna ook voor babybilletjes. Mijn man smeert het soms zelfs op zijn psoriasisplekken, werkt super.

Je kunt het trouwens ook in een grote tube bestellen, die in de winkel zijn zo klein......
Poez: leuk van je te horen! Fijn dat het goed gaat met Kieran. Hoe gaat het nu met de bezoekregeling met je vriend? Ben je er al wat aan gewend?

Swissie: haha, die Finn! Jeetje, Max is wel moe na een crechedag, maar de volgende dag merk ik het niet meer aan hem.

Icke: fijn dat Ruubjes hoofd harder is dan de bloempot! Waar heb je de schoentjes gekocht? Ik snap trouwens niet waarom er geen antislib op slofjes zit. Max glijdt er steeds op uit met die gladde vloer van ons.

Vanmorgen Max weggebracht naar de creche, want mijn vriend moest vroeg weg. Op zo'n moment is het het fietszitje wel een uitkomst hoor. Hij past amper nog in de baby bjorn met zijn jas aan en met de kinderwagen eerst heen en weer kost zoveel tijd.

De leidster en Max hebben me even uitgezwaaid en Max moest enorm lachen (dat vat ik dan maar op dat hij niet begrijpt dat ik wegga... ). Zo schattig!

Zo, nu maar eens aan het werk.
even ego, ik lees vanavond wel even verder bij.

Ik ben momenteel zo'n ontzettende zombie. Na 2 nachten door te hebben geslapen werd Ole weer 1 keer wakker 's nachts en dan om half 6 op willen staan. En nu is hij de afgelopen 3 nachten minimaal 3 keer zeker een uur wakker geweest. Krijsen, kruipen, bijten, drinken. En dan ook om half 7 al weer wakker worden. Ikwas gisterenavond al (voor mijn doen) vroeg naar bed gegaan (ik viel al op de bank in slaap), maar na vannacht ben ik echt kapot. Ik had vanmorgen echt moeite om mijn ogen open te houdenin de trein. En nu op mijn werk ben ik echt een zombie! Sturen jullie Ole ajb ook wat slaapvibes, want dit trek ik echt niet!!!
Ik ben ziek.. Gisteren had ik het al de hele dag koud en 's middags trok ik het niet meer dus ben naar huis gegaan. Manlief heeft Zahra lekker verzorgd en eten gemaakt zodat ik op de bank met een dekentje kon liggen. Ik ben om 21 uur mijn bed in gekropen en heb een heel onrustige nacht gehad. Gelukkig bleef Zahra tot kwart voor 8 slapen, dus dat scheelt. Ik voel me wel iets beter dan gisteren, maar mijn hele hoofd zit nog dicht.
Arme Fachat! Ik snap het alleen niet helemaal... hefet hij nu 2 nachten doorgeslapen en vannacht niet? Was hij vannacht wakker en om half 6 klaar om op te staan? Of was hij de afgelopen 3 nachten 3 keer een uur wakker? Hoe dan ook: allemaal beroerd! Sterkte!!

Layla: beterschap! Hoe is het met je enkel?

Ik ben aan het puinruimen hier... Bezig met een dossier uit 2003 dat nu echt eens afgerond moet worden, maar alle partijen maken keer op keer fouten, waardoor ik weer vanalles recht moet zetten en het kost zoveel tijd..! Zucht, zucht, zucht!
Layla beterschap! Lekker dat je man een beetje heeft meegeholpen, ziek zijn met een kind is zeker niet makkelijk.

Fachat, he wat beroerd dat slechte slapen. Finn slaapt ook al minder goed de laatste paar nachten, wat zit er in de lucht?

Lara, ik haat puinruimen!

Ik zit de uren af te tellen tot ik die controller van ons niet meer hoef te zien (nog 6 uur!).

Gisteren de hele dag weer bezig geweest met puinruimen, en zijn antwoorden elke keer "dat zie je verkeerd", grrrrrr. Ik ga ook niet naar zijn afscheidsborrel, is lekker toch morgen, dus mijn thuiswerkdag. Goed excuus!
Lara:

Woensdag 19.00 - 07.00

Donderdag 19.00 - 07.00

Vrijdag 19.00 - 02.00 - 05.30

Zaterdag 19.00 - 02.00 - 05.30

Zondag 19.00 - 23.00 (uur wakker) - 02.30 (uur wakker) - 04.30 (uur wakker) - 07.00

Maandag 19.00 - 23.00 (uur wakker) - 02.30 (uur wakker) - 04.30 (uur wakker) - 07.00

Dinsdag 19.00 - 23.00 (uur wakker) - 02.30 (uur wakker) - 04.30 (uur wakker) - 07.00
He bah, wat beroerd zeg! Ik vind het wel typisch dat hij steeds op dezelfde tijd wakker is...

Swissie: ik zou ook mooi niet naar de borrel gaan! Het vervelende hier vind ik dat ik weer aan mijn clienten kan vertellen dat het mis is gegaan en intussen allemaal uren (lees: kosten) in een dossier maak, die er helemaal niet meer uitgehaald kunnen worden. Nog 1,5 uur...
Beterschap Layla !

Heel veel slaapvibes voor olé. Balen dat hij drie dagen aan een stuk zo in de nacht wakker wordt.

Swissie goed excuus om niet naar die afscheidsborrel te gaan, en fijn dat je van die lastige vent verlost zal geraken !!

Hier krijg ik nu veel telefoon voor jobs, maar allemaal voor ploegenwerk, en dat lukt mij niet met Xander.
Goedemorgen!

Fachat ik voel helemaal met je mee! Wij hadden ook weer een beroerde nacht....tommy werd 3x schreeuwend wakker en wilde 2x de fles. (Dit heeft vriend weer gedaan ) Moet wel zeggen dat vriend altijd meteen naar de fles grijpt (haha klinkt leuk)

Vanavond gaan wij dus weer over op het gouwe ouwe pyamapapje!

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat er een fase is aangebroken bij onze mannetjes? pfff lastig hoor!

Ickje!! Wat een verhaal weer van Ruubje en de pot! Blijft ook een ondernemend jochie hè Fijn dat het goed is afgelopen!

Wat ik mij trouwens bedenk, mijn ouders hadden vroeger een plankje voor de vensterbank gemaakt zodat ik niet bij de planten kon! haha mooi is anders maar o.k..Wij hebben geen planten in huis!! Ook een idee? Wauw 2 gouden tips!

Kwam ook niet meer bij van je uitspraak "ingewaaide achterste" Die arme ruubje..jochie is nog lang niet volgroeit en krijgt meteen een stempel van zijn mama!

oja, 19mrt 9:00 gaan wij trouwen, en ik zal 1dezer dagen even een buik update plaatsen op de msn!

Layla Hoe is het met je voet? En Mich! hoe is het met de jouwe??

Poez leuk dat jij er ook even weer bent!

Esan, ben jij nog ziek geworden uiteindelijk? pfff wat een toestand bij jou thuis. Die diarree uitslag is vreselijk hè? Ik vond dat het ook enorm lang duurde voordat het verdween...Goed laten luchten, en niet een te dikke sudolaag is het enige wat ik er aan deed..

Pfff had gisteravond weer eens een lege accu toen ik van mijn werk weg wilde gaan.(lampen stonden weer eens aan) Gelukkig hebben we nog een auto en kon vriend mij ophalen...Ik was intussen maar naar de Mac donalds gegaan voor een snack

Overgens, ben nu 7kilo aangekomen...valt mee hè? Denk niet dat ik weer tot die 22,5 kilo ga komen straks!
oja icke, ik vroeg mij net als Lara af waar jij de schoentjes had gekocht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven