***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Hiep hiep hoera witchke, goed zo! Heb je kans om daar een langere tijd aan de slag te gaan als je bevalt?

Ole heeft 1 boterham en 2 kleine stukjes gehad, toen hoefde hij niet meer. Voor zijn avondeten heeft hij wel bijna een heel potje voor 12 maanden opgegeten! En daarna nog yoghurt. Ik vraag me nu alleen wel af of dadelijk een fles pap om 19.00 nu dan niet echt een beetje teveel van het goede is en ik hem beter wat bv kan geven en dan pas zijn papfles als hij de eerste keer wakker word? Wat denken jullie? (hij heeft om 17.00 uur gegeten)

Ik heb 's middags trouwens nog wel bv gegeven!

Over huren, in A'dam hadden wij een appartement waar wij toen 900 gulden exclusief voor betaalden (particulier), dit was een 2 kamer appartement met heel weinig licht. Wij zijn toen een keer een puntentelling gaan uitvoeren omdat wij de huur echt belachelijk hoog vonden voor wat het was. Onze zaak is toen door de huurcommissie in behandeling genomen en uiteindelijk ook voorgekomen. Resultaat was dat we uiteindelijk nog maar 250 gulden huur moesten betalen. Fantastisch voor ons natuurlijk (zo laag hadden we ook weer niet verwacht), maar het was niet echt bevordelijk voor onze relatie met de huisbaas (meneer de huisjesmelker).

Ole eet trouwens stukje brood die voor hem liggen goed op, als ik ze op een bordje voor hem zou leggen, dan gaat het hele bordje de lucht of zijn mond in!
waw ook weer zo een etertje die olé. Ik denk ook dat die pap om 19 u wat veel gaat zijn.

waw 900 euro huur !! Wat veel zeg .. gelukkig dat de prijs zo drastisch daalde nadien. Onbetaalbaar zeg ...

Neen ik kan niet langer dan die twee dagen daar werken. Is maar een tijdelijke baan, net zoals gister. Krijg de laatste tijd wel veel telefoontjes voor banen. Ben dan ook vrij desperate op zoek aan het gaan. Werken als arbeidster wil ik wel een paar maanden doen, maar wil toch liefst weer aan de slag als bediende. Omdat het zo weinig verdient (10 euro per uur) en omdat ik natuurlijk liever als klantendienstbediende of administratief bediende werk.
Witchke, gulden hé geen euro! 1 euro is (was) ongeveer 2,20 gulden
Je moet in NL idd heel veel moeite doen wil je een huurder gedwongen uit je huis krijgen! Wij hebben ook eens zoiets als Fachat gehad in ons studentenhuis en uiteindelijk moesten wij met 6 man ook een echt belachelijk lage huur betalen (vind ik nu he,toen vond ik het allemaal helemaal geweldig).

Witch, wat goed dat je nog terug mag komen bij dat bedrijf. het geeft niet dat je dat werk niet wilt blijven doen toch, je bent er weer lekker tussenuit en je verdiend geld!

Punkie..deze zwangerschap zat ook niet helemaal in de planning, maar ik ben er wel heel blij mee hoor. Veel plezier in Center Parcs!

Qua werk heb ik idd geen vast contract, het loopt via het uzb af per 1 september en dat gaat dus precies de periode zijn dat mijn verlof in zal gaan...dus ik zit wel even in een lastig parket, want ik weet hoe men bij dit uzb denkt over het betalen van zwangerschapsverlof en ik weet niet of het bedrijf iemand zal aannemen die begint met een verlof...moeilijk, moeilijk.

Fachat..heel veel plezier in Londen. Ik vind dat zo'n leuke stad, geweldig accent ook dat echte Engels.

Swissie.. ik gebruik de babycook nu maar weinig meer. Ik vind dat je er weinig tegelijk in kunt klaar maken (500 graam ongeveer) en ik maak nu dus meestal voor 1 week tegelijk. Ik heb er wel veel plezier van gehad toen Daan kleiner was, wat dat betreft is het echt een makkelijk ding.

zo, nu ga ik frietjes bakken...lekker!
Lievelust, het uitzendburo hoeft jouw zwangerschapsverlof niet te betalen, dat doet het UWV toch? Dus het kost ze toch niks?

Witchke, lekker dat je nog een paar dagen aan de slag kan, ik ga ff op MSN kijken.

Ik heb net ook weer wat babyhapjes gemaakt, tartaar met aardappel/broccoli en macaroni met tartaar,champigons tomaat en broccoli en italiaanse kruiden. FF een half uurtje werk en weer 7 bakjes voor de vriezer!
Wat goed Layla... ik wil ook een vriezer!

Poehee, ik ben nu halverwege het inpakken maar wat is dat lastig zeg! Normaal neem ik al veels te veel mee, maar nu moeten we alles op onze rug meesjouwen ipv in de auto (afgelopen zomer hebben we zelfs een aanhangwagentje gekocht voor op vakantie), maarja met name voor Ole moet je zoveel meenemen. Ik hoop dat het allemaal gaat passen. De wandelwagen volladen heeft ook niet echt veel zin want wij hebben hier zo'n stom treinstation waar geen lift is maar waar je wel 2 trappen op en neer moet!

Nou ja......
Jeetje, dat is wel lastig zeg. Ik hoop dat het lukt om het een beetje binnen de perken te houden. In ieder geval heel veel plezier in Londen! Ik vind het een geweldig leuke stad, ben er de laatste keer in juni 2006 geweest met mijn baas en collega. We hebben toen o.a.heerlijk gegeten in een italiaans restaurant in Brewer street. (achter Piccadily circus)
Fachat: veel plezier in Londen!! Wat moet je trouwens aan spullen meenemen voor Ole? Valt toch best mee? (hoewel...als je het met dragen...).

Ik heb een berichtje op msn gezet. Kunnen jullie dat even lezen?
Goedemorgen

Bij ons begon de ochtend heel vroeg, rond vieren. Inmiddels zijn we al bezig aan de tweede verschoonronde. Het kleine beetje pap en de broccoli van gisteren zaten Vincent nog niet lekker dus hij kiepte alles er maar weer eens uit. het leek gisteren zo goed te gaan. Nu al meer dan een week spugen. Zijn diaree is wel een heel eind over.

Lievelust wat jammer dat je moet wachten tot 7 maart voor de echo.

Fachat veel plezier in Londen!!!!!

Framboos mooi buikje op MSN.

Witch weer aan het werk, fijn hoor. Als ze zien dat je heel graag wil hebben ze dadelijk vast wel een mooie functie voor je.

Punkie veel plezier in Center Parcs.

Layla, dat klinkt lekker dat eten voor Zahra

Lara wat was jij nog laat op!!!
Hoe zou het trouwens zijn met de muisjes?
wow Esan, gaat het weer een beetje met Vincent? Ben je al met hem bij de ha geweest? Een week lang overgeven is erg lang hoor.

Er bestaan trouwens anti-overgeef middelen. Geen idee hoe het heet, maar dat kent een arts vast wel. Wij hebben dat in het ziekenhuis gekregen en werkte echt goed. Ik heb nu nog een klein flesje, ideaal als Finn weer zo moet overgeven.

Lara, ik hoop dat ik daaraan ga denken hoor, sommige dingen zijn er al zo ingesleten.

Witchke, succes volgende week, ik hoop dat het meevalt. Leuk dat je weer een paar dagen kunt werken.

Layla, klinkt lekker die hapjes van je.

Hier een goede nacht gehad, mijn mannen liggen ook nog te slapen. Finn en ik gaan zo maar even naar de IKEA (voor de drukte), we hebben morgen een housewarming party en het enige wat ik kan bedenken zijn een paar mooie orchideen in een glazen bloempot. Man moet zo weg om crosstrainer te halen.
daaaag allemaal! Tot volgende week!
Op de valreep geregeld Lara!
veel plezier Fachat! Geniet ervan
Veel plezier Fachat.. (te laat, ik weet het).

Wij hebben vanavond een etentje en nu een wasberg waar ik U tegen zeg. Ben ik wel een paar uurtjes zoet mee! Robbie ligt alweer te slapen, was erg vroeg alweer moe. Dat worden dus 3 slaapjes vandaag.

Swissie, ik wilde dat ik de Ikea voor de deur had! We willen al eeuwen gordijnen kopen daar, we weten ook al welke, maar komen daar al 2 maanden niet aan toe omdat het zo ver rijden is.. ! Dus, als we binnenkort bij jou op bezoek komen dan zal dat gecombineerd moeten worden!
gezellig Xaloy, jullie zijn welkom

De Ikea is hier op zaterdag 's avonds ook open, dus geen probleem.

Ik moet ook al een vreselijke berg was wegwerken. Laat ik maar eens beginnen met uitzoeken.
Esan, vier uur! Wat vermoeiend zeg, en dat op zaterdag! Hou je het wel een beetje vol met al die zieke kindjes en slapeloze nachten?

Grom, vanmorgen ging ik naar het zwembad, was het dicht ivm
vakantierooster. Echt irritant! Vervolgens had ik wel lekker vroeg het huis aan kant en eten voor een week voor Morris gemaakt.

Fachat, heerlijk zeg, Londen!! Wil ik ook wel heen (liefst zinder kinderen). Ik wil dus echt graag in Engeland wonen, maar vriend niet hoor.

Vriend is vandaag auto's kijken! We zoeken er een waar drie stoeltjes in passen naast elkaar. Ben benieuwd waar hij mee thuiskomt.

Ok, computeren wordt niet op prijs gesteld door mijn peuterpuber, later!
Esan: jeetje, is Vincent nog steeds aan het overgeven? Ben je al bij de ha geweest en houdt hij wel iets binnen? En hoe is het nu met Feline?

Micha: het was zeker vakantie? Was toen het hele zwembad dicht?

Fachat: bedankt!

Ik had gisteren een etentje met een vriendinnetje. Daarna nog eventjes een drankje gedaan, maar geen gekke dingen dus ik ben niet brak gelukkig.
mich, heb jij wel een beetje kunnen slapen vannacht?

Jammer dat het zwembad dicht was. Maar wel je huis spik en span.

Mich, een busje:)

Jemmig, lara zo weinig slapen en je dan niet brak voelen. Heb je uit kunnen slapen?

Vincent is al een stuk fitter alleen geeft hij zo nu en dan nog flink over. Het lijkt of hij net daarvoor wel buikpijn heeft. Huilt, gooit zijn kontje in de lucht.

Als het maandag nog niet beter is maar even naar de ha.

Feline is kipfit. Gelukkig maar.
Ondertussen ben ik nu lekker pannenkoeken aan het bakken.
Esan nog steeds een zieke vincent! beterschap zeg! Wat lara ook zegt, ben je al bij de HA geweest?

En mich ging jij helemaal alleen met je 2 mannetjes naar het zwembad? Wat lijkt mij dat pittig!
Framboos, een vriendin is ha en ik heb haar wel even gebeld voor advies (ors geven en opletten dat hij niet uitdroogt).
Wat zielig zeg, voor Vincent! Handig, zo'n huisarts in je vriendengroep!

Ik heb lekker uitgeslapen tot 11:30. Heeeeerlijk!! (maar morgen moet ik vroeg op).
Esan, en was het vogens jouw vriendin normaal dat de griep zo lang aanhield?

Gelukkig dat hij al weer iets fitter is...Arm jochie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven