***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Framboos ik geloof er niets van dat JIJ straks de deur niet meer uit zult komen.........Nee, niets voor jou, je slaat je er wel doorheen, echt. Maar eh, is de bak op de nieuwe dubbele Quinny die je hebt gekocht wel groot genoeg om tevens als beauty case te fungeren, net als bij Tommyboy?:)Want ALS je dan de straat op gaat......:)
Ja, daar heb je een goed punt Icke..!
quote:Icke schreef op 04 april 2008 @ 14:25:

Framboos ik geloof er niets van dat JIJ straks de deur niet meer uit zult komen.........Nee, niets voor jou, je slaat je er wel doorheen, echt. Maar eh, is de bak op de nieuwe dubbele Quinny die je hebt gekocht wel groot genoeg om tevens als beauty case te fungeren, net als bij Tommyboy?:)Want ALS je dan de straat op gaat......:)

oja!! inderdaad, ik gooi straks gewoon de lippenstift weer in de bak! naast mijn kleine meisje... En Tommy kan prima mijn borstel vasthouden...Gaat allemaal lukken!

Ach ja....hopelijk loopt het inderdaad allemaal wel een beetje los..Ga waarschijnlijk gewoon heel veel lopend doen met de 2beebs. Gelukkig wonen wij op loopafstand van het grote centrum, en nog een klein overdekt centrum. Daarom wil ik dus ook niet de provincie in! (vriend wel)'

ennuh bedankt voor jullie vertouwen in mij!!!

hmmmmm als ik het zo lees hebben we morgen een high tea!!!!

ickje, heeft ruben al een blokfluit?
Framboos, ik heb ermee in mijn handen gestaan net als de sambaballen maar ik denk niet dat hij er veel plezier aan zal beleven. Het is een echt jongetje en hij ziet meer in klimmen, klauteren en slopen momenteel:) Ik ga dus nu op pad om een loopkar te halen via MP (met blokken, al heeft ie daar nog niet echt oog voor)

Had ook hele dure houten balletjes voor hem gekocht met doorkijkjes, belletjes erin en spiegeltjes erop (bevorderen de fijne motoriek van HABA, jaja)Die zijn even leuk en dan niet meer, zo gaat dat hier........
ick

Hij mag het morgen wel even proberen op tommys fluitje! En ik neem een 2de fluitje mee... En als hij het toch ineens leuk vind, mag hij die hebben. (Ik kocht nog een fluitje voor als er nog iemand hier op de groep nog belang had...)
sambaballen zijn hier een hit ! Net als loopwagentje, hij loopt er wel niet achteraan maar speelt er wel zoet mee.
Nieuws over Zonnebloem op dit topic **STOPPEN MET DE PIL: spannend en onzeker**

Hihi en ik weet het geslacht al van haar kleintje !! :-)
bedankt voor de tip witch!!! Had ook al een paar keer gekeken maar tevergeefs...Ga zo meteen kijken!!

De bonbonnetjes voor morgen zijn gehaald!!!!
Heel mooi gesproken Witch!!
Zat er weer aan te denken, stil schoten de tranen weer uit mijn ogen toen ik de foto van Thijs zag. Het is nu bijna een jaar geleden ... ik hoop dat ze het niet te moeilijk heeft. Maar percies lijkt het toch nu goed te gaan met haar zwangerschap. Ik hoop echt dat op de 28weken echo ze goed nieuws krijgt !! Want ik moet er niet aan denken dat ze weer door zo een hel moet gaan !! Maar , wat is ze toch een sterke vrouw !!
Ik haal wel chocoladekoekjes voor morgen, is toch net weer anders dan chocola.

Framboos, met twee kleintjes kom je echt de deur nog wel uit hoor! Je wil trouwens ook echt de deur uit met twee kleintjes want anders word je af en toe echt gek! Ben benieuwd hoe het met 3 kleintjes gaat straks...

Ik ga even bij Zonnebloem kijken.
Even checken of het klopt wie er morgen allemaal komt:

Lara en Puk, Dropneus, Dropman en Fleur, Michacha, Michaman, Lars en Morris, Buitenmeisje en Koen, Layla, Laylaman en Zahra, Punkiepop en kleine Pop, Framboos en Tommy, Spitsmuis, Spitsman, Steijn en Hugo, Icke en Ruben en Fachat, Kaj en Ole.

Dan zijn we morgen met 27 man /vrouw / kind!!!.

Als we toch ongezond gaan doen, neem ik nog wel wat slagroomsoesjes mee!

Oh, ik heb de bekers nog niet binnen, ik hoop dat ze morgen nog binnen komen!
Ik zal mijn mobiel en het nummer van mijn werk nog even op msn zetten!
Oh.. ik vergeet Leen en Luna, sorry !!!

Dus,

Lara en Puk, Dropneus, Dropman en Fleur, Michacha, Michaman, Lars en Morris, Buitenmeisje en Koen, Layla, Laylaman en Zahra, Punkiepop en kleine Pop, Framboos en Tommy, Spitsmuis, Spitsman, Steijn en Hugo, Icke en Ruben, Leen en Luna en Fachat, Kaj en Ole.
Sorry meiden, maar wij komen niet. Man kwam vanmiddag thuis met de mededeling dat hij morgenochtend moet werken, dus hij is pas om 1 uur thuis en dan is het dus te laat. Helaas, hopelijk kan ik er een volgende keer wel bij zijn. In ieder geval wens ik jullie morgen heel veel plezier!
Jammer Layla, ik had jullie graag in het echt willen zien!!!!!

Framboos, ga je alleen die kant op en ga je nog naar je schoonzusje?
Framboos, ga je alleen die kant op en ga je nog naar je schoonzusje?[/quote]

ickje, ik ga met vriend, en hij gaat vervolgens naar schoonzusje...

Ga jij alleen rijden dan?
oja, ik kom wel later hoor! Wij moeten dik 1,5 uur rijden, en ik wil wel dat tommy van te voren geslapen heeft...Denk dat wij er rond 3uur zijn.
Framboos, ik ga alleen, ben wel wat gewend:)

Rubster is wat aan het goochelen met zijn slaapjes dus ik weet nog niet precies hoe laat ik er ben. Niet te laat hoop ik want ik heb een hoop bij te kletsen met jullie!

En nu gaat mama Icke de tas voor morgen inpakken (sapje, koekje. melkje, luiertje, warme hap, fruitje, tjonge wat een volksverhuizing)

Buena sera!
Ik heb er zin in! Hopelijk doet Puk eerst nog even een behoorlijke slaap, want meneertje lag pas om 20:30 te tukken. Het was weer keten...

Tot morgen!
Ik heb er ook zin in! Leuk om jullie allemaal (weer) te zien!

Jammer dat je r toch niet bij kan zijn Layla, was leuk geweest om ook jou en Zahra te ontmoeten!

Framboos, slaapt Tommy dan niet in de auto?
Dropman komt niet mee hoor, die houdt niet zo van kippen hokken :-)......

Maar Fleur en ik komen wel en ik zal zoals beloofd wat gezonds meenemen!

Hier nog steeds geen spoor van de ongesteldheid, dus als het morgenochtend nog zo is ga ik er weer een testje tegenaan gooien.
Heel veel plezier iedereen!

De mini-meet in Zwitserland was in ieder geval al heel gezellig, dus ik twijfel er niet aan dat deze zo mogelijk nog veel gezelliger wordt.
Lievelust nog van harte gefeliciteerd met Daan!

Swissie gefeliciteerd met Finn!

Dropneus: spannend! Ben erg beniewd en duim voor je dat het raak is!

Spitsmuis; gefeliciteerd! En niet twijfelen hoor! Vind je hier echt als een oermoeder over komen die haar hand niet omdraait voor kindjes, of dat er nu 2 of 3 (of4?!) zijn!

Sorry maar ook ik kom morgen niet. Heb tot 5 min geleden nog er lopen twijfelen maar ik trek het gewoon niet......ben vanaf afgelopen donderdad aan het werk en het valt me zwaar de laatste tijd. De wisselende diensten, het moederschap en het huishouden vind ik soms moeilijk te combineren. Ik vind mijn baan wel erg leuk en ben stapel op Luna hoor!! Maar ik ben nog erg zoekende in de juiste balans. Misschien komt nu ook wel de stress van de laatse maanden naar boven (afstuderen en de medische "keuring")

Daar komt bij dat het een eind rijden is voor mij.......vriend kan niet mee en door mijn vermoeidheid vind ik het "eng" om zo,n stuk met Luna te rijden.

Baal er echt van! Het had me echt super gezellig geleken om jullie allemaal eens te ontmoeten! Dus heel snel een volgende meet?

In ieder geval heel veel plezier morgen! Enne Fachat de kosten van de beker vergoed ik gewoon hoor! Kunnen we wel op msn het een en ander over afspreken.
Veel plezier vandaag!

Leen, dan blijf ik je gezelschap houden hier :-) En Swissie natuurlijk ook!

Wanneer ga je eigenlijk naar Amerika Swiss? Dit voor mijn planning om naar Zürich te komen. Zou het komend weekend uitkomen?

Robbie heeft weer een aantal ontwikkelingen: hij slaapt nu nog maar één keer per dag, hij drinkt gewone melk ipv babymelk, hij wijst ineens eten af omdat hij het ineens niet lekker meer vindt (en wordt dan gruwelijk boos, gaat met dingen gooien enzo, echt zo schattig!), hij trekt zich heel soms op, hij kan nu heel goed kruipen, hij heeft voor het eerst zijn haar laten knippen en hij heeft nu een stekelkoppie. Het werd echt te lang, hij begon op een meisje te lijken! Hij wordt ongeduldig als iets 'm te lang duurt (vooral aankleden, maar dan heb ik het nog makkelijk vergeleken met jullie want Robbie is makkelijk af te leiden met een speeltje), kortom, hij krijgt een eigen willetje en kan steeds meer. Echt leuk! Zitten kan hij nu ook, maar dan moeten we hem wel zelf neerzetten. En weglopen durf ik dan nog niet, want hij gooit zich gewoon naar achter als hij er genoeg van heeft ...

Even bij Zonnebloem kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven