***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Helaas.... Niet ongesteld en weer een negatieve test....

Naja, dan zal het in de loop van de week wel duidelijk worden. Ik wil waarschijnlijk te graag en daar zal mijn lijf dan wel op reageren.

Tot vanmiddag!!!
Goedemorgen! bleeeeeeh sliep weer beroerd vannacht! Allle ZS kwalen kwamen voorbij.... zere heupen, een vreselijk drukke beeb in mijn buik die op blaas schopte!, maagzuur, rusteloosheid in de benen....Maar goed, jullie kijken niet gek op van een walletje meer toch?

Fachat, nee tommy slaapt nooit in de auto zo irritant! Vroeger wel, maar hij vind nu alles te leuk...Ik ga proberen hem straks extra vroeg op bed te leggen, en dan er extra vroeg weer uit.

Hopelijk krijg je de bekers! En dat geld van die bekers krijg je ook van mij hoor!! komt wel goed!

Er zijn toch ook wel kinderstoelen aanwezig? kan ik Tommy pap geven aan het einde van de middag....

Ohhh ickje wat dapper dat je helemaal alleen gaat rijden!! had graag met je willen meerijden, maar ja...das qua route ook weer onhandig...

Dus jij geeft Ruubje ook een groentehap daar?

Xaloy, die pittigheid herken ik! Was tommy ooit een lief stil jongetje, is daar nu ineens een jongetje met een wil! Als hij iets niet mag loopt ie rood aan en begint ie te jammeren.

Mijn vriend zei gister al, we moeten nu scherp zijn, en het geen verwend jongetje laten worden...Volgens mij scheelt het al een hoop dat we er om moeten lachen als hij zo boos wordt...Hopelijk krijgt hij snel door dat het weinig opleverd!

Leen jammer dat je komt...

oja dropneus balen!!!!
Dropje: het kan nog steeds.... Ik hoop het voor je!

Leen: wat naar dat het allemaal even wat zwaar valt. Ik kan het me goed voorstellen hoor. Je eerste baan is sowieso even aanpoten (vond ik tenminste) en dan helemaal als je net moeder bent en ook no wisseldiensten hebt.Dan heb je ook nog die check-up gehad en dat heeft natuurlijk ook heel veel impact gemaakt. Heb je de komende dagen wat tijd om bij te komen en uit te rusten? Sterkte!

Pffff.... Puk heeft een vreselijk ochtendhumeurtje. Ik hoop dat het nog bijtrekt...
Oh ja, hoera voor Robbie! Goed dat hij nu kan zitten en optrekken!

Puk doet ook aan een eigen wil en kan ineens met dingen gaan gooien als hij boos wordt. Als je dan heel verbaasd kijkt en een beetje lacht, dan lacht hij meestal weer mee. De schat.
Framboos, er zijn geen kinderstoelen hoor! Ik zal mijn hangstoeltje wel meenemen!

Jammer Leen! Hopelijk krijg je snel de balans weer een beetje terug! Was de afspraak met de kinderarts al geweest?

Jammer Dropneus! Ben je normaal gesproken heel regelmatig ongesteld, of te wel is het vreemd dat je het nog niet bent?
Heeft iemand van jullie de clubpas van "wij jonge ouders"? Die ik dan mag lenen? (ze hebben nl erg leuke ribstoeltjes bij de prenatal met 10 euro korting en die actie loopt maar tot 15 april, dus geen tijd om lid te worden!)
Ik heb net ook al een prakkie gemaakt voor Fleur om mee te nemen en zal ook maar haar yoghurt meenemen. De krentenbol eten we dan onderweg. Ik ga om 12 uur van huis zodat we tussendoor kunnen stoppen om wat te eten. Geen idee hoe ze het vol gaat houden qua slaap, dus ik gooi voor de zekerheid ook het bdje maar achterin de auto (oftewel, ik haal het er niet want het ligt er nog in

Ik kan ook nog wel onze ikea kinderstoel achterin gooien. Altijd handig toch!!!
Deze is het, hij is er ook in andere kleuren en met clubpas nu 25 euro
Fachat: ik heb helaas geen clubpas, dus ik kan je niet helpen. Sorry!

Drop, neem jij de kinderstoel mee? Anders kan ik ook wel mijn sack 'n seat meenemen, maar ik neem liever zo min mogelijk mee want ik ga met het ov.
Fijn fachat als je die hangstoel mee wilt nemen! En dropneus, als het niet teveel ruimte in beslag neemt ook een goed plan!

Denk dat we die met al die kids wel kunnen gebruiken!

Fachat zag de aanbieding staan in de WIJ...Ik ben ook geen lid! sorry!
Geen kinderstoelen dus! Wij nemen ook de sack 'n seats mee, aangezien Steijn en Hugo nog een boterhammetje moeten eten. A. zegt net dat we ook nog de Ikea kinderstoelen mee kunnen nemen, dus wij hebben vier zitjes in totaal bij ons!

Moeten wij nog wat meenemen? Ik kan maar niet verzinnen wat...

Lay, jammer dat je niet komt! Begrijp het wel, maar hopelijk kan je volgende keer!

Ben erg zwanger vandaag. (lees: onredelijk)
Leuk Fachat, onze stoel is een groot succes. Het enige nadeel is dat die van ons heel licht is, hij valt zo om.

We hebben hem nu mooi in een hoekje gezet, en Finn kan er lekker in hangen. Ik zal kijken of ik er vandaag nog aan toekom een foto online te zetten.

Gisteren was echt heel leuk, Finn is verschrikkelijk verwend en was helemaal gelukkig. Hij heeft van zijn ene opa en oma een hobbelpaar en van de andere een wheely bug (lieveheers beestje), heel schattig.

Xaloy, ik vlieg morgenochtend en kom pas volgende week zondag thuis. Dus we moeten nog maar even wachten met iets afspreken.

Haha ik heb eergisteren een USB stick gekocht met 8 GB, nu denk ik dat ik die maar helemaal volstop met foto's van Finn, ik ga mijn kleine man zo verschrikkelijk missen!

Dropneus, vervelend niet ongesteld én nog een negatieve test. Ik hoop dat je morgen ofzo een positieve test in handen hebt.

Leuk hoor, jullie meeting, klinkt echt super gezellig. Als ik in America online kan, zal ik de site eens checken voor foto's.

Ik ga even ontbijt klaarzetten, zus en zwager komen zo langs
Meiden en kids heel veel plezier vandaag!!!!!!!!!!
Oke..... Geen kans op zwangerschap meer dit keer. Nu is het duidelijk. Dus dan ga ik me nu aansluiten bij het 2009 clubje!!!!

Eind augustus gaan we er echt voor aan de slag en nu gaan we gewoon lekker verder genieten van ons kleine meisje!

Tot straks!

Kinderstoel is ingeladen!
zow alles geladen, we vertrekken over een kwartier! met een beetje geluk zijn we er dan ook nog ruim voor3en!

tot straks!
Meiden, ik kan helaas niet komen, allebei de popjes hebben koorts en zijn snipper-de-snot verkouden. Vind het super jammer, zou de meet combineren met een bezoekje aan mijn schoonzus en nicht maar dat gaat dus ook niet door..... Lijkt wel of kindjes altijd ziek worden als het niet uitkomt. :( Veel plezier allemaal en maak maar veel foto's voor ons achterblijvers!
Arme popjes! Jammer dat je niet kunt komen Punkie!

Ik zit te wachten tot Puk wakker is en dan ga ik.
Veel plezier allemaal vanmiddag!! Heb uitgeslapen tot 12.00 uur! Heeft me goed gedaan. Morgen ben ik ook nog vrij en dan maandag weer een slaapdienst. Komt vast allemaal goed. Het i precies zoal Lara zei ook het wennen aan mijn eerste "echte"baan.

Goede nieuws is dat Luna per 1 juni een plek heeft op de creche!! Ben er echt blij mee en hoop dat mijn diensten er een beetje op aangepast kunnen worden!

Het bezoek aan de kinderarts ging erg goed. Luna hoeft haar helm alleen nog maar 'nachts op. Over 6 weken hebben we weer een afspraak en dan mag hij helemaal af waarschijnlijk!

Dropneus; wat jammer zeg!

Punkiepop wat jammer dat je ook niet kan komen. Beterschap voor de popjes!

Xaloy wat fijn dat Robbie kruipt! (hier nog steeds niet!)

Swissie heel veel plezier in Amerika! Knuffel je manneke vandaag extra veel......kan me goed voortellen dat je hem erg gaat missen!
Wow, jullie hebben nu een meet, ik ben benieuwd hoe het is.

Jammer dat een paar mensen af moesten zeggen, sinds ik een kind heb zijn afspraken ook nooit meer heilig.

Punkie, succes met je zieke meiden, ik hoop dat ze snel weer beter zijn.

Drop, jammer zeg, maar zekerheid hebben is ook wel weer fijn.

Pff, het moeilijkste vind ik nog dat ik Finn vandaag moet delen met ouders en tot net met zus en zwager. Ben momenteel ego en wil hem eigenlijk ff alleen hebben. Nou ja, kan niet alles hebben.
Aha! Dus Robbie is niet meer de langzaamste? *grijnst*

Ik heb net zelfs weer de box opgezet in de woonkamer. Word helemaal krankjorum van die jongen. We hebben nu eennmaal regels in huis maar daar trekt hij zich, logisch, niet veel van aan. En soms wil / moet mama even rust hebben! Dus dan moet onze ineens-plotsklaps-wildebras even de box in. Vind hij niet erg hoor.
K*tcompli :-)

Zo, nu ben ik mezelluf weer!
Hij probeert nu zelf in de box te klimmen. Dat lukt natuurlijk niet. Heeft trouwens ook al heel veel blauwe plakken van allerlei valpartijtjes. Hij was laatst van het bed afgevallen (mijn schuld) en had een ei op zijn hoofd. In alle broeken zitten grasvlekken. Het wordt al een echte jongen!
En nu zat hij al bijna zelf op de bank. De kat achterna.

Robbie is echt een beetje veranderd!
wow Xaloy, jammer dat we niet even kunnen afspreken, ik zou dta geklauter graag even willen zien.

Wij hebben de box ook nog steeds staan hoor, handig om even weg te zetten. Bovendien zet ik Finn in de box als hij iets doet wat niet mag.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn site en op het andere viva topic. Ik ben jullie allemaal echt niet vergeten hoor, maar hier op dit topic blijven doorkletsen vind ik erg moeilijk al mis ik jullie wel allemaal. Maar het is dan toch te confronterend omdat Thijs nu dezelde leeftijd zou hebben als die kleine van jullie en dan zal ik bij iedere dingetje denken ohhh was dat ook zo geweest voor Thijs. Maar af en toe spiek ik nog wel eens mee hoor. Ik ben trouwens sowiese minder actief ook op het andere forum van VIVA.

En ik vind het leuk dat jullie me volgen op mijn site hoor!

Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven