***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Nog een dikke knuffel voor jou muis. En je hoeft je echt niet schuldig te voelen tegenover je minimuisjes. Ze doen het beide hartstikke goed. En Ernie kan misschien een voldragen zwangerschap hebben, maar die moet de aandacht straks delen met twee broertjes. Er is altijd wel iets. Hopelijk laten je hormonen je straks weer een klein beetje met rust.
Thanks BM! Tja, ik zit mezelf gewoon vreselijk in de weg. Op de een of andere manier word ik altijd zo wrakkig en labielig als ik zwanger ben; niet leuk! Het ergste is dat ik het waarschijnlijk in januari of februari allemaal weer vergeten ben en dan begin te koeterwalen "dat het toch zo'n bijzondere tijd was" en dat "ik het zo weer over zou doen". (hou me tegen! Hou me tegen! Doe iets als ik het weer in mijn harses haal om nog een kind te willen!)
Even in etappes want Liv staat op het punt om weer wakker te worden!!

Muisje voor je buik! Toen ik in december 4maand zwanger was kreeg ik ook opmerkingen of het al bijna zo ver was. Mijn buik was er puntig, en stak enorm vooruit. Ik denk dat dit kwam doordat het de 2de zwangerschap was...1 troost, de buik groeide snel, maar stopte op een gegeven moment ook met snel groeien!

Dus muis, het loopt wel los!

Mich, Jaaaaah buikfoto!!!Kan daar nog steeds niet genoeg van krijgen..Zucht, heb het enorm druk met 2kids maar verlang nu soms al weer naar een zwangerschap

Witch, ik zie nog steeds geen foto's van Xander op de msn??Die zou je toch plaatsen?

BM wij bestelden ons geboortekaarte of eigenlijk TJES bij

www.kaartmix.nl staan leuke hippe kaartjes op! Niet zo truttig zeg maar...

Laar, Tommy had laatst ook een jongetje te spelen van een kennis van mij..Dat jochie was ook 18maanden en beet tommy zo hart dat ie een week lang een gebits afdruk op zijn ruggetje had

Rot kinderen!

Ow liv is wakker, we gaan weer door.....
Een dikke knuffel aan muisje, ik vond zelf dat ik niet veel buik had op het einde. Had gerust wat meer mogen zijn hoor. Vind zo een mooie ronde buik enig !!

framboosje : ik krijg de foto's er niet meer op.
witch hoe komt dat dan? Waarom lukt het niet met de foto's?
oja, ik sluit mij bij witch aan, grote buiken zijn prachtig! Als je dan zwanger bent doe het dan goed toch? Iedereen weet dat het van tijdelijke aard is dus wat geeft het!
Ze zijn te groot denk ik, en vriend heeft niet de tijd om ze te verkleinen.

Hij gaat vandaag solliciteren.
Mijn keus vorig jaar viel het eerst op Anne Geddes geboortekaartjes, er was er eentje met baby's als beer verkleed ontzettend snoezig !!
Hey ik heb mijn geboortekaartje van Xander terug gevonden op het net , hier de link . Wat vinden jullie ervan?

http://www.buromac.be/nl/...collectie=2&assortiment=1
Sterkte voor alle zwangeren! En drukke moeders.

Vandaag weer papadag, vaste prik op vrijdag en nog altijd er gleuk.

Ben vanmorgen met Robbelepop naar de kinderarts geweest voor een nieuw receptje depakine en heb meteen Robbie weer eens officieel laten meten en wegen.

Let op, voor het schema bovenin: 84 cm. en 13,2 kg.

Zei papa trots.
waw wat is Robbie groot !! Wat zou ik oook zo trots zijn zeg !!
Na een week schijnt het zonnetje weer een keer. Wij gaan lekker een stukje fietsen vanmiddag.

Framboos: Alweer wensen om zwanger te worden. pfffff. Knap hoor. Ik had nog wel een vraagje aan jou. Had jij je 2e zs meer last van spataderen dan de eerste? Heb je toen heel netjes dehele tijd kousen gedragen. En zijn ze weer een beetje weggetrokken? Hier zie ik er toch steeds meer verschijnen. Nog niet heel erg, maar ik hoop toch echt wel dat ze weer wegtrekken straks.
Bm ik heb de eerste zwangerschap eigenlijk helemaal geen last gehad van spataderen. Maar omdat ik aanleg heb (en wel veel van die paarse kleine adertjes) heb ik prefentief kousen gedragen. Deze kousen zijn op maat gemaakt, en werden vergoed door het ziekenfons.

De 2de zwangerschap heb ik de kousen niet gedragen(gewoon geen zin, het was te warm) En toen zijn er geen aders bijgekomen. Alleen had ik toen wel ineens een inwendige spatader! Maar dit schijnt vaker voor te komen bij een 2de ZS.

Nu ga ik op pad!
veel plezier framboos en BM !
Wow, wat is Robbie groot zeg!

Framboos, weer zwanger worden? Mens, je bent gek! Jij vond zwanger zijn wel leuk, toch? Bofkont!

Geloof het of niet, maar ik heb vandaag iemand gezien die nog veel mieperiger wordt/is dan ik tijdens een zwangerschap. Ik kwam een kennis tegen en zij is nu dertien weken zwanger. Er was nog niets te zien, maar ze liep al helemaal zwanger (kan het niet zo goed uitleggen), klaagde over de warmte, klaagde over het dikker worden, klaagde, zeurde, steunde en mopperde maar door over de zwangerschap. Geloof me, ik snap waar ze vandaan komt, maar ik vond mezelf ineens heel dapper en stoer! En dat terwijl ik weet dat zwanger zijn niet bepaald het beste in me omhoog haalt! *Geeft zichzelf een schouderklopje!* (Eerlijk gezegd moet ik wel bekennen dat ik jullie het meeste lastig val met mijn gezeur; bij de rest durf ik het niet zo goed)

Zo, wij zijn voor het eerst in tijden weer eens in de speeltuin geweest en het was leuk! Hugo is een draakje en rent (althans: probeert) overal naar toe in tegenstelling tot Steijn, maar het was gezellig!
Pffff, sorry ff een echo bericht.

Ik heb geen idee hoe ik alles moet regelen. Ik heb gisteren de hele dag gewerkt (vanuit huis), thank god dat mijn ouders er waren om op te passen.

Nu had ik vanmorgen nog een meeting waarna ik direct naar huis wou (zo rond 12 uur ofzo), dacht nog even inkopen te doen en naar huis. Maar ja, ik zit dus nog steeds op kantoor!

Nog geen zonnebril, geen nieuwe korte broek etc.

En dan heb ik het nog niet eens over inpakken van onze vakantiespullen. Hoe ga ik dat in vredesnaam voor elkaar krijgen? We mogen 40 kilo meenemen, maar die gaan denk ik al op aan pampers (wil toch echt niet zonder zitten), en melk etc.

ah baas is er
Ik hoorde vandaag dat mijn vroegere buurmeisje (twee maandjes jonger dan ik) ook zwanger is. Na een telefoontje bleek dat we op dezelfde datum uitgerekend zijn. Bizar toeval!!

haar vorige zwangerschap was ze tegelijk met haar schoonzus uitgerekend 9dat vond ze niet zo leuk) Maar dit is natuurlijk anders en we hadden er samen de grootste lol om. Het gaat zo tegelijk op. Allebei eerst een miskraam, daarna een kindje (10 weekjes verschil) en nu bijna tegelijk. lachen hoor!!!
Muis..heeel herkenbaar hoor, die enorme buik. Die van mij is ook bijna 2x zo groot als bij Daan en hoe vaak mensen mij al volmedelijden hebben aangekeken als ik zei dat ik nog 4/3/2/1 maanden moest...

Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor meis, je hebt 2 prachtige gezonde mannetjes en die nemen jou helemaal niets kwalijk. Ik snap wel dat je je zo voelt door die gierende hormonen, dat doet soms rare dingen met je.

Compli..wat een beer he die Robbie. is hij nu al volledig van de overige medicijnen af eigenlijk of moet ie nog preventief iets blijven slikken?

Framboos..nu alweer kriebels?! Jeetje, jij laat er geen gras over groeien

Wat zijn er weer leuke foto's bijgekomen op msn trowuens,ik heb net even zitten kijken. Leuk om te zien hoe ze zich allemaal ontwikkelen.

Mijn laatste werkdag was erg leuk. Eerst een ontbijt met de directe collega's, toen koffie met appelflappen voor de hele afdeling en daarna uitgebreid lunchpauze....weinig productief maar het was erg gezellig

Ik ga even eten maken..
Jeetje framboos, al weer kriebels, wat ben je een moedige meid ! Drie kinderen zou voor mij iets van het tevele zijn. Met een kleintje extra zou ik al superblij zijn ! Dan is mijn gezinnetje compleet.

lievelust : fijn dat je zo een leuke laatste werkdag hebt gehad, het klinkt zo alsof je fijne collega's hebt.
Jeetje Framboos, alweer verlangen naar een zs?!?

Heb je ook voor om moeder van 18 te worden (of wat las ik laatst)?

Ha, misschien is de volgende zwangere wel weer Framboos.

Ben je trouwens weer aan de bananenshakes?

Muis, dikke knuffel, succes meis. Joh het komt allemaal goed. Je ziet er vast gewoon weer eens heel leuk uit, maar zit gewoon even in een dippie.

Micha, ben je al verder gekomen met de vk? Ik ga me dit keer maar inhouden over dat achterlijke gebeuren in NL wat betreft bevallen. Ik hoop dat iemand zo lief is mij tijdens de vakantie een sms te sturen dat alles goed is gegaan en je een super makkelijke bevaling hebt gehad.

Lievelust, fijn dat je weer in de online wereld bent. We hebben je gemist!

Jeetje je laatste werkdag alweer, wat is dat snel gegaan zeg?

Lara, ik ben altijd bang dat Finn ook kindjes zo opzij duwt als dat jochie. Finn heeft op de creche geleerd te duwen en wij vinden dat zoo erg. Een beetje van zich afbijten is ok, maar duwen (en vooral om niks). Stom dat zo'n moeder dat maar normaal vind.

Hoe gaat het verder met je gewrichten?

Ik ga slapen, morgen weer vroeg op. We moeten nog steeds nog alles pakken.
Lara, hoe was je bruiloft? Heb je je hakken nog aan gedaan?

Drop, wat toevallig zeg! Spreek je haar vaak? Ik ben nu samen met een vriendin zwanger en dat is best gezellig. (al zit zij op een roze wolk en ik niet)

Ik ga zo naar mijn peuteryogadocentenopleidingklasje! (had even geen idee hoe ik het moest noemen) Het is jammer dat ik me eigenlijk helemaal niet lekker voel (aangestoken door Steijn en Huug?), maar ik heb er zin in!
Ik ben voor niets zo vroeg opgestaan! Ik dacht dat het om 09:00 begon, maar het blijkt een uurtje later te zijn!

Nou ja, zo zie ik Steijn en Hugo nog eventjes. Ga ze nu uit bed halen!
Pfff..ik heb steeds enorme harde buiken, nier leuk.

Ik ging net de hond uitlaten me Daan en ben halverwege maar terug gegaan van de pijn. Het wordt nog wel zulk lekker weer vandaag!

Muis, lijkt me hartstikke leuk die opleiding. Ben je van plan voor jezelf zo'n klasje op te zetten? Jammer dat je zo ver weg woont, ik was je eerste klant geweest hoor.

Swissie...heb je wel een rustig weekend nu na de drukke week? Het lijkt voor mij idd ook zo snel te gaan, dat stoppen met werken, maar ik moet toh echt nog maar 4 weken voor de uitgerekende datum...het is echt voorbij gevlogen voor mijn gevoel. Ik begrijp dat jullie er lekker even tussenuit gaan? Veel plezier!

Ik ga even onder een warme douche staan, misschien dat dat helpt.
Goedemorgen!! Ehhh dames voordat jullie allemaal los gaan,

IK WIL NU NOG NIET WEER ZWANGER WORDEN HOOR!!!

Heb de zwagerschap gewoon als iets moois ervaren en wil dit graag ooit nog een X meemaken...En als ik dan zwangere vrouwen zie dan benijd ik ze gewoon een beetje...Mis soms gewoon dat gezellige gekriebel in mijn buik.

Nee, nog een paar jaartjes wachten, en dan maar eens kijken of dat gevoel er nog steeds is!

(Ik vergat trouwens vorige week wel een minipil... net in de week dat...) ontzettend dom dus.

Maar goed, zal wel loslopen...

Lieflustje, doe jij wel een beetje rustig aan? Harde buiken zijn eng!

zoek lekker een terrasje op, en ga met je buikje in de zon!!ook leuk toch? Daan deed het ook voorbeeldig op terassen toch?

En fijn dat jeje adres ff op de msn hebt gezet! Kunnen we je niet zomaar meer uit het oog verliezen!

Swiss inderdaad veel shakes gehad! en stiekem ben ik ook een beetje aan het lijnen geweest...

Ben wel blij, want ik weeg alweer 65 kilo!

ehh ff posten
Swiss heb je na je werk nog wat vakantie spulletjes kunnen scoren?

Muis, fijn dat je eindelijk eens een positief beelt kreeg van jezelf! HEHE!! pffff moeder van 2, en zwanger, das ook geen kattepis!! En ik vind het ook knap dat ik je nooit hoor klagen over je zwangerschap! je doet het er na mijn idee "gewoon een beetje bij"

En voel je ajb niet teveel schuldig over je wensen mbt je bevalling want dat mag jij hebben!!Ik gun jou echt een bevalling uit een boekje!

Zow!Dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven