***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Foto van Daan?
Ik zal vanavond of morgen even een foto van hem op msn zetten!
Ja ik wil ook een foto zien van daan !!
Hier alles goed hoor. Is er alleen niet van gekomen om te reageren. Zogenaamd druk druk druk.

Icke: Hopelijk gaat het al wat beter bij jullie. Ik moet zo vaak aan jullie denken. Een knuffel is onderweg naar het hoge noorden.

Swissie: Gecondoleerd. En ik hoop dat het voorlopig ff de laatste keer is voor jullie.

Xaloy: Heel veel succes in CH. Hopelijk komt er wat moois uit de bus rollen.

Spitsmuis: Stoere beslissing. Is het vandaag ook gelukt om je leidinggevende te spreken? En dan is het vanavond feest in huize spitsmuis.

ff een vies vraagje. Hoe ziet de ontlasting van jullie kindjes eruit? Koen had vandaag voor het eerst echt stevige ontlasting... een soort heel lange worst (wel soepel). Nix geen zachte smurrie meer. Hij moest heel hard huilen om het eruit te krijgen. Echt heel zielig. Herkenbaar?
Dag meisjes, ik ben ff thuis uit het zieknehuis. Punkieman is nu bij kleine pop. De ph-meting is achter de rug. Het inbrengen van het slangetje was weer gruwelijk, al was ik er dit keer niet bij, heb dat aan punkieman over gelaten... Maar het moest 2 keer gebeuren, de eerste keer bleek hij nl. in haar longen te zitten ipv in haar slokdarm.... Punkieman vroeg al de hele tijd of het wel normaal was dat ze opaans haar stem kwijt was, maar daar reageerden ze niet op. Bleek hij dus fout te zitten. Dit was bij grote pop toen ook al. Het verveelende is dat ik dat ook van te voren had aangegeven, dat het toen allemaal zo k** was gegaan, maar daar hebben ze niks meegedaan, het werd nu in 1e instantie bleek weer door een assistente gedaan. Ze zeggen zelf dat het echt NOOIT fout gaat, maar bij ons 2 keer dus.... Verder is het vooral veel rond hangen en wachten. Morgen gaan we beginnen met de voedsel introductie. Vanmiddag ben ik dus ff met grote pop naar het dick bruna huis geweest en we hebben lekker vlaamse friet gegeten en een ijsje toe. Was heel gezellig, waren we ook ff aan toe. Kleine pop moet nog tot iig vrijdag in het ziekenhuis blijven, uiteraard afhankelijk van de uitslag van tests. Dus de komende dagen moet grote pop her en der opgevangen worden omdat punkieman morgen weer moet werken. Gelukkig komen mijn ouders morgen thuis van vakantie (Afrika) dus die zullen de nodige ondersteuning bieden.

Ik ga lekker bankhangen, ben kapot!
quote:Xaloy schreef op 15 oktober 2007 @ 07:29:

Punkie, zat vannacht te bedenken dat jij had geschreven dat je mijn vakcollega was, en daar had ik nog niet op gereageert! Soms gebeuren er teveel dingen tegelijkertijd.. Wat grappig zeg! Maar jij werkt parttime he? Knap hoor, dit soort banen zijn amper te vinden op parttme basis. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik fulltime ga werken. Vind ik ook niet heel erg hoor. Ik heb liever een leuke baan en dan fulltime werken!

En een leuke baan is het! Ik werk nu 24 uur, maar moet eigenlijk 32 uur werken. 24 uur is wel veel te kort..... Maar ik heb wel een "duo" collega. Ik hoop dat je aangenomen wordt!

Swissie, gecondoleerd met het verlies van je opa.

Icke, hoe gaat het ermee?

Lilien, Hoe'st met je man?

Drop, wij hebben een bakfiets en die is echt geweldi, ben er zo nlij mee!
Punkie, wat naar allemaal!! Kan er 's nachts iemand bij haar blijven? Wat zou er allemaal uit het onderzoek kunnen komen? Sterkte!
Lieve Digidinnetjes: let even op!

Voor diegenen die het slaapritme van je baby nog iets kunnen sturen: zorg ervoor dat je de komende dagen alvast wat inspeelt op de wintertijd! Robbie gaat vandaag een kwartiertje later naar bed, morgen weer.. in de hoop dat ik volgende week niet om 6 uur op moet..!
Oh jee...dan heb ik echt een probleem als ik niet oplet... Hij gaat juist de afgelopen dagen een kwartier tot half uur eerder naar bed omdat hij dan moe is... Wanneer gaat de wintertijd in? Dit weekend?
Punkiepop, wat naar dat kleine pop in het zh ligt en dat het weer zo kl&^te met dat onderzoek ging. Wat naar dat ze tot vrijdag in het ZH moet blijven. Mogen jullie bij haar blijven slapen?

Xaloy, hier gaat Zahra ook juist wat vroeger naar bed omdat ze moe is. Normaal ligt ze rond 8 uur op bed, maar vandaag was het half 8. Meestal doet ze aan het eind van de middag nog een dutje zodat ze 's avonds wat langer op is, maar de laatste dagen heeft ze daar geen zin in. Dus dan moeten wij heel vroeg eten zodat ik haar om half 7 in bad kan doen en om 7 uur voeden, met als gevolg dat ze dan al aan de borst in slaap valt. (wel lief natuurlijk)

zouden ze er echt zoveel last van hebben?
Punk, sterkte! Wat erg dat ze fout zaten met het inbrengen van het slangetje! Artsen...

Even ego, maar mijn leidinggevende was er dus niet! Daarbij komt ook nog dat de moeder van een leerlinge van mij plots is overleden, dus heel de school staat op zijn kop. Bah. Had vanavond eigenlijk naar een (verplichte!) bijeenkomst gemoeten, maar ben thuis gebleven. Huug en Steijn zijn verkouden en ik kon het niet over mijn moederhart verkrijgen om ze bij de oppas te laten. (Steijntje heeft heel hard gehuild, omdat hij zo dicht zit! Denk ik, maar het was zo sneu!)

Mijn mannekes zijn zeven maanden! Wow!
He balen zeg, dat je leidinggevende er niet was. Wat vervelend ook dat er nu net zoiets gebeurd, maar even hard gezegd...laat je niet beinvloeden en blijf bij je beslissing!
Nee, Layla, ik denk niet dat de baby's er veel last van hebben, maar MAMA wel! Ik wil niet elke ochtend om 5.45 opstaan omdat Robbie zo vroeg naar bed gaat! Vandaag lag hij pas om half negen in bed. Gnagna, dat gaat de goede kant op!

Ja, Lara, dit weekend!

Punkie, wat een beroerd verhaal. Wat naar van die slangetjes. Sjemig zeg, en je had het nog zo gezegd! Wat een stelletje dombo's!

Gefeliciteerd Muis, met de 7 maanden oude Muisjes. Wat jammer dat je leidinggevende er niet was, maar, morgen weer een dag! En dan niet weer zo vroeg wakker worden he?
Mag ik even heel onbeleefd inbreken?

Spitsmuisje, zou je mij even willen mailen? Heb vraagje over je Avatar...... poezewoes bij orange punt nl.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
xaloy; goede tip, deze mama heeft ook zeker geen zin om opeens eerder wakker te worden gemaakt! Al zijn wij natuurlijk wel erg verwend met onze uurtjes slaap!

Spitsmuisje; balen zeg! Sluit mij aan bij lievelust, wel bij je standpunt blijven ondanks deze trieste gebeurtenis!

Punkiepop: wat vervelend allemaal! mag en kan er iemand bij haar blijven?

Voor de koopjesjagers onder ons; pampers zijn bij de c1000 in de aanbieding; 3 pakken voor 18,95!
Wauw Leen, goeie tip! Ik heb nog wel wat pakken liggen, maar ik denk dat ik nog maar 3 pakken Activ Fit maatje 4 ga halen voor 's nachts.

Ik ga toch ook maar proberen om Zahra vanaf morgen een kwartiertje per dag langer op te houden. Zou ze dan 's morgens ook een kwartiertje langer moeten blijven liggen? Ik weet niet of ze dat doet hihi.

Spitmuis, gefeliciteerd met de 7 maanden oude muisjes! WAt gaat het snel hè!

Wat naar van dat overlijden, kan me voorstellen dat iedereen van slag was vandaag, hopelijk kun je het morgen met je leidinggevende bespreken.

En Stijn en Hugo ook al verkouden, ik heb Zahra ingesmeerd met Luuf vanavond, hopelijk krijgt ze dan wat lucht vannacht. Ik heb ook een doorgesneden rauwe ui op haar kamertje gelegd, het stinkt vreselijk, maar het schijnt wel te helpen.
haha ja Layla, ik had ook nog wel wat pakken liggen maar was zo goedkoop!

Ik laat Luna nooit langer liggen, ze krijgt iedere ochtend om 8 uur de eerste voeding. Of ze nu om 8 uur of om half 9 in bed lag de avond daarvoor...

Layla; jij hebt toch een turkse man? Zie je ook aan Zahra dat ze niet helemaal hollands is? Ik heb een surinaamse vriend vandaar mijn vraag, gewoon nieuwschierig!
Ja Leen, mijn man is turks, maar hij is echt niet donker ofzo. Je kunt op de groep foto's in mijn album bekijken van Zahra en hij staat er ook op. Ik vind haar niet echt turks qua uiterlijk, ze heeft wel vrij donkere ogen, en haar huid is niet heel erg licht, maar ik word zelf ook vrij snel bruin, dus ws heeft ze mijn pigment geerfd.

Wat leuk dat jouw vriend surinaams is, is hij echt donker? Ik heb nl. een vriendin die surinaams is en die is hardstikke licht, niemand gelooft dat zij surinaams is.
ja mijn vriend is wel donker maar niet zwart. Je kan ook duidelijk aan Luna zien dat zij een halfbloedje is! Vind het zelf erg mooi
Punkiepop, wat irritant zeg van die artsen dien niet naar je luisteren. Lijkt me ook heel naar om je kleintje zo te zien, met al die slangetjes enzo! Blijft Punkieman nu bij haar 's nachts? Sterkte ermee!

Is het trouwens een aanrader dat Dick Bruna huis (mijn zoontje is 4) of is het nogal "kinderachtig?"

Buitenmeisje, hier sinds een dikke maand geen zachte smurriepoep meer, maar ook niet zo'n worst zoals jij beschrijft! (Lekker verhaal hé!)

Spitsmuis, balen dat hij/zij er niet was! Maar zoals al meer gezegd, blijf bij je beslissing!

Layla, vanwege die stank van de ui, begin ik er nu niet aan (Ole slaapt nog bij ons op de kamer! Luuf gebruik ik wel!

Leen, ik dacht al dat jij of Luna's vader een surinaamse (of in die buurt)achtergrond had!

Oh ja nageltje knippen doe ik altijd als Ole slaapt, gaan dan erg makkelijk! Trouwens ook niet met een babynagelschaartje maar gewoon met zo'n knippertje.

Leen, krabt Luna zich zo erg dat ze korstjes krijgt? Jeetje, als Ole zich krabt (wat ook regelmatig gebeurd), zijn die rode striemen de volgende dag eigenlijk al weer weg! Vond dat zo erg toen Ole een paar weken oud was, toen zat hij onder de rode striemen!

Ik wil ook een foto van Punkertje Daan!

Oh ja, het weer is er uit gegaan, gelukkig maar! Heb hem nog niet uitgeprobeerd en ga morgen naar feestje van mijn moeder (wordt 65) en donderdag naar Legoworld. Zal hem dus vrijdag pas uitproberen denk ik!
oh ja, ik was dus idd te laat bij de Wibra....
Allemaal bedankt voor de tips over het eten! Ook fijn te weten dat ik niet helemaal gek ben en ons cb dus wel! Zal het volgende keer vragen van dat met mes en vork eten.

Spitsmuis mooi dat je die knoop hebt doorgehakt! Nu nog vertellen en dan genieten van je kleintjes! Geeft het al een beetje rust?

Leen ik ga morgen een c100 opzoeken! Na die aanbieding bij de AH een paar weken terug betaal ik echt niet meer dan 20 euro voor 3 pakken.

Ik knip de nageltjes altijd als ze een fles krijgt van mijn man, gebruik het difrax nagelknippertje, gaat goed. Schrikken zeg van dat bloed!

Punkie sterkte in het ZH! Hoop dat jullie het weekend weer lekker thuis zijn! Weet je snel wat er uit komt of moet je een poos wachten op de uitslag?

Die tip van de rauwe uien heb ik laatst ook gehoord. Ze hadden het ook over babybalsem voor op de borst, vicks of zo. Kreeg vroeger zelf ook rauwe uien op mijn oor i.v.m. oorpijn, leek ook te helpen, maar idd wel vies!

Vind die wintertijd niet zo heel erg, wordt die luilak van mij ook weer s op tijd wakker. Maar met mijn onregelmatige werktijden is het wel weer erg handig! Is het dit weekend of volgend weekend?
Punkiepop, sterkte deze week! Wat een drama zeg van dat slangetje, wat een machteloos rotgevoel. Ik hoop dat het snel vrijdag is en je meisje weer naar huis kan komen. Jullie kunnen niet bij haar blijven slapen he? Dikke knuffel voor jullie, veel sterkte...

Leen, Morris heeft ook zo gekrabd aan z'n bolletje, ook tot bloedens toe, en dan steeds de korstjes weer openkrabben zodat het weer ging bloeden. Ik heb hem een paar weken consequent sokjes aan z'n handjes aangetrokken, en nu is alles genezen. Hij had jeuk omdat hij last van berg had, dat is nu ook weg. Z'n hoofd smeerde ik steeds in met ongeparfumeerde Natusanolie.

Lara, dank je voor die link naar het borstvoedingssite over bijvoeden, daar was ik naar op zoek en kon hem niet vinden! Ik hou het deze maand bij hapje groente en fruit, en een korstje brood. Als ik een maand bezig ben ga ik 's ochtends een bordje pap geven denk ik.

Buitenmeisje, Morris heeft ook dikke poep de laatste dagen, hij heeft ook een beetje last van z'n buikje omdat het er niet uit wil komen. Zal wel met de omschakeling te maken hebben? Ik ga vandaag in ieder geval hetzelfde geven als gisteren weer, zodat hij niet te snel te veel nieuwe dingen krijgt.

Ik ga trouwens niet rommelen met slaapritmes hier hoor, het schuift vanzelf wel weer op de goede kant op.

Hoe lang kan het eigenlijk duren voor je voor het eerst weer ongesteld wordt? Ik heb al twee weken het gevoel dat het gaat beginnen, maar nog steeds niks!
Ik had nog een link geloof ik, maar ben nu op kantoor en die staat in mijn computer thuis. Ik ga eens kijken.

Spitsmuis: ga je het nu vandaag vertellen? Succes, je kunt het! Waar is die moeder van dat jongetje aan overleden? Echt naar zeg!

Net bij de dokter geweest voor die knip. Ik moet het nu masseren met littekencreme en dan moet het toch wel over gaan. Het kan wel een jaar duren... wat een gedoe om een kind te krijgen zeg. Een andere optie was een hersteloperatie, maar ik zit dat jaartje dan wel even uit...

Vanavond gaat Max logeren bij mijn schoonouders. Ik hoef vast niet te zeggen dat ik heeeeeeeel blij ben als hij morgen weer thuis is. Nu nog even afwachten in welke staat. Ik heb precies aangegeven wanneer hij moet slapen, dus nu maar hopen dat ze zich daar deze keer eens aan houden.
Lara, spannend dat Max gaat logeren vanavond. Ik hoop dat ze zich aan jullie schema houden. Ik hoop dat het masseren met die littekencrème helpt, wat dat betreft ben ik blij met mijn keizersnee (behalve dat litteken op mijn buik dan). Zo'n knip lijkt me heel naar. Had jij nou ook van die perineumolie gebruikt? Ik wel, maar dat was dus voor niks achteraf.

Micha, jij geeft toch ook nog bv, dan kan het wel even duren volgens mij. Ik ben het ook nog steeds niet en geef alleen nog maar 's morgens en 's avonds bv.

Gisteren heb ik trouwens al wat fruit-en groente prutjes gemaakt, ik vind het echt leuk om te doen. Dat invriezen in die siliconen muffinvorm ging heel goed, ik heb het er nu uitgehaald en in diepvrieszakjes gedaan, dan heb je losgevroren porties. Ik ga straks ook even kijken naar diepvriesbakjes van 200ml, iemand tips waar ze die goedkoop hebben?

Als ze straks gegeten heeft ga ik even naar de markt om nog wat groente en fruit te halen, dan ga ik vanmiddag weer aan de slag hihi.

Overigens had ik ze gisteren en eergisteren een potje Olvarit gegeven (wortelhapje) en dat vond ze helemaal niet lekker! Ze hield haar mondje op een gegeven moment stijf dicht.

Brigitte, die Vicks voor baby's heet Luuf en ik heb het gisteren gehaald voor Zahra. Gisteravond heb ik haar na haar (eucalyptus)badje ingesmeerd en vanmorgen klonk ze al een stuk beter.

Fachat, fijn dat je de buggyzit weer goed schoongekregen hebt, zou zonde zijn als het weer erin bleef zitten.

Leen, mooi hoor, zo'n getint kindje, ik zei vroeger altijd dat ik met een zwarte man wilde trouwen vanwege die mooie kindjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven