***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ik zit nu in het ZH in het internet cafe, kleine pop ligt lekker te slapen. We kunnen niet bij haar slapen, ze willen haar nl. s'nachts monitoren en dat gaat haast niet als een van de ouders erbij is. Ze nemen haar op video op met een web/cam die boven haar bed hangt en daarmee houden ze haar in de gaten. Toen ik maandag avond naar huis ging moest ik heel hard huilen omdat ik haar moest achterlaten, die nacht heb ik ook niet goed geslapen. Gisteren ging het al beter en vannacht ook. We kunnen wel dag en nacht bellen om te vragen hoe het gaat, dat doe ik dus ook! *Spitsmuis, de jongens hebben toch ook nog een tijdje in het zh gelegen toen jij al thuis was*

Vanmorgen hebben ze bloedgeprikt voor allergie onderzoek, zielig! Daarna heb ik haar lekker in badje gedaan en nu slaapt ze.

Fachat, ik vond het dick bruna huis wel leuk, maar zou wel aanraden met zo'n tour mee te gaan voor kinderen dat ze ook gaan voorlezen en in het atelier gaan tekenen enzo. Dat doen ze in het weekend. Het is denk ik juist leuker voor oudere kindjes, grote pop is bijna 3, en die was voor veel dingen nog een beetje te jong. Ik vond het wel klein en grote pop vond eigenlijk het winkeltje met alle nijntje spulletjes het leukst, daar kan je ook in zonder 10 euro te betalen!

Beetje lastig toetsen bord, want ik snap niet hoe ik leestekens krijg. Nou ja, ga maar weer verder hier rondhangen, ff naar het winkeltje ofzo. Het is toch voornamelijk wachten.

Ik had trouwens voor grote pop Nijntje in het ziekenhuis gekocht, een aanrader zo snapt ze een beetje waarom haar zusje hier is en dat het niet erg of eng is. Ze komt hier ook elke dag even bij kleine pop op bezoek, dat vind ze erg leuk want er is veel speelgoed.
Punkie: heel veel sterkte!! (*moest wel even lachen om de mededeling dat ze het zo leuk vindt in het ziekenhuis omdat er veel speelgoed is *)
Punkie veel sterkte! Wat rot dat je niet kunt blijven slapen, ik zou denk ik ook de hele tijd bellen, want je bent dan toch de hele tijd in gedachten bij kleine pop als je er niet bij kunt zijn.Hopelijk zijn ze er snel achter wat er aan de hand is. Wat slim om Nijntje in het ZH voor te lezen aan grote pop. Het is ook echt raar voor haar natuurlijk dat haar kleine zusje nu niet thuis is, moeilijk uitleggen lijkt me.

Hmm ik zit net in dat boek Opperdepop te lezen dat je geen diepvriesgroentes mag gebruiken als je het bereide eten daarna weer in wil vriezen? Ik dacht dat dat het na bereiding wel weer ingevroren mocht worden? (dat heb ik tenminste altijd gedaan bij 'normaal'voedsel en gisteren ook met het groentehapje voor Zahra).

Vanaf wanneer geven jullie de baby pap? Dit vervangt dan de fles of bv 'smorgens neem ik aan? Lijkt me dan wel lastig want dan moet ik die voeding ook al laten vallen en dan zal mijn productie wel teruglopen, want ik geef nu alleen nog 's morgens en 'savonds. Ik kan natuurlijk wel die voeding afkolven en de melk gebruiken om de pap te maken, maar daar heb ik 's morgens geen tijd voor, dan moet ik op mijn werk kolven denk ik. (en ik was net zo blij dat ik daar vanaf ben)
punkie, heel veel succes met je kleine pop. Je bent vandaag op de helft! Hebben ze al bevindingen of wachten ze totdat ze alle resultaten hebben?

Xaloy als je nog ergens meeleest, heel veel succes morgen en goede reis vandaag.

Wij gaan morgen de hele dag rijden. Alleen ben ik helemaal niet lekker. Was al een paar dagen erg verkouden en heb nu ook nog een buikgriep erbij gekregen. Ik ga zo naar huis, dan ga ik even vanmiddag lekker bijslapen. Ik haal Finn aan het eind van de dag wel op.

Suc6 lara. Ik hoop dat je schoonouders alles goed doen met Max.

Toen mijn ouders 4 dagen gingen oppassen op Finn was is ook enigszins bang. Maar gelukkig ging alles helemaal goed.

Toen ik trouwens gisteren Finn ophaalde van de creche, lag hij heerlijk zelf zijn flesje op te drinken. Ze hadden hem in het midden van de kamer gelegd zodat hij een beetje om zich heen kon kijken. Dat deed hij dus ook. Hij heeft alleen nog maar iemand nodig om het flesje warm te maken, de rest doet hij zelf.
Hahaaa op de valreep nog een derde gesprek erbij, bij het elektriciteitsbedrijf van Luzern :-). 3 Dus, in totaal. MOrgen allemaal duimen hoor! :-)

Ga straks om 13 uur met de trein, ben er rond een uur of 21.

Layla, ik geef rijstebloem als pap, over een maandje (bij 7 maanden) stap ik voorzichtig over op Bambix en brood. Weet alleen nog niet hoe, dat brood, want hij verslikt zich er nu nog in!

Tot vrijdag!
Layla: Max krijgt ook al een tijdje 's avonds (een fles) met rijstebloem.
Punkiepop; wat leef ik met je mee zeg! het lijkt me zo moeilijk om je kleintje achter te moeten laten. Bel gewoon zoveel als je moederhart je ingeeft en ze is natuurlijk in goede handen. Wat kan er allemaal uitkomen? Spannend hoor!

Layla; ik geef Luna in haar fles ook iets rijstebloem, om haar te laten wennen aan een wat dikkere structuur. Ik geef morgens en s avonds nog bv.

Lara; waarom ben je bang dat Max niet goed zal slapen? Is het de eerste keer dat hij uit logeren gaat? Succes!

Xaloy; heel veel succes, zal voor je duimen morgen hoor!

Birgitte en Fachat; ja Luna krabt zichzelf zo erg dat ze korstjes krijgt, echt zielig! Ik ga maar eens een andere schaartje kopen want misschien ligt het daar wel aan en dan knippen terwijl ze slaapt.

Sokjes vind ik zielig aangezien ze een fanatieke duimzuiger is! Denk dat ze de hele boel bij elkaar krijst als ze haar duim niet kan vinden in bed.

Was gisteren met Luna naar de Bieb (moet vakliteratuur hebben voor mijn onderzoek) maar dat was geen succes, ze was alleen stil bij mij op de arm en greep toen de boeken uit mijn handen hihih

Ze gaat zo dus maar even naar oma zodat ik alleen naar de bieb kan!

Weet niet meer wie het vroeg maar diepvriesbakjes van 200 ml? Ik zou kijken bij action, xenos, wibra?

Oh de wibra! Ik was nog op tijd; badeenjes gekocht, lepeltjes, slabbetjes en een nieu bad! Paste precies op de standaard en was een stuk groter. Erg handig aangezien wij geen groot ligbad hebben.
Even snel hoor, want ik ben op kantoor:

Kun je anders een gaatje in het sokje knippen en daar haar duimpje doorheen steken? Met een duim kan ze minder schade aanrichten.

Mijn schoonmoeder maakt er een sport van Max lang wakker te houden en lijkt niet te begrijpen dat baby's veel slaapt nodig hebben. Het vorige oppasavontuur leverde een compleet oververmoeid kind op dat tot 22:00 was wakker geweest en op schoot, voor de tv in slaap was gevallen (terwijl ik wil dat hij vroeg naar bed gaat/ wakker in bed wordt gelegd en geen tv kijkt...).

Er is wel vaker opgeast, maar hij is nooit een nacht weggeweest en dat is natuurlijk sowieso lastig vind ik.
punkie : ik leef met je mee wat betreft kleine pop, Xander heeft toen ie 1 maand was ook in het ziekenhuis gelegen toen hij het rotavirus had. Maar gelukkig kon ik er wel bijblijven slapen s nachts. Erg rot voor je dat je dat niet kan !

muis : veel succes vandaag bij het vertellen tegen je overste dat je niet meer wil werken.

Lara : wat spannend dat max gaat uit logeren vandaag !

Zijn met Xander gister weer naar de dokter gemoeten, hij moet weer aan het aerosolapparaat vanwege slijmen op de luchtwegen. Hopelijk gaat het snel over.
Xaloy, je leest dit ws niet meer, maar ik wilde je een goede reis wensen en heel veel succes! Fijn dat je nog een extra gesprek krijgt, dat moet vast goed komen!

Witchke, wat naar dat Xander zo'n last van zijn luchtwegen heeft, heeft hij daar vaker last van?

Ik ga zo weer wat prutjes maken, heb op de markt groente en fruit gehaald. Oh en de Pampers waren bij het Kruidvat ook 3 voor 18,95 ! Ze zullen die aanbieding bij de C1000 wel gezien hebben, wel fijn, want de C1000 is voor mij niet vlakbij.
Xander heeft al ettelijke weken last van de luchtwegen, en moest al twee weken geleden aan de aerosol, nu zijn we een paar dagen gestopt en komt het weer terug dat gepruttel.

Oh ik wou dat ik nu in NL woonde, hier zijn luiers van het merk Pampers vele duurder, en zeker niet in zo een aanbiedingen te verkrijgen. Ik ga zelf veel naar het kruidvat (hebben we hier dus wel) is wel een fijne winkel om douchegel , shampoo , babyproducten etc te kopen. Ben eigenlijk een beetje kruidvatverslaafd, als er een in de buurt is, ga ik er naartoe en kom ik nooit met lege handen buiten. Zou nu nog eens babyolie, conditioner moeten kopen, koop ik gelijk maandag bij het kruidvat want moet toch weer in de buurt zijn.
Oh en Swissie, beterschap en een heel goede reis morgen!
Lara! wat een slim idee van je! gaan we zeker doen hier! (gat in het sokje)

Vervelend dat je schoonmoeder zich zo weinig aantrekt van jouw wensen en behoeften! Lijkt me ook erg moeilijk om daar wat van te zeggen!

En het eerste logeeravontuur is natuurlijk altijd spannend, moet hier nog komen! Vriend wil dat voorlopig nog niet.....
hmm hoor net op het nieuws dat er hier waarschijnlijk een familiedrama heeft plaatsgevonden. Een vrouw is voor de trein gegooid/ gesprongen in hengelo.

Dacht meteen aan Xaloy, hopen dat die niet over Hengelo reist......
Lara, ik moet zo lachen, wat een geniale tip van dat duimgaatje! Jij weet echt overal een oplossing op zeg! Die arme Morris heeft een paar weken z'n handjes niet goed kunnen gebruiken door die sokjes.

Layla, ik wil 's ochtends een bordje pap gaan geven als Morris 7 maanden is. Bambix nog wat, even de naam vergeten. Ik denk (maar weet het niet zeker) dat ik het zo ga doen: eerst een borstvoeding als hij net wakker wordt, bij mij in bed. En dan om een uur of 8 de pap. Zo deed ik het met Lars ook en bij hem werkte het. Alleen heb ik dit keer geen zin en/of tijd om steeds te gaan kolven, dus maak ik de pap denk ik aan met kunstvoeding.

Ik moet naar een heel opstandige peuter toe!!!
O jee, als ik hier niet meer kom: Lara! Veel succes alvast voor straks, hoop dat het goed gaat bij schoonmoeder!
Xaloy, heeeel veeeel succes!!

O, nu is Moemie ook al wakker (zo noemt Lars Morris)
Leen: het gaat om een 37-jarige moeder met een 16-jarige dochter. (ook heel erg natuurlijk)
ja ik weet het.................vriend belde net. Tis een kennis, is nog op kraamvisite geweest hier....
he bah Leen... Gecondoleerd! Wist je dat er problemen waren? Sterkte!!
nee en het is ook een vage kennis hoor (via via meegkomen toen op kraambezoek) maar goed, schrik altijd van die verhalen en nu is het wel dichtbij, gewoon een naar idee!
Het is ook heel naar. Normaal is het een krantenartikel en nu wordt het wel heel concreet he?

Max is opgehaald. Het scheelde dat er niet nog eens een stomme opmerking werd gemaakt en mijn vriend het duidelijk ook niet leuk vond, maargoed ik vind het dus wel kut.
gecondoleerd Leen, wel erg naar als je de vrouw in kwestie nog op kraamvisite hebt gehad ...

Mich : Ik ga Xander ook pap geven, ben eens nieuwsgierig hoe hij erop gaat reageren. Hier geen bambix maar Nestle 4 granen.
Oh wat naar Leen, ik schrik ook altijd van dat soort berichten en het is natuurlijk helemaal erg als je diegene ook nog kende, gecondoleerd. Ik lees het net op nu.nl, wat erg zeg!
bahbahbah wil naar de wibra, maar het stopt maar niet met regenen!!!!

Leen, das schrikken van die kennis van je!! Bah! En waarom ook?

Swissie gecondoleerd met je opa...

Punkie Ik kan mij zo goed voorstellen dat je huilend het ziekenhuis uitging...Je kind achterlaten lijkt mij ook vreselijk!

Heb het met je te doen! Sterkte meid!

Hier alles goed....moe door ZS en Tommy, Ik kreunt nu al een paar dagen 1xper uur de hele nacht door. Ik moet dan vervolgens uit bed voor de speen Hij is (weeeeer) snipverkouden, dus misschien komt het daardoor?

Ook slaapt hij mega veel overdag! hij slaapt nu zo'n 16/17uur p/d.

Zal wel weer een fase zijn.....Als hij dat nou snachts zo lekker stil deed als nu!!!

oja, en mijn buik is al dik aan het worden! wel heul snel hè??

Nu ga ik de rest eens even bijlezen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven