***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ja, het is heel erg. Je kunt er vormen instoppen en dan gaat dat ding zingen, het kan tellen en liedjes zingen. Noem me een suffe moeder, maar ik hou gewoon echt niet van die interactieve dingen...
Whahaha, wij hebben zo'n trommel in het klein. Vreselijk, er kan alleen maar hard en nog harder lawaai uit komen en Daan heeft het technisch inzicht van zijn vader dus die wist meteen waar hij op moest drukken om er aan 1 stuk door geluid uit te laten komen.

Helaas zijn de batterijen op miraculeuze wijze ineens verdwenen en doet het stomme ding niks meer...

Swiss, wat fijn dat het goed ging vanmiddag, beterschap meid! Heb je wel een beetje hulp thuis straks?

BM, al 1 cm, da's mooi! Ben heel benieuwd wanneer het zover is hoor. Wel fijn dat je er zelf ook helemaal klaar voor bent, geeft toch een goed gevoel.

Muisje, heb je een leuke avond gehad? Nog gefeliciteerd!

Arme Ruben!

Icke..die vinger in je neus herken ik helaas...meneertje doet dat hier ook regelmatig.

Het liefst op momenten dat je het niet verwacht, dus bijvoorbeeld als je met hem de trap af loopt dan frut ie ineens zijn vinger keihard in mijn neus...niet zo fijn (mijn neus is al niet echt een formaatje 'poezelig' zeg maar, dus hij hoeft ook niet echt te mikken ofzo)

Layal, wat schattig dat Zahra dat zegt, erg makkelijk ook!

Daan zegt heel af en toe 'poepie' ven gaat dan alvast op de bank liggen maar vaak zit er niks in zijn luier dus hij snapt het principe nog niet zo geloof ik.

Vanmiddag naar het consternatiebureau geweest. Meisje weegt nu 4710 gr, echt een bonkje is het hoor!

Ik ben wel blij dat ze zo goed groeit nu, ze eet ook als een bootwerker dus ik had eigenlijk niet anders verwacht.

Bah, vriend wil voetbal kijken vanavond. Ik denk dat ik maar eens lekker in bad ga liggen weken met een boekje erbij.
Knappe koektrommel:)
Jij ook zo'n ding LL? Arme jij! Wat een volume komt eruit he...?

Fijn dat het zo goed gaat met Meisje. Waren ze tevreden?
Spannende tijden hier! Hoop dat het snel mag gebeuren BM.

Fijn dat er positief nieuws is van Swissie. Duimen dat de einduitskag na de operatie ook goed is.

Pfoe, stomme opvang.... Geen zin om er over uit te wijden maar ik vond die nieuwe leidster niet zo oke en mijn man kwam vanavond met een vergelijkbaar verhaal thuis. Gelukkig is ze er maar 1 dag per week tegelijk met Fleur. En bovendien mag ze als ze iets beter loopt door naar de volgende groep. Ze heeft nog niey zo heel veel zin in het los lopen. Ze loopt mogal veel als een oude oma. Voorovergebukt want dan is de vloer lekketr veilig dichtbij. gek kind hebben we hoor!!!
quote:Icke schreef op 04 november 2008 @ 20:22:

Knappe koektrommel:)inderdaad ja! Die van mij kan niets anders dan ''staan'' in de kast!!!
Oh ja, wat ik me afvroeg; is er nu niemand hier bij wie een knip is gezet die er nog last van heeft?

Ik dacht dus dat het minder was geworden na de tips van de gynaecoloog, maar dat is het toch niet. Als ik moe ben of veel loop doet het toch nog pijn.

Het is inmiddels 1,5 jaar geleden en ik begin de hoop nu een beetje op te geven dat het ooit helemaal over is. Maarja, de gynaecoloog wist niks beters, dus ik heb ook geen idee wat ik er nog aan kan doen.
laar misschien idee om hier eens een topic over te openen!

Misschien hebben andere mensen tips om de knip klachten te verminderen...
Ja, moet ik morgen misschien maar eens doen.

Nu echt bedtijd. Slaap lekker allemaal!
Poeh vervelend Lara, dat je nog steeds last van die knip hebt.

FF ego berichtje, Zahra werd om half 9 wakker met 40.9 graden koorts, dus ik heb de HA post gebeld. Gelukkig mochten we om 10 over 9 komen. De dienstdoende arts dacht aan een urineweg infectie, haar plasluiers stinken nogal (viel me ineens op) en zijn niet zo zwaar, ze heeft vandaag ook niet veel gedronken en gegeten en ik vond haar suffig. Gelukkig was dat in het zh gelijk over, ze heeft laten zien dat het een temperamentvolle dame is. Ik heb een antibioticakuur meegekregen (amoxiline) dus hopelijk knapt ze er snel van op.

Swiss, veel sterkte morgen!

Spitsmuis, gefeliciteerd met jullie 2jarig jubileum, ik hoop dat jullie een gezellige avond hebben.

BM, spannend dat je al een beetje ontsluiting hebt en een verweekte baarmoedermond, ik hoop dat het snel gaat rommelen. Wel grappig dat jij er echt naartoe leeft terwijl het van mij nog wel even mag wachten (zeker nu Zahra ziek is). Het enige bezwaar tegen overtijd lopen vind ik dat de baby dan zwaarder wordt en de kans op een ks misschien wel groter wordt, voor de rest vind ik het niet erg. (heb ik ook langer verlof hahaha) Ik ga nog ff Herman Den Blijker kijken.
Dikke en beterschap voor Zahra!!!
layla wat een drama! schrikken zeg!! Maar het was dus wel iets aan de urinewegen? Hoe kan dit? weten ze dat ook?

Beterschap!!
Ik weet niet waardoor het veroorzaakt wordt, heb ik eigenlijk niet gevraagd. Nu heb ik de afgelopen weken haar billen heel vaak ingesmeerd met crème omdat ze zo'n luieruitslag had, dus misschien heeft het daar wel mee te maken? Ik zal een gaan googlen.
http://www.medicinfo.nl/%...4114-83bd-2bedb2a1b340%7D
Ach, die arme Zahra! Gelukkig is Amoxiciline geweldig spul!

LL, wat fijn dat Meisje zo hard groeit! Neem jij Daan trouwens altijd mee naar het consultatiebureau? Ik zie er heel erg tegenop om met drie kindertjes daar naar toe te moeten!

Het eten gister was gezellig! We hebben het niet laat gemaakt (of eigenlijk waren we heel vroeg weer thuis), maar het was fijn om eens samen te zijn. Ik was voor het eten nog even naar school geweest en een studiegenoot vond me anders. Ze kon niet goed zeggen waarom, maar het schijnt dat mijn gezicht er anders uitziet. Ofzo?? In ieder geval zie ik nog steeds een dikke kop als ik in de spiegel kijk!
Was het weer 'nachtwerk' muisje? Hopelijk heb je nog wel een klein beetje kunnen slapen.

Wel fijn dat jullie nog ff gezellig samen gegeten hebben. Zouden E. en ik ook eigenlijk nog eens moeten doen, maar denk dat het er niet meer in zit ... misschien bij de chinees. Dat brengt de bevalling misschien op gang

Layla: Fijn dat je zo snel bij de hap terecht kon. Hopelijk gaat het nu snel beter met jullie kleine grote meid. Kan me voorstellen dat je hoofd dan nog niet echt naar bevallen staat. Doet het hier deels ook niet, omdat Koen slecht slaapt, maar anderszijds wil ik graag een niet te groot kindje. Ben toch best wel bang voor mijn onderkantje. Hopelijk blijft het een beetje heel deze keer.

Lara: de boodschappen nog op tijd binnen? Of heb je echt honger moeten lijden? Misschien zat er nog wel iets lekkers in Puk zijn koektrommel

Lievelust: Fijn dat het nu zo goed gaat met jullie kleine meid. Het wordt dan vast wat rustiger in huis, omdat er een beetje balans komt.

Swissie: We denken aan jullie!

Framboos: Misschien om hier een beetje hoop te geven. Had jij een beetje voortekenen op een bevalling? Voorweeen of menstruatiekrampjes of was het er ineens?

Drop: Balen van het kdv. Misschien toch ff aankaarten....

Ga ff een dweil door het huis halen. Kan ik de hele dag van een schoon huis genieten, want koen is naar de creche. Tot later meisjes...
Fijn dat je het gezellig hebt gehad Muis!

Swiss wordt waarschijnlijk in de vroege ochtend geopereerd. Ze heeft slecht geslapen en is vreselijk misselijk van die radioactieve zooi (of het ziekenhuiseten ). Vanaf 12 uur vannacht mocht ze niks meer hebben, zelfs geen water.

Pfff, zielig!!

Beterschap voor Zahra!
Morgen..... Vandaag gelukkig leukere leidsters op het KDV, heb zelfs een kopje thee gedronken, hel relaxed. De vriendjes van Fleur zijn door naar de volgende groep, dus het wordt de hoogste tijd dat zegoed gaat lopen want dan mag zij ook (ze is verreweg de oudste daar!)

Na het KDV de hema leeggeshopt terwijl we eigenlijk blut zijn,niet zo slim, maar onder het motto voorinkopen voor de sint kon het wel vond ik....
Wat heb je gekocht Drop? En wat is er aan de hand bij het kdv? Jij lijkt me nu toch niet zo heel moeilijk, dus het is vast wat...
FF voor buitenmeis,

(het zit nog vers in mijn geheugen!)

voortekenen:

valse startEen week voor mijn bevalling heb ik een valse start gehad.

2 uur lang weeen om het half uur ongeveer....Het waren echt weeen, ging eer zelfs voor onder de douche staan.

Na 2 uur was het over, en was het een week lang rustig in de buik.

harde buiken

De avond voor de bevalling was mijn buik hard, en zwaar. Alsof hij naar beneden ging zakken...Aan het einde van de avond werden dat heel veel harde buiken.

toilet loop

ik moest die avond ook vaak naar de wc....Dit was achteraf het leegmaken van de darmen....

BM ik hoop dat je iets herkent!!! nogmaals zet um op meissie!!!
layla iig goed dat je naar de dokter bent gegaan gezien deze regel in die link van jou

Kinderen, zwangere vrouwen en mannen met klachten die op een urineweginfectie wijzen kunnen beter direct contact met de huisarts opnemen

Waarschijnlijk dus via de darmen in de plasbuis gekomen...Bij een meisje gaat dit natuurlijk ook sneller dan bij een jongen...

Nou ja, je hebt medicijnen, dus ze knapt vast snel weer op!!
~Dropneus is het gaan naar een andere groep afhankelijk van het lopen??? Zit daar niet gewoon een leeftijd aan verbonden?

Grappig wat je zegt over thee drinken met de leidsters!

Ik had afgelopen maandag een ouderavond op de creche van tommy. Begon die leidster ook te vertellen dat ik in het kader van het wennen van tommy beter snel kon vetrekken als ik hem breng. "ja, want gezellig blijven hangen op de groep is te onrustig blablabla'' ''dat kan je later altijd nog eens doen..'' je mag gerust thee blijven drinken over een tijdje'' etc.

Alsof ik dat doe, of uberhaubt van plan ben????Breng hem juist naar de creche omdat ik andere verplichtingen heb!

Heb gezegd dat ik graag snel weer naar huis wil omdat ik naar mijn dochter moet! Dus dat blijven plakken doe ik zowiezo niet....Ik had echt zoiets van, waar zie je mij voor aan??hahaha
Thanx framboos. Hier helaas nog geen valse start gesignaleerd (of het waren die paar indalingsweeen). Wel steeds meer harde buiken. De toiletloop is ook een goede om te onthouden. We gaan het zien. Ik ga nu ff lekker een tukkie doen. Huis is weer helemaal aan kant.
Ach ik weet niet, heb gewoon niet zo'n goed gevoel bij die leidster van gisteren. Ongeinteresseerd en niet zo vriendelijk. Toen man Fleur op kwam halen vroeg hij of ze nog had geprobeerd om te lopen en daar werd ook heel negatief op gereageerd. terwijl ze toen hij binnen kwam net aan het lopen was. beetje vreemd dus.....

Heb een beetje last van mijn hormonen denk ik en dan nog vakantie en je kind wegbrengen. is toch een beetje raar...

Ik heb bij de Hema beddengoed gekocht, spijkerbroekje, shirts voor mezelf met lange mouwen en een nieuwe agenda voor 2009. Eigenlijk allemaal heel nuttig, dus niks mis mee... Ik wilde graag nog zo'n overslagjurkje ofzo, maar die hadden ze helaas niet. Ooh ja, en ik ga morgen winkelen met mijn moeder, ook niet zo slim dus.... maarja...
Drop, suffie! Je moet ALTIJD wachten met shoppen tot je moeder je meeneemt! Bij mij is het altijd succes gegarandeerd! Nu shop ik zelden met mijn moeder, maar toch...

Wat vervelend dat je zo'n nare leidster hebt getroffen! Ik zou me daar behoorlijk over op kunnen winden, denk ik.

BM, ik ben benieuwd!

Hoe is het met Swis? Laar, heb jij al nieuws?

Ik waggel. En niet zo'n klein beetje ook. Serieus, eergister kon ik nog met een redelijk tempo doorlopen, maar vandaag heb ik letterlijk twee keer zo lang als normaal over mijn dagelijkse loopje gedaan. Mijn buik is zwaar, ik heb het gevoel dat Ernie tussen mijn benen hangt en ik ben het zat. Misschien is het heel erg dat ik het zeg, maar ik wil gewoon niet meer zwanger zijn! (en ik moet nog vier weken...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven