***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Punkiepop, wat ontzettend fijn voor jullie! Zit popje een beetje lekker in haar vel? En gedroeg grote pop zich nog anders, zij had natuurlijk ook wel door dat er iets vervelends aan de hand was? Nou, geniet lekker van je weer complete gezinnetje!

Fachat, wat een loodzware nacht was dat weer zeg. Hoe voel je je nu? Wil Ole nu wel een beetje slapen en is Kaj op school? Hopelijk krijg je een beetje rust...

Icke, hoe is het vannacht gegaan??

Wat wilde ik nou nog meer melden? Weet niet meer... Even posten.

Framboos, wat een knurft. Goed gehandeld jij, lekker pittig!
Punkie, fijn dat jullie weer thuiszijn!

Micha, Kaj heeft een week vakantie en ik gadadelijk proberen om Ole weer op bed te leggen! Ik voel me trouwens redelijk fit..

Lievelust, hoe heet die creme en krijg je die zonder recept?
punkie wat fijn dat jullie weer thuis zijn !

framboos : wat vervelend voor je dat je collega er geen rekening met wil houden dat jij een kind hebt, en niet gelijk een oppas kan regelen.

De derde tand is een feit, Xander heeft bovenaan een iniminitandje bij !
Punk, wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn! Hoe is het met de kiespijn?

Framboos, wat ben jij lekker assertief! Goed zo! Tja, mensen zonder kinderen...Ik had dus ook een leidinggevende die een keer tegen me zei dat ik de kinderen best mee naar school kon nemen toen ik geen oppas had. Wat denk je zelf???

Lievelust, wat voor cremetje is dat? Wij hebben dentinox en dat spul van VSM.

Zoooo, die Xander! Weer een tandje! Goed zo!

Layla, hoe is het met je man? Zahra is wel een poppetje zeg! Wat lief!

Straks ga ik even met mijn karavaantje naar de huisarts. Huug is zo schor als de neten en blaft de longetjes uit zijn lijfje, dus ik vertrouw het helemaal niet. Hebben jullie wel eens een baby horen huilen die schor is? Nou, het is heeel zielig en het klinkt voor geen meter! Hij slaapt erg veel en is hangerig. Arm mannetje! Nu moet ik dus naar de huisarts, maar mijn gewone arts is op vakantie. Ik had de stille hoop dat een andere arts hier in de buurt zou waarnemen, maar nu moet ik naar de andere kant van de stad! Lopend! Op zich is het wel lekker om een fikse wandeling te maken, maar ik vind het een beetje sneu voor Steijn. Mijn kogelronde beertje schiet er echt een beetje bij in...
Waar is Poez trouwens gebleven? En Jaimie?
Hopelijk wordt Hugo snel beter hoor muis. Ja Xander was ook een tijdje schor qua stem, maar dan vlak nadat ie ziek was. Erg zielig hoor schorre baby's ...
Punkiepop, wat fijn dat jullie weer thuis zijn, gaat alles goed met kleine pop?

Lievelust, ik heb ook van die gel voor op het tandvlees (in Turkije gekocht) en chamodent, het schijnt ook goed te zijn om het tandvlees te masseren met je vingers. Grappig is dat hè, als ze van die geluiden gaan maken. Ik heb ook het idee dat Zahra haar stembanden graag oefent, ze maakt de hele dag door van die geluidjes, ook als ze in bed ligt, dan sta ik echt te lachen op de gang.:rofl:

Framboos, wat een sukkel op het werk zeg, lekker lomp van zo iemand. Die heeft er ws geen benul van hoeveel tijd je nodig hebt 's morgens, laat staan als je nog niet eens oppas hebt.

Spitsmuisje, met mijn man gaat alles goed, maar je bedoelt ws de man van Lilien? Wat naar dat Huugje nog zo ziek is, Zahra hoest ook nog steeds, maar ze heeft er gelukkig zelf weinig last van. Wat zielig dat hij zo schor klinkt, succes bij de dokter!

Witchke, heeft X al 3 tandjes, wauw! Zahra heeft nog geen tandjes, maar ik denk dat het niet lang meer duurt. Gisteravond had lief ze op schoot in de badkamer om te stomen en toen heeft ze heel haar slaapzakje ondergekwijld!

Fachat, wat naar dat jullie zo'n slechte nacht hebben gehad, hopelijk knapt Ole snel op.
Gesprek van Xaloy met de manager is ook goed gegaan. Het was een video-conferende-call vanuit kantoor Luzern naar kantoor Engeland. Erg cool allemaal. Als alles goed gaat, horen we maandag of de zaak rond is. Nog heel even duimen dus, maar het ziet er bijzonder goed uit.

Het arme kind is nu natuurlijk doodop en zit in de trein. Zal nu net de grens over zijn met Duitsland.

Compli is blij! Compli is blij! Enzo. Dus.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wij zijn ook blij voor jullie! Wat spannend!!!
Voor compli en Xaloy!
Ole is echt moe, hij is nu al anderhalf uur aan het slapen!

Heb net de buggybak geïnstalleerd, als Ole wakker is ga ik hem uitproberen!

Spitsmuis, wat zei de huisarts?

Framboos, wat ben jij stoer!! Goed hoor!! Wat denkt 'ie wel?
En hopen dat het nu maar bingo is voor Xaloy !!

Net heeft vriend een vervelende foon gehad van politie. Omdat ik gecolloceerd (gedwongen opname in psychiatrie door PPD) was gaan ze langskomen om met mij een gesprek te hebben over mijn huidige toestand. Zie ertegenop :'(
pos nieuws is dat ik dinsdag op sollicitatiegesprek mag ...
Spitsmuis Hoe was het bij de dokter? jij bent vast nu nog onderweg...

Compli Gaat het ook goed met Robbie? Ja, die zijn we niet zomaar vergeten natuurlijk! En redden jullie het wel saampjes?

Fachat Spannend in de buggy! Heb je ook zo'n stepje erachter waar Kaj op kan staan?

Witch De politie?? dat klinkt niet leuk nee....Dat zij zich er ook mee bemoeien?? sterkte!

Inderdaad, waar zijn Jaimie en poez! Dacht er laatst nog aan...

En Dropneus is nu ook al een tijdje weg!
De polite? Jeetje, lijkt mij ook niet fijn..goh, ik wist niet dat die daar in Belgie ook wat mee te maken hebben.

Die tandencrème heet hier gewoon 'Eerste Tandjescrème', verder staat er geen merkje ofzo op..het smaakt naar van die roze kindertandpasta van vroeger
Layla, ik bedoelde inderdaad Lilien! (Schaaaam!) Wel fijn dat het met je man goed gaat, hahaha!

Witchke, de politie??? Misschien een stomme vraag, maar wat hebben zij er mee te maken?

Compli/Xaloy: wat goeoeoeoed! Xaal, ben helemaal trots op je!

Iets minder trots ben ik op mezelf...Hugo heeft dus een pracht van een oorontsteking te pakken! Vind het gek dat hij zich niet lekker voelt! Arm mannetje. Hij heeft nu een vieze, stinkende antibioticakuur meegekregen en hij vindt het niet lekker. Ik heb het ook even geproefd en het is ook echt vies! Nu voel ik me dus een waardeloze moeder dat ik niet in de gaten heb gehad dat hij zo veel pijn had. Okee, ik merkte wel dat hij zich helemaal niet lekker voelde, maar ik heb niet eens aan een oorontsteking gedacht! Stom mens dat ik ben.
Inderdaad, waar is Drop?
spitsmuisje je bent een bezorgde goede moeder, maar een arts is weer heel wat anders hoor!! oorontsteking zou ik ook nooit aan gedacht hebben...Gelukkig maar dat je naar de dokter bent gegaan!

Tommy viel net eens weer van de bank! DOMDOMDOM van mij!

ffentjes weglopen moet kunnen toch???neehee!!!!domme framboos!! gevolg tommy viel met zijn koppie op de punt van de tafel heeeeeeel zielig, en heeeeeel dom van mij...

2de x ook nog! Hij heeft nu een klein rood plekje op zijn hoofd.

pfff zo stom dat je eigenlijk denkt kan het? en het dan toch doen!
Ah Framboos, nu al last van zwangerschapsdementie? Niet meer Tommy alleen op de bank laten liggen hoor! Ik leg Zahra ook niet meer onbeheerd op de bank, voor je het weet rolt ze er zo vanaf. Wel lastig af en toe vind ik, ook met verschonen, als ik bijv. vieze kleertjes in de wasmand wil doen ofzo, maar dan leg ik ze maar in haar ledikantje.

Ik heb ze net weer van het kdv opgehaald. Ze heeft vanmiddag bijna niet geslapen dus ik kon ze net nadat ze haar groentehap ophad meteen op bed leggen. Oh en ik had een fruithap meegegeven wat ik gemaakt had uit Opperdepop en dat ging achterelkaar naar binnen! Banaan-bosvruchtenhapje, dus dat is een blijvertje.

Spitsmuis, wat zielig dat Hugo oorontsteking heeft, maar hoe zou je dat moeten zien dan? Greep hij naar zijn oortje ofzo? Voel je maar niet schuldig hoor, die kleintjes kunnen helaas niet zeggen wat er aan mankeert. Ik hoop dat die antibioticakuur snel aanslaat.

Lilien, wat rot dat je je niet goed voelt, pas goed op jezelf meid. Fijn dat Kaj zo'n lief mannetje is, dat maakt een boel goed. En gelukkig knapt je man weer op, dan kan hij je misschien ook helpen met het huishouden en de verzorging van Kaj.
Oe Framboos, dat is mij laatst bijna met Steijn gebeurd! Gelukkig kon ik hem nog net opvangen. Arme Tommy!! Heeft hij er veel last van gehad of is hij alleen erg geschrokken?

Layla, vind je het niet vervelend dat ze op het kdv weinig slaapt? Af en toe slapen de mannetjes bij Eline ook weinig en ik krijg ze dan total loss weer mee naar huis. Ik baal dan behoorlijk, want het resultaat is dat ik met twee oververmoeide, huilende jongetjes zit die eigenlijk nergens meer zin in hebben!

Hugo greep dus niet naar zijn oortje, vandaar dat het niet bij me opkwam dat hij wel eens oorontsteking kon hebben. Volgens de arts grijpt niet elk kind naar zijn oortje, dus wees gewaarschuwd! Het antibioticakuurtje slaat goed aan, gelukkig! Hij heeft weer wat kleur op zijn snoetje, lacht weer veel en was net weer zijn vrolijke, gezellige zelfje. Pfoe! Hij blaft nog wel erg veel en is zo schor als een doorgewinterde roker, maar verder is hij nu in goede doen.

Vannacht wordt een koude nacht! De mannetjes liggen allebei in hun volledige combisleeper, dus met binnenkant en mouwtjes. Ik denk dat ik toch het raam op een kiertje laat staan voor ze. Ben nog steeds als de dood voor wiegendood, dus ik blijf ventileren! (behalve als het gaat vriezen, maar dat spreekt voor zich)
layla banaan bosvruchten dat klinkt goed! Maar wat voor bosvruchten doe jij er dan in?

Spitsmuis Tommy trekt vaak aan zijn oren tijdens het drinken..Zou dat iets kunnen betekenen?

Tommy heeft een klein schrammetje op zijn koppie!! Het was even huilen, maar ik gaf hem snel de fles en dat hielp.

Dus een koude nacht??gelukkig slaapt tommy dan nu op zijn eigen kamertje, dubbel glas en gordijnen. (hebben wij niet op onze kamer)
Hey, dat oren trekken doet Daan ook altijd tijdens zijn fles, grappig dat Tommy dat ook doet!
lievelust! ow gelukkig! misschien is het gewoon bezigheidstherapie en hebben ze geen pijn!
Arme Tommy en arme Hugo! Wat zielig voor die mannetjes!

Spitsmuis, je hebt er toch juist goed aan gedaan dat je naar de ha bent gegaan! Fijn dat hij alweer iets is opgeknapt!

Witchke, de politie? Wat hebben die er dan mee te maken? Hoe lang is het geleden dat je bent opgenomen geweest? En voor hoelang?

Wat voor baan is het? (je sollicitatiegesprek), Succes alvast

Framboos, ik heb idd een kiddy-board voor Kaj, maar eigenlijk is Kaj er al iets te groot voor en het loopt ook niet echt lekker! Toen ik nog geen fietskar had liepen we altijd met wandelwagen en kiddyboard naar school!

Ole vindt het leuk in zijn buggy!!!

Ole heeft vanmiddag wel 3 (!) uur geslapen, dat is echt veel voor Ole.

Ik heb ook tandjesgel gekocht (Dentalin, op natuurlijke basis), maar heb het nog niet gebruikt! Ik hoop voor Ole dat we het vannacht niet nodig hebben! Dan heeft hij zalf (tegen de schimmel) boven zijn piemeltje, Luuf op zijn borst en rug en gel op zijn tandvlees....

Idd een koude nacht -2 hoorde ik (volgens Kaj kunnen we morgen sleëen).
Even test

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven