***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Niet zoveel tijd om bij te lezen, dus ff ego-berichtje: kleine pop slaapt ineens onwijs veel! ze litg de halve dag te meuren en gisteravond had ze om 19.30 de laatste voeding gehad en is toen alleen tussen 23.30 en 00.15 wakker geweest, 1 kreetje om 6.15 en toen pas wakker om 7.50...... Wij zijn zooooo blij dat het beter met haar gaat!
Wat ontzettend fijn voor jullie Punkiepop!!!
Punkie Wat heerlijk!! wat zullen jullie opgelucht zijn.

Layla ik heb net even het pak Nutrilon nacht gekocht (400gr 5,99)

best prijzig btw maar o.k. Er zit idd suiker in, maar dat zit ook in de gewone Nutrilon....kan dus geen kwaad volgens mij.

Het volgende staat op de voorkant: Met innmunofortis. Versterkt op natuurlijke wijze het immuumsysteem van je baby.

Het is gewoon melk geen pap.

Ik ga denk ik een paar scheppen van dit spul mengen met de gewone melk...

Tommy ligt nu te snotteren in zijn bedje....Ik heb hem maar op bed gelegd want hij weigerde te drinken...hij heeft vandaag maar 1fles gehad, en ik heb in totaal 320cc aan flessen over.

Hij weigert gewoon! Zal het met zijn verkoudheid te maken hebben? dat zijn neusje dicht zit?

hij heeft geen koorts...
Nou, Robbie wel! 40 graden! En kreunen, maar wel reageren. Niet drinken. Maak me best zorgen! We hebben m net een para gegeven, zometeen kijken hoe hoog de koorts is.
40graden das serieus! arme robbedoes!!

Wat een ziekenboeg hier!
Nu 38,7, dus dat gaat beter. Maar dat kan door de para komen, goed opletten. Hij slaapt nu weer. Heeft net een half uurtje heel suf in zijn rompertje TV gekeken. (Had gelezen dat je bij hoge koorts bij baby's beter wat kleertjes uit kon trekken) Heeft Tommy al gegeten Framboos? Robbie wel, maar volgens mij is hij een baby die nog eet als hij een actieve maagzweer heeft. Net z'n vader :-)

Nu even chillen.
Beterschap voor Robbie en Tommy! Hier geen ziek kind, maar een zieke vriend met behoorlijke buikgriep, dus ik sta hier de ideale vrouw uit te hangen met kopjes kippensoep enzo... Nu maar hopen dat wij niet worden aangestoken.

Fijne avond lieve meisjes!
fijn dat de koorst gezakt is Xaloy! maar inderdaad misschien nu even aankijken zonder parcetamol...Tommy heeft om 17uur weer een fles gehad, en net weer 1 gelukkig! Tussen 9en17 dus nix! weet niet waar het vandaan kwam...

Lara sterkte met je mannetje! Bah buikgriep! Nog nooit gehad, maar het lijkt mij echt vreselijk!!! Volgens mij jij ook hè? overgeven enzo brrrr
Xaloy : wat fijn dat je goede gesprekken had, hopelijk meld je ons snel dat je aangenomen bent

Beterschap aan Tommy !

Fachat : het is meer dan een half jaar geleden dat ik gecolloceerd was, en van juli nog gelden dat ik opgenomen was. Het is standaardprocedure dat ze nog eens een gesprek gaan hebben met iemand die gedwongen opgenomen is geweest. Maar ik baal ervan als een stekker. Want ik wil een einde zetten aan die negatieve periode . Niet deze week maandag , maar maandag erop komt de politie voor een gesprek. Ik hoop dat het positief uitdraait hoor. Ben nog altijd bang dat ik een psychose krijg. Heb gister flink gehuild toen ik hoorde dat de politie kwam en had ook weer een paniekaanval. Maar nu kan ik me al beter met de situatie verzoenen.
Ik heb vanmiddaqg zo gelachen om Daan.. ik had hem even mee naar beneden in het café genomen en er zaten 2 mannen aan de bar behoorlijk flauwe moppen te vertellen, dus het meisje achter de bar zegt 'joh, je moet niet zo ouwehoeren'.....begint Daan ineens keihard BLABLABLABLABLA te roepen, geweldig!!
Beterschap voor Tommy en Robbie!!! Oh ja en voor Laraman

Lievelust, wat grappig Daan de ouwehoer!

Witchke, had je Xander bij je toen je opgenomen was? En krijg je nog steeds hulp?
Hij moest ook overgeven en had weer 40,2 graden koorts. Hij slaapt nu (sliep sowieso bijna de hele avond), heeft wel tussendoor nog een lachbui om de hond gehad en heeft heel even in de box gespeeld. We hebben nu zijn slaapkamerdeur open en de woonkamerdeur, dan kunnen we 'm goed horen als het flesje (welke hij net weer helemaal opgedronken heeft) er misschien weer uit moet komen... Pff.. wilde nu dat ik een babyfoon had. We hebben er een tweede zetpil ingedaan (daar moet hij altijd erg om huilen, heel zielig) en hopen dat hij nu flink doorslaapt. Ik zet wel de wekker straks, om half twee, want die zetpillen werken 5 a 6 uur en ik wil er eventueel wel bij zijn als hij dan in een koortsstuip schiet. Dat kán namelijk, met zetpillen.

Ga nu even googelen op vage kinderziektes. Hij heeft een heel klein beetje uitslag op zijn rompje..
Hè Xaloy, wat zielig..hoop dat er geen koortsstuip volgt hoor, das echt niet prettig. Kan je niet naar een huisartsenpost bellen daar?
Ja.. zit ik net ook over te denken. Maar ja, het heeft waarschijnlijk geen nut eigenlijk, ze zullen wel zeggen dat hij een paraatje mag. Tja.
Xaloy, ik wil je geen dingen aanpraten die er niet zijn maar pas wel erg op met evt hersenvliesontsteking als hij paarsige/rode uitslag/vlekjes in combinatie met hoge koorts heeft!!
sorry als ik je nu onnodig ongerust maak, maar een kindje hier in de buurt heeft dat ook gehad en die had dus deze symptomen.
Hè wat zielig, 2 zieke kindjes! Beterschap voor Tommy en Robbie. Xaloy, ik zou als ik jou was toch even naar de huisartsenpost bellen, 40 graden koorts is echt te veel. Ik zou zo niet de nacht in willen gaan.
Framboos, dat immunoforte zoals Nutrilon dat noemt zit toch ook gewoon in Nutrilon 2? Daar adverteren ze tenminste alsmaar mee. Ik heb zelf nog steeds nr. 1 dus ik weet het niet. Ga pas eind van de maand over op nr. 2.
Xaloy, wat erg 40,2! Ik zou idd ook de huiartsenpost bellen! Heb ook even in mijn medische babyboek gekeken, daarin staat:

Waarschuw uw huisarts wanneer uw baby koorts heeft (meer dan 38 graden) en één van de volgende symptomen vertoont:

- hij is erg hangerig of lusteloos

- hij huilt of jammert zonder aantoonbare reden

- hij braakt of heeft diarree

- hij wil niet drinken of eten

In het Cb boekje staat:

- als de koorts 3 dagen boven de 39 graden is

- als je kind een suffige indruk maakt

- als het drinken slecht gaat

- als de koorts ineens snel stijgt en niet wil zakken

- je baby ziek is en kreunende geluidjes maakt, dat is echt een alarmsignaal, dan is het heel belangrijk om snel contact met je huisarts op te nemen.

Ik wil je niet extra ongerust maken hoor Xaloy, maar omdat jij het ook over kreunende geluidjes had!
Ik ga er nu evn heen met hem.
Hoop dat het meevalt!
heb net bijgelezen maar ff geen puf om lang te reageren, sorry.

Xaloy; schrok van jouw berrichten! Laat je weten hoe het gegaan is?

Tommy alweer iets beter?
quote:Lievelust schreef op 20 oktober 2007 @ 22:27:

Hoop dat het meevalt!Hoop ik ook!
Xaloy, ik maak mij nu ook wel een beetje zorgen om robbie hoor!

Ben benieuwd of je nu naar de HP bent gegaan.....

Tommy slaapt alweer een aantal uren, en drinkt ook weer prima.

En geen koorts..kortom alleen snipverkouden, en niets zorgelijks.

Layla, dat immuum ingredient zit ook in 1 en 2. Maar ze doen nu net alsof er in dat nachtspul een ander type zit? zal toch niet?

Jij was net gestopt met BV toch? waarom ga je pas over een maand over op 2?

Ik geef nu 1 fles 2 per dag...volgende maand doe ik er weer 1 bij.
oja! wat las ik net op dat pak! Wel tandjes poetsen na de fles!!

Zou er dan toch meer suiker inzitten? of moet dat zowiezo na een fles?

(zorgen voor later, nog geen tandje gespot hier!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven