***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Gaatje in het trommelvlies moet vanzelf weer dicht groeien. Wel wilde de ha dat we daarvoor over een maand terug komen om te kijken of het ook daadwerkelijk dicht zit.

Ik heb om 10 voor half 4 een afspraak!
Beterschap voor Luna !! Goed dat het gaatje weer kan toegroeien.

Mijn zorgen voor de test rekenen, waren weer voor niets, had 24/25
Witchke wat ben jij goed bezig! Ben erg blij voor je!

Na een lang slaapje vanochtend/vanmiddag was Luna al meer opgeknapt. Haar temp was gedaald naar 38.2. Van de ha een recept voor amoxciline meegekregen voor de zekerheid, Deze haal ik op als morgen de koorts niet weg is.
Witchke, je gaat als een speer zeg!!!
Beterschap vor Luna, gelukkig lijkt ze alweer wat opgeknapt. Ik hoop voor jullie dat de koorts morgen weg is en je de amoxicilline niet nodig hebt!

Witchke... you go girl! Wat ga je goed zeg! Helemaal top!

Trouwens schreef jij laatst niet dat je in de kerst(?)vakantie wilde kijken of Xander wat daagjes naar het centrum kon omdat je het moeilijk vind om dingen te bedenken om te doen?

Daar kunnen wij je natuurlijk wel bij helpen! Ik denk dat wij genoeg ideeen bij elkaar kunnen verzamelen om je een drukke kerstvakantie te bezorgen! Laat maar weten of je dat wilt!

Tip 1 is alvast, veel naar buiten toe!!!

Muis, wat hebben jouw mannetjes veel speelafspraakjes zeg!

Kan jij ook niet gewoon 1 keer per week boodschappen doen (of A sturen, of de Albert bellen!). Je bent zo druk altijd en dan slaap je ook nog eens heel slecht! Jij moet ook aan je rust denken meisje! Gewoon veel delegeren en laat de mensen gewoon naar jou toekomen!!!

Lievelust is Meisje al weer thuis? Hoe gaat het met haar? En Daan is die nog bij opa en oma?
Chance, fijn dat Luna al een beetje is opgeknapt, hopelijk gaat het vannacht goed, mijn ervaring is helaas dat de koorts 'savonds weer hoger wordt bij Zahra. In ieder geval heb je dat recept voor amoxiline achter de hand, dat hielp bij Zahra als een speer! (zowel bij haar oorontsteking een paar maanden geleden als bij haar urineweginfectie vorige week)

Witch, goed joh! Zie je nou wel dat je het kunt! fijn dat de uitspraak is verzet.

Lievelust, ik ben ook heel benieuwd hoe het met jullie meisje is, hopelijk mocht ze vandaag weer naar huis. Geef haar maar een dikke knuffel van ons.

Swissie, hoe is het nu met je? heb je nog een beetje kunnen rusten vandaag?

muis, jij hebt idd veel speelafspraakjes, ik heb die eigenlijk nooit, maar Zahra gaat al 3 x per week naar het kdv natuurlijk. Op de dagen dat ze thuis is bij mij ga ik er 1 x per dag even op uit, boodschappen doen of op visite bij mijn ouders of een vriendin, maar dat is het eigenlijk wel hoor, ik probeer zelf ook rustig aan te doen. Ik vind het wel belangrijk dat ze iedere dag buiten komt, als we boodschappen gaan doen probeer ik als het even kan om haar zoveel mogelijk te laten lopen, dus dan neem ik de wagen niet mee uit de auto. Ik doe dan een rondje winkelcentrum of ik laat haar bij AH achter zo'n minikarretje lopen. Als man thuis is neemt hij ze vaak mee naar de speeltuin ofzo.

Hier nog geen nieuws, morgenochtend weer op controle bij de gyn.
Layla, leuk dat je Zahra achter zo'n minikar laat lopen. Maar schiet ze dan niet de hele winkel door? Bij Finn zou er geen houden aan zijn.

Witchke, goed hoor. Gaat lekker zo.

Chance, fijn dat het alweer een stuk beter gaat. Hopenlijk nu een goede nacht.

Dit geldt natuurlijk voor alle kids!

Hier alles ok. Finn is helemaal oververmoeid zijn bedje ingevallen, met 1.5 fles melk (hij was te moe om te eten). Deze week 5 dagen naar de creche in plaats van 3, die zal het weekend wel doodmoe zijn. Normaal gesproken slaapt hij op donderdag en vrijdag heel veel, dus nu wordt dat het weekend denk ik.

De pleister vanmorgen was enigszins pijnlijk, de hechtingen zaten een beetje vast. Maar het ging wel. Daarna goed veel betadine. Morgen lekker de hechtingen eruit. Weer een stapje in de goede richting.

Ik ga lekker slapen. Ben moe.
Chance, goed te horen dat het weer wat beter gaat met Luna. Hopelijk gaat het morgen nog weer beter en heb je het recept niet nodig. Slaapt ze 's nachts wel goed?

LL: hoe is het met Meisje? Is al bekend wanneer ze naar huis mag? En vermaakt Daan zich wat bij opa en oma?

Swiss, hoe is het met jou? Nog een klein beetje gelukt rustig aan te doen?

Fachat: wat een lief idee voor Witchke!

Tip 2: zoek een kinderboerderij (googel is je beste vriend)

Tip 3: ga naar het zwembad

Tip 4: eind fietsen

Tip 5: vraag op de creche naar welke speeltuin de andere kinderen gaan.

Leuke dag gehad vandaag; er werden onderwaterfoto's gemaakt bij zwemmen (duurde drie keer voordat Puk zijn hand een keer niet voor zijn hoofd had...), dus dat was wel weer leuk. Vanmiddag eigenlijk de hele middag buiten geweest. Een lange wandeling gemaakt en lekker gefietst, want het was zulk lekker weer.

Ik baal alleen enorm dat ik Puks hockeystick niet meer kan vinden. Ik heb hem verstopt omdat het gevaarlijk werd, maar waar...? Hij was vandaag de bal aan het "hockeyen" met de stoffer, dus blijkbaar heeft hij er wel zin in . Ik vind zijn motoriek best goed eigenlijk. Komt vast door al die haring tijdens mijn zs.
quote:lara1978 schreef op 13 november 2008 @ 22:02:

Ik baal alleen enorm dat ik Puks hockeystick niet meer kan vinden. Ik heb hem verstopt omdat het gevaarlijk werd, maar waar...? Hij was vandaag de bal aan het "hockeyen" met de stoffer, dus blijkbaar heeft hij er wel zin in . Ik vind zijn motoriek best goed eigenlijk. Komt vast door al die haring tijdens mijn zs.

Super Lara!

Ik heb vandaag idd een beetje rustig aan gedaan. Ben zelfs helemaal niet naar buiten geweest. Heb wel regelmatig achter mijn pc gezeten, want er waren best veel zakelijke dingen.

Maar het gaat wel iets beter dan gisteren. Nu zit dat mes voor mijn gevoel niet de hele tijd in mijn lies, maar heel af en toe. Dat scheelt enorm!
Mooi zo! (ik wilde vragen of je niet betere pijnstillers kon krijgen, maar dat is een beetje dom want dan doe je helemaal niet meer rustig aan)

En ik wilde ook zeggen dat ik een nieuwe computer heb en hij zo vre-se-lijk snel is en dat ik er zo blij van word, maar toen begon vriend enorm te downloaden en knalde mijn snelheid naar beneden (ik zeg er even niet bij dat het mijn film voor morgen is... ).
Lara, ik vind het zo leuk dat ze onderwaterfoto's maken bij jullie!!

Zet je ze op hyves?

Heeft Puk zo'n lief klein hockeystickje? Lief, die had ik vroeger ook! Lijkt me met Ole en Kaj idd wel levensgevaarlijk!

Haha, haring dus. Mijn schoonzus is nu zwanger en zij mocht van haar arts geen rauwe vis eten, dus ook geen haring. Vanwege de mogelijke bacterien waar je ziek van kan worden waardoor je aan de medicijnen moet die niet goed zijn voor de baby. had ik hier zelf nog niet gehoord (schoonzus woont in Parijs)
welke film ga je kijken lara?
Ja, maar ze zijn denk ik pas volgende week beschikbaar.

Die hockeystick is de kleinste maat. Hugo en Steijn hebben ze ook. Toen hij hem kreeg was de stick groter dan hij zelf. Zo schattig! En nu maar hopen dat ik gauw bedenk waar hij ligt.

Tsja, van die haring zei de vk dat het prima kon als je het maar vers eet (dus liever niet van de AH).

En nu duik ik mijn bed in, ben moe. Slaap lekker lieve meisjes!
Een vreselijk inhoudsloze meisjesfilm met een vriendinnetje: What happens in Vegas of misschien Ps I Love you, ik moet nog even kiezen.

Trusten!
Erg mooi geboortekaartje trouwens BM!

En nu ga ik ook mijn bed in!
*Is weer eens wakker*

Swis, goed dat je gister thuis bent gebleven! Wanneer krijg je ook alweer de uitslag?

Chance, sterkte voor Luna! Hopelijk is de koorts gezakt. We zouden eigenlijk vandaag een speelafspraakje hebben, maar het meisje is ook ziek. Ze heeft precies dezelfde klachten als Luna'tje!

Fach, wat een goed idee voor Witch! Ik doe ook even een duit in het zakje:

- Ga lunchen. Steijn en Hugo vinden dat helemaal geweldig als we "uit eten" gaan! We eten dan gewoon ergens een pannenkoek of een broodje en zorgen dat we binnen een uur klaar zijn.

- De dierentuin. Hier is het een hit.

- De indoorspeeltuin. Ik vind het zelf vreselijk en doe het dus ook niet vaak, maar de jongens vinden het leuk. (gelukkig is het voor mij zo'n onderneming om er te komen, dat ik er vaak geen zin in heb!)

- Heb je een bos in de buurt? Gaan! Wij gaan wel eens in het weekend naar het bos en ik vind het super. De knulletjes zijn helemaal gesloopt na een uur wandelen en alles bekijken (ik trouwens ook...) en we halen zo met z'n allen lekker een frisse neus.

- Bij slecht weer: Doe even een rondje boodschappen (of iets anders. Als je maar wat buitenlucht krijgt) en ga daarna tekenen, dansen of zingen met Xander. Dansen en zingen zijn hier favoriet!

- Houdt Xander van lezen? Wij kunnen hier met gemak een halve ochtend vullen met de boekjes van Nijntje! (tegenwoordig zijn het de boekjes van Swis!)

- Laat Xander "helpen" met alles wat je doet. Dit doe ik ook en de jongens hebben er reuze lol in. (Gister liep Hugo met een enorme Swiffer te "poetsen". Denk maar niet dat hij hem af ging staan!)

Misschien vind je het handig om te weten, maar hier is mijn dagindeling:

7:30 (ongeveer) Opstaan, aankleden, ontbijten. Daarna gaan we boekjes lezen, was opruimen, swingen op muziek, de poes pesten, elkaar pesten, kortom: we zijn in huis aan het rommelen.

09:30 Tijd voor een mandarijn en een kop thee. (soms zijn we dan al op een afspraakje of is een afspraakje bij ons)

10:00 Jassen aan, schoenen aan, billen bij elkaar, we gaan de deur uit. Doorgaans betekent dit boodschappen doen en eendjes voeren. Anders gaan we naar de kinderboerderij of hebben we een andere activiteit.

12:00 Tijd voor de boterham!

12:30 Naar bed.

15:00 (ongeveer. Het is meestal iets later) Opstaan en fruit eten. Daarna begin ik zo zoetjes aan met het klaarzetten van de spullen voor het avondeten. Wederom worden er weer boekjes gelezen, puzzels gemaakt, met Duplo gespeeld, noem maar op. Rond vijven begin ik echt met koken. (hangt wel af van wat we eten die avond!)

17:45 Aan tafel.

18:15 Naar boven. De jongens gaan in bad.

19:00: Naar bed.

Had ik al verteld dat wij een piano gaan kopen? A. en ik willen beiden al jaren een piano, maar het ontbreekt ons eigenlijk aan geld en ruimte. Gister waren de jongens bij een vriendje aan het spelen en daar was dus een piano. Ik zeg je: Aanrader! Ze hadden er zo'n lol mee en ik moest Steijn echt losweken om met me mee te gaan, dat ik ter plekke heb besloten om in januari een piano te kopen! A. is een gelukkig man! Wij hebben een oude, gammele kast in de kamer staan en ik vind dat dat ding best weg kan om plek te maken voor een mooie, zwarte, glimmende piano! Oooh, ik heb er helemaal zin in! (heb jaren les gehad, maar ik ben niet echt wat je noemt een talent. Toch is het wel weer eens leuk om te pingelen!) Ik ben blij dat we eindelijk, na zeven jaar, de knoop hebben doorgehakt!
Muis, weer op zo'n belachelijke tijd. Wanneer houdt dat nu een keertje op bij je?

haha Lara, je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat ik weer meer ga doen bij minder pijn. Vandaag maar eens kijken wat de chirurgen te zeggen hebben over de wond.

Dat van de snelheid van nieuwe computers ken ik. Geniet er nog maar van, want dat ben je echt binnen no-time kwijt.

Die films heb ik trouwens allebei in het vliegtuig gezien. Ik moet zeggen dat ik die laatste wel erg zelig vond (zat te huilen in het vliegtuig, gelukkig was het nacht).

Ik krijg dinsdag m 14.30 pas de uitslag. Ben giga nerveus, hoewel iedereen blijft volhouden dat alles goed is (hoezo waarom moest ik dan alles doorstaan). Probeer zelf positief te zijn, maar als ik ook aan het negatieve denk ....

Positief blijven Swissie, alles komt helemaal (bijna) goed!

Wow Muis wat gaaf een piano! Superzeg. Ik ben absoluut niet muzikaal, maar zou echt graag piano willen kunnen spelen. Dus volgende meet inclusief lifemuziek a la Muis!

Witchke, ik ben het helemaal met alle activiteiten eens (fijn Muis, zo'n dagindeling te zien, altijd handig).

En weet je wat het ideale is met een peuter, je hoeft echt niet elke dag een andere buitenbestemming te verzinnen. Elke dag naar dezelfde supermarkt, gevolgd door dezefde speeltuin en dezelfde eentjes voeren, je zult zien dat hij het geweldig vind!

Het allerbelangrijkste bij Finn is dat hij naar buiten mag. Al is het maar even naar de supermarkt, hij MOET naar buiten.

Wij hebben de mazzel dat we een groot balkon hebben, daar kan hij ook altijd even uitrazen. Denk dat we deze winter weer gewoon de zand attributen te voorschijn halen als er hier sneeuw ligt!

Dus als je het nog niet hebt, koop een lekker regenpak, laarzen (ook voor jezelf) en een lekkere warme muts, sjaal en handschoenen. Dat is een goede investering.

Wat betreft binnenspelen is Finn echt een jongetje die houdt van treinen, auto's, blokken etc. Hij is vaak te onrustig voor boekjes, maar kan wel een kwartier met een (kapot) wieltje van een auto spelen.

Succes in ieder geval. Ik vind het trouwens wel heel knap dat je hulp vraagt. Inzien dat je ergens hulp bij kunt gebruiken is enorm moeilijk.
Leuk Muis een piano, dat is hier ook een echt succesnummer!

Fachatman, Kaj en Ole spelen er allemaal op! Ik heb het al snel weer opgegeven! Had de piano 2 jaar terug aan fachatman voor zijn verjaardag gegeven! Stond bij een vriendje van Kaj en al pratende wilde zijn ouders hem wel verkopen. Het is niet zo'n moderne zwarte glanzende. Wij hebben zo'n oude bruine met van die kaarsenstandaards eraan vast. Past ook wel bij ons.

Leuk om zo'n dagindeling te lezen Muis!

Tja, onze dagindeling verschilt hier echt per dag. Komt omdat Ole natuurlijk ook naar Kaj's activiteiten meegesleept wordt. (zwemles, judo, speelafspraakjes, etc). Maar hoe dan ook, we gaan elk dag even naar buiten. Dat is zo belangrijk voor Ole!

Onze indeling (ongeveer).

7.00 uur opstaan, aankleden, ontbijten

08.15 uur Kaj naar school brengen

08.45 uur binnen spelen (tekenen, little people, auto's rijden, duplo (is groot succes), filmpje kijken, muziek maken, puzzelen, etc.

09.30 uur naar buiten, supermarkt, bakker of id.

10.15 uur stukje fruit eten

10.30 uur Ole gaat slapen

11.45 uur Kaj van school halen

12.15 uur lunchen

13.15 uur Kaj naar school brengen

13.45 uur naar buiten, (stukje fietsen, speeltuin, bos, park, )

15.15 uur Kaj van school halen

15.45 uur binnen spelen of samen met Kaj naar buiten (voetballen op het grasveld of naar de speeltuin), maar vaak ook een activiteit va Kaj of en speelafspraakje)

17.30 uur beginnen met koken

18.30 uur eten

19.15 uur naar boven, in bad

19.30 uur boekje lezen en naar bed

Met een oiuder kindje erbij die naar school gaat is het natuurlijk wel wat anders.

Op vrijdagmiddag doen we vaak iets leuks, wat dan is Kaj vroeg uit school (naar dierentuin, binnenspeeltuin, bos, of id.)

Dit weekend is het erg druk. Moet vandaag nog een bh kopen (strapless voor mijn galajurk), de galakleding ophalen, bordspelletjes die ik via MP heb gekocht ophalen. Vanavond uiteten met collega's (moet dus 2 keer op en neer naar adam)

Morgen bruiloft van mijn broer, zijn we de hele dag zoet mee.

Zondag nog een lunch van mijn broer en 's middags de verjaardag van de dochter van mijn beste vriedin! Pff ben nu al moe!
Swis, ik word heel de zwangerschap al elke nacht rond dezelfde tijd wakker, dus ik ben er nu wel aan gewend! Dat neemt niet weg dat ik me verheug op weer eens een goede nacht aan een stuk slapen, maar dat komt straks wel weer. (hoop ik) Ik had dit ook tijdens de zwangerschap van Steijn en Hugo, dus ik denk dat het voor mij een gewone zwangerschapskwaal is. (wel een heel vervelende!)

Mijn kindjes zijn zo leuk! Vanochtend aan het ontbijt gaf ik Hugo op zijn dondertje en zei met strenge stem: "Huuugoooo..." Hoorde ik Steijn een seconde na me "Hoegoe" zeggen! Huugje zat trots naar zichzelf te wijzen toen Steijn dus "Hoegoe" zei, dus ik denk dat Steijntje echt de naam van zijn broertje heeft gezegd! Het leukste was dat Hugo vervolgens naar Steijn wees en heel hard "Naine" riep. Ach, Steijntje-Nijntje, het lijkt allemaal op elkaar!

Mijn bloedertjes hebben gewoon elkaars naam gezegd! Ik ben zo trots!

Steijn heeft trouwens nieuwe schoenen. Het was wel even een missie, want Steijn heeft de voeten van A. en daar word ik niet zo blij van. (ik had hem overigens ook niet mijn voeten gegund, maar dat terzijde) Steijn heeft wat ik noem dikke voetjes: een enorme brede poot met een waanzinnig hoge wreef. (en nee, die wreef bestaat niet meer uit babyvet!) Maar goed, we zijn geslaagd en hij heeft nu stoere bruine klittenbandschoentjes!
Oh BM, wat een mooi kaartje! (ik vind ineens ons geboortekaartje een stuk minder leuk, geloof ik)
**ik kom even zwaaien en ben weer weg**

O, ja nog even snel een tip: een bezoekje aan de dierenwinkel, gegarandeerd weer een uur plezier!
Zo daar ben ik weer even..Kim ligt even te slapen en ik heb vandaag vrij.

Chance:Beterschap voor Luna, arm meisje. Gelukkig al weer wat opgeknapt.

Witchke, Wat geweldig zeg!! Goed bezig zeg! Jij gaat de testen mooi allemaal halen. Ik duim voor je.

Swissie: Logisch dat je je zorgen maakt over de uitslag. Hoop voor je dat alles goed is. Zal voor je duimen!! Zeker positief blijven!!!

Lara: Klinkt inderdaad als een leuke dag.Grappig die onderwaterfoto's. Puk zal wel moe zijn geweest na zo'n actief dagje, hihi.

Snap dat je blij bent met je nieuwe pc..Die van mij is oud en langzaam..pffff. Zou ook graag een laptop willen hebben, dan zou ik ook wat meer op de pc kunnen...Toch maar eens mijn vriendje lief aankijken

Fachat: Leuk zeg, bruiloft van je broer.Veel plezier vandaag!!

Jij hebt inderdaad een druk weekend..pfoe..Maar klinkt wel allemaal leuk.

Spitsmuisje: Wat grappig als ze elkaars naam zeggen..lijkt me zooo lief.

Wat betreft de schoentjes, moeilijk he die kleine voetjes..Kim paste de schoentjes niet die wij uit hadden gekozen. Ook iets met de wreef. Maar hebben gelukkig toch leuke schoentjes gevonden die wel pasten.

Ik heb gisteren ook leuk nieuws gekregen...mijn zusje is zwanger. Ik word tante..jippieee

Ze weet nog niet hoe lang ze zwanger is..ze was in voorbereiding op een clomid kuur, maar nu toch spontaan zwanger..geweldig he.

Kim heeft vanacht eindelijk weer eens doorgeslapen, hopelijk zet he door.

Ik ga eens even kijken hoe ik me kan aanmelden bij de hyves.

Fijne dag allemaal!!! En sorry dat ik niet iedereen een reactie heb gegeven.
Ik heb me aangemeld voor de hyves...volgens mij per ongeluk 2 keer.
yumak, gefeliciteerd met je aankomend tanteschap! Leuk hoor!

Muis, wat leuk dat je mannetjes elkaar naam kunnen zeggen!

Ole kan zijn eigen naam nog niet zeggen, maar roept de hele dag door KAAAAAAJJJJ!!!!

Ohja, moet ook nog naar de bieb! Is ook altijd zo handig ga ik Kaj van school halen in de regen, gaat hij bij een vriendje spelen!

Pfff, Ole wil dus overdag nog steeds niet slapen, maar tegen een uur of 4 valt hij dan uitgeput in slaap. Heb hem nu weer in bed gelegd, maar hij is de longen uit zijn lijf aan het schreeuwen: mama, maamaaa, MAMAAAAAA!!! Vind dit o lastig! Ik ga nog even wachten en dan haal ik hem er toch maar weer uit! En dan zul je zien, gaan we dadelijk naar de bieb en valt hij onderweg in slaap!

Yumak, ik zal even naar hyves..
Fach, Hugo'tje heeft ook wel eens de gewoonte om niet te willen slapen (vandaag is zo'n dag...) en roept me dan ook aan een stuk door. Ik laat hem altijd liggen, anders is hij tegen een uur of vier/vijf niet te genieten! Hij is nu bijvoorbeeld ook wakker, maar ik denk dat hij zo wel even in slaap sukkelt. (aan het kreuntje te horen!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven