***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Oja, en Witch, goed dat je je uiteindelijk verzoend hebt met de situatie. Heel sterk van je! Ik denk dat je dat politie bezoekje puur moet zien (en voelen) als een formaliteit, en niets persoonlijks...Gaat wel goedkomen joh! Je bent vooruitgegaan toch? vertrouw op jezelf!
Grmbl

Ik heb van half zes tot half acht geslapen. Robbie heeft de héle nacht gehuild, echt gehuild. Hij was zo ziek! We zijn gister naar de artsenpost geweest, gelukkig is het niets 'ernstigs'. We kwamen om half elf thuis, toen heeft hij nog heel even geslapen. Wij gingen om half een naar bed, toen werd hij wakker, en toen begon het. Klaaglijk huilen, kreunen.. Op een gegeven moment heb ik hem in ons bed gelegd (want je kan een uur wiegen met een 9,5 kilo zware baby op je arm, maar dan houdt dat wel op!) en geknuffeld. De hele fucking nacht..!

Hij slaapt nu, heel licht, in ons bed. Mijn man is om half vijf naar de woonkamer gegaan, die slaapt ook nog. Ik heb hoofdpijn en kan nou niet meer slapen, straks wel weer hoop ik.

Hij is zooo zielig!
Arme Robbie!!! Hugo heeft precies hetzelfde gehad en bleek een pracht van een oorontsteking te hebben. Hebben ze al naar zijn oortjes gekeken? Beterschap!

Hoe is het met Tommy, Framboos?

Even snel, want er zit een voeding aan te komen. Gisteren had ik het lumineuze idee om er een paraplubuggy bij te nemen, zodat ik niet meer met twee maxi cosi's over straat hoef te sjouwen. Waarom heb ik dit niet eerder bedacht? In ieder geval hebben we er nu dus een buggy bij (een mooie rooie!) en zijn we weer wat mobieler.

Oe, Hugo zijn schorre stemmetje klinkt door de babyfoon!
Ah wat zielig Xaloy! Misschien is het idd wel een oorontsteking zoals bij Hugo, ik hoop dat je straks misschien nog een uurtje of wat bij kunt slapen. Een dikke knuffel voor zieke Robbie.

Spitsmuisje, wat slim om een buggy te kopen, ik vind het met 1 maxicosi al een gesjouw, laat staan met 2! In het begin ging het wel, maar ze worden nu steeds zwaarder natuurlijk. Ik zal blij zijn als ze straks in de Tobi mag, scheelt een hoop gesleep met die maxicosi.

Framboos, ik gebruik nog steeds Nutrilon 1, Zahra is nog geen 6 maanden. Ik geef haar 's morgens en 's avonds nog bv dus. Als ik eind van de maand naar het cb ga zal ik wel het advies krijgen om over te stappen op 2 denk ik. Volgens mij zit er in die goedenacht melk toch meer suiker dan in Nutrilon 1 of 2, ik geloof nooit dat je de tandjes moet poetsen na het drinken van 1 of 2. Nou heeft Zahra nog geen tandjes dus dat scheelt ook natuurlijk. (hoewel het niet lang meer duurt, ik voel bovenin iets hards)
Oh trouwens, ook iets stoms vanochtend. Ik was er dus van overtuigd dat dit weekend de wintertijd inging. Dus toen Zahra vanmorgen om kwart over 7 wakker werd (normale tijd voor haar) heb ik haar d'r speen gegeven en ben terug naar bed gegaan. Ik dacht dat als ze nog een uurtje zou slapen dat ze dan minder last van de overgang zou hebben. Nou mevrouw werd om kwart voor 9 wakker. Dus ik met haar naar beneden om haar te voeden, kijk ik op teletekst om de tijd te controleren, is het nog gewoon kwart voor 9!

Enfin, ik denk dat ze niet zoveel last zal hebben van de overgang naar de wintertijd (wanneer is het nou eigenlijk ècht?)
Arme Robbie: Gaat het al wat beter?

Koen en buitenmeisje zijn solidair. Hij is ook echt verkouden en heel zielig piepend en de hele nacht in de weer. Zielig voor het mannetje maar weinig slapen is ook niet heel goed voor mijn eigen herstel.

Layla: wintertijd gaat volgend weekend in.

Spitsmuis: Wat lekker een buggy. Maar duw je nu een buggy en til je een maxicosi? Dat lijkt me ook zwaar. Of heb jij een tweelingbuggy.

Framboos: Thanx voor het adres. Zitten echt leuke stofjes bij.

Dus voor iedereen die zijn stokke nog leuk wil bekleden met kitch en kitchen.. er staat op de msn een adres van de mevrouw die dat doet. Als je haar een mailtje stuurt dan krijg je een mailtje met de soorten stofjes. Voordeel is dat het van dat tafelzeil van K&K is... dat is veel gemakkelijker af te nemen dan de stof van Stokke zelf. Die wordt langzaamaan wel vies.

Vandaag maar eens heel kalm aan doen..
Ze hebben ook in zijn oortjes gekeken Muis, maar niks aan de hand. Z'n longen klonken goed en hij kan zijn nekje buigen. Hij heeft gewoon datzelfde virus als ik had/heb, ik had er ook een avond lichte verhoging van, en bij Robbie wordt dat kennelijk tien keer zo erg. Hoop maar niet dat hij net zo gaat hoesten als ik, want dan zijn we voorlopig nog niet gelukkig. Ik heb namelijk nu een stevige bronchitis..

Heb net nog een half uurtje geslapen, maar Robbie kreunt ook in zijn slaap, dus dat lukte niet echt. Dus heb ik de hond maar uitgelaten en nu heb ik HONGER.

Vólgend weekend, Layla! De 28ste!
Héél rustig aan doen, Buitenmeisje, Idem hier. Alleen komen mijn ouders om 16 uur, kan ik niet meer afbellen want ze zijn bij vrienden hier in de buurt. Nou ja, we moeten toch eten, dus laat maar komen.

Ik had gisteravond op een gegeven moment mijn pink in zijn mondje, en dat voelde net alsof je je pink onder een veel te hete kraan had. Bahbah!
Arme Robbie, nou gelukkig was het in ieder geval niets ernstigs.

Zwaar is dat hé de hele nacht huilen, je word er wel zo ontzettend brak van!

Drinkt ie wel al weer beter?

Layla / Framboos, zodra kindjes tanden hebben moet je ze sowieso voor het slapen gaan tandjes poetsen en aangezien het slaapmelk is, moet je het dus daarna doen!

Het lijkt me trouwens niet dat meer suiker slaap bevordert, aangezien kinderen daar normaal gesproken juist hyper van worden.

Oh ja, wilde je dat speentje nog? Ik heb nog geen bericht!

Spitsmuis, hoe is het nu met Hugo?

Trouwens gek hoor zo'n avond / nacht / ochtend zonder Kaj, ik belde gisteren naar zijn logeeradresje en hij lag om 21.00 uur al te slapen!

Ga hem straks ophalen en dan gaan we met zijn vriendje en moeder naar "de Kat van Karrabas".
Arme Koentje! Ook al in de lappenmand!

Met Huug gaat het wat beter: hij heeft een kuurtje meegekregen en reageert daar goed op Koorts heeft hij niet meer, hij is weer vrolijk en levendig, maar hij is nog zo schor! Het is echt geen gehoor om het ventje te horen lachen, kraaien, huilen etc.

Buitenmeisje, wij hebben een tweelingbuggy van MacLaren gekocht (was wel erg duur) en hij is licht en makkelijk in te klappen. De maxi's laat ik in de auto, zodat ik alleen maar met het buggy'tje op pad hoef om ze daarna in de auto te zetten. Het gaat mij heel veel tijd, moeite, gemopper en gesjouw schelen!

Oe, ze zijn wat onrustig!
Xaloy wat een drama dag en nacht heb jij achter de rug!! Gelukkig maar dat het niets engs was....

Hopelijk kunnen jullie vanavond lekker vroeg naar bed, en is Robbie ook lekker rustug dan...

En koen ook al buitenmeisje!? beterschap!!! En heb je ook een kussentje uitgekozen? en zo ja, welke?

Tommy is alweer een beetje beter...Wel een vreselijke snotneus, maar toch levendig,vrolijk,en hij drinkt gewoon.
Xaloy , framboos, buitenmeisje : gaat het al wat beter met jullie kleintjes

fachat : ik ben eerst 2 weken gedwongen opgenomen in een gesloten instelling , daar werd de collocatie opgeheven, omdat ik verklaarde dat ik vrijwillig met Xander wou opgenomen worden ergens anders (een centrum voor moeders met PPD) . Xander was een week toen ik gedwongen werd opgenomen, en heb hem dus 2 weken , maar een half uurtje per dag kunnen zien . :(((

In het centrum met de meiden met PPD, heb ik 3 maanden gezeten, dit tot 20 juli .

Maw het is al een tijd geleden dat ik opgenomen ben geweest

Heb nog wel therapieen lopen

Een bij een psycholoog

Een bij een psychiater

En een bij ervaringsdeskundige aan huis.

Momenteel ben ik op zoek naar een andere baan, een lichtere die ik vroeger gewoon was, want zoals je al weet is het voor mij al een tegenslag geweest om te gaan werken, omdat het niet meer zo goed lukt.

Begin er een beetje zenuwachtig van te worden dat ik maar geen baan vind. Mijn spaarrekening is al aardig geslonken , dit door de lage uitkering die ik maar krijg + een rechtzaak die ik tegen mijn eigen ouders aan het voeren ben over het bezoekrecht voor Xander.

Mijn ouders en ik hebben geen goede band, ben op 21jarige leeftijd thuisweggerend. Had nog contact met me, maar op een gegeven moment heb ik gewoon het contact gelaten voor wat het was. En dan zijn ze me beginnen stalken, gemene roddels gaan vertellen bij mijn schoonouders ...

Omdat ik niet zo een leuke jeugd heb gehad, en door de gemene daden van mijn ouders heb ik besloten dat ze Xander niet mogen zien, ben een groot deel van mijn leven, deppri door het leven gegaan en wil Xander dit ook niet aandoen.

Toen ik opgenomen was, hebben ze dit achterhaald, en hebben ze gebeld naar het centrum waar ik opgenomen was met Xander , om gemene roddels te verspreiden. En toen hebben ze toen Xander amper 1 maand oud was het bezoekrecht opgeeist

Volgende maand is de rechtzaak, ik hoop dat ik ze win. Ik zou er kapot van zijn indien het niet zo is, want ben als de dood, dat ze Xander ongelukkig zouden maken. Ze zijn zo van die mensen die inwerken op het zelfvertrouwen, op alles kritiek hebben en mensen verschrikkelijk pijn kunnen doen. Mijn moeder is daar vooral de krak in. Mijn broer van 20 heeft inmiddels al van zijn 13 jaar een deppressie en daarvan steken ze de schuld op mij ...

Ik zou nooit een goede moeder kunnen zijn etc ..

Zo nu weet je ook waarom ik me soms ontzettend slecht voel, pff ik ben zo bang voor Xander ...dat ze de zaak zouden winnen ..
We gaan nog een keer naar de arts. 40,5 koorts, lethargisch, bleek als een vaatdoek. Ik vertrouw het niet!
Jeetje Xaloy! Sterkte!!!! Krijg er kippenvel van!
Ik blijf ego berichten plaatsen, sorry...

Maar even snel een teken van leven, dat jullie niet denken dat we aan onze winterslaap zijn begonnen:)

Ben geveld door een buikgriepvirusen de nachten worden hier eigenlijk alsmaar erger. Bah!

We hebben steeds problemen met de internetverbinding, heel vervelend.

Hoop jullie gebabbel snel bij te kunnen lezen als ik me beter voel (lees; niet de hele dag op het toilet/boven een emmer/in bed doorbreng)

Dikke kus!
veel succes bij de dokter xaloy !
hopelijk ook jij snel beter Icke
Jeetje Xaloy, sterkte met Robbie!

Icke, ook al zo beroerd, beterschap meid!
jemig icke ook nog een buikvirus! het zit jullie echt niet mee...En ook geen weerstand door dat slaapgebrek natuurlijk...Sterkte!

Xaloy bah wat een griezelige berichten! sterkte!!zal hier af en toe ff checken of er nieuws is...
Xaloy, sterkte! Hoop dat ze weten wat Robbie heeft!

Icke, ook al niet lekker! Beterschap meis!
Nog steeds hetzelfde. NIets 'ergs'. In een lauw badje zetten, weinig kleren aan, veel drinken, goed opletten. Fruithapjes, veel laten slapen (alsof ik een keus heb, hij viel óp de behandeltafel in slaap!)

Hij gaat nu in een lauw badje.
jeetje Xaloy...Wel fijn dat jullie beiden nu en morgen (toch?) gewoon thuis zijn...2zien meer dan 1, en jullie kunnen elkaar helpen!
Even een hapjes Tip!!

Witlof en appel gekookt (1stronk, en 1 appeltje=2 prakjes)

Dan pureren, schepje droge rijstebloem erdoor (voor de binding) en klaar!

(in opperdepop is het ook plus aardappel.Deed ik niet)

Ik heb tommy nog nooit zooooow gulzig zien eten! en zelfs jammeren als het hapje te lang duurde.

Ik heb door de ZS een afkeer tegen de olvarit potjes lucht. Eerder wisselde ik wat af, maar nu maak ik alles zelf
lievelust even daans hanekammetje bekeken, maar wat lijkt daan veel op jou zeg!!
Poeh Xaloy, dat valt niet mee zeg! Sterkte ermee!

Jeetje Witchke, wat een verhaal. Dan begrijp ik je berichtjes ook wat beter! Zwaar hoor allemaal! Dus volgende maand de rechtzaak. Als je verliest, betekent dat dan dat ze bezoekrecht krijgen en dat ze Xander dan mogen bezoeken of dat hij weekendjes naar hun moet, of is dat nog niet duidelijk?

Sterkte ermee hoor!

Framboos, ik ga je hapje van de week proberen!

Ik ben een Tajine aan het maken en voor Ole maak ik een prakje van wortel, zoete aardappel en pompoen, ben benieuwd hoe hij het gaat vinden! Vanavond meer!

Beterschap Icke!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven