***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
ZEg ik vroeg ik me af, wat dragen jullie kindjes 's nachts? Ole draagt een rompert, pyama en slaapt dan onder een laken en een dekentje.

En overdag, hebben jullie al wanten, muitsen en sjaals tevoorschijn gehaald?
Koen was vandaag dus een ochtendje wennen op de creche. Het ging prima, maar hij heeft alleen niet zo goed geslapen. Hij viel prima in slaap maar toen er andere kindjes in bed werden gelegd die gingen huilen werd ons meneertje wakker. Kan ik me voorstellen als je dat geluid niet kent als je slaapt. Dat zal dus nog wel ff wennen zijn.

Ik heb maar ff een paar boodschapjes gedaan. Vond het trouwens meevallen om hem weg te brengen (minder erg dan verwacht).

Ik heb ook het gevoel dat ik hem liever naar de creche breng dan naar mijn (schoon)ouders. Die zijn veel meer één op één met de ontwikkeling van Koen bezig en zullen mij vertellen wat hij bij hun voor het eerst allemaal gedaan heeft.Verder zijn ze Koen ook altijd al heel duidelijk articulerend woordjes (lees Opa en Oma) aan het 'leren'. GRRRRRRR

Op de creche is zien ze die ontwikkelingen vaker en is het niet een strijd om dingen als eerste te zien enzo. Ik denk dat ik daarvoor gewoon een beetje te jaloers ben.

Beetje vaag verhaal, maar herkennen jullie dit??

Ben trouwens ook heel blij met jullie als digidinnetjes. Toch ff lekker makkelijk feedback enzo.

xx
Xaloy; hoe is het nu met Robbie? Hou hem maar lekker bij je; hij voelt zich absoluut niet lekker dus natuurlijk wil hij dan vertroeteld worden!

Spitsmuisje: hoe is het met Hugo?

Icke: een dikke knuffel voor je!!!

Buitenmeisje: ik snap dat heel goed hoor. Hoe kinderachtig misschien ook; ik breng Max ook liever naar het kdv dan naar mijn schoonouders (maar dat is inmiddels wel duidelijk). Ehm...maar willen zij soms dat hij als eerste opa of oma kan zeggen??!

Bluh...mijn vriend heeft een waar domino-effect teweeg gebracht met zijn buikgriep. Zaterdag heeft hij zowel mij als mijn moeder aagestoken (ze heeft vrijdag opgepast) en een vriend van hem was ook al de klos. Voel me slap en beroerd... Max de grote held is als enige in huize Lara overeind gebleven (*klopt af*), maar het is toch wel erg lastig met een baby als je allebei ziek bent zeg...

Zo, ik duik mijn bed nog even in.
Robbie ligt in het ziekenhuis. Op aanraden van de huisarts, waar we vanmiddag waren, is hij daar opgenomen. Intussen heeft hij een bloedonderzoek gehad en daaruit blijkt dat hij abnormaal veel eiwit in zijn bloed heeft. Hij gaat nu aan het infuus om antibiotica te krijgen en daarna krijgt hij een ruggeprik. Er moeten allerlei vervelende onderzoeken gedaan worden, omdat gekeken moet worden of het geen hersenvliesontsteking is of iets anders ergs....

Xaloy en ik beginnen ons langzamerhand grote zorgen te maken. Hij ziet er zo slecht uit en is zo zwak, het doet gewoon pijn om naar hem te kijken. Ik ben nu even thuis om de hond uit te laten en wat te eten en wat spulletjes voor Robbie te halen. Xaloy mag vannacht bij hem slapen, ik niet, dus ik zal jullie later op de avond op de hoogte houden.

Duim allemaal alsjeblieft heel hard met ons mee dat het mee blijkt te vallen, dat het gewoon een virusinfectie is, of een ontsteking die zich makkelijk laat onderdrukken met antibiotica!!!!
goedemiddag! Ben weer thuis van het werken....

Xaloy, jeetje nog steeds koorts! Wat lang zeg? wat is de max. aantal dagen voordat je weer naar de dokter moet?

En de teletubbies is natuurlijk altijd een fijne afleiding

Dropneus Inderdaad meis, we hebben allemaal onze problemen hier....Eigenlijk heeft iedereen wel eens iets hè? je leert er wel door relativeren vind ik...Zo van, ik moet niet teveel klagen want die heeft dat veel erger..etc. Fijn dat je er weer bent!

Spitsmuis Ook al de afspraak van het CB vergeten! Ik laatst ook...Voelde mij echt een slechte nonsjelante moeder! haha had jij ook vast jou kennende!!

Buitenmeis, gefeliciteerd met je creche doop!!!En fijn dat het je zo goed af ging. Heb je ook alweer gewerkt?en hoe ging dat?

Fachat Tommy slaapt in een pyama en winterslaapzak, en zo'n wollen dekentje+lakentje. Best warm, maar wij hebben een jaren 30woning, dus het is soms best fris snachts.

Mich, morris kan vast snel kruipen! Hoe snel ging dat met Lars?

Lara Beterschap!!!!

Ik heb morgen de echo!!!10uur...brrrr doodeng! Hoop dat alles goed is!
Jezus, wat erg. Heel erg veel sterkte de komende dagen Complicated en Xaloy.

In gedachte ben ik bij jullie en hoop ik dat het allemaal met een sisser af zou lopen.

Liefs van Zoyla
Veel sterkte Xaloy en complicated, wat verschrikkelijk voor jullie dat het zo slecht gaat met R. Compli fijn dat je ons op de hoogte houd over hoe het nu gaat met R.

framboos : jij ook veel sterkte morgen met de echo.

beterschap Lara !
Even snel.

Xaloy en Compli, heel veel sterkte! Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat alles met een sisser af zal lopen en dat lieve kleine Robbie weer snel beter wordt.

Veel liefs van alle muisjes. In gedachten zijn we bij jullie!
Wat vreselijk Compli en Xaloy!!!! wat zullen jullie ongerust zijn...Robbie is wel in veilige handen nu das wel fijn.

Ik ga heeeel veel duimen voor jullie!!!
Compli en Xaloy: wat een vreselijk nieuws! Ik hoop echt dat het een onschuldig virus is en de kleine Robbie snel de oude is! Heel veel sterkte!!
Oh wat vreselijk, de kleine Robbie in het ziekenhuis! Xaloy en Compli, heel veel sterkte, ik duim dat hij weer snel opknapt!

Ik schrik me rot, zo snel kan het dus gaan bij zo'n kleintje. En dan is Robbie zo'n grote sterke baby.
Wat een verschrikkelijk nieuws Compli en Xaloy, heel veel sterkte ermee en ik duim heel hard voor jullie dat het allemaal meevalt!!!

Voor Robbie, en ik hoop dat er snel goed nieuws is!
ooh arme Robbie!!! Ik hoop dat Robbie snel opknapt. Hij is nu in goede handen, maar wat moet het vreselijk zijn om je kleine mannetje naar het ziekenhuis te brengen. Veel sterkte en een dikke en een een dikke kus van Fleur!
Wat vreselijk Xaloy en Compli, wat een slecht nieuws, wat zullen jullie ongerust zijn. Er wordt hier heel hard geduimd voor jullie. Heel veel sterkte voor jullie en jullie mannetje.
Jeetje, Xaloy en Comli, wat een slecht nieuws. Wat goed dat jullie zo alert waren om weer naar de ha te gaan!! Heeeel veel sterkte voor jullie en die kleine man.
Fachatman en Kaj duimen ook voor jullie!
Ik vind het zo erg voor Robbie en jullie... Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Fijn ook dat Xaloy mag blijven slapen. Wat erg dat jij vannacht alleen bent Compli, kun je daar niet ook blijven? Hopelijk is deze nachtmerrie snel voorbij...

Framboos, heel veel succes morgen met de echo. Ontzettend spannend zeg! Hoop dat je een beetje kunt slapen.

Lara, beterschap!
(f) voor Xaloy, Compli en Robbie.... Sterkte
Oh Robbie.. je moet ons niet zo laten schrikken. Word maar heel snel beter.

Xaloy en Compli: Een knuffel voor jullie.

Hopelijk mogen jullie je mannetje snel weer mee naar huis nemen.
Jeetje, wat een nieuws!! Xaloy en Compli..heel veel sterkte voor jullie kleine mannetje. Ik hoop echt dat het niets ernstigs is en dat ie er snel weer bovenop is.

Wanneer weten ze meer van die onderzoeken?
Dank jullie wel. Het is nog erger: Robbie heeft hersenvliesontsteking. Ze weten nog niet welke vorm, alleen dat hij echt heel ernstig ziek is. Hij krijgt antibiotice, breed, en we hopen dat hij binnen 48 uur duidelijke herstellingsverschijnselen gaat vertonen. Gelukkig slaapt hij nu eindelijk een poosje en lijkt de paracetamol even te werken. Xaloy is nu bij hem, er mag maar één ouder blijven overnachten dus ik ben thuis. Zit dit nu jankend te typen en kan voorlopig even heel weinig doen. Heel erg bedankt voor jullie steun en ik hoop dat ik jullie heel snel heel goed nieuws mag meedelen.
Jeetje Xaloy en Complicated, heeeeel veel sterkte, heb echt een brok in mijn keel!!!

Ben af en toe meelezer tijdens mijn zwangerschapsverlof, omdat jullie zo'n hechte groep meiden zijn en al het babynieuws voor een zwangere heel welkom is. Maar mijn God, wat schrik ik hier toch van!!
Hier kom ik nog op terug
Oh lieve Xaloy, Compli en Robbie...! Wat een vreselijk nieuws... Heel veel sterkte! Weten ze alleen of jullie er snel genoeg bij zijn geweest als het binnen 48 uur beter gaat? Niet eerder?

Arme, arme Compli..., ook nog eens helemaal alleen thuis... Hoe laat mag je weer komen? Sterkte en ik denk aan jullie alledrie!
Dus toch, ik was er al zo bang voor toen Xaloy gisteren vertelde welke symptomen hij had. Wat verschrikkelijk voor jullie, een hele dikke knuffel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven