***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Sinterklaas was erg leuk! Onze buren hebben de kadootjes voor de deur gezet en de gang vol pepernoten gestrooid en keihard op de ramen gebonkt. Ole en Kaj waren zo enthousiast en ook zo ontzettend blij met hun kadootjes. Alles was wauw!! Ole was vooral blij met zijn garage en Kaj met zijn lego! Was een leuk avondje, ik had tapas gemaakt en tussen de kadootjes door aten we wat hapjes. Ole lag pas om half 9 op bed en kaj nog later.

Fachatman gaat morgen een weekendje naar Parijs, zijn zwangere zus onze hele baby-uitzet brengen! Ben dus een weekendje alleen met de jongens.

Micha, hoe laat is Morris 's morgens wakker? Hebben alledrie de kinderen nu een eigen kamer of delen ze nog een kamer?

Witchke, hoe was het bij de kinderarts?
Ohja Ole heeft vanmorgen voor het eerst gewend op het nieuwe kdv en het ging perfect! Hij had het echt reuze naar zijn zin. Had er totaal geen moeite mee dat ik ging, hij kwam mezelf een kusje geven zo van mama ga nu maar..... Gelukkig maar...

Ik heb me trouwens opgegeven voor de oudercommissie. Ik bracht Kaj gisteren om te wennen en ik moest echt info uit ze trekken ipv dat ze me (of Kaj) zelf van alles uit gingen leggen. Het is er allemaal heel nieuw en ik snap dat er kinderziektes zijn, maar het zat me toch niet helemaal lekker. Hopelijk kan ik er door deelname in de oudercommissie wat invloed op hebben.

(Oudercommissie is combi voor kdv en bso)
Wat was het weer een succes gisteren het sinterklaasfeest. Ik vind het altijd zo leuk. Feline twijfelt af en toe over het bestaan maar is aan de andere kant nog heel gelovig. De cadeautjes waren helemaal goed gekozen. Er was een probleempje, piet had de twee grote cadeaus van Vincent thuis laten staan. Maar de belpiet heeft het opgelost en vanmorgen stonden zijn cadeaus bij de open haard.

Witch, even doorbijten meis. Een papiertje er bij heeft altijd voordelen. Je hebt tot nu toe alles gehaald. Mocht het een keer niet lukken dan kun je vast een keer herkansen.

Hoe is het nu met Xander? Wat naar dat hij helemaal niet lekker is.

Muis, borstvoeding is niet heilig. het moet voor beide partijen te doen zijn. Ik hoop dat je borstonsteking snel over is en je een beetje opknapt. Wat een ontzettend leuk kaartje trouwens.

Voor de icke poule ga ik voor 30 december.

fijne dag allemaal.
Goedemorgen... Heb vandaag wonderbaarlijk lang in bed gelegen. Fleur had om half negen nog geen geluid gemaakt :-) Lekker uitgeslapen dus.

Wij hebben vanavond pakjesavond met mijn hele schoonfamilie. heb er zin in!!!!

Iedereen een fijn weekend!!!!
lees wel mee, maar ik was deze week een beetje afwezig.

Ben inmiddels helemaal gestopt met mijn werk. (geen maand opzegtermijn) Dit omdat ik er helemaal doorheen zat door hoe ze mij behandeld hebben. Uiteindelijk heeft frambozeman het lot in handen genomen en met mijn werk gebeld dat het beter is dat ik niet meer zou komen. Ik was hier geestelijk ook niet meer toe in staat. maandag t-m woe was een hel...heb echt 3 dagen lopen stressen huilen,ziek ervan zijn etcetc.

Had zo graag weer willen werken, en als dat plezier je dan ineens wordt ontnomen door 1 man voelt dat erg onrechtvaardig.

Nou ja, dan weten jullie dat! ben nu alweer wat vrolijker hoor, en kom zo terug, even naar een huilende liv.
Framboos, wat vervelend zeg! Wel fijn dat je nu iig niet meer in die rotsituatie zit. Kan / ga je ze nog aanklagen? Het mag volgens mij niet hoor, daar weten de dames van HR waarschijnlijk meer over.

Leuk Fachat en Esan, dat het gisteren zo geslaagd was. Leuk ook dat jullie allebei een ouder kind hebben die sinterklaas natuurlijk op een hele andere manier meemaakt.

Hier een rotnacht achter de rug. Finn is ineens weer vreselijk verkouden geworden en hij heeft ook nog steeds last van zijn tandjes. Dus heeft hij de halve nacht lopen blaffen en huilen. Gelukkig had ik vloeibare ibu, want een zetpil was echt moord en brand. Het lijkt een lang weekend te worden.
Muisje 40graden koorts!!!! hoest nu dan?? wel beter worden hoor, want sinterklaas vieren is leuk!

BTW had ik gister EINDELIJK een brievenbus gevonden in de stad(waar blijven die dingen tegenwoordig??) en hij was ook nog eens open voor post (en niet dicht voor vuurwerk jaja) scheurde de envelop met mijn kleine kadootje van jou open! Maar goed dat het gebeurde buiten de bus! Wordt vervolgd hoor....Vond de kaart trouwens PRACHTIG!! Er prijken nu 4!! november geboortekaarten op onze koelkast.

Fachat, fijn dat je jongens weer helemaal beter zijn! En super dat Ole het fijn vond op het kdv. Stoere man! En zo'n oudercommisie vind ik trouwens ook echt iets voor jou!

Swiss, dat van mijn werk ligt een beetje ingewikkeld...Mijn werkplek valt onder 1 grote afdeling. Juridisch gezien mogen ze dit maken denk ik....Ach, tis de moeite ook niet. Tis puur een bijbaan...ik vind wel wat anders!

Dus Finn heeft jou snotneusje overgenomen?? Beterschap!

Xaloy, hoest met Robbie dan???

shit, liv is wakker geworden want tommy loopt al een uur te keten....even naar boven
Och arme Muis! Ik vind het wel heel verstandig dat je in elk geval overweegt kv te gaan geven. We hebben het er toen nog over gehad, en ik vroeg me eerlijk gezegd af of je er eenmaal bevallen ook zo over zou denken (omdat ik zelf zo moeilijk heb gedaan).

Als het niet lukt dan lukt het niet. Jij bent niet iemand die snel opgeeft als het om je kinderen gaat, dus dan mag je er ook vanuit gaan dat je echt alles hebt geprobeerd. Het is heel jammer als het niet lukt, maar niet het einde van de wereld. De beslissing om op zo'n moment te stoppen kan je kraamtijd een stuk prettiger laten verlopen, dus voel je alsjeblieft niet schuldig!

En nu we het toch over schuldig voelen hebben; doe dat nu ook niet over Sinterklaas! De jongens weten echt niet welke datum het is en hebben meer aan een fitte dan een zieke moeder. Pak even je rust en geniet van het feit dat A. thuis is, dan kun je er morgen weer wat beter tegenaan.

Framboos: meisje toch! goed dat je die bsliing hebt genomen en ook erg lief dat je man het heeft opgelost voor je. Allemaal leuk dat werken, maar je moet je er wel goed bij voelen natuurlijk!

Fachat: Wat goed dat het zo lekker liep bij Ole! Het is een makkelijk mannetje he? Fijn!

Ik zit trouwens ook in de oudercommissie en ik vind het heel leuk om zo wat meer te weten over wat er speelt bij het kdv en ideeen aan te dragen. Dat doe je anders misschien wat minder snel. Zo leer je ook wat andere ouders kennen. Ik ben echt blij dat ik het heb gedaan!

Esan: oef..., pakjes vergeten? Lijkt me wel ontzettend leuk hoor, Sinterklaas met een kind dat echt gelooft. Tot hoe oud is dat eigenlijk?

En waren de kinderen in je klas nog een beetje in toom te houden?

Micha: wat goed dat Morris nu zo goed inslaapt! Geeft wat rust en dan begint jouw avond ook wat prettiger toch?

Hoeveel begrijpt Lars eigenlijk van Sinterklaas? Snapt hij het principe al goed, of komt dat later bij kinderen?

Sinterklaas op de creche was heel gezellig. Schattig hoe je die enorme spanning van die kinderen voelt. Puk had niet kunnen slapen, want op dat tijdstip kwam de Sint, maar hij hield zich heel goed en was hartstikke vrolijk.

Ze gingen eerst voorlezen (vond hij prachtig! en hij ging maar direct helemaal voor aan staan) en daarna een poppenkast. Dat begrepe hij niet helemaal, dus hij wilde steeds kijken wat er achter de gordijntjes zat, haha.

Bij Sinterklaas op schoot was niet zo'n succes, dat vond hij maar eng, met al die Pieten. Arm kind.

De oppas was prima, dus ik was lekker op tijd (en niet gehaast) en in het restaurant. Was erg gezellig en ik voel me vandaag wonderlijk goed na alle ammaretto's en scropino's.

Mijn vriend is naar de garage voor een nieuwe navigatie en gaat daarna door naar zijn ouders voor Sinterklaas. Hij is er dan al heel vroeg, zodat hij nog cadeaus kan kopen.

Het was de bedoeling dat ik mee ging, maar ik rij liever vanmiddag met zijn broertje mee, zodat ik niet mijn hele dag kwijt ben. Ik heb net heel veel hapjes voor Puk gemaakt en wat wassen gedraaid (dat was het excuus), uitgeslapen en straks ga ik eens even uitgebreid de krant lezen (dat heb ik er dan niet bijgezegd).
Framboos fijn dat je uit de ellendige periode bent!

Muis, zorg goed voor jezelf, let trouwens goed op je brievenbus, er komt een kaartje aan.

Layla : voor jou komt er ook een kaartje aan

Ben vandaag met Xander naar de kinderarts geweest (gister is het niet meer gelukt door ellelange file waar we inzaten)

Hij heeft buikgriep. En mijn schoonmoeder ook !!
Beterschap voor Xander! Zie je wel, gewoon een buikgriep (hoe naar ook), net als andere kinderen vorige week. Niet meer zomaar zoveel zorgen maken hoor!

Potverdorie, dat koken kost altijd meer tijd dat ik denk. Daar gaat mijn krant op de bank. Nouja, wel weer 19 hapjes verder.
Fijn Witchke, dat het "alleen maar" een buikgriep is. Heb je je toch weer zorgen gemaakt om niks. Bij die kleintjes lijkt het vaak erger dan het is.

Hoe gaat het verder met je schoonmoeder? Die zou toch ook allemaal uitslagen krijgen?

Lara, leuk dat Puk zo'n plezier had. Ik denk dat Finn ook onder / achter de poppenkast zou zitten!

Veel plezier vandaag, verstandig dat je even rust hebt ingepland. Het mag misschien een beetje ego klinken (heerlijk even in alle rust de krant lezen), maar ten eerste is het beter voor Puk om even rust te hebben, en ook jij bent natuurlijk weer de gek die er vanacht uit moet als Puk niet kan slapen / wakker wordt van de opwinding. Je hebt het door de week druk genoeg, neem lekker je rust momenten in het weekend.

Is Puk een beetje te genieten na de verandering in zijn middagslaap gisteren?

Framboos, je hebt gelijk hoor, je rust is meer waard, zeker met 2 kinderen. Ga je nu op zoek naar iets anders?

Finn voelt zichzelf enorm zielig (is hij ook wel een beetje met rode ogen, een rode neus en een zeehonden hoest). Gelukkig ligt hij nu even te slapen. Morgen middag komt een vriendje spelen, dus ik hoop dat hij dan weer wat beter is.

Nog even een paar bladzijden lezen, ben bjina door het eerste (erg moeilijke) deel heen.
Zwaai naar alle lieve meisjes...

Wij zijn in Drenthe bij (schoon)ouders voor de sinterklaasfestiviteiten. Donderdagavond vertrokken en smiddags inpakstress. Men wat een happening met twee kleintjes op pad en dan ook nog alle sintdingen (bijna)klaar hebben.

Gisteren is Koen al gruwelijk verwend. Alles vond hij MOOI. Echt heel schattig. Vanavond gaan we nog een x op herhaling.

Muis: Gaat het al iets beter met je? Gewoon stoppen als het niet gaat hoor! Zoals al gezegd hebt. Jullie hebben er met zijn allen het meeste aan als jij blij bent.

En geen zorgen over een late klaas. Kindjes hebben het toch niet in de gaten zolang ze nog geen gesprekken hebben met andere kindjes die wel al kados hebben gehad....

Witch: Ik sluit me aan bij de andere meiden. Afmaken vind ik een heel goede eigenschap. En nu je nog studeert heb je misschien nog iets meer tijd dan wanneer je weer aan het werk gaat.

Layla: Zit jij al op iets minder voedingen? Gijs eet echt nog wel veel. En sinds hij verkouden is (er is weer een nieuwe verkoudheid binnengeslopen) is het helemaal een puinhoop. Ik voed vaak één borst en dan een half uur/drie kwartier later nog een borst. Maar dan lijkt het wel of je de ganze dag aan het voeden bent.

Lara: Goede smoesjes Veel plezier vanavond met sinterklaas

Framboos: Een knuffel voor jou meisje. Hopelijk gaat het al iets beter. Wel fijn dat je een knoop doorgehakt hebt. En volgens mij zijn er zeker leuke baantjes te vinden.

Ik ga nog ff dichten voor vanavond. Vriend heeft een opzet gemaakt en ik moet het nog rijmend maken. Hopelijk doet rijmwoorden.nl het weer. Gisterenavond was het uit de lucht. Al die last-minute gedichten.
haha, Lara, wat maak je dan voor een hapjes?

Finn eet eigenlijk altijd met ons mee, of hij eet left - overs. Gelukkig eet hij op de creche al warm, dat maakt het 's avonds een stukje makkelijker.
Had enkele vragen aan mij nog niet beantwoord.

Mijn schoonmoeder haar uitslagen waren goed. Maar nu ligt ze weer te bed met buikgriep.

De vrouw die langskwam voor oa badje van Xander heeft ons aangeraden het badje op de grond te zetten en dan spelenderwijs Xander te doen wennen aan het water.
Ik maak meestal een stuk of 5 Opperdepophapjes. Nu een pasta, rijstgerecht, tonijnkoekjes en hutspot (nouja, dat zijn er 4). Wij eten laat en ik vind het prettig om hem direct eten te kunnen geven na de creche. Om zes uur is hij namelijk heel hongerig.

Die arme Finn! Slaapt hij nu ook slecht? Hoe is het met je knie?

Jeetje BM, wat goed dat je helemaal die kant op gaat met een kleine baby en alle Sinterklaasstress! Lastig dat Gijs nog zoveel voedingen wil zeg. Helpt een zoutoplossing wat zodat hij beter kan drinken?

Veel plezier vanavond! En veel succes met je gedicht (doe mij ook een vriendin die mijn gedachten even op rijm zet haha).

Oh en Puk is mee met mijn vriend. Je dacht toch niet dat hij later bij schoonouders mag komen??? Neeeee, maakt natuurlijk niks uit dat hij dan totaal uit zijn slaapritme is (zucht).

Maar inderdaad, even een halve dag zonder met iemand rekening te houden is echt eens heerlijk en daar knap je van op. Ik kan er weeg tegenaan!

Gisteren was hij zo zonder slaap eigenlijk prima te pas. We zijn nog even langs een vriendje van hem gegaan die gaat verhuizen en daar was hij ook heel vrolijk en lief.

Echt jammer dat dat jochie weg gaat, ze zijn zo zoet samen! De stelling dat peuters lomp en egocentrisch zijn gaat daar niet op; ze geven elkaar constant speelgoed aan. Gaat de ene iets leuks zoeken om mee te spelen voor de ander enzo. Echt ontzettend schattig!

Nou, ik ben zo weg. Tot morgen lieve meisjes!
Witchke: had je het badje nog in die standaard zitten dan? Houdt dat ding dat uberhaupt?
Ik begrijp het ook niet helemaal Witchke. Finn zit al tijden alleen maar in het grote bad. Hij vind het heerlijk, maar hij vind ook douchen heerlijk. Houdt Xander wel van de douche?

Heeft hij bad altijd eng gevonden? Heeft hij in de zomer ook niet in een badje gezeten?

Heb je het al uitgeprobeerd om het badje op de grond te zetten? Vind hij dat wel lekker?

Wow Lara, wat goed zeg. Ik kook nooit op recept, doe maar wat. Vanavond eten we pasta met zalm en pesto, vind hij normaal gesproken ook heerlijk. Meestal maak ik dan net zoveel dat we nog wat overhebben voor komende week.

BM, kan me voorstellen dat het een hele verhuizing is met 2 kids, ik vind het reizen met 1 altijd al veel werk.

Doen jullie trouwens allemaal ook aan kerst, of dan geen kado'tjes? Wij gaan het bij ouders en schoonouders vieren. Gelukkig zit er een dag tussen, kan Finn weer een beetje bijkomen. Eerst 24ste bij schoonouders, dan 26ste bij mijn ouders. Ben ook blij dat we dan al een aantal dagen in Nederland zijn. Beetje rust inbouwen (ook voor mezelf).

Knie en lies gaan trouwens goed. Doen geen pijn meer en knie is bijna dicht.
Ha, ja frambood, zo'n oudercommissie is idd echt iets voor mij! Weet niet of dat nou zo'n positieve eigenschap is!

Wat naar dat je je niet goed voelt zeg! Ben je al op zoek naar een andere baan? En zoja wat voor iets zou je willen?

Lara, Ole is wat dat betreft idd een heek makkelijk mannetje. Hij heeft totaal geen moeite met vreemden.

Witchke, fijn dat het meeviel met Xander. Waarom vertrouwde de huisarts het niet?

Haha BM, ja wat een stress om met 2 van de joches op pad te gaan he! En wat zal de auto vol gezeten hebben!

Goed dat Koen zo verwend is!

Vanavond meer, Ole wordt wakker!
Hoi allemaal,

Hier ben ik ook ff snel. Met zo'n kleintje lukt het me niet om veel te doen, laat staan forummen.

Sinterklaas was een groot succes hoewel Zahra er geen benul van had wat het inhield. Als eerste kreeg ze haar Sesamstraat muziekding en dat was een schot in de roos, daarna had ze geen oog meer voor de andere kado's hahaha. Ze heeft van mijn ouders een houten poppenhuis gekregen en verder puzzels, boekjes, vingerpoppetjes en een dvd van Sesamstraat. Op de creche hadden ze het ook gevierd en daar had ze een handtas in de vorm van een pluche paard gekregen. ik denk dat ik echt heel wat moet opbergen en later weer te voorschijn moet toveren want ze heeft nu zoveel speelgoed, niet meer normaal.

Ik voel me vandaag niet zo, voor mijn gevoel hangt Yasemien de hele dag aan de borst en ik ben bang dat ik te weinig voeding heb dus ik heb een paar pakjes Kant en klare Nutrilon door man mee laten nemen. Verder heb ik last van obstipatie en durf niet naar de wc. Ik drink nu Roosvicee Laxo in de hoop dat het helpt, ben ook bang dat ik aambeien heb gekregen. Ik ga dat sollicitatiegesprek maar afbellen, voel me er lichamelijk en geestelijk nog niet klaar voor en heb geen gelegenheid om er iets aan voor te bereiden. Als ik nou niet net bevallen was is het wat anders, maar nu voel ik me gewoon niet goed genoeg.

Framboos, goed dat je een knoop hebt doorgehakt mbt je werk, je vindt idd wel weer wat anders, jammer dat het zo gelopen is.

Witch, beterschap voor Xander, ik hoop dat het wennen aan het badje werkt, lijkt me erg lastig als hij niet in bad durft.

Fachat, wat fijn dat het goed ging op het kdv en idd die oudercommissie vind ik ook echt iets voor jou, je kunt ze nog best wat tips geven denk ik.

Swiss, ik weet nog niet wat wij met kerst doen, ws gaan we naar mijn ouders, wij doen niet aan kadootjes ofzo, maar alleen lekker eten met de familie. Fijn dat je knie en lies weer beter voelen.

Lara, poeh dat jij nog steeds die hapjes maakt, Zahra eet gewoon met de pot mee, maar wij eten altijd vroeg, dat scheelt natuurlijk.
Esan, bedankt voor je kaartje met het lieve boekje!

Lievelust, ook bedankt voor je leuke kaart!

(de post viel net op de mat)
dames, wat is jullie favoriete tv programma voor je peuter?
Hier is Bumba nog steeds favoriet, daarnaast Teletubbies en Charlie & Lola. (vind ik zelf ook leuk)
Layla, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Goed hoor dat je die afspraak hebt afgezegd. Als ze je graag willen hebben komen ze vanzelf wel terug. Je bent net bevallen en moet wel nog een beetje rustig doen hoor.

hmm, jammer genoeg allemaal niet te krijgen via uitzending gemist.

Manlief heeft een nieuw programma zodat we uitzending gemist op TV hier kunnen kijken. Zou wel leuk zijn als Finn af en toe NL tv kan kijken.

Had laatst een aantal DVD's gekocht en little people is een groot succes! We zijn de compu en TV een beetje aan het instellen.
Swissie en Fachat, Lars en Morris werden vanmorgen om half 8 wakker. Die tijd is standaard, en dat is prima. Ze lagen er ook weer om half 7 in vandaag. Morris krijgt wel een inzinking om een uur of 1, maar wil dus echt niet meer slapen en trekt ook wel weer bij. De laatste weken viel hij niet meer makkelijk in slaap 's avonds, dus dat was eigenlijk al een voorbode ervan, hij heeft z'n slaap overdag niet meer nodig. Jammer maar ook wel weer handig.

Fachat, Lars en Morris slapen nog steeds samen op een kamer. Ze zouden ook niet meer anders willen hoor, ze zijn erg gesteld op elkaars gezelschap. Ze gaan ook wel bij elkaar in bed liggen als ze wakker zijn 's ochtends, of samen spelen.

Fachat en Esan, leuk dat sinterklaas zo geslaagd was!

Framboos, wat een vervelende situatie zeg, en wat naar dat je je zo rot gevoeld heb. Niet leuk!

Swissie, beterschap met Finn en hopelijk gaat het de komende nacht beter met slapen.

Layla, vervelend dat je je lichamelijk niet zo goed voelt. Ik ben even vergeten of je nog schade had aan de onderkant. Dat viel toch wel mee of niet? Verstandig dat je die sollicitatie afgeblazen hebt. Misschien komen ze inderdaad wel later bij je terug zoals Swissie al zegt.

Lara en Buitenmeisje, veel plezier met sinterklaas vieren vanavond. Lara, ik ga ook weer eens in opperdepop kijken. Ik heb eindelijk een grote vriezer dus het is toch wel handig om een voorraadje aan te leggen.

Swissie, het favoriete programma van Lars is bob de bouwer. En geloof het of niet, maar ik vind het ook leuk! Het wordt alleen niet uitgezonden op nederland, ik heb een paar dvd's.
O ja, wat ik nog wilde vragen: Fachat, had jij niet een tijdje geleden een meerijplankje voor de bugaboo in de aanbieding? Ik ben er namelijk naar op zoek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven