***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
he, drop wat vervelend dat er in ieder geval om 1 uur nog niks aan de hand was. Hoe gaat het nu? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Gefeliciteerd Xander, jeetje 2 jaar alweer. Ik weet nog zo dat hij (als eerste van de groep) geborden werd!
Xander, gefeliciteerd met je tweede verjaardag!

Drop, hoe is het nu?
Goedemorgen, baby nog in buik. Ik heb nog redelijk geslaen uiteindelijk. beetje teleurgesteld, maar we wachten maar weer geduldig af tot het opnieuw begint.

Xander: Van harte gefeliciteerd!!!!

Nu even Fleur uit bed plukken, ze ligt al vanaf 6 uur te kletsen (uitgerekend vandaag, gaap...)
Xander, gefeliciteerd met je 2e verjaardag

Jammer Drop, ik hoop dat het snel echt gaat doorzetten!!
Hoe gaat het met jou Lilien. Is jouw lijf weer als vanouds? Ik hoop dat je snel in de tabel mag staan met ook een klein ukkie in je buik!
Gefeliciteerd Xander!

He wat jammer Drop! Is Fleur vandaag naar de opvang toe zodat je wat kunt uitrusten?
Drop, het gaat goed met mij. Lief dat je het vraagt. Mijn cyclus is een beejte onregelmatig, maar goed we blijven proberen, ik kan Leen toch moeilijk tot oktober alleen in de tabel laten staan
Fleur is vandaag de hele dag thuis. Maar man probeert wel rond half 4 hier te zijn, dus dat scheelt.

Lilien: Ik had hetzelfde met mijn cyclus voor de zwangerscahp van Fleur (ook na een miskraam), er klopte toen ook niks van. Hoop dat het desondanks toch snel raak is. Duim voor jullie!
Xander gefeliciteerd met je tweede verjaardag. Grote knul alweer. Leuk om hier de oudste te zijn. Wees er maar trots op!

Ben ik er een avondje niet is onze drop bijna bevallen. Ik schrok al omdat er zoveel pagina's volgeschreven waren dus meteen achteraan gekeken. maar dropjesman zit nog binnen. Maar het voorwerk is echt begonnen meid. Zet m op!

Idd gek als er niemand meer zwanger zou zijn. We kunnen ook inzetten op Esan. Hopelijk is zij ook heel snel zwanger.

Weer een mooi-weer-dagje vandaag. Koen stond om 8 uur al buiten. Hij had zelf zijn laarzen al aan en was niet binnen te houden. Dus die heeft zijn frisse neus al binnen.
Goedemorgen,

Poeh he, valt niet mee om bij te lezen, laat staan te schrijven met 2 kleine mannetjes. Oudste ventje doet t weer beter gelukkig, heeft nog wel de peuterdwarsheid, maar het echte vervelende gedrag is wel wat weggezakt gelukkig, muis, thanks voor je tips!! Ben wel gestopt met de borstvoeding met een hoop tranen

Had na 2 weken de griep, productie liep ineens erg terug, was de hele tijd aan het kolven en voeden, had geen tijd meer voor Noah en werd er erg gestresst van. Dus nu nog wat kolfwerk en verder de fles. Is wel een opluchting!

Kleintste slpt vooral overdag en drinkt erg onregelmatig, dus valt na 50 ml in slaap, met geen mogelijkheid wakker te krijgen en dan na 20 min huilen van ik heb honger, fijn, vooral 's nachts!

Maar het is verder echt een superschattig manneke.

Nu T alarm, later meer.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Swiss, al iets gehoord op jullie bod? Spannend hoor!

Hier nog steeds niks getekend, wan t contracten man zijn nog niet rond. Oplevering zou eind sept zijn.

Drop, zet m op, het is bijna de 17e, dus dropventje is er bijna. Wel vervelend dat je minder geslapen hrbt en fleur thuis is.

Muis, hoest met de mannetjes, weer wat beter hoop ik?

Chance, hoe voel je je?

Xander, hiep hiep hoera, grote vent!!!

Veel plezier vandaag!

Lievelust, fijn dat er met de hersentjes van meisje geen grote dingen mis zijn. En nu maar hopen dat het verder meevalt. Ik kan me zo indenken dat jullie verschrikkelijk ongerust zijn! Ik denk veel aan jullie meisje!

Swiss, de studie lijkt wel ok te gaan, toch? succes.
Goedemorgen, prachtige dag!

Witchke, gefeliciteerd met Xander!

Lievelust, wat een opluchting dat er niks met de hersentjes aan de hand is, heel fijn.

Drop, jij maakt het wel spannend zeg!
Drop valse start dus? Doet mij erg aan mijn 2de bevalling denken...

Tommy kwam binnen 6uur (fleur toch ook?) En bij Livia kreeg ik een week voor de daadwerkelijke bevalling een valse start.

Daarna kreeg ik dus 7dagen later een stort bevalling van liv (Kleine 2uurtjes)

Dus het voorwerk had de boel al lekker voorbereid!

gefeliciteerd Witch met je mannetje!
Framboos: Bij Fleur had ik ook precies een week eerder al ween gehad en duurde de uiteindelijke bevalling 5 uurtjes. Dus ik hoop idd dat het straks dan ook niet al te lang duurt en ik het eerste stukje al gehad heb.

Ben net terug van de stoffenwinkel (is maar een kilometer hiervandaan) Ik moest nog wat spulletjes hebben voor mijn boxkleed en gisteren zocht ik het niet om door de regen te fietssen, maar toen kon ik dus niks meer doen... Geloof niet dat ik vandaag veel energie heb om er mee verder te gaan, maar je weet maar nooit...
Dropje, gaat het allemaal een beetje met je?

Lilien: ik hoop dat het gauw raak is! Is er echt geen pijl op te trekken bij je cyclus of is het een beetje onregelmatig?

Ik heb mijn kantoor omgegooid zodat het raam weer open kan en zit in een fris lentebriesje te werken. Heerlijk!! Kostte een uur, maar dan heb je ook wat.
Lekker 1,5 uur geslapen van 11.30 tot 13.00 en net even naar de bibliotheek geweest met Fleur. Nu heb ik weer voldoende leesvoer om nog een paar weken uit te zitten

Lara: Klinkt heerlijk, het is ook zulk lekker weer!
Drop, hoe gaat het? Kan je nog enigszins bijkomen?

Och Draakje, klinkt enorm vermoeiend, vervelend, maar misschien toch wel goed dat je nu bent gestopt met bv, zo heb je hopenlijk iets meer rust, en ben je niet meer helemaal alleen verantwoordelijk voor het voeden. Vooral met een peuter erbij, lijkt het me wel fijn als je bijvoorbeeld 's nachts af en toe de baby kunt overlaten aan je DN-man, zodat jij even bij kunt komen.

Lara, klinkt aangenaam dat je weer een raam kunt openen. Wow, is het bij jullie al lente?

Hier wordt het morgen geloof ik 15 graden, maar daarna gaat het ook weer slechter worden.

Haha, kreeg net een vraag of ik iemand in den Haag kon bellen, had absoluut niks met mijn werk te doen, waarschijnlijk geloven mensen hier niet dat elke nederlander (vooral bij banken) ook engels spreekt.

Ga maar weer een koffie halen en nog een oefen-examen proberen.
Tis idd lekker als m ook eens de baby kan voeden Ben gidsteravond vroeg naar bed gegaan en toen heeft m m gevoed, kreeg helaas alleen een wakker mannetje om 23.30 die pas om 1 uur weer ging slapen.

Net naar speeltuin geweest. Wat een heerlijk weer!!! Noah lekker gespeeld en kjleine in wagen geslapen. De lente mag nu officieel beginnen!!!!!!!!!!!!!!!

Nu nog bevallingsverhaal.

Kreeg zo avond de 16e rond een uur of 7 's avonds wat harde buiken die regelmatig terugkwamen. Deden absoluut geen zeer. Ben lekker een uurtje in bad gegaan, harde buiken bleven. Namen iets in freq toe, zo elke 10 min. Rond 23 uur toch maar ouders gebeld, maar wist niet zeker of t nou wel echt doorzette. Hoefde nog niet te puffen. Ouders waren er om 00 uur, wij zijn toen naar bed gegaan. Rond 1 uur werd t wat heftiger, moest wat wegpuffen. Om 1.30 verloskundige gebeld, die was er rond 2 uur. Toen had ik 4 cm ontsluiting. Dat viel me niet tegen. Toen werd ik wel voor het eerst misselijk, had ik bij Noah ook. Naar het ziekenhuis gegaan, waren daar om 3 uur, toen 5 cm ontsluiting. Verloskundige vond vliezen nogal stevig en besloot die om 3.15 door te prikken. Toen was t niet meer te houden. Heb constant met hoofd in emmer gehangen vanwege het spugen, raakte aan de diarree, kon de weeen absoluut niet opvangen en om 4.12 was Thomas er. My god, wat was dat heftig, gelukkig duurde t niet lang. Wel wat heftige naweeeen gehad. En nu dus het mooiste mannetje van de wereld naast me in het wiegje

Nu even een fles erin doen.
DN ik had helemaal over je post heen gelezen, sorry.

Wat balen dat je met de bv moest stoppen. Voelt toch heel beroerd als het een gedwongen keuze is. Gelukkig is zitten er ook veel voordelen aan, zoals afwisselend kunnen voeden zodat jij ook wat kunt (bij)slapen.

Ja, het is echt lenteweer. Zonnetje schijnt en het is niet koud. Heerlijk!!

Haha, gekke Zwitsers.

Hoe ging je oefen-examen? Wanneer is het echte examen ookalweer? (ben nogal een warhoofd de laatste tijd, sorry)
Draakje: Klinkt inderdaad als een heel heftig laatste stuk van je bevalling. Ik heb het idee dat het bij iedereen hard gaat als de vliezen breken, maar als je je zo beroerd voelt en dan ook nog weeen op moet vangen. Knap hoor!

Vervelend dat je met de borstvoeding hebt moeten stoppen. moet wel zeggen dat ik dat van heel veel mensen hoor bij een tweede. Je hebt je best gedaan en als je dan door omstandigheden niet meer kunt, dan houdt het op he.... Beter heel eventjes dan helemaal niet, vindt het knap dat je het nog zo fanatiek geprobeerd hebt en ook met kolven!!

Zo lekker frietjes eten. Man is even naar de snackbar met Fleur. Morgenochtend gaan ze samen naar opa en oma zodat ik lekker uit kan slapen en even bij kan komen. Superlief!
DN, ik ben met Mees na acht hele dagen met de borstvoeding gestopt! (weet niet of je het nog weet, maar ik had een waanzinnige tietontsteking) Aan de ene kant voelde ik me lullig naar Meesje toe, maar aan de andere kant gaf het me zo veel rust! Geen borstonstekingen meer, veel meer rust en regelmaat en, belangrijk, Steijn en Hugo konden een beetje "helpen" met voeden als A. of ik Meesje de fles gaf. Ik denk echt dat ze daardoor Mees redelijk snel als "een van de hunne" beschouwden! (Daarnaast zag ik mezelf echt niet meer tobben met mijn bescheiden cup E in combinatie met twee peuters.)

Drop, hoe is het nu? Wat heerlijk dat je man en Fleur morgenochtend pleitos zijn en dat jij lekker kan slapen!

Zo hee! Ik ben verkouden, Steijn is verkouden, Hugo is verkouden en, je raadt het al, Mees is verkouden. Ik voel me een dweil, Hugo voelt zich na zijn middagdutje belabberd, Steijn is in goede doen en Mees gaat als een trein. Ik hoop echt dat het zondag voorbij is met Huug, want anders moet ik de feestjes afblazen...
Arme muisjes: Wij sturen wat digimientjes op. Hopelijk zijn jullie de verkoudheidjes snel te boven.

Draakje: Wat een heftige bevalling. Overgeven en diarree heb je niet voor de lol en dan ook nog een kindje op de wereld brengen.

En over de bv. Het moet ook een opluchting zijn dat je niet meer hoeft te tobben en dat je wat zorg kan delen. Dat vind ik wel het zware van bv. Je staat er wel alleen voor. Geeft vriendlief de fles dan moet ik wel kolven. Dus nooit echt rust.

Dropje: Doe lekker rustig aan. Nog een beetje energie sparen voor straks.

Witch: Hoe is het gisteren gegaan?

En gezellige dag gehad vandaag?

Swiss: Weer een beetje stof leren beheersen vandaag? Wat heb ik een respect voor je dat je de moed op kunt brengen om zo te studeren (ook voor esan). Zou er niet aan moeten denken.

Nog niets van het huis gehoord?

Hier een lekker dagje buiten. Wat een heerlijk weer. iedereen was in blije doen vandaag dus helemaal gezellig.
Swiss : wat gaaf dat je test goed was !!

Drop : balen dat het niet heeft doorgezet!!

Meiden, bedankt voor de felicitaties, zoonlief zit nu trots met zijn kroon op Pingu te kijken. Heb vandaag nog taart gaan kopen. En gesmuld dat ie heeft. Mijn mannetje was ook heel blij met de cadeautjes die ik voor hem kocht;

Op naar de volgende jarigen Steijn en Hugo !!
Och Wat beroerd Muisje. beterschap voor jullie allemaal! Staat alleen A. nog overeind...?

Geniet van je uitslaapdagje Drop! Nu niet vanavond bevallen natuurlijk

Even verder bellen voor een lastminute-oppas, want er blijkt een leuk feestej te zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven