***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
gatverdamme wat erg!!!! Arme, arme robbie, xaloy en compli! Leef erg met jullie mee! Als ik iets voor jullie kan betekenen.....woon ook in enschede dus laat het maar weten! zal mijn nummer op de msn groep zetten.

Vanmiddag met Luna naar de kinderarts geweest (zijn 4 uur onderweg geweest om in deventer te komen! grrr ongeluk, snelweg afgelsoten en fie!)

uiteindelijk dus veel te laat maar we hadden gebeld en werden ook nog snel geholpen! Maar goed ze is geen twijfelgeval en een helmpje werd sterk aangerdaden. ( er zijn foto,s gemaakt en haar hoofdje werd opgemeten)

Ben er niet blij mee maar we goed we doen het voor haar! Over 2 weken kan ik hem ophalen!

verder nog niet bijgelezen, compli,xaloy denk aan jullie!!!
Wat een vreselijk nieuws Compli, ik zit hier werkelijk met tranen in mijn ogen.

Heel, heel veel sterkte! Ik hoop zo ontzettend dat er snel verbetering komt.

Arme Robbie.....
moeder springt met kindje van bijna 1jaar van balkon in de bijenkorf.(om 18:00) Baby overleefd het ongeluk niet...Kan om dit soort berichten echt huilen...wat verschrikkelijk als je zelf een babytje hebt. Hoop dat ik er niet over ga dromen.

Bah wat een trieste avond...ben er allemaal een beetje down van.

Compli ook nog niet thuis....
Framboos..ja, ik zag het berichtje al op 'actueel' staan...vind het erg egoïstisch van die moeder om haar kind met zich mee te willen nemen...maar dat terzijde; het blijft in en in triest
door Tommy komen dat soort berichten ineens zo dichtbij...Zie het dan helemaal voor mij zo'n klein onschuldig babytje...wat vreselijk....

Vind het ook heel erg voor de nabestaanden!
o ja framboos, succes morgen!
Die arme Robbie, wat erg! Lieve Xaloy & Compli, heel veel sterkte, ik duim dat Robbie's toestand snel verbetert. Dikke knuffel voor jullie alledrie!
Frambooske..heel veel plezier en succes morgen, spannend!

Pff, kan niet slapen...erg irritant.
verdorie.....geen bericht van compli...ben bezorgd....
Compli en Xaloy: Wat erg. Als wij al tranen hebben hoe moet dat dan wel niet voor jullie zijn.

Robbie: Kop op. Laat je papa en mama zien wat je kunt.

Compli en Xaloy, wij zijn helemaal van de kaart door het nieuws! Compli, wat moet het naar voor je zijn om helemaal alleen thuis te moeten zijn, terwijl je kind vreselijk ziek in het ziekenhuis ligt. Brrrr, ik krijg er koude rillingen van.

Misschien is dit een (heel klein) opstekertje. Mijn moeder heeft (meer dan 50 geleden) ook hersenvliesontsteking gehad. Ze was toen nog heel klein (nog geen een) en in die tijd was er eigenlijk geen hoop voor kinderen met dit ziektebeeld. Ze is toen een proefkonijn geweest voor medicijnen en die zijn heel goed aangeslagen. Okee, ze heeft bijna twee jaar (!!!) in het ziekenhuis gelegen, maar als een van de weinigen uit die tijd heeft ze het overleefd!

Toe maar Robbie, laat zien wat je kan!
Heel heel heel veel sterkte voor jullie Xaloy, Compli en Robbie. Kom op kleine Robbie!!!
-
Lieve Xaloy, Compli en Robbie, wat een vreselijk nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en denk aan jullie!!!
Oh mijn god, Xaloy en Compli, wat een verschrikkelijk nieuws...!! Ik zit hier met tranen in mijn ogen en kippevel op mijn lijf. Ik leef met jullie mee en hoop heel hard op een goede afloop.

Echt goed dat jullie je niet af hebben laten schepen na 2 maal de huisartstenpost te hebben bezocht, dat jullie naar jullie gevoel hebben geluisterd, echt super!!
Lieve Complicated en Xaloy,

Wat afschuwelijk wat jullie als verse papa en mama nu meemaken met jullie kleintje!

Dit is denk ik iedere ouder hun nachtmerrie; een klein kindje met hersenvliesontsteking. Je wordt er altijd mee om de oren gesmeten, met de symptomen, en dat er, bij twijfel, geen tijd te verliezen is. En dan toch, verdorie, laten ze jullie tot 2(?) maal toe, onverricht ter zake vanuit de huisartsen post, naar huis toe gaan. Dat is toch van de zotte??

Als nieuwbakken ouder ben je onzeker en ga je op de knowhow van de dokters af, maar jullie gevoel heeft jullie toch weer naar de arts gedreven en zie hier: Robbie is écht heel ziek.

Ik zou altijd en altijd alle papa's en mama's op het hart willen drukken: volg je gevoel!

Bij de geringste twijfel ga je naar de spoedopvang, meteen in het ziekenhuis zelf. En laat je nooit of te nimmer afschepen door een vervangende huisarts op een huisartsen postje. Onze ervaringen op dit gebied zijn ook allerbelabberdst.

Het kan er bij mij niet in dat een baby zomaar zoveel dagen koorts houdt.

En ik denk dat een huisarts in zulke gevallen áltijd moet doorsturen.

Maar goed hier hebben jullie nu niks aan. Robbie is nu waar ie zijn moet: in het ziekenhuis. Ze doen wat ze doen moeten en dat doen ze goed, daar vertrouw ik blind op. Het komt goed het komt goed het komt goed!!

Ik leef vanuit hier heel erg met jullie mee en denk aan jullie

Niks zo erg, als je eigen vlees en bloed in het ziekenhuis, overgeleverd aan de wetenschap. Breek me de bek verdorie niet open. Als moeder van 3, waarvan de oudste dochter kanker heeft, ken ik het gevoel van totale machteloosheid, helaas, als geen ander.

Ik wens jullie alle goeds, alle kracht en alle liefde toe. Maar bovenal: Gezondheid!

Hou je ons op de hoogste??

Heel veel liefs voor jullie van Zoyla
Tranen in mijn ogen,mijn god wat een vreselijk nieuws Xaloy en Complicated.

Geen woorden voor de gang van zaken....maar ben ontzettend blij dat jullie je gevoel gevolgd hebben!

We leven ontzettend met jullie mee. Heel veel sterkte lieve mensen!!!!
Ik heb er geen woorden voor .... hoe triest, Robbie go go, word aub snel beter.
Hoi, ik ben heel even thuis. Douchen enzo.

Robbie is erg ziek. Hij heeft veel pijn, kreunt veel en zodra er een iets te hard geluid in zijn kamer is dan zet hij het op een jammeren. Hij heeft te weinig energie voor het echte huilwerk. Hij slaapt erg veel, en dat is goed. Hij wil niet veel eten, maar krijgt via infuus iig vocht toegedient, dus hij hoeft ook niet perse te eten.

Heb net even de meningitis site opgezocht, getver, er kunnen heel wat nare gevolgen aan dit gebeuren kleven. Erg naar. Maar goed, we kunnen er nu nog niets over zeggen, afwachten maar. 10% van de patienten overlijdt, 20% houden er gevolgen aan over (doofheid of iets dergelijks). BahbahBAH!

Ik ga douchen en dan weer terug. Voel me niet prettig thuis.
Xaloy, even van een buitenstaander. Heel veel sterkte voor jullie en jullie kleine robby.
Lieve schat, ik heb met jullie te doen...........
Ach lieve Xaloy, jij bent een dappere mama! Ga maar gauw terug naar je lieve ventje. Wij denken aan jullie!!
Lieve, lieve Xaloy, Compli en Robbie... wat een nachtmerrie is dit...! Ik vind het zo erg! Heel veel sterkte!
Lieverds, heel veel sterkte..jullie zijn hier in onze gedachten.
Ook van ons heel veel sterkte, ik moet er echt de hele tijd aan denken... Wat een nachtmerrie, het moet goedkomen!! Ik vind het zo vreselijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven