***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
dinsdag 23 oktober 2007 om 20:48
Ook ik lees hier je verhaal xaloy met tranen in mijn ogen, vreseljk om je kindje zo te zien vechten en pijn hebben. je zegt alleen dat je niks kan doen.......natuurlijk voelt dat zo...maar hoe klein hij ook is.....papa en/of mama zijn bij hem dag en nacht, dat voelt hij vast, jullie zijn veilig! En vertrouwd en fijn voor hem!
Mijn aanbod staat hoor, als ik iets kan doen, zeg het me! Wil ook wel de hand uitlaten of wat dan ook! heb mijn tel nummers op de groep gezet.
Verder blijf ik duimen!
Zahra; wat zielig zeg voor jullie kat! Fijn dat je meisje je wat kan afleiden!
Mis: ja het is nu zeker dat luna een helmpje krijgt, hij is gisteren aangementen in deventer (ook zielig; foto,s, meten, wegen, 4 mensen die aan haar hoofdje zaten, ze snapte er helemaal niets van en liet ook merken dat ze het absolut niet prettig vond!)
Over ongeveer 2 weken is hij klaar en kan ik hem ook in deventer ophalen!
Mijn aanbod staat hoor, als ik iets kan doen, zeg het me! Wil ook wel de hand uitlaten of wat dan ook! heb mijn tel nummers op de groep gezet.
Verder blijf ik duimen!
Zahra; wat zielig zeg voor jullie kat! Fijn dat je meisje je wat kan afleiden!
Mis: ja het is nu zeker dat luna een helmpje krijgt, hij is gisteren aangementen in deventer (ook zielig; foto,s, meten, wegen, 4 mensen die aan haar hoofdje zaten, ze snapte er helemaal niets van en liet ook merken dat ze het absolut niet prettig vond!)
Over ongeveer 2 weken is hij klaar en kan ik hem ook in deventer ophalen!
dinsdag 23 oktober 2007 om 21:02
Leen, dat was wel even schrikken natuurlijk dat Luna een helmpje krijgt. Maar ik denk dat het voor haar op de lange termijn echt beter is, en zelf heeft ze er waarschijnlijk helemaal geen last van. Het is voor de ouders alleen niet leuk natuurlijk, het lijkt zo zielig als je je kindje met een helmpje op ziet.
dinsdag 23 oktober 2007 om 21:03
Leen, lief van je, maar omdat we elkaar afwisselen gaat het wel goed met de hond. Ons huis wordt wel een zooitje nu, maar dat is het eigenlijk altijd wel, dus dat geeft ook niet. Een vriendin heeft vandaag wat boodschappen gedaan, dat is wel fijn, want ik had zo ontzettend geen zin om naar de Appie te moeten! Daarnaast is de tijd ook steeds erg krap. We hebben nu wat kant en klare maaltijden in huis, nieuwe flesjes (ze moeten nu steeds ineens weer uitgekookt worden) en wat eterij voor de lange nachten. Ik had me toch honger vannacht! En niets te eten! Compli heeft nu voor een heel weeshuis aan eten bij zich, dus dat is nu ook goed.
Het is ook zo dat we alleen al door er te zijn Robbie helpen. Maar hij kan nu zo ontzettend zielig uit zijn oogjes kijken naar ons. Die zijn wat glazig en slecht gefocussed, maar zijn blik zegt duizend woorden en gaat dwars door mijn ziel heen. Hij heeft píjn. En mama kan hem niet helpen, maar dat vraagt hij wel. En dat is zo ontzettend erg!
Layla, sneu, van je kat. Naar bericht zeg..
Het is ook zo dat we alleen al door er te zijn Robbie helpen. Maar hij kan nu zo ontzettend zielig uit zijn oogjes kijken naar ons. Die zijn wat glazig en slecht gefocussed, maar zijn blik zegt duizend woorden en gaat dwars door mijn ziel heen. Hij heeft píjn. En mama kan hem niet helpen, maar dat vraagt hij wel. En dat is zo ontzettend erg!
Layla, sneu, van je kat. Naar bericht zeg..
dinsdag 23 oktober 2007 om 21:06
dinsdag 23 oktober 2007 om 21:15
dinsdag 23 oktober 2007 om 21:17
Wat goed dat de antibiotica aanslaan! Wanneer zou hij eindelijk eens minder pijn moeten hebben, het arme ventje? Wat moet het toch moeilijk zijn voor jullie beiden om hem zo te zien... Ik leef heel hard met jullie mee!
Leen: oh jee, helemaal over het helmpje heen gelzen. Getver zeg..., naar nieuws! Niet leuk, niet leuk, niet leuk! *knuffel*
Layla: wat zielig van je kat...sterkte!
Micha: zou wel heel gezellig zijn! Ik ben om 13:00 vrij als ik op tijd kan beginnen. Moet eerst even met max naar de ha. We denken dat hij een schimmel heeft want zijn billetjes liggen al 2 weken een beetje open. (ik dacht aan forse luieruitslag, maar het kdv dacht aan een schimmel. Stom!! Dat ik daar niet aan heb gedacht!! Voel me een beetje schuldig...!).
Daarnaast (als ik er toch ben) wil ik hem even nakijken omdat hij nu al een paar dagen diaree heeft en vandaag zo huilerig was en niet wilde slapen. Ik hoop om 9:00 op kantoor te zijn en dan kan ik om 13:00 weg. Wordt wel krap voor je, of niet?
Leen: oh jee, helemaal over het helmpje heen gelzen. Getver zeg..., naar nieuws! Niet leuk, niet leuk, niet leuk! *knuffel*
Layla: wat zielig van je kat...sterkte!
Micha: zou wel heel gezellig zijn! Ik ben om 13:00 vrij als ik op tijd kan beginnen. Moet eerst even met max naar de ha. We denken dat hij een schimmel heeft want zijn billetjes liggen al 2 weken een beetje open. (ik dacht aan forse luieruitslag, maar het kdv dacht aan een schimmel. Stom!! Dat ik daar niet aan heb gedacht!! Voel me een beetje schuldig...!).
Daarnaast (als ik er toch ben) wil ik hem even nakijken omdat hij nu al een paar dagen diaree heeft en vandaag zo huilerig was en niet wilde slapen. Ik hoop om 9:00 op kantoor te zijn en dan kan ik om 13:00 weg. Wordt wel krap voor je, of niet?
dinsdag 23 oktober 2007 om 21:43
Xaloy.. wat lijkt me dat zwaar voor jullie; jullie ventje die alles alleen moet doen en jullie kunnen alleen maar toekijken.
Wat fijn dat de medicatie aan lijkt te slaan, das misschien al een beetje een lichtpuntje..ik hoop echt dat het alleen nog de goede kant op gaat nu. (f)
Ha..en gefelicteerd met je baan, hartstikke goed!!
Layla..wat erg van je kat! Ze kunnen ook echt op de vreemdste plaatsen zitten he...sterkte.
Frambooske.. hoe is het gegaan met je echo?
Leen.. ik denk ook dat ze er zelf vrij weinig van zal merken, het zal meer een gewoonte zijn voor haar denk ik. Het zal voor jullie waarschijnlijk wel even wennen zijn, maar ook voor jullie zal het al snel zijn alsof het bij haar hoort.
Wat fijn dat de medicatie aan lijkt te slaan, das misschien al een beetje een lichtpuntje..ik hoop echt dat het alleen nog de goede kant op gaat nu. (f)
Ha..en gefelicteerd met je baan, hartstikke goed!!
Layla..wat erg van je kat! Ze kunnen ook echt op de vreemdste plaatsen zitten he...sterkte.
Frambooske.. hoe is het gegaan met je echo?
Leen.. ik denk ook dat ze er zelf vrij weinig van zal merken, het zal meer een gewoonte zijn voor haar denk ik. Het zal voor jullie waarschijnlijk wel even wennen zijn, maar ook voor jullie zal het al snel zijn alsof het bij haar hoort.
dinsdag 23 oktober 2007 om 22:12
Oh ja, ook nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hopelijk kunnen jullie snel met z'n drieen vertrekken!
Layla, wat vreselijk van je kat! Sterkte!
Framboos, hoe is je echo gegaan?
Leen, dus toch een helmpje, ik denk idd ook dat Luna er vrij snel aan zal wennen, het zal voor jullie idd moeilijker zijn om mee te gaan dan voor haar!
Layla, wat vreselijk van je kat! Sterkte!
Framboos, hoe is je echo gegaan?
Leen, dus toch een helmpje, ik denk idd ook dat Luna er vrij snel aan zal wennen, het zal voor jullie idd moeilijker zijn om mee te gaan dan voor haar!
woensdag 24 oktober 2007 om 07:41
Xaloy en Compli
Wat een " opluchting" dat de antibiotica aanslaan bij jullie kleine man! Maar evenzo machteloos voel je je omdat je geen verbetering ziet in zijn welzijn. Ik weet zeker, echt heel zeker dat het hem helpt dat zijn papa en mama bij hem zijn om door deze moeilike tijd heen te vechten. Je bent een wereldmama (bijna letterlijk straks, gefeliciteerd met je job!) en als ik zie hoe jij en Robbie op elkaar zijn ingespeeld dan durf ik dat echt uit mijn hart te zeggen.
Lieve lieve Xaloy en Compli, ik hoop dat jullie een hoopvolle nacht hebben gehad....
Een dikke kus en stevige knuffel van Icke, Ickeman en Ruben voor jullie drie!
Wat een " opluchting" dat de antibiotica aanslaan bij jullie kleine man! Maar evenzo machteloos voel je je omdat je geen verbetering ziet in zijn welzijn. Ik weet zeker, echt heel zeker dat het hem helpt dat zijn papa en mama bij hem zijn om door deze moeilike tijd heen te vechten. Je bent een wereldmama (bijna letterlijk straks, gefeliciteerd met je job!) en als ik zie hoe jij en Robbie op elkaar zijn ingespeeld dan durf ik dat echt uit mijn hart te zeggen.
Lieve lieve Xaloy en Compli, ik hoop dat jullie een hoopvolle nacht hebben gehad....
Een dikke kus en stevige knuffel van Icke, Ickeman en Ruben voor jullie drie!
woensdag 24 oktober 2007 om 07:43
Hier ook tranen bij het lezen van je berichtjes Xaloy.
Hopelijk heb je vannacht nog een heel klein beetje kunnen slapen. Lijkt me heel moeilijk alleen in een huis waar je normaal met zijn drietjes hoort te zijn.
Mag jij je jongetje vandaag weer steunen. Want kunnen ze nu vandaag zeggen of de ab echt zijn aangeslagen?
En natuurlijk wel heel gefeliciteerd met je baan.
Layla: Wat erg van je kat. Lijkt me heel naar. Wij wonen aan een best drukke weg en de kat zit vaak aan de andere kant. Elke dag als ik thuis kom kijk al vanuit de verte of ik gaan tapijtje (= plat gereden kat) zie liggen. Is echt een van mijn grootste angsten om hem van de weg te moeten schrapen.
Framboos: Hoe was je echo?
Deze week slaapt onze Koen al voor de tweede keer van half 8 tot 6 uur. Ik ben heel blij na een periode van weer twee keer per nacht voeden. Hij wordt nog wel een paar keer wakker snachts maar valt of zelf weer in slaap of als ik over zijn buikje aai valt hij weer in slaap.
Verder zijn we nog steeds heel verkouden. Tis weer erger geworden. = niet leuk. Maar zal wel weer een keertje overgaan.
Hopelijk heb je vannacht nog een heel klein beetje kunnen slapen. Lijkt me heel moeilijk alleen in een huis waar je normaal met zijn drietjes hoort te zijn.
Mag jij je jongetje vandaag weer steunen. Want kunnen ze nu vandaag zeggen of de ab echt zijn aangeslagen?
En natuurlijk wel heel gefeliciteerd met je baan.
Layla: Wat erg van je kat. Lijkt me heel naar. Wij wonen aan een best drukke weg en de kat zit vaak aan de andere kant. Elke dag als ik thuis kom kijk al vanuit de verte of ik gaan tapijtje (= plat gereden kat) zie liggen. Is echt een van mijn grootste angsten om hem van de weg te moeten schrapen.
Framboos: Hoe was je echo?
Deze week slaapt onze Koen al voor de tweede keer van half 8 tot 6 uur. Ik ben heel blij na een periode van weer twee keer per nacht voeden. Hij wordt nog wel een paar keer wakker snachts maar valt of zelf weer in slaap of als ik over zijn buikje aai valt hij weer in slaap.
Verder zijn we nog steeds heel verkouden. Tis weer erger geworden. = niet leuk. Maar zal wel weer een keertje overgaan.
woensdag 24 oktober 2007 om 07:45
Ach hemel, Layla, wat een naar bericht van je poes. Geconcoleerd. Lijkt me vreselijk om dat me te maken!
Leen, he, een helmpje, verdorie....... Kan niet anders zeggen dan; even doorbijten..... Zelf schijnen kindjes er weinig last van te hebben(vriendinnetje heeft kindje met helmpje) en voor je het weet mag het al weer af!
Lara, beterschap voor de billetjes van Max!
Mich en Lara, kwou dat ik dichterbij woonde, heb ook zin om mee te gaan straks!
Nou, spring snel onder de douche want moet zo naar de Ostoepaat met Ruub.
Ohja, echo van Framboos was goed. Details zal ze zelf wel geven, (geen idee waarom ze nog niet even gepost heeft)maar dan zijn jullie even uit de spanning.(hoop dat je het goed vind dat ik het vertel Framboosje? anders sorry!!!)
Leen, he, een helmpje, verdorie....... Kan niet anders zeggen dan; even doorbijten..... Zelf schijnen kindjes er weinig last van te hebben(vriendinnetje heeft kindje met helmpje) en voor je het weet mag het al weer af!
Lara, beterschap voor de billetjes van Max!
Mich en Lara, kwou dat ik dichterbij woonde, heb ook zin om mee te gaan straks!
Nou, spring snel onder de douche want moet zo naar de Ostoepaat met Ruub.
Ohja, echo van Framboos was goed. Details zal ze zelf wel geven, (geen idee waarom ze nog niet even gepost heeft)maar dan zijn jullie even uit de spanning.(hoop dat je het goed vind dat ik het vertel Framboosje? anders sorry!!!)
woensdag 24 oktober 2007 om 08:37
woensdag 24 oktober 2007 om 08:38
Hoe is de nacht gegaan? Heeft hij al wat minder pijn? Ik werd vannacht wakker en kon niet meer slapen toen ik eraan dacht, Robbie in het ziekenhuis met zoveel pijn... Gaat het al wat beter?
Layla, wat afschuwelijk voor je kat. Wat een naar bericht zeg, sterkte ermee.
Lara, 1 uur is goed hoor, als je hiernaartoe wil komen. Doen we even een snel bakkie, want om half twee is vriend thuis en moet ik er bijna alweer vandoor. Arme Max, niet schuldig voelen hoor om z'n billetjes! Al die soorten uitslag zijn zo moeilijk uit elkaar te houden. Laatst wisten ze het (zelfs) op het cb ook niet zeker, toen bleek het uiteindelijk toch weer geen schimmeltje te zijn.
Icke lieverd, succes bij de osteopaat!
Buitenmeis, fijnd at Koen weer lekker slaapt!
Layla, wat afschuwelijk voor je kat. Wat een naar bericht zeg, sterkte ermee.
Lara, 1 uur is goed hoor, als je hiernaartoe wil komen. Doen we even een snel bakkie, want om half twee is vriend thuis en moet ik er bijna alweer vandoor. Arme Max, niet schuldig voelen hoor om z'n billetjes! Al die soorten uitslag zijn zo moeilijk uit elkaar te houden. Laatst wisten ze het (zelfs) op het cb ook niet zeker, toen bleek het uiteindelijk toch weer geen schimmeltje te zijn.
Icke lieverd, succes bij de osteopaat!
Buitenmeis, fijnd at Koen weer lekker slaapt!
woensdag 24 oktober 2007 om 08:40
Gelukkig, de ab lijkt aan te slaan! Wat vreselijk om zo'n hummeltje zo'n pijn te zien hebben en er niks aan te kunnen doen. Xaloy en Comli, sterkte sterkte sterkte!
En gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik hoop dat jullie alledrie gezond en wel daar de kerst kunnen doorbrengen.
Jeetje, Layla, wat erg. Kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent. Sterkte.
Leen, dus toch een helmpje, ziet er inderdaad zielig uit maar die kleintjes schijnen na een paar dagen al helemaal gewend te zijn.
Bedankt Icke voor je berichtje over Framboos, begon me al zorgen te maken.
En gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik hoop dat jullie alledrie gezond en wel daar de kerst kunnen doorbrengen.
Jeetje, Layla, wat erg. Kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent. Sterkte.
Leen, dus toch een helmpje, ziet er inderdaad zielig uit maar die kleintjes schijnen na een paar dagen al helemaal gewend te zijn.
Bedankt Icke voor je berichtje over Framboos, begon me al zorgen te maken.
woensdag 24 oktober 2007 om 08:46
Het lijkt wat beter te gaan! Hij was een aantal keer wakker vannacht zónder te huilen, dat is een goed teken! én hij heeft twee 'normale' flesjes gedronken, dwz 200cc!
Ik ga er snel heen! Heb redelijk geslapen. Kon moeilijk inslapen, en werd vroeg weer wakker, maar het is me gelukt om toch weer even in te slapen. Heb nu een enorm dikke kop
Ik ga er snel heen! Heb redelijk geslapen. Kon moeilijk inslapen, en werd vroeg weer wakker, maar het is me gelukt om toch weer even in te slapen. Heb nu een enorm dikke kop
woensdag 24 oktober 2007 om 09:17
heeej lieve meisjes sorry dat ik niet eerder had gepost....las dat jullie al bijna ongerust waren!
Gisterochtend was ik op het forum meer met Robbie bezig dan met mijn echo...vond dat ineens zoiets ''onbelangrijks'' om op dat moment aan jullie te melden. Daarna moest ik werken tot 22:00 en was ik te moe.
Maar goed, de echo was goed!! ik ben 8wken3dg en ben 1jun, uitgerekend.
Prachtige datum toch? Het hartje klopte mooi snel, en het vruchtje had weer alle ruimte in mijn baarmoeder. (dejavu) Het was verwarrend, maar wel een fijne ervaring. Als je dan toch zwanger bent, kan jeje toch niets beter wensen dan een goede zwangerschap?
Ik heb nog geen zin om voor de buitenwereld zwanger te zijn. We houden het voor her groote gros nog even stil. Het zwanger zijn is nu meer een extraatje, en ik ben er niet meer zo mee bezig als vorig jaar. Ach...dat zal ook wel weer bijdraaien...Kortom goed nieuws, en een opgeluchte framboos.
Xaloy, wat een heerlijk nieuws van Robbie! Fijn om te lezen zo als eerste op de ochtend! Hoop dat de pijn nu ook helemaal gaat verdwijnen, want dat is
echt een vreselijke gedachte. En gefeliciteerd met je baan!!!
Layla Wat erg van je kat! Ow daar kan ik ook zo om huilen! Wij hebben ook een kat, en ik ben er dol op. Sterkte!
De rest lees ik later bij, eerst even eten.
Gisterochtend was ik op het forum meer met Robbie bezig dan met mijn echo...vond dat ineens zoiets ''onbelangrijks'' om op dat moment aan jullie te melden. Daarna moest ik werken tot 22:00 en was ik te moe.
Maar goed, de echo was goed!! ik ben 8wken3dg en ben 1jun, uitgerekend.
Prachtige datum toch? Het hartje klopte mooi snel, en het vruchtje had weer alle ruimte in mijn baarmoeder. (dejavu) Het was verwarrend, maar wel een fijne ervaring. Als je dan toch zwanger bent, kan jeje toch niets beter wensen dan een goede zwangerschap?
Ik heb nog geen zin om voor de buitenwereld zwanger te zijn. We houden het voor her groote gros nog even stil. Het zwanger zijn is nu meer een extraatje, en ik ben er niet meer zo mee bezig als vorig jaar. Ach...dat zal ook wel weer bijdraaien...Kortom goed nieuws, en een opgeluchte framboos.
Xaloy, wat een heerlijk nieuws van Robbie! Fijn om te lezen zo als eerste op de ochtend! Hoop dat de pijn nu ook helemaal gaat verdwijnen, want dat is
echt een vreselijke gedachte. En gefeliciteerd met je baan!!!
Layla Wat erg van je kat! Ow daar kan ik ook zo om huilen! Wij hebben ook een kat, en ik ben er dol op. Sterkte!
De rest lees ik later bij, eerst even eten.
woensdag 24 oktober 2007 om 09:21
Sta ondertussen appeltjes te koken. Ben erg druk met recpten uit Opperdepop, echt super leuk. Kleine pop vindt appeltjes met worteltjes errug lekker. Ben nog niet aan het Rapley-en geslagen, kleine pop kan nl. nog niet goed rechtop zitten... Gisterochtend trouwens nog een keer geprobeerd BV te geven, maar dat werd weer een huilpartij en wegdraaien enzo. Fles ging er zo in Ben nu het kolven aan het afbouwen. Heb altijd gezegd dat ik door bleef gaan zolang we allebei willen. Bij grote pop was dat 21 mnd (toen werd ik zwanger van kleine pop en was het in 1 keer over), helaas bij kleine pop "maar" 6,5 mnd. Vind het echt jammer, maar kies er nu bewust voor te stoppen met kolven omdat dat mij nu te veel tijd/energie kost met ook de andere voedingen ernaast. Helaas is het door het reflux/medicijnen/ziekenhuis verhaal zo gelopen....
Leen, wat rot dat luna een helmpje aangemeten krijgt. Da's ook een belasting, 23 uur dat helmpje op en altijd zorgen dat 'ie goed zit en de blikken van andere mensen op straat... Mocht je wel zo'n coole uitkiezen met een mooi printje? Mijn nichtje heeft een helmpje gehad, resultaat is gelukkig wel goed! Sterkte ermee!
Framboos, blij om te lezen dat alles er zo goed uit zag, maakte me ook een beetje ongerust. 1 juni is een mooie datum, lekker weer de zomer in, vond het heerlijk met kleine pop dat mooie weer in april... En je kan iig nog een gedeelte van je zw-kleding gebruiken, hahaha, is het goede seizoen en niet uit de mode enzo Leuk om weer een zwangerschap van jou te kunnen volgen!
Leen, wat rot dat luna een helmpje aangemeten krijgt. Da's ook een belasting, 23 uur dat helmpje op en altijd zorgen dat 'ie goed zit en de blikken van andere mensen op straat... Mocht je wel zo'n coole uitkiezen met een mooi printje? Mijn nichtje heeft een helmpje gehad, resultaat is gelukkig wel goed! Sterkte ermee!
Framboos, blij om te lezen dat alles er zo goed uit zag, maakte me ook een beetje ongerust. 1 juni is een mooie datum, lekker weer de zomer in, vond het heerlijk met kleine pop dat mooie weer in april... En je kan iig nog een gedeelte van je zw-kleding gebruiken, hahaha, is het goede seizoen en niet uit de mode enzo Leuk om weer een zwangerschap van jou te kunnen volgen!
woensdag 24 oktober 2007 om 09:24
Haha, hoe blij kan je zijn hé, van een kindje dat in bed poept. Wacht maar tot ze ouder zijn hehehehe
Maar wát een geweldig nieuws!
En nu alleen nog maar bergopwaarts dus, Niet terug kijken, maar enkel vooruit!
Zet hem op allemaal, het komt goed, dat weet ik zeker.
Liefs en dikke knuffel voor allemaal
Zoy
Maar wát een geweldig nieuws!
En nu alleen nog maar bergopwaarts dus, Niet terug kijken, maar enkel vooruit!
Zet hem op allemaal, het komt goed, dat weet ik zeker.
Liefs en dikke knuffel voor allemaal
Zoy