April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Ahhh dat ken ik louise word er ook een beetje gek van!

Ik ben helemaal los gegaan heb met mijn schoonmams en vriend de babykamer in een weekendje af gemaakt en ook is het kraampakket in huis!

Nu de geboorte kaartjes regelen.

Weet even niet meer wie het vroeg maar ik wil mijn verlof echt gebruiken om bij te tanken en te genieten van de laatste weekjes. (ik ben iemand die alles al ver van te voren heeft geregeld ben geen laatste moment typje) Vandaar ff mijn hormoon stress hahahahahaha

Hebben jullie ook zon last van dikke enkels hihihihihi jeetje niet normaal meer hiero.

Ook ik ben al gebeld voor een afspraak met kraamzorg,

Vanvond pufcursus en maandag naar de verlos. Dit keer met mams want vriendlief gaat vandaag op wintersport tot dinsdag.

Tot zover weer mijn update, ga is ff een nieuwe broek scoren want ik groei eruit.......
Hoi allemaal

Ik ben maar een paar dagen ziek geweest. Geen enorme griep gelukkig. Alles gaat op zich prima al wordt het wel allemaal wat zwaarder. Van de week voor het eerst naar de yoga geweest. Toch wel ok.

De kraamzorg kwam bij mij al heel vroeg, vorige maand al. Kraampakket heb ik nog niet binnen. Verder ben ik bezig met de grote schoonmaak. Ik werk al niet meer en ben begonnen met een grootscheepse sopactie. Was sowieso wel nodig:-)

Als ik daarmee klaar ben het kamertje inrichten. De meete spullen heb ik wel al. Nog 10 weken....spannend!!!

@ Ruma: ik heb ook geen idee. Ik zou de huisarts er eens over bellen. Je moet je, volgens mij, gewoon gedeeltelijk ziek aan melden denk ik. Sterkte!
Ruma, even voor jou. Ik heb me inmiddels helemaal ziek gemeld op mijn werk (ben nu ook weer ziek trouwens). Het werd me teveel een uitputtingsslag alles bij elkaar. Ik moest eigenlijk nog 6 weken, maar trok het gewoon niet meer. Ik heb het met mijn baas besproken, die me vervolgens naar de bedrijfsarts stuurde. Deze keurde het goed, baas ook begrip, en zo dus geregeld. Ik heb het niet eens besproken met VK of huisarts eerlijk gezegd. Het kan natuurlijk wel handig zijn als je VK een brief schrijft waarin ze aanraadt dat je minder werkt, ik weet niet hoe begripvol ze zijn bij jouw werk, ik heb daar wel mazzel mee. Sterkte!

Noerie ook al ziek geweest, echt bijna iedereen is wel ziek of op weg in mijn buurt.

Gisteren ook kraampakket gekregen trouwens.

het is inderdaad wel een stil topic, april, ook mijn schuld hoor.

liefs, Beer
Beer, Ruma, nog even volhouden!! als zo de dagen weer wat langer worden en dit enorme K*weer wat beter wordt, is het hopelijk weer wat makkelijker! wel verstandig en fijn om te stoppen!

Hoor iedereen over kraampakket...krijg je dat vanzelf van je zorgverzekering of moet je dat aanvragen?

Had wel de intake voor de kraamzorg deze week, die me ging vertellen dat ons loodzware, niet te tillen, massieve bed op klossen moet staan. Niet voor mij (want ziekenhuis bevallen) maar voor de kraamzorg...! Geen idee hoe dat voor elkaar te krijgen...

Hier gaat alles prima, net weer begonnen met yoga (heerlijk!) en binnenkort ook Mensendieck. M'n contract bij opdrachtgever is verlengd tot 15 maart, dan ga ik stoppen, tot september, 5,5 maand!! Wat een heerlijk vooruitzicht!

Komende maand nog veel te doen, alle babyspullen en kaartje en naamkeuze...we zijn bij alles nog in de 'oriënterende fase' :-). Merk dat ik er nu ook echt zin in heb! Vandaag heel leuk bedje gezien, was van plan Stokke te kopen maar zagen een hele leuke van Leander. Is alleen echt ledikantje, dus nu eerst op zoek op Marktplaats naar wiegje voor eerste half jaar.

Succes voor alle zieken!!!
Beer: het is inderdaad zo gegaan zoals jij het zei. Mijn baas ging meteen akkoord met halve dagen en ik ben ook wel erg blij ermee. Na 4 uurtjes werken, gaat mijn lampje echt een beetje uit.... Moet alleen a.s. maandag de bedrijfsarts bellen. Jij ook heel veel sterkte, het is ook niet niks 37/38 jaar en al de vierde zwangerschap, haha.

Een kamertje is bijna klaar. Alles is al geverfd, alleen nog het laminaat. dan moeten we het kantoor gaan verplaatsen naar dat kamertje en dan huidig kantoor behangvrij maken. Dat wordt dan onze nieuwe slaapkamer. Baby komt toch de eerste tijd bij ons op de kamer te liggen en mocht het een onrustige slaper zijn, dan kunnen we het bedje verplaatsen naar het kantoor (ligt meteen tegenover onze nieuwe slaapkamer op de begane grond).

Voor de kaarten moeten we ook nog gaan kijken en we gaan nu definitief een kraamborrel houden. Alleen nog alles regelen daarvoor....

Liefs, Ruma
Oh ja, mijn verlof gaat nu dus wel officieel in met 34 weken, dus op 6 maart!
hoi allemaal!

zo ben even op congres geweest voor het werk (wel in nl dus niet zo ver weg) maar had dus geen tijd om bij te lezen of te posten!

Heel slim hoor Ruma en Beer om op tijd te stoppen anders heb je straks niets meer aan je lijf als je moet bevallen!

Asjemenou: ik moest het kraampakket aanvragen bij de verzekering, kon gewoon online. En ons bed (een boxspring die dus ook loodzwaar is) gaat echt niet op klossen, heb ik bij de vorige ook niet gedaan. Het enige punt is dat de kraamzorg dan kan weigeren om je op bed te wassen/controleren oid. En aangezien ik een vent heb die echt wel een wasje kan draaien vond ik het wel best. Uiteindelijk was onze kraamhulp echt heel klein en dus reuze blij dat ik dat hoge bed niet nog hoger had staan omdat ze er anders niet eens normaal bij kon haha

Kraamzorg heb ik via de verzekering laten lopen en heb aangegeven dat ik alleen een telefonische intake wil, heb geen behoefte aan kritiek over kleine dingen haha. Vorige keer ook via de telefoon gegaan en vond het wel prima!

Hier is de kamer ook nog lang niet af voor de eeste. Het is nu een enorme bende op de zolder, volgende week gaat de scheidingswand erin en dan moet er nog een cv aangelegd worden. Maar het gaat wel op tijd af zijn en zo niet een campingbed slaapt ook best voor een weekje of wat. De namen zijn we al helemaal uit maar we hebben ook nog geen kaartje, moet ik binnenkort toch maar eens voor gaan kijken.

Bij de 2e heb je toch meer zoiets van been there, done that got the t-shirt haha

En ik zal eens wat meer gaan proberen te posten, het is natuurlijk wel slecht voor ons imago zo'n rustig topic!
quote:elmanita schreef op 24 januari 2009 @ 12:21:

Bij de 2e heb je toch meer zoiets van been there, done that got the t-shirt haha

ja zeker, haha! Moet ook nog van álles gebeuren hier! Hoe hebben de moeders van het derde of vierde kind dat?

Ik had ook weer een rotweek, bij de tandarts was er met verdoven een bloedstolseltje in m'n zenuw terecht gekomen. Daardoor stond er heel veel druk op die zenuw, je kunt je wel voorstellen dat ik echt thuis met m'n hoofd tegen de muur op wilde lopen van de pijn. Ze konden er helaas niets aan doen, behalve morfineachtige pillen voorschrijven. Maar zware pijnstillers mag ik nu natuurlijk niet, dus heb het maar op een paracetamolletje gedaan. Het zakte idd na 24 uur af, maar blijf toch nog wel last houden. Doffe pijn en gevoelloze plekken in m'n gezicht. Waarschijnlijk gaat dat ook met een paar weken weg.

Verder zal ik ook wat vaker komen posten, iig vanaf 24 feb. dan gaat m'n verlof in

Verder is het erg gezellig in mijn buik, heerlijk weer dat gewroet en gedraai.

Kraampakket heb ik ook nog niet, ik heb wel mijn verzekering gebeld en krijg ik daar automatisch bericht van wanneer ik m kan ophalen. Ik krijg overigens een keizersnede dus heb het pakket niet echt nodig, op de kraamverbanden na

Bij het gyn. bezoek deze week was alles weer prima, nu 4,5 kilo aangekomen maar wel een megabuik. Baarmoeder ligt ongeveer 2,5 week voor op groei, dus moet even een suikertest doen. Nuchter heen, dan prikken, beetje suikerwater drinken en dan na 2 uur weer prikken.

O ja, volgende keer bij de gyn, 10 feb. krijg ik weer een echo.

Ruma en Beer; fijn dat ze zo meedenken op het werk!

Pamster; o je hebt dus al de hele kamer klaar! Foto? Leuk!

Heb je ook al de box staan?

India; veel plezier met je echo!

Ik ga even naar boven, dochter streng toespreken, ze slaapt nog steeds niet...
Ik maak me ook zeker schuldig aan het niet reageren hier. Ik merk ook dat het echt te veel is. Ik kom wel langs waaien zo nu en dan maar neem niet meer heel actief deel aan dit topic. De binding met de andere topics (schreef er al op 2 van Floortje en Timo) is sterker.

Ik lees wel met een schuin oog mee. Heel veel succes voor de zieken en tot later.
he getver Mette dat klinkt erg vervelend met die zenuw. Dus nu heb je zo'n gevoel alsof je een tennisbal in je wang hebt zitten?

Hier niet zoveel te melden, ga even wat dingen door voor m'n werk die ik vrijdagmiddag heb laten liggen omdat ik geen puf meer had.

tot laters!
Hoi,

Ik meld me ook even...

Vorige week bij de gyn die zei dat ik een te smalle baarmoeder heb. Over 2 weken gaan ze een onderzoekje doen (jippie ,weer een echo) om te kijken of dat gevolgen heeft. Ook ligt de baarmoeder erg hoog, vandaar dat die misselijkheid maar bljft aanhouden. Ik dacht al dat ik me aanstelde!

Kamertje vordert gestaag. Kraampakket heb ik ook al in huis, maar de kraamzorg heb ik nog niet gebeld. Komen die altijd standaard bij je thuis om de boel te checken?

Balen van die zenuw, erg pijnlijk ook. Veel sterkte de komende dagen!

Tot later,

Monique
Dag iedereen,

Hoe is het met je Mette? Van de pijn af?

@Monique: Wat naar zo;n hoge baarmoeder. Wel fijn dat je in ieder geval weet dat daar je misselijkheid vandaan komt. En wat voor gevolgen zou je smalle baarmoeder kunnen hebben?

Hier ook nog geen kraampakket binnen. Donderdag ben ik alweer 31 weken. Ik zou het zo rond de 7e maand krijgen. Dus zal er wel aan zitten te komen binnenkort.

Verder merk ik dat ik het, voor het eerst, een beetje op mijn heupen krijg. Van het weekend vond ik ineens dat er nog heel veel gedaan moest worden. Valt wel mee maar toch. De kledingkast, commode, kinderwagen en box moet uit de opslag worden gehaald, kamertje moet nog even gewit worden,

box moet er nog komen en nog wat spulletjes. En ik ben al begonnen met grote schoonmaak. Wat sowieso wel nodig en lijkt me wel handig om dat voor de bevalling te doen. Maar is ook meer werk dan ik dacht. Ik werd er ineens allemaal even heel zenuwachtig om.

Vriend heeft toegezegd nu echt wat te gaan doen:-) dus is moeders weer rustig.

Het gaat ineens zo snel allemaal. Nog maar 9,5 week... Zo spannend vind ik het.

Baby wordt wat rustiger in de buik merk ik. Wel af en toe rake schoppen. Doet echt pijn soms.

Verder weinig last van dingen.
Oja, nog een vraagje. Weten jullie of het zo is dat je alle kleertjes van tevoren een keer gewassen moet hebben?
Yep, je moet ze eerst wassen vanwege het tere huidje. Zo is de verf er nog beter uit en is het vuil uit de winkel er af. Ik doe het altijd met gewoon wasmiddel (geen neutral ofzo) en heb nooit wat van uitslag gemerkt.
Dan doen we dat maar. Dank je wel Louise!
Elmenita, thx voor de reactie, ik ga maar eens bij de zorgverzekeraar kijken op de site dan. En ik voel me gesterkt in jouw mail: die klossen laat ik mooi weg en hoop ook maar op kleine kraamverpleegster! :-)

Hoop dat jullie verbouwing van de zolder vlot verloopt en dat dat campingbedje in de kast kan blijven!

Mette Mare, suikertest heb ik ook gedaan, stelt niks voor behalve een supersupersuper zoet drankje, ik hoefde maar uurtje te wachten en mocht toen prikken (en alles was prima, dat hoor je dezelfde dag nog). En bizar he, dat je maar 4,5 kilo aan bent gekomen en dan zo'n enorme buik kunt hebben! Ben wel blij dat van je te horen want vroeg me al af of ik niet te weinig aankwam met mijn 5,5 kilo, in ziekenhuis wegen ze niet eens!

Woensdag weer naar ziekenhuis voor controle, hoop dat ze nog een echo doen, wil ons meisje graag weer even zien!
Hallo allemaal, ik ben gelukkig weer beter. Stuk fitter meteen.

Mette hoe gaat het met je zenuw? Klinkt niet fijn.

En Noerie kalm aan hoor, niet teveel doen. Ik heb ook nog 9 weken en vind dat iedere keer juist nog zo veel.

Monique, kan dat complicaties geven met de bevalling, zo'n smalle baarmoeder?

Ben vanmorgen even de stad ingeweest, kids zijn op school en kdv, dus had de tijd. Maar voel het nu wel aan mijn bekken hoor, dat slenteren.

Heb me vanmorgen maar weer eens gewogen, zit nu precies op 10 (da's inderdaad 2x zoveel als bij jou Alsjemenou). Gekke is dat ik het helemaal niet zo zie, behalve dan die enorme buik.

Beginnen jullie ook wel zin in de eindstreep te krijgen? Ikke wel hoor, ben ook zo benieuwd naar het mannetje!
Lady's

Ik ben ook weer bij de vk geweest en mijn kleine meid licht al iets ingedaald, kan geen kwaad maar schrok toch wel een beetje. Kleine kans dat ze nog gaat draaien dus das wel gunstig. Ze is er snel bij dus misschien toch een snelle bevalling?????

Over 3 weken weer bloedprikken boehoeoeoeoe hahaha zie er nu al weer tegen op. Verder waren de hartslag en mijn bloeddruk perfect in orde.

Ik lees ook wel eens mee met de andere maand topics en daar gaan ze al richting het februari topic dan komt april toch wel snel dichterbij he.......

Nog maar 10 weekjes te gaan voor mij oefff

Ja kamertje is morgen klaar schoon en gewassen ook de box heb ik in elkaar gezet en gesopt, morgen komt schoonma en gaan we verder met het huis een grote schoonmaak geven. (oma heeft ook las van nesteldrang lijkt wel hahahahahaha)

Verder niet veel te melden eigenlijk.

@Mette heb je nog last van je bekkie? Hoop van niet.

@Monique nou je was dus duidelijk geen aansteltster! Hoop niet dat je er comlicatie's aan overhoud.

@Beer fijn he je weer lekker voelen ik ben echt al maanden verkouden en ze zeggen dat ik daar pas in mijn kraamweek vanaf kom.

Ben ook zooo nieuwsgierig naar die kleine dame..... Nog ff geduld.
Hallo dames,

Zo hier ook weer eens een berichtje van mijn kant.

Heb steeds niet zoveel te melden en ik moet ook zeggen dat ik al moeite heb om op mijn andere topic bij te blijven. Maar ja misschien komt daar vanaf 5 maart wel verandering in.

Hier gaat alles wel naar behoren. Om heel eerlijk toe te geven heb ik niet meer zo'n zin in het zwanfger zijn, geef mij ons hummeltje maar gewoon.

Kraampakket is binnen, en de kraamhulp heeft al telefonisch de intake gehouden dus dat is ook geregeld. Ik moet alleen snel een keer aan de slag om het kamertje af te ronden, moet nog wat kleinen illustraties op de meubeltjes enzo maken en over twee weken ga ik even met mams op zoek naar stof voor een gordijn. En ik moet het geboortekaartje nog uitwerken. Man heeft alle grote dingen al gedaan en het frutselwerk is voor mij. Maar ik merk dat ik 's avonds bijna geen fut meer heb en als ik overdag thuis ben ben ik meer met Thijmen bezig.

Oh wacht, ik ga even afsluiten (werk ) en kom vanavond of morgen weer even terug sorry.....
goeiemorgen!

giisteren weer op controle geweest bij de VK, er zit nu 6 kilo aan dus best netjes al zeg ik het zelf. Voor mijn bekken stelde ze voor om misschien toch maar met fysio te gaan beginnen maar ik denk dat ik eerst ga proberen om de tips op het stencil te volgen die ik heb meegekregen.

Pam: ook ik mag deze of volgende week weer bloed laten prikken, gelukkig heb ik er niet zo'n last van als jij. Hopelijk is alles weer goed, heb geen zin in vieze staalpillen haha En jij bent lekker bezig zeg met het inrichten enzo. Hier gaan ze donderdag het raamwerk voor de muur plaatsen zodat zaterdag de gipswand erin kan. Dan moet er nog een verwarming in en de muur moet nog geverfd worden en dan kunnen we de meubels laten komen.

Enka: ik weet precies wat je bedoelt. het gezeul met die buik ben ik nu al zat en dan moet ik potentieel misschien nog wel 12 weken blegh. Bij de 1e had ik daar geen last van maar toen had ik ook geen last van m'n bekken dat scheelt een hoop denk ik.

Gisteren kwamen de proefkaartjes binnen. We hadden er 2 besteld zodat we konden kiezen en we hebben hem gevonden hoor. Nu alleen nog "even" de binnenkant bedenken maar goed het begin is er in ieder geval!
Hoi allemaal,

Gistermiddag weer bij de VK geweest en alles lag gelukkig op schema. Ze merkte wel dat qua groei de baarmoeder iets hoger lag dan normaal, maar dat was op zich normaal voor een 4e zwangerschap. Baby lag al fijn met het hoofdje naar beneden, maar had nog genoeg ruimte.

Ik merk wel dat ik nu weer fitter ben nu ik 's-middags vrij ben. Meestal probeer ik toch even te gaan liggen, maar dat is niet altijd een succes, aangezien de telefoon dan vaak gaat . Vanmiddag ook weer en ik besloot om maar niet op te pakken, en hij bleef maar gaan..... Uiteindelijk nadat 'ie binnen 10 minuten 4x was overgegaan toch maar opgenomen: mijn moeder! De BSO had maar uiteindelijk naar haar gebeld omdat er bij ons niemand opnam en ze waren met de middelste naar de huisarts gereden omdat hij was gevallen en een diepe snee in z'n wenkbrauw had. Ik meteen gebeld en even later belden ze dat hij alweer terug was. Ben hem (en zijn broer) maar meteen gaan halen en heb hem nog een beetje extra verwend. Wat voelde ik me schuldig.... Hij was wel heel dapper geweest en heeft geen kik gegeven toen ze alles moesten schoonmaken en nog 2 hechtpleisters erop gekregen. Held!!

Vandaag over 5 weken de laatste werkdag! Kan me er nu al op verheugen!!
@Enka: ook ik heb het wel gehad met de zwangerschap. Ik wil weten wie er in mijn buik zit en ik wil weer mezelf kunnen zijn. Aan de andere kant probeer ik nu echt te genieten van deze zwangerschap want dit is echt de laatste!!! Manlief wordt tzt naar het ziekenhuis gestuurd voor een knip!!!!

@Beer: gelukkig ook nog iemand die meer dan 6 kilo is aangekomen. Ik heb er nu ongeveer 11 aanhangen, helaas wel verspreid alhoewel mijn buik ook wel erg groot is. Tja, bij de 4e gaat het toch wat sneller.

@Noerie: Ook hier begint de nesteldrang al toe te slaan,. Ik wil eigenlijk gewoon klaar met alles zijn als het verlof begint. Ik wil me dan alleen nog maar bezighouden met de kleertjes wassen, strijken en opruimen. Typisch, het blijft elke keer hetzelfde!!

@Elmanita: hier is vandaag het eerste kamertje gereed. Nu nog de hele kantoorzooi opruimen en verplaatsen naar de nieuwe kamer en dat begint de 2e fase. Ik ben wel superblij dat de badkamer wel al helemaal klaar is. Hoe groot wordt de kamer na het plaatsen van de tussenwand?

Groetjes, Ruma
FF een ego berichtje

Ik kan niet slapen.......

Brandend maagzuur blerggg

*Sorry moest ik ff kwijt* Ben alweer weg hahahaha
@ Pamster: Haha, moet even erg lachen om je berichtje. Hier gaat het slapen ook verre van geweldig. Slaap vooral zo licht. Wordt van elk zuchtje wind wakker.

@ Ruma: Dat geloof je toch ook niet. Denk je een keertje de boel de boel te kunnen laten is er zoiets aan de hand. Nouja; als je maar wel even geslapen hebt dan:-).

Verder ben ik druk in de weer. Gisteren kamertje gewit. Moet helaas nog een keer (Grrr...). Dat moet vandaag dan maar gebeuren. Verder een box gekocht bij een tweedehands winkel en spullen naar zolder gesjouwd. En nog boodschappen gedaan, kind van school gehaald en weer gebracht en 2 wassen opgevouwen en opgehangen. En dat is dan toch wel wat te veel merk ik dan s'avonds. Maar ik kan niet stoppen. Dit weekend kamertje redelijk gereed en volgende week huiskamer en hal soppen. Dan heb ik pas rust denk ik:-).

Aparte gewaarwording dit:-). Maar zal er wel gewoon bijhoren.

Wel zin in, lekker boekjes lezen op de bank straks.

En wat zwanger zijn betreft; ik vind het heel leuk maar ik vind 9 weken ook nog wel heel lang duren. Het mag van mij ook wel al zover zijn.
ha, volgens mij beginnen we er allemaal wel een beetje genoeg van te krijgen. Het is ook nogal wat, hoogzwanger zijn. Er zijn maar weinig vrouwen die dat echt gemakkelijk vinden denk ik.

Noerie ik heb af en toe ook van die buien hoor, dat ik niet kan stoppen, moet ik gewoon van alles doen. En later moet je dat dan bezuren.

Pamster, beetje uitgeslapen meid, zal wel niet...vervelend hoor. Ik moet zeggen dat ik nog nooit last heb gehad van brandend maagzuur. En ik slaap ook nog best wel redelijk.

Ruma, ik heb zoiets ook een keer meegemaakt. Sindsdien durf ik ook de telefoon niet meer uit te zetten. Maar nu is dat best wel lastig, als ik op die crechedagen even wil slapen en dan belt er weer iemand je wakker. Lastig.

10/11 kilo aangekomen vind ik eerlijk gezegd niet zo heel erg veel hoor. In die laatste 2 maanden zullen er nog een paar bijkomen denk ik (in mijn ervaring gaat het dan niet meer zo hard), dus dan eindigen we ergens op 14/15 kilo, nou dat is heel gemiddeld toch? Ik had dat bij de andere zwschappen ook, zoiets. Gelukkig gaat het er bij mij ook redelijk snel weer af, zeker met bv geven.

Hoe is het met de andere (hoog)zwangeren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven