Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaargh peuterpuber.

*einde erich
quote:1982juutje schreef op vrijdag 21 september 2012 14:42 8 december kan ook nog...Zijn er dan geen Sinterklaas dingen??
Nope Anne, dan is het weer kerstboom uitpak en inricht weekeinde.

Leuk die ukkies bij de boom.

Net lekker met buuf en uk naar de kringloop geweest. Heel veel leesvoer en speelgoed gekocht. Gewoon nieuw.

Uk blij met bert en ernie auto en garage voor samen 3 euro.

:-)

Toet beterschap hopen dat de pilletjes hun werk doen.

Kun je niet iemand bellen? Opa/ Oma om je even te komen helpen met het huishouden?

Liefs en knuffels beppe
Meestal niet,dat is vaak een beetje verwarrend voor kinderen. Ons werd af en toe verteld dat sinterklaas de kadootjes bij opa en oma had gebracht voor hij weg ging.
Morning,

Meisje sliep pas om 00.00 uur en werd om 04.30 uur alweer wakker voor de tiet. Beetje jammer. Hopelijk vandaag nieuws van mijn vader over het huis.

@toetje: Ik heb echt met je te doen, meis. Wat een ellende met die borstontsteking .

@anne: Spen uitspugen doet meisje hier ook steeds. Ontzettend irritant, want dan is het weer piepen.

@Maatje: Gewoon de stofplukken onder bank vegen, zie je er niks meer van .

@rammel: Balen dat je alweer ongesteld bent. Je zou inderdaad denken dat het langer duurt met volledige bv.

@Kwimmie: is je peuterpuber inmiddels gestopt met rellen?

Ik ga even ontbijt maken.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Bij ons misschien wel nog Sinterklaas in het weekend van 8 dec., nog geen kinderen hier die uitgelegd moet worden waarom hij niet op 5 dec. komt. Maar waarschijnlijker is dat we het het weekend ervoor al vieren.
Spannend chryssa. Hopen dat het huis wat is! Lijkt me me lastig een huis op afstand kopen!
Spannend Chryssa.

Peuterpuber is iets kalmer. Hij zou chips krijgen,maar ging niet luisteren naar mij dus geen chips meer. Je poot stijf houden is moeilijk maar ik zet door .
Mij maakt het niet uit, 8 of15 dec..

Ik kan wel hulptroepen vragen maar ach... Heb net zelf alweer gestofzuigd... Kan gewoon niet stilzitten.. en heerlijk gedoucht met mijn kleine vriendje.. die lag al te slapen onder de douche.. haha..en nu in zijn bedje... Slaapdag hier geloof ik! Van 11tot2 geslapen en nu van 3 tot op heden! Heerlijk!

CHryssa: ga je toch kopen? Dat dat je wilde huren? Maar spannend hoor!!!! Thnx voor je knuffel!

Kwimmie: heeeel goed, hou de poot stijf! Al kan ik me voorstellen dat t soms zwaar vermoeiend is en je dan maar eventoegeeft...

Hondje: met mijn hondje is alles goed afgelopen! 2 weken kalm aan doen, gister bij DA geweest en vitamine pillen meegekregen voor dr gewrichten, verder is hopen dat t niet tevaak voorkomt dan alsnog operatie..

Gadverdamme, heb een zwangerschapsbroek aan gedaan, lijkt nog wel zwanger erin... Bah!!

Komen jullie ook zo slecht aan eten toe? Ik vandaag alleen nog maar 2 boterhammen op en appel... I know, heel slecht maar t komter telkens niet van!
Herkenbaar hoor toet. Heb vandaag alleen een bakje yoghurt op.

Fijn dat het goed gaat met je hond!!
Nou het is echt een menstruatie hoor daardoor ook onrust en slappe theezakken... Verdikkemme! Ik wil zorgeloos borstvoeden *stampvoeten gaat*

even in rust, zo niet mn bui vandaag, maar snap iig waar het vandaan komt
Aaahh rammel, komt goed hoor meid! Jouw borsten zijn nog lang niet uitgeput!!

Gewoon lekker veel aanleggen maar dat doe je vast wel!
Komt goed Rammel! Wel vroeg al die ongi hoor!

mij maakt t ook niet 8 of 15 december! Ennuh mensen kijk even op t sub! Nico heeft een fantastische locatie! Ik wil het verder wel regelen, maar dan moeten we wel iets vastleggen!

Nieuwe fotos btw ook op het sub.. We weten eindelijk op wie ze lijkt
Anne, dat had ik nou niet verwacht. Heb je wel gezien dat ze er roze kussentjes hebben? Ik moest direct aan jou denken!
Klopt Anne, ze lijkt inderdaad sprekend op jou dan, leuk!
even een ego-post, kan wel janken. Stond net gewoon midden in de kamer in mijn broek te plassen. Kon het niet meer ophouden. En dit was waar ik zo bang voor was vooraf. Mijn moeder is 20 jaar incontinent geweest totdat ze zich liet opereren.
Oh jee myself! is dit vaker voorgekomen? Doe je bekkenoefeningen? Moest je heel nodig? Hou het in de gaten hoor, je hoeft niet de zelfde kant op te gaan als je moeder!
Oo myself! Dat is kut! Doe je ind bekkenoefeningen en anders naar de bekkenfysio gaan hoor! Die kan je daar bij helpen! Ik had het in het begin ook en nu ik de oefeningen doe (nog steeds) gaat het goed!

Nico hahah dat wil niet zeggen dat de locatie niet top is, ik kijk er wel doorheen
Owwww leuk anne! Precies jou
Anne door een roze bril
😄 hè hè.. Drukke dagen, sorry..

Toet meid ik hoop toch echt dat t betert nu!! Wat een gedoe!!

Rammel wat snel idd alweer ongesteld! Wist niet dat dat invloed had trouwens op bv, hoop dat t beperk blijft

15 dec vind ik prima!

Maat succes met huis. Foto shoot leuk joh! Wel ff posten ook! .

Bij ons kun je ook letterlijk zO'n beetje van vloer eten.. Niet best. Naja. Nog 1 huis t weekend en dan op naar de vakantie!!!
Ooo Myself wat kut!!! :(
Myself wat klote zeg.

Hier officieel een mini die niet kan poepen,heb m net met een thermometer met vaseline verlost van de stopverf. Extra water bij de voeding hielp niet. Arm mannetje.
Myself:

Begrijpelijk dat je je zorgen maakt dat je hetzelfde hebt als je moeder! Maar je bent er wel alert(er) op en er zijn vast ook meer mogelijkheden dan 30 jaar geleden qua bekkenfysio enzo. Nog niet wanhopen hoor!
Dank jullie wel. Het is niet eerder voorgekomen gelukkig, maar ben zo geschrokken. Ik ben vooraf naar therapie hiervoor geweest. Ze heeft me geen oefeningen gegeven omdat het vaak voorkomt dat het erger wordt door een overactieve bekkenbodem.

Ga het aankijken en als het erger wordt gelijk aan de bel trekken. Nu gebeurde het thuis, maar moet er niet aan denken dat dit ergens anders gebeurt. Je voelt je zo rot.

Ga zo lekker proberen te slapen. Als meisje mee wil werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven