Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Dat met die namen heb ik ook!

Van sommige forumladies weet ik de naam wel goed en dan moet ik opletten dat ik de echte naam niet perongeluk typ in een post

@rammel: dat is netjes hoor die groei! Wat Ann al zegt het gaat nu wat minder hard.
Ja joh!! Stomme doos... De verpleegkundige is top maar dit is echt een suf ding! Ga ik ook echt niet doen hoor!
Waarmee pompen jullie trouwens de wielen van de kinderwagen op?
Haha die cb arts hier is ook n heel raar wijf. Met n gekbgebit

Haha ja bubbel d'r naam ik moet er nog steeds aan wennen! Grappig hè had me er wat exotisch bij voorgesteld, slaat nergens op want bub is oerhollands

Maar ook maat hoor ik vind t zoo leuk!

Liz ik kom er ook aan!

In maat 62 en 68 blijven ze veel langer hangen dan 56. En bijvoeden? Sorry hoor het mag met 4 maand maar bij allergieën is dat ind niet aan te raden. Daarbij mag t met 4 maand maar wordt vaak geadviseerd iets langer te wachten raar dat cb!
Met zon hand fietspomp bubbel, maar ik hoef niet te pompen heb schuimbandrn
@ bubb, met de pomp die bij de wagen zat

Vind de foto's ook echt leuk om te bekijken.

Ziet er toch weer heel anders uit als op het sub.
En mij willen jullie niet

Bijvoeden met 4 maanden, niet dus. Nergens voor nodig.

@Ziev, balen, hopelijk voel je je snel weer beter dan.
Toegevoegd
:-)
Haha myself!

Ook toegevoegd hoor!! ;hug:
Bijvoeden bij 4 maanden? Wat een raar CB. Hier zeggen ze dat je vanaf 4 maanden fruit aan mag bieden en dat je vanaf 6 maanden gaat bijvoeden. Ik had trouwens gisteren een supertoffe artse bij het CB. Verrassend leuk mens!

Mijn babbel bij de psychiatrisch verpleegkundige (want dat is ze eigenlijk) schoot niet echt op. Ik ga op zoek naar een nieuw adres. Deze mevrouw is verbonden aan een organisatie voor psychische ondersteuning tijdens en na zwangerschap, maar ik kan niet echt wat met haar. En het is een uur reizen (zo zonder auto nu) en dat kost me veel te veel energie. Op zoek naar iemand/iets in de buurt dus!
Yeah myself! Hebbes

Rammeltje huilt heel klagelijk in de draagdoek doodmoe maar last van de prikjes denk ik mn kleine mini diva.

Kroos dat schiet idd niet op!

Tja ik gaf direct aan dat ze fles weigert en het allemaal prima zelf regelt dat ik met het veel voeden in die ene week maar 35gram meer groei creëerde en dat ik dat minimaal vind en ze dus blijkbaar dr eigen tempo aan houd.. En dat ze vaak maar 1 borst hoeft en die niet eens leeg drinkt. Punt. Toen hield ze dr mond
Damn die Luuf is pas vanaf 6mnd...

Heb nu neusdruppels, doen we het daar maar mee!

Ik ga even op fb spieken en myself uitnodigen
Ja Bub, daar kwam ik net ook achter! Vroeger was het wel vanaf geboorte die oranje Luuf, maar dat is nu niet meer. Ik heb het nog nagevraagd. Balen! Dan maar een ui en neusspray...
Bubbels net wat kroos zegt een halve ui naast het bed. Zwitserland heeft eucalyptus wasgel schijnt ook goed te helpen!

Kroos wat vervelend! Hoop dat je snel een goede therapeut dichtbij vindt.

6 tot 8 keer per dag oefenen? Zo vaak is ze niet eens wakker :S

Ik doe haar na de voeding altijd tijdens het spelen op d'r buik en na het badje. Eerst deed ik t ook na de luier maar dan heeft ze over t algemeen honger dus dat doe ik niet meer. Want dan is het krijsen.
@kroos: ja jammer van die luuf...komende 3mnd moet ze dus niet weer verkouden worden

Hoop dat je snel een nieuwe therapeut vind! Een uur reizen is echt teveel, vooral als je er niet echt wat aan hebt!

@ann: haha Zwitserland ik snap em hoor! Ik gebruik alleen geen zwitsal maar etos. En mini is vanochtend in bad geweest...Het helpt ook om in de badkamer even te zitten met de hete douche of badkraan aan.

Myself en Liz hadden mij al gevonden op fb

Nu kroos, martje, ziv en ??? nog!!
Oranje luuf was bij de jongens nog vanaf 3mnd niet leuk want het was verdomd goed spul
He dames, zat ff in de meelees stand. Mini had net weer een beetje ritme, vandaag prikjes gehad dus is nu uit zn hum.

Kwim: gefeliciteerd nog en een dikke knuffel.

Zivaa: voel je je ondertussen wat beter?

Facebook: ik ben daar niet te vinden. Vind dat fb te veel persoonlijke informatie wil weten en schaamteloos doorverkoopt.

Dodo: wtf, je stuitje verwijderen. Kan je dan nog wel goed zitten. Hoop dat het niet nodig is en de injecties helpen.

Ga nu bezig met pakken. Vrijdag gaan we weg voor een lang weekend, voor het eerst in een vakantiehuisje. Ben benieuwd hoe me dat bevalt!
Ziva heb ik wel bubbel

Kroos, Martje en rijst kan ik niet vinden.

Juut geloof ik wel, zal ff kijken
Juut kan ik ook niet vinden
hey anne, hou je het wel ff bij de forumnaam

ik kan haar ook niet vinden, heb wel haar achternaam
Chryssa heeft volgens mij ook geen fb
Oh fijn Mart een weekendje weg

En thanks voor de fb info dan zoeken we ons niet gek

Ziv heb ik via Ann, nu wachten op de acceptatie :-)
@ramnel: volgens mij is dat recent veranderd dan van luuf, zo oud zijn jouw jongens ook nog niet!
6 en 4 zijn ze dus dat is idd nog niet zo lang!

Lekker weekendje weg mart!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven