Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Ha Myself, wat grappig!
Bep hoe ging je onderzoek gister? Alles goed ?
@ liz, hoe heb jij juut gevonden??

@ nico, bijwerkingen moet je niet naar kijken. Zijn mogelijke bijwerkingen. Ik slik aardig wat pillen en als ik alle bijwerkingen zou krijgen die in de bijsluiter staan!! Pfieuw! Dat benne er nogal wat!!

@ rammel. Een maagonderzoek is nog wel te doen, maar een darmonderzoek!!

Speaking of.... Beppe, hoe was het??
Ja rammel, die bedoelde ik! Die ga ik morgen halen. Hoop dat het werkt.

Slaap lekker meiden!
Hoop ik ook liz maar mn nicht vond het wonder spul

Maat die tube via mn strot... Darm gelukkig nooit gehad!!
Maatje , ik ben inspector gadget .

Door de mailtjes van het sub weet ik haar achternaam. Maar omdat ze getrouwd is moet je diegene met de dubbele achternaam pakken.
Ik kan nico niet eens vinden
Ow wel!!!
Haha rammel, jij bent ook niet echt inspector gadget! Kijk even bij maatje met wie ze allemaal bevriend is geworden vandaag, of bij anne. Dan zie je het zo.
Ik zit op mn aaifoon en dan zie ik die vrienden-geworden-meldingen niet
Leuk om al jullie foto's te zien! En sorry dat ik ze er niet op heb staan, heb een heel saai profiel zonder enige babyfoto.

Lig nog steeds met buikpijn op de bank. Het is gelukkig niet meer zo'n heftige stekende pijn, meer een zeurende. Ben bang dat ik er niet erg lekker mee zal slapen. Ach ja, desnoods sluit ik maar bij m'n man aan dan, die kijkt de hele nacht naar de uitslagen in de VS...
Oh ja, ik dacht vanmorgen nog aan je man Nico. Haha, klinkt een beetje raar, maar ze hadden het over de verkiezingen op de radio. Vandaar..

Ik hoop toch dat je je nachtrust kunt pakken. Zo niet, dan verwacht ik een live verslag van de verkiezingen
Liz als ik jou was zou ik eens op hypo allergenen voeding overstappen. Het klinkt als een lichte koemelk allergie.

Ziev beterschap

Bep hoe was t?

Nico klinkt akelig! Hoop dat de medicijnen helpen!

Myself/kroos wat grappig joh!

Haha ik vind Facebook echt top!
O enne Liz 15 personen
Yeah, ik hoor ook bij de fb groep!!! Jullie zijn me nog niet vergeten....

Nico, balen van je maag, sterkte!!

De rest ben ik al even vergeten..... Zal morgen middag proberen bij te lezen, slaap lekker!!!!
Zoooo wat een ruk nacht!!

Ik in de lappenmand, griep wil niet echt weg, oudste zoon steeds benauwd en hoesten en een gloeiende rammeltje tegen me aan geplakt.. Awiieee arm schatje.. deze keer meer last van de prikken dan vorige keer!

Ik hou heel de meute denk ik maar thuis vandaag.

@verstopte neusjes, zwitsal adem vrij neusspray is da bomb werkt echt super!

Nico is moest ook aan je man denken hahahahhaa!! Sterkte met je buik!

Juut ik wil jou oooohoook!!
Rammel, gewoon ff via maat kijken voor mij... Voornaam + achternaam-meisjesnaam

Ik kan op mijn mobiel jou niet zoeken zonder email adres....

Beterschap rammel!!!!

Zo prikjes halen en koffie drinken met meiden van zwangerschapszwemmen. Vanavond op kraambezoek bij vrienden... Baby 2,5 weken oud!!!
Juut ik heb je!!
Waarom moesten jullie aan de man van nico denken??

Minimaatje komt steeds vroeger "s nachts!! Vannacht 03:45

Bedacht me net dat de volgende prikjes van Minimaatje op de zelfde dag gepland staan als mijn avondje uit!

Zit te denken om cb te verzetten. Anders zit vriend alleen met koorts baby.

Maar aan de andere kant.... ik heb ook 2 keer alleen gezeten!
Omdat nico dr man amerikaofiel is en de verkiezingen op de voet volgt

Nou idd maat ik zou het laten. Of je moet (zoals ik bij rammeltje) vinden dat je minimaat beter kan troosten.
Uhm... ja dat vind ik bij pijn heeft hij toch zn moeder nodig!!
Gezellig met z'n allen thuis rammel! Filmpjes kijken en ziek zijn. Beterschap!

Maatje, inderdaad, daarom! De man van Nico heeft nu de tijd van zijn leven tijdens de verkiezingen.

Mijn mini doet met je mee, die kwam nog vroeger! Om half 3... Man vond het een goed idee om hem samen de fles te geven. Sloeg nergens op dus zei dat ik het wel zelf zou doen. Zucht, waarom kan hij het dan niet alleen doen, als hij het wel samen kan? Ik ben vandaag vrij, dus vond het niet erg om eruit te gaan. Maar morgen heb ik een event en werk ik van half 9 tot een uur of 23:00. Dus vannacht is man de sjaak hoor. Niks samen de fles geven, gewoon zelf doen!
Oh, even een vraag. Ik slik deze maand voor het eerst weer de pil. Nu heb ik gisteren de laatste gehad en heb ik eigenlijk mijn stopweek. Maar man en ik gaan zaterdag een nachtje weg zonder baby en ik wil dan niet ongesteld zijn... Zou ik kunnen doorslikken bij de allereerste strip?
Ik had de eerste strip ook doorgeslikt maar dat werkte niet bij mij. Werd evengoed ongesteld.
Liz ja dat kan prima.

Heb je mijn post gelezen over koemelkallergie? Ik dacht altijd dat daar hele erge sympthomen voor moeten komen, niets is minder waar. Kennis van mij is na maanden omklooien, infacol, Cinababy, probiotica etc overgestapt op ha voeding en ze kreeg een heel ander kind. Nu is ze helemaal over op speciale allergie voeding en niks meer aan het handje. Jou verhalen klinken echt precies hetzelfde '.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven