Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Oohh beppe!! Ondanks dat je zo nuchter bent, moet je je wel rot geschrokken zijn!!

@ chryssa, als je gaat behangen dan je zoontje uit de buurt houden? Je mag die van mij er wel achter plakken hoor!!

Wanneer willen jullie over?

Ik ga minimaatje op bed klappen... ben hem ff helemaal zat!
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies! Ik ben er ook nog. Hard gewerkt vandaag maar mijn vervanging heeft het netjes achter gelaten. Al is het wel een mega drukke maand met veel evenementen. Maar daar slaan we ons wel doorheen.

Mini deed het super bij mijn moeder! Hij heeft veel gelachen, goed geslapen en was erg lief. Alleen eten was een ramp. Maar dat zou kunnen omdat hij gisteren inentingen heeft gehad en super veel heeft gegeten gisteren.... Of hij komt vannacht nog een paar keer... We zullen het zien.

Beppe

Dat is schrikken! Fijn dat alles nu rustig is. Geef uk maar en dikke kus en knuffel van zijn forumtantes.

Martje

Wat een stoere bink heb jij! En ook een stoere mama hoor.

Kroos

Wat leuk dat je er weer even bent! Wat een k-baas! Maar ze waren al aan het zeiken voor je verlof toch? Sterkte! Fijn dat mini het zo goed doet.

Maat

Leuk aanbod op marktplaats. Maar ik heb even genoeg aan een mini. Gaat het nu een beetje??

Chryssa

Picasso! Wordt vast heel mooi, dat paleisrevolutie van jullie.

Nico en bub

Haha, ik doe mijn mini ook op de workshop. Kunnen Nico en ik priveles krijgen?? Een paar extra lessen zouden fijn zijn.

Toet

Hoe beviel je eerste werkdag??

Anne

Gefeliciteerd! Een leuke dag voor jou dus!

Rammel

Jij bent ook ons forumvriendinnetje hoor! Echt fijn om hier te schrijven en te lezen.
Paleisrevolutie... Haha Autocorrect! Paleisje bedoelde ik.
@ liz, vroeg me al af wat je bedoelde!! Hahah

Fijn dat je eerste werkdag goed gegaan is, en ook thuis.

En het gaat wel hoor. Hele dag in mn ochtendjas gelopen. Irritantje net op bed gelegd maar geloof niet dat hij het er mee eens is!
Oh hele dag in de ochtendjas. Jaloers! Maar van de andere kant krijg ik ook wel energie van werken, dus dat is ook wel fijn. Maar nu ben ik moe en ik heb helaas een mini die nog niet doorslaapt. Kan jouw mini hem niet even leren hoe het moet? Die sliep vannacht toch door?
Ja, maar dat was 1 nacht! Eerst zien of hij hij dat nog een keer doet!

En ik had liever wat energie gehad om er lekker op uit te gaan hoor!

Minimaatje liet me amper naar de plee gaan vandaag!!

Huftertje ligt nu te mekkeren in zn bed. Hoop echt zo dat hij in slaap gaat vallen!!
OMG maatje, mini heeft naar minimaatje geluisterd en de hele nacht doorgeslapen! Hoop dat het niet eenmalig was. En bij jou?
Hij slaapt nog!!

Ik moet gewoon mn bed uit omdat ik op springen sta!
Haha, zouden wij nu eindelijk nachtrust krijgen?

Nico, vandaag ben jij vrij hè?! Geniet van je vrije dag!
Tsja, zal eens tijd worden he! Hoewel minimaatje de eerste 5 weken doorsliep
Ssssst 21u - 7u. Beetje jammer alleen dat mini z'nbroer om 5u bij me in bed kroop
Fijn jullie lekkere nachten.... *gaap* :-D hoewel rammeltje maar twee keer komt en rustig verder slaapt (inbakeren rules) mag dus eigenlijk helemaal niet klagen
Oohh ook lekker kwimmie.

Hier 22:30 - ......????

Maar ik heb weer een avondje uit gekolfd!! 180cc
You go maat!! Ik wou dat ik met je mee kon... ik doe een moord voor een avondje hoeresloeren
Chrys, succes met klussen! Kunnen jullie een beetje wennen aan de kou??
Jemig ik heb gewoon de helft gemist ofzo!! Beppe, jemig! Hoe is het nu met de brokken piloot!?

Toet, sperma heeft hier vannacht niet geholpen helaas (ik schreef net rokkenpiloot ipv brokken piloot hahaha moest meteen aan jouw sperma denken )
Beppe hoe is je nacht gegaan met de kleine man.

Haha Rammel hoeresloeren,dat zeg ik ook altijd. Heerlijk is dat af en toe.

Ik vind het zo bizar dat deze mini zo goed slaapt kan er nog niet helemaal aan wennen. Maar vind het zeker weten meer dan fijn.
Kwim vroeger hoeresloerde ik vaak in jouw woonplaats... Vroegah kon dat daar heel goed.. Hehehehe
Whaha dat meen je niet te cool. In vergelijking met mijn oude woonplaats vind ik t hier zo saai. Wie weet heb je wel gehoeresloerd met n bekende
Ook in die club met een G en een land
Hallo dames,

Baby, werken, huishouden en mezelf is soms wat veel vandaar even geen bericht. En nu snel bijlezen. Zag deel 11 al staan. :-) Leuke inleiding Anne!

Dikke hug voor Martje. Ik hoop dat alles oke is met mini!!

Kwimmie een hele dikke voor jou!

Anne: gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Chryssa: fijn dat iedereen weer beter is.

Kroos sterkte met je werkgever! Wat een gedoe zeg!

Jee Beppe wat een verhaal van je uk! Ik hoop dat iedereen over de schrik heen is en het goed gaat!

Spiraaltjes: jee dat is nog best een gedoe als ik het zo lees.

Hier is net de 3e ongesteldheid weer voorbij.

Mini hier heeft haar handjes ontdekt! Ze kijkt ernaar om ze vervolgens in haar mond te stoppen.

En ze kan zich omdraaien. Als je voor de box staat ligt ze met haar hoofd aan de linkerkant en voeten rechts. Na een tijd ligt met hoofd rechts en voeten links. Tada! :-)

Nog een kleine update:

Gisteren ben ik op de pijnpoli geweest. De anesthesist wil een injectie geven met Corticosteroïden bij mijn stuitje. En dit gebeurt aanstaande maandag al! En dat vind ik eigenlijk wel heeeel erg spannend. Zijn er (ruggeprik) meiden die me wat moed in willen praten?

Liefs!
Het gaat met de brokkenpiloot. Af en toe even tegen me aan zitten.

Lekker eten en spelen.

En koppie bont en blauw.

We hebben gewoon geluk gehad.

1.80 meter naar beneden vallen op een mij little dierenhuis.

Zus en broer en vriendinnetje van zus zijn flink geschrokken.

Een goede leer voor iedereen.

Dit doen ze geen 2e keer meer.

Uk heeft heerlijk geslapen, 12 uur 1 keer gecheckt en testje gedaan. Nou lekker laten slapen. ondanks het onweer en noodweer hier.

Jullie mini's kunnen al aardig slapen, wat een slaapkopjes.

Rammel lukt het al met rammeltje en de fles?

@ hoeresloeren, hmm wil ik ook. ok 1 december dan lekker uit met bepman.

en 2 december meet, dus een aardig metime weekeinde.

@ studie, januari ga ik beginnen. Krijg de helft vrijgesteld door mijn vooropleiding. Dus bacheler in 1 1/2 jaar moet kunnen.

@ maatje, en als je 's avond minimaatje de fles geeft met bv en dan een beetje jbp erin dat hij een lekker vol buikje heeft voor de nacht?

En jij kolft dan? Dan kun jij ook 1 keer lekker slapen.

En wanneer komt maatman weer?

Liefs beppe
@ beppe, ik hoop dat minimaatje nu een beetje ontdekt heeft dat hij ook gewoon door kan slapen. Vannacht 22:00 - 08:15!!

@ dodo, ik heb die spuiten ook gehad maar dan in mn schouder. En de ruggenprik vond ik erg mee vallen. Maar dat kan ook komen omdat ik afgeleid was door de rugweeen.

Ik denk bij iedere prik en spuit (en geloof me, ik heb er heel wat gehad!) het duurt maar een paar seconden, hooguit een halve minuut en dan is het weer over!!

Succes!! Ik hoop dat het je verlichting geeft!!
@ beppe, maatman komt over 1 week weer!!!
@bep: oei wat een stunt van uk! Lijkt me erg schrikken gelukkig gaat alles weer goed!

@maat: wat een topnacht!! En nog maar een weekje tot maatman er weer is

@do: sterkte maandag! Heb geen ervaring met injecties maar denk dat het belangrijkste is dat je ontspant! Leuk he dat ontdekken van de handjes ik moet altijd erg lachen om de fratsen van mn mini!

@workshop: volgens mij heeft mini haar talenten naar miniliz en minimaat doorverkocht ipv voor te doen...No way dat ze ging slapen gisteren...Om 23u was ze eindelijk stil en om half 6 lag ze weer te jengelen...En vandaag ook huilerig. Vanmiddag past mn schoonzus even op dus die kan dr lol op

Vanochtend bij de ha geweest. Spiraal zit nog goed gelukkig. Ze kon m eerst niet terugvinden dus 3x eendebek in en uit en nog handmatig voelen...brrr....

Maandag ga ik bloedprikken voor mn ijzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven