Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Oeh maat, rustig aan he!!
In de aanbieding: 1 ontevreden, Ondankbare huilbaby!!
Nee sorry maat ik heb die van mij net omgeruild voor een gezelliger exemplaar..
Hihi Rammel niet leuk voor Maat maar ik vind m grappig. Maat vind ik niet leuk voor je,je voelt je al niet lekker en dan ook nog n minimopperkontje. Sterkte.
Ow gisteren te horen gekregen dat mijn opa ook foute boel is,maar die wordt 85 dus dat is wat beter te verteren. Ik heb al n verzoek ingediend om 2013 maar over te slaan en de beste man daarboven gemeld dat ik opa en mama wel even meer dan genoeg vind.
Nah, dan ga ik even een advertentie op Marktplaats zetten.

kwimmie!! Jullie krijgen het wel te verduren he!! Laten we hopen dat 'slecht nieuws komt in drieen' niet voor jullie op gaat!!
Oww nee kwim! Godsamme!!

Maat zet er bij dat ze evt een bloedmooi meiske er gratis bij krijgen incl draagdoeken..
En oordoppen...
Nou misschien is dit al wel nr 3, we zitten tenslotte ook nog met een appartement wat niet wordt verkocht. Klinkt misschien heel stom want ik ben gek op mijn opa maar het verbaasd mij dat t nog zolang heeft geduurd. Maar ben wel blij dat we m zolang hebben mogen houden. Ik word maandag 34 en heb nog een opa en oma das als ik om me heen kijk best bijzonder.
En een peuterpuber Maat. Kleed zichzelf al aan en is zindelijk ow en altijd binnen gestaan
quote:rammelkont schreef op 01 november 2012 @ 14:05:

Kroos!! Ik had je gemist! Fijn dat het beter gaat, en nu niet meteen te hard willen he! hoe is het met minikroosje??

Ja, wat goed dat je dat zegt Rammel, je kent me beter dan ik mezelf ken Ik moet inderdaad rustig aan doen! Dankjewel!

Met minikroosje gaat het super. Meneer is erg groot! En tevreden en lief. En het lukt me steeds beter om van hem te genieten. Hij is nu op het kdv en ik mis hem zo! Ik ga hem zo lekker weer ophalen. Ze zijn daar trouwens dol op hem en hij doet het er heel erg goed.

Mart wat naar dat je mini geopereerd moest worden! Is het allemaal goed gegaan? Sterkte hoor!

Kwimmie, jullie zit het niet mee zeg! Fijn om te lezen dat je moeder het zo goed doet!

Anne gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wil ik ook!

Maat, heb veel aan je gedacht! voor jou!

En een voor iedereen, ik vergeet natuurlijk de helft, sorry! Ik hoop binnenkort weer helemaal in te haken :-)

Oh, en mijn baas is nog steeds niet aardig hoor. Een paar dagen nadat ik me ziek had gemeld werd mij per brief medegedeeld dat ik mijn auto in moet leveren. Ik heb m nog netjes volgetankt en toen kwam ik er achter dat mijn tankpas al geblokkeerd was en vervolgens werd me ook nog verteld dat ik die tankbon niet mag declareren. Sjongejonge zeg, tijd voor een andere werkplek!
Kroos dan lekker ziek blijven. Je baas doet nu al moeilijk.

Eerst opknappen en dan pas aan het werk.

Bazen en zwangerschap/ bevallingen pfff

Kwim knuf en een hele dikke.

Hier ook eentje in de aanbieding:

(Als we dan toch in de uitverkoop zitten )

6 jaar, kletst de oren van het hoofd.

goedlachs

zo goed als nieuw.

oké op een klein plekje in zijn hals na dan.

Verder duimend fluimend 's nachts droogte verzuimend.

Maar verder perfect in orde.

Liefs beppe
@ kroos, wat een klerestreek van je baas zeg!!

Ik heb ook aan jou gedacht meis!! Blij dat je er weer bent!!

Dat homeopayische middel waar jij het over hebt, mag dat ook met bv??

Loop (lig) de hele dag al te hyperen, raakte vanmorgen in paniek (wat nou als er wat met me gebeurt en ik ben alleen met minimaatje!!).

@ huftertje, rammeltje, peuterpuber en 6-jarige staan op mp hoor!!

Er was alleen interesse voor de gratis draagdoeken
Maat, mail maar terug dat ze er toch echt echt echt een baby bij krijgen... Het is alles of niets!!

Ow maat, meid ik snap wel dat je je zo voelt ik weet niet goed wat ik moet zeggen, is een gesprekje met de huisarts niet een idee?? Een dikke (Ik liep van de week ook totaal mezelf voorbij incl hele nare gevoelens en veel hysterisch gejank, gelukkig weer wat rustiger nu pppffff klote hormonen)

Kroos, goed dat je naar Rammel luisterd! En wat een sucker van een baas! Lekker op je gat blijven zitten, buiten dat je nu niet anders kan/mag hoef je nu ook geen haast te maken... Daaaag baas! L*L
@maat: beterschap meid!!

@kroos: wat een klootzak die baas van jou! Kan er ook nog wel bij :( niks van aantrekken hoor!!

@rammel: voor jou!!

Ik zet mijn mini ook op mp om workshops te geven aan jullie minis hoe ze brave babies moeten zijn

Daar kan de reuze-uk van bep vast ook wel iets van opsteken
Kwimm hele dikke voor jou!! Het zit je niet mee
Ach ja soms zit het mee en soms zit het tegen he. Dan maar liever alles in 1 keer dan iedere keer wat.
Nou kwim... Das wel erg nuchter!! Moet er bijna van huilen sterk mens jij! Pfoeh...
Nou het staat er wat vreemd, maar ik bedoel het goed hoor... Moet er niet aan denken! Zeker nu in deze periode, meid petje af voor jouw instelling, ik ben geen jankerd maar ik zou nu toch behoorlijk van het padje gaan..
Ha ha, MP moet een nieuwe categorie aanmaken denk ik. Of zou het gewoon direct onder 'kinderen en baby's' kunnen en dan 'overig'? Mag Jankert er ook bij? "Levendige baby, veel waar voor je geld want slaapt overdag niet meer dan een uur achtereen. Uitstekend volume." Oh, en Bub, ik schrijf hem alvast in voor je workshop. Vindt die plaats tijdens de meet of kan hij ook al eerder aan huis gegeven worden?

@Mart: fijn dat jullie weer thuis zijn en logisch dat het een grote impact op je heeft. Ik hoop dat Minimart weer snel herstelt en dan weer een vrolijke baby is!

@Kroos: leuk je weer te zien hier! Fijn dat het goed gaat met MiniKroos en dat hij het goed doet op het KDV. Wat een rotbaas heb je zeg! Heeft hij verder ook geen contact met je opgenomen om geïnteresseerd/bezorgd te vragen hoe het met je is, etc.? Mijn baas is zowel toen ik tijdens de zwangerschap ziek thuis was (veel langer dan jij!) als tijdens mijn verlof erna een keer langsgeweest met een grote bos bloemen. Zo hoort het vind ik! Uiteindelijk heeft je baas ook zichzelf ermee, want jij gaat hierdoor natuurlijk geen stap harder lopen. Je had het sowieso al niet zo naar je zin op je werk, toch? Ga je nu concreet naar iets anders op zoek of nog maar even aankijken en ondertussen je ogen een beetje openhouden?

@Maat: sterkte, zowel met je eigen gezondheid als met MiniMaat. Ik zou echt die gastouder regelen hoor! Ten eerste voor jezelf, want op deze manier houd je het niet vol. Je hebt gewoon je momenten nodig om even bij te komen. Dat heeft elke moeder en jij op dit moment al helemaal. Ten tweede voor je werk/arbo/UWV, want als jij niet kunt aantonen dat je iets geregeld hebt voor MiniMaat dan komt dat op hen over alsof je niet wilt werken ipv dat je het echt niet kunt.
@ nico, ja ik zal daar volgende week echt ff werk van maken!

Ohw ik word echt gestoord van minimaatje!! Hij heeft echt besloten dat liggen niet leuk is tenzij met een tepel in zn mond! Wat staat er in het oei ik groei boek bij drie maanden?
Oww shittie Maat, paniek klinkt niet goed! Oh ik snap je heel goed hoor, paniek kan zo alles overheersend zijn. ik voel met je mee!

De pilletjes van A. Vogel bevatten valeriaan en over het effect op babies daarvan is te weinig bekend en dus wordt t afgeraden.

Ik ben door alle medicatie helemaal gestopt met BV. Heel jammer maar wel t beste voor me, bleek. Die totale afhankelijkheid van mijn lijf gaf me zo veel stress..

Sja Nicole, ik wil idd liever niet terug dus ik ga nu eens rustig nadenken over wat ik wil en mn netwerk n beetje aanhalen. Maar ik moet eerst echt nog verder herstellen voor ik die stap echt kan zetten. De gedachte aan een andere baan geeft me wel een goed gevoel, dus dat is al mooi!
Ja dames, hier is de winterschilder . Vandaag de hele dag staan verven in het nieuwe huis. Best opgeschoten, maar het huis ziet er nog steeds uit alsof het nooit af komt. Beetje demotiverend. Maar goed, uiteindelijk komt het allemaal wel goed. Man raakt er nogal gestresst van, wat hem betreft moet alles NU af.

Zoon is al dagen drakerig, maar dat is ook wel logisch. Jetlag, alle veranderingen, ziek geweest. Niet zo leuk voor zo'n klein kereltje. Maar goed, ik kan hem soms wel achter het behang plakken.

Meisje is weer een beetje aan het slaap weigeren. Gisteravond tot 00.00 uur liggen mekkeren en ook net moest ik weer een half uur naast haar bedje zitten voor ze op hield met jammeren. Zal wel weer een faaaaaase zijn.

@Kwimmie: jemig meid, nu ook je opa nog? Lijkt me dat jullie wel genoeg verdriet hebben gehad voor de komende 20 jaar .

@kroos: Fijn te lezen dat het goed gaat met jou en mini!

@Maatje: Hang in there! Gastouder regelen lijkt me een goed plan. Je moet jezelf niet de hele tijd voorbij blijven hollen.

@martje: Gelukkig zijn jullie weer thuis, Hopelijk komt de kleine snel bij van alle commotie.

Nou goed, ik ga even de verf van m'n lijf af schrapen, een kopje thee drinken en dan lekker naar bed.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Bub hij is goed. :-)

Maatje, kop op meid! Bel je anders ff de ha morgen?

En inderdaad met de anderen eens dat je alvast gastouder moet regelen. Ook voor jezelf nu.

Ego!

Hier net thuis uit zkh.

Uk van 2 was door zus van 8 in de hoge hoogslaper geholpen.

Zus haalde been weg en wilde uk waarschuwen dat hij niet aan de lamp mocht komen.

Valt uk met zijn kop naar beneden zo boem op de grond.

Gezicht kapot, bloed in zijn mond en mega bulten op zijn hoofd.

Nuchtere mama toch maar even de huisartsenpost gebeld.

(wel de spoedlijn)

Moest ik aan de lijn blijven. Moest met spoed een ambulance komen. Want hij kon wel nekletsel hebben. Nekje moest ik fixeren. ( ja probeer dat eens bij een kind van 2 )

Nou, ik nuchtere mama, dat valt wel mee hoor.

Dus die ambulance gillend hier de straat in.

Dus de buurt weer wat te vertellen.

Ik met hem naar het ziekenhuis.

Observatie gehad van 2 uur.

Nou mevrouw, kunt u en durft u met hem naar huis.

Nuchtere mama, jahoor ik bel gelijk mijn bepman even.

2 andere kids waren thuis erg geschrokken.

Het valt gelukkig mee.

op een paar flinke bulten en een kapot gezichtje met veel blauw erbij.

En uk van 2, die is tevree met zijn troostbeer uit de ambulance.

Zo nu alles op bed en bepman en ik aan de koffie, en ik wat eten.

(had ik nog niet gedaan)

zucht kinderen wie wil ze hebben

Liefs beppe
Chryssa lekker dat je veel hebt kunnen schilderen.

Logisch maar toch lastig als je ukkies niet in hun hummetje zijn.

En je mega uk is natuurlijk 2 en dan zegt hij NEE!

Werkt ook niet lekker mee.

Rammel en maatje ik kom niet meer bij van het lachen.

Jullie hebben gewoon storm kinderen.

Storm op komst.

Hier alles lekker druk :-)

Sterkte morgen is het weer bijna voorbij.

Liefs beppe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven