Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Liz succes vanavond en fijn dat t hartfilmpje goed was :-D.

Klinkt goed Toet misschien hebben de andere mini's m gisteren wel streng toegesproken . Is voor jou iig fijn om te horen en dat werkt wel zo lekker.

Chrys wat sneu voor meisje en voor jou. Alles komt ook tegelijk he.

Mini gilt en dat is om te gillen weer. Hij vind t zelf ook ernstig grappig.
Ik ben er ook weer! Minico heeft het vandaag goed gedaan op het KDV, zelfs 4 uur geslapen in totaal (de helft van de tijd!) als ik het schriftje mag geloven. Vannacht moest hij wel nog even de meet verder verwerken, om 2.00 uur was het opeens krijsen. Meestal is het speen in en doorslapen als hij 's nachts huilt, maar nu was hij ontroostbaar. Ik ben maar een tijdje met hem in de woonkamer gaan zitten tot hij weer rustig was. En toen ging hij weer lekker slapen en was ik klaarwakker, grmbl.

@Toet: fijn dat minitoet het zo goed deed!

@Liz: succes met schoonmoeder, ik hoop dat de boodschap overkomt!

@Kroos: mooi dat het goed gaat overdag, nu de nachten nog! Let je wel op dat jij ook echt die 100% krijgt van je werkgever en dat hij niet jou 70% uitbetaalt en die 30% lekker zelf houdt? Als je op vakantie wilt dan moet je wel toestemming hebben van je leidinggevende en van de arbo arts. In mijn geval destijds vonden die het beide een goed idee dat ik er even uit ging en deed het me ook heel erg goed. Maar bij jou kan je baas natuurlijk wel dwars gaan liggen bij dit soort dingen...

@Dodo: herkenbaar, Minico wil ook meer aandacht en uitdaging. Gewoon in de box naar z'n mobile kijken of met een speeltje spelen is niet lang interessant. Naar mij kijken vindt hij wel leuk, maar dan alleen als ik beweeg en niet als ik stil achter de computer zit. Mocht iemand nog tips hebben voor andere leuke bezigheidstherapie voor onrustige baby's dan houd ik me aanbevolen!

@Chryssa: sterkte!

@Anne: ben je er klaar voor? Veel succes en plezier morgen op je eerste werkdag!
Ik ben er klaar voor!

De fietsdrager voor de maxi cosi is geïnstalleerd en ik ben nu al erg tevreden! En dan heb ik nog niet eens gefietst! Zie t helemaal zitten. Haha heb dat ding nog wel ff extra vastgezet met ty-rips haha

Spullen zijn gepakt en brood is gesmeerd! Half 10 naar bed en morgen met frisse zin aan t werk! Jeeeej
Dat hou ik zeker in de gaten hoor Nico, komt goed!

Anne veel plezier en succes morgen!

Toet fijn dat mini een goede middag had!

Anne, misschien heb je wel gelijk, maar ik ben bang dat Nico ook gelijk heeft over toestemming en mijn baas. Ik hoef t ben ik bang niet eens te proberen. En ik heb echt best een grote hekel aan vliegen want mijn buisjes van eustachias zitten dicht en daardoor heb ik gruwelijke pijn bij het dalen. Maar goed, dat mag geen reden zijn om niet op vakantie te gaan natuurlijk

Zwaai naar Beppe!

Liz mijn nachten waren de afgelopen twee weken echt heel goed. Maar nu dus weer even niet. Ik heb geen stress of paniek gehad, daar ben ik best trots op! Maar waarom ik dan wel wakker lig??

Onze mini is nog steeds 's nachts aan het jammeren/babbelen in zijn slaap. Zo sneu en zo irritant want wij worden er wakker van. Ik lees net op de site van Oei ik groei dat zulke nachten kunnen horen bij een sprong. Aha! Ik hoop zo dat het binnenkort dan weer over is...
Kroos ik zou het eens overleggen met de Arbo arts eerst. Je baas mag dat in principe niet weigeren zonder gegronde reden. Immers als dit jou herstel bevorderd heeft hij er ook baat bij!
Jeej Anne wat lekker he. Veel plezier en succes morgen. Ty-rips rulen hihi.
En het is weer huilen, huilen, huilen. Ik word gek, echt waar. Niks is goed, wat we ook doen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Chryssa morgen ha bellen en medicijnen vragen voor de reflux! Ik weet bijna wel zeker dat je na 2 dgn gaat zeggen dat je n heel ander kind hebt! Dus BELLEN!

Dat maxi cosi ding voor op de fiets ziet er misschien heel gamel uit, maar het is echt rete stevig hoor! Ik ben er vet blij mee, dit gaat heel makkelijk worden met vervoeren straks!
*hug* chryssa!!!!!!!! Zou idd echt bellen!

Plumpudding hiero, voor fast and furious; trust vast!!
Ze denkt dus echt dat ze weet wat beter is voor mini! Nou ik heb het net even woedend duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben. Later meer... Ze is nog hier.
Kroos ZWAAI terug :-)

Liz hug en houd je pootje stijf ik sta achter je.

Liefs allemaal en slaap lekker

Beppe
Ojee Liz you go!! (Heb voorgeschiedenis gemist geloof ik)

Ok ik tukken. Wss nw huis en 3 bezichtigingen al hier... Ai
Kroos, ik denk ook dat portugal even goed voor je zal zijn. En dan idd eerst de arbo inschakelen, ik hoop op een goeie nacht voor jou

Liz, OMG vreselijk zulke mensen!! Poot stijf houden!! Zet m op!!

Anne, heel veel plezier en succes morgen! Heb je een regenhoes voor om de maxi-cosi!? Misschien een idee om het nog wat comfortabeler te maken achter op de fiets voor minianne..

Chrys, jemig wat klote!! Ppppfff ik zou morgen ook even de huisarts bellen!
Hee dames, ff kort bericht. Ben gesloopt na eerste werkdag (wat was het een kloteweer om zo ver te rijden!). Wel heel gezellig alle collega's weer zien. Vanaaf ook nog naar de shiatsu dus ook lichamelijk gesloopt...

Meet was echt super, alle gezichten gezien!
Yeah mini slaapt eindelijk! Anderhalf uur, 2 poepluiers en tig giksessies verder...Ze ligt alleen wel op mn buik dus moet haar nog terug leggen.

Volgens mij had ze het zo afgesproken met Rammeltje want die zag ik ook nog spoken op facebook!

@martje: hoe ging je eerste werkdag? Viel het mee om mini weg te brengen?

@liz: fijnn dat het hartfilmpje goed was! Hoe is het met schoonloeder afgelopen?

@ann: geniet van je werkdag morgen!!

@kroos : zou het zeker overwegen om even naar Portugal te gaan.

@ziv: wow dat gaat vlot met de huizenbusiness! Hopen is het dan ook kijken en kopen!

@nico: jouw mini komt er wel!

@kwim: haha dat gillen is hier ineens ook een hit... Dikke lol heeft ze dan of ze is pisnijdig.

Nou ik ga mini verhuizen. Slaap lekker allemaal
Aaahgh mart ben ik jou helemaal vergeten een fijne eerste werkdag te wensen maar het was dus ok! Fijn!

Bub, idd het was vast een compromis den diva's

Liz hoe is het afgelopen??

Anne, succes vandaag!!
Goedemorgen,

Meisje sliep pas om 22.00 uur en was om 05.00 uur weer wakker. Dikke wallen onder haar ogen natuurlijk. Vandaag de ha bellen.

@liz: Oh jee, wat had je schoonloeder allemaal te zeggen dan?

@anne: Veel plezier en succes was vandaag!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Chryssa succes bij de huisarts met mini.

Anne zet hem op vandaag je eerste werkdag.

Martje jij alweer je eerste werkdag gehad. Weer even inkomen :p

Reuze uk had een opmerking gisterenavond sinteklaasjounaal kijke.

Geweldig!

Bub hoop dat je mini een beetje heeft geslapen?

Rammel jouw mini ook. Nog een nbeetje nachtrust gehad?

Liefs beppe
Mini sliep uiteindelijk van 23-9 dus dat is netjes! Vind het ook niet erg als zaat slaapt maar dan wel graag zonder circus!!

Ik had gedroomd dat we een 2e kind hadden. Mini was 10maand, vriend was nergens te bekennen en alles ging zo snel dat ik amper besefte dat ik was bevallen...Nu maar duimen dat mn spiraal echt echt echt goed zit

@chrys: pff dat is ook veel te kort! Hoop dat jullie direct bij de ha terecht kunnen en dat hij/zij jullie serieus neemt!

@rammel: ja echt he! Ben benieuwd wat voor streken ze nog meer in petto hebben!
Jemig de pemig.. Oudste zoon heeft uitslag allergie test binnen: zware huis stofmijt allergie... Fijn vooruitzicht, hele dagen stoffen en zuigen. gelukkig hoef ik de katten niet weg te doen!! Dat was zijn grootste angst!
Oef Rammel dat is balen! Heeft zoon veel last? Sneu zo'n allergie, daar heb je gewoon overal last van volgens mij!

Haha Bep hoezo uk weet wat ie wil
Hahaahahaa bub!! Ik hoop ook dat jouw spiraal goed zit! Whahahhaa oww meennn ik Rammeltje niet eens overdag meer in slaap borsten! Die wil alleen maar de speen al ze moe is anders gaat ze toch te keer!

Wel jammer, vond het altijd zo knus, slapende rammeltje aan de borst
Hij heeft er heel veel last van! Bleek, moe, eczeem, snot.. Arm kind, vanmiddag krijgt hij medicijnen.
Ooh Rammel voor je zoon!

Nu hopen dat de medicatie goed aanslaat!

Als mini hier zo tekeer gaat van moeheid dan leg ik haar niet aan. Dan gaat ze namelijk klieren met mn tepel.

Ik leg haar tegenwoordig direct in bed en dan slaapt ze na 2 huiltjes.

Gisteravond werkte dat alleen niet....
Oke! Misschien dus ook de leeftijd bub! Ik leg de diva hier in de kinderwagen, speentje er in knuffeltje twee keer wiebelen en ze slaapt. Wel fijn trouwens

Zo grote schoonmaak is begonnen!! Dekbedden in de was, matrassen uitgezogen. En op zoek naar een leren bank..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven