Babboe Big-E

19-12-2020 11:10 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
We overwegen om de Babboe Big-E aan te schaffen. Op internet lees ik hele gemengde reacties over Babboe in het algemeen. Zijn hier wat ervaringsdeskundigen? En als je Babboe afraadt, welk merk is dan wel fijn?
ik heb met 5 merken ervaring, keer getest en paar keer gehuurd. De babboe wordt afgedaan als 'goedkoper' tov bijvoorbeeld christiania, johny loco, urban arrow maar m.i. klopt dat niet meer. Niks mis mee en de spaken en motoren zijn ook sterk verbeterd.
TIp: Neem wel het eerste jaar, maar dat geldt voor alle, een verzekering om zeker te zijn dat je geen 'maandagochtendversie' uit de werkplaats hebt gekregen maar gewoon goed spul. Ik vind ze wel lelijk maar uitermate functioneel.

Wel zou ik je aanraden er eerst 1tje te proberen bij een fietsenwinkel. Afhankelijk van hoelang je m wilt gebruiken en waarvoor precies, is dan soms de ene geschikter dan de andere of je huurt of least er tijdelijk 1.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben sinds een week de Babboe Curve E. Heerlijk ding, degelijk gebouwd, fietst lekker en alle ruimte in de bak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven