Baby achterlaten?
zondag 24 februari 2019 om 19:35
zondag 24 februari 2019 om 19:39
zondag 24 februari 2019 om 19:39
Tja, mijn dochter ging toen ze zo jong was wel eens bij oma logeren. Nooit langer dan 1 a twee nachtjes. Waren ook mensen die daar iets van vonden, jammer dan.
Je vriendin moet het zelf weten, haar kind. Ik denk dat het voor de hechting niet uitmaakt. Zelf zou ik nooit 5 dagen achtereen weggaan, tenzij vader gewoon vrij neemt en thuis blijft het het kind.
Je vriendin moet het zelf weten, haar kind. Ik denk dat het voor de hechting niet uitmaakt. Zelf zou ik nooit 5 dagen achtereen weggaan, tenzij vader gewoon vrij neemt en thuis blijft het het kind.

zondag 24 februari 2019 om 19:41
klopt. maar ik vind het een goed idee, na zo’n zwangerschap ben je wel toe aan vakantieredbulletje schreef: ↑24-02-2019 19:40Toch lullig dat dit gezeik alleen moeders treft, als de vader voor z'n werk een weekje weg zou moeten hoor je er niemand over.
zondag 24 februari 2019 om 19:41
Dit dacht ik als enige. Zij 5 dagen weg, man 5 dagen thuis, niks aan het handje. En bij oma (of opa?) komt t vast ook goed.RegretteRien schreef: ↑24-02-2019 19:40Je kunt je net zo goed afvragen waarom de vader niet vrij neemt als het belangrijk is voor de moeder in kwestie.
madamejean wijzigde dit bericht op 24-02-2019 19:42
7.33% gewijzigd

zondag 24 februari 2019 om 19:42
Ik zou juist blij zijn met zo'n vriendin. Tenminste niet zo'n moederkloek die niets meer zonder kind wil ondernemen.

zondag 24 februari 2019 om 19:42

zondag 24 februari 2019 om 19:44
+1redbulletje schreef: ↑24-02-2019 19:40Toch lullig dat dit gezeik alleen moeders treft, als de vader voor z'n werk een weekje weg zou moeten hoor je er niemand over.
Oké blijkbaar doet t mij meer dan nodig, hormonen waarschijnlijk. Ik moet er niet aan denken mijn vijf maanden oude baby überhaupt 1 nachtje achter te laten en denk steeds, die arme baby! Als die zich maar aan mama kan hechten...
Maar als ik de reacties zo lees is mijn gevoel heel erg overdreven, bedankt voor de reality check.
En dat de vader geen vrij neemt begrijp ik ook niet.. ach, ik zal de hele situatie nooit begrijpen denk ik, maar hoef dus ook geen medelijden te hebben met de baby.
Maar als ik de reacties zo lees is mijn gevoel heel erg overdreven, bedankt voor de reality check.
En dat de vader geen vrij neemt begrijp ik ook niet.. ach, ik zal de hele situatie nooit begrijpen denk ik, maar hoef dus ook geen medelijden te hebben met de baby.

zondag 24 februari 2019 om 19:46
mama’s maken zichzelf veel te belangrijk. oma’ opa’s papa’s zijn niet minder belangrijk. het universum draait niet om mama’sMinik schreef: ↑24-02-2019 19:44Oké blijkbaar doet t mij meer dan nodig, hormonen waarschijnlijk. Ik moet er niet aan denken mijn vijf maanden oude baby überhaupt 1 nachtje achter te laten en denk steeds, die arme baby! Als die zich maar aan mama kan hechten...