babykamer

24-05-2010 19:45 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve mensen,

Ik ben op zoek naar een kinerkamer.

weet iemand waar ik een leuke goedkope kinderkamer kan krijgen??
ikea?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Leuk, tweedehands op Marktplaats?
De kringloop
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Van Asten.
Marktplaats
Peas on earth!
zelf timmeren
Ikea, tweedehands van vrienden, marktplaats.

Maar wat je ook kiest, ga altijd voor een nieuw matras. Wel zo fris en vooral veilig.
Ja, dat vind ik echt.
Krijgen? of kopen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoe goedkoop vind jij goedkoop?

Wij hebben een kinderkamer besteld die 500 euro kost. Voor dat geld wordt hij ook nog eens geleverd (op de 2e verdieping). Die kinderkamer bestaat uit een bedje, een commode en een kast.
www.babydump.nl
Hier voor 200 euro via Marktplaats
Peas on earth!
.
Verschillende dingen bij elkaar zoeken. Dus bijvoorbeeld de ladenkastcommode van ikea, bedje bij leenbakker, een gewone kledingkast van een bouwmarkt. Dan hoeft het allemaal niet zo duur te zijn.
Marktplaats natuurlijk. Mijn bedje was 70 euro, mijn commode 40. En ze zijn zo gaaf! Ik ben er nog steeds blij mee
Oh, mocht je per se iets bij een winkel willen kopen: Loods 5 heeft ook schattige bedjes. Van die semi-ouderwetse.
Maar Loods 5 is best prijzig vind ik...
Maar verrassend genoeg nog stukken goedkoper dan de gemiddelde babyzaak. De bedjes waren rond de 450 euro per stuk.
anoniem_88668 wijzigde dit bericht op 24-05-2010 20:52
Reden: ik zal niet overdrijven...
% gewijzigd
Marktplaats!

Compleet kamertje voor 100 euro.
quote:AlettaJacobs schreef op 24 mei 2010 @ 20:51:

Maar verrassend genoeg nog stukken goedkoper dan de gemiddelde babyzaak. De bedjes waren rond de 450 euro per stuk. Zoveel heb ik nog niet eens uitgegeven voor de hele kamer..... En die bedjes gebruik je maar een jaar of 2!
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 24 mei 2010 @ 21:05:

[...]

Zoveel heb ik nog niet eens uitgegeven voor de hele kamer..... En die bedjes gebruik je maar een jaar of 2!Ik ook niet. Hell, niet eens aan de hele baby-uitzet waarschijnlijk. Maar hee, ieder zijn meug toch? Het moet gezegd: het waren beslist schattige bedjes
quote:AlettaJacobs schreef op 24 mei 2010 @ 21:07:

[...]

Ik ook niet. Hell, niet eens aan de hele baby-uitzet waarschijnlijk. Maar hee, ieder zijn meug toch? Het moet gezegd: het waren beslist schattige bedjes Dat geloof ik direct! Mag ook wel voor die prijs
Ja, dat vind ik echt.
Marktplaats. Leuk verfje erover en het is als nieuw! 200 euro voor de hele kamer (inclusief stoel)
Life is like a box of chocolates. You never know what you\'re gonna get
Lang Leve Marktplaats!

hier heb ik gekocht:

Kamertje (commode, ledikant en kledingkastje in strandhuis-stijl) voor 190 euro.

Bugaboo Cameleon van 2009 voor 550 euro.

De lampen die ik deze week ga halen (en later weer in de huiskamer komen te staan) zijn 150 voor twee stuks is eigenlijk de grootste uitspatting geweest denk ik...

Nieuw gekocht:

Badje, standaard en luieremmer en aankleedkussen, bij prenatal alles bij elkaar net 60 euro.

Maxicosi heb ik gekregen van mijn schoonzusje, en ook matrasje heb ik gekregen van beste vriendin die had er nog een helemaal nieuw en ongebruikt staan!
hier ook marktplaats, ledikant was 25 euro, commode 15 en een kast hadden we nog staan. Qua stijl beetje bij elkaar zoeken en alles in 1 kleur geverfd, klaar...

Bugaboo & maxi cosi voor 190 euro samen

ik zeg: marktplaats

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven