babykamer

24-05-2010 19:45 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve mensen,

Ik ben op zoek naar een kinerkamer.

weet iemand waar ik een leuke goedkope kinderkamer kan krijgen??
Kinderkamer was 1100 euro. Maar voor 2 kinders gebruikt (bijna 5 jaar dus) en later voor 450 weer kunnen verkopen. Da's dus 650 euro. Bij aankoop van die kamer mochten we voor 175 spullen uit de winkel uitzoeken (maxi-cosi, badje +standaard, aankleedkussen, etc) dus eigenlijk kostte de kamer maar 475 euro. Per kind is dat dus 237,50, maar per jaar gerekend nog niet eens 100 euro.

Dat vind ik voor een nieuwe kamer, helemaal naar eigen smaak, gratis afgeleverd en in elkaar gezet, best heel goedkoop
quote:kraaltje1 schreef op 24 mei 2010 @ 22:10:

hier ook marktplaats, ledikant was 25 euro, commode 15 en een kast hadden we nog staan. Qua stijl beetje bij elkaar zoeken en alles in 1 kleur geverfd, klaar...

Bugaboo & maxi cosi voor 190 euro samen

ik zeg: marktplaats

ik tel erbij op:

2 x busje huren, schuurpapier, verf, arbeidsloon voor verven en uitzoeken, dan is het opeens een stuk duurder

en een tweedehands maxicosi kopen is inleveren op veiligheid. Dat kan je duur komen te staan!
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 24 mei 2010 @ 22:14:

Kinderkamer was 1100 euro. Maar voor 2 kinders gebruikt (bijna 5 jaar dus) en later voor 450 weer kunnen verkopen. Da's dus 650 euro. Bij aankoop van die kamer mochten we voor 175 spullen uit de winkel uitzoeken (maxi-cosi, badje +standaard, aankleedkussen, etc) dus eigenlijk kostte de kamer maar 475 euro. Per kind is dat dus 237,50, maar per jaar gerekend nog niet eens 100 euro.

Dat vind ik voor een nieuwe kamer, helemaal naar eigen smaak, gratis afgeleverd en in elkaar gezet, best heel goedkoop

Hier hetzelfde verhaal,nieuw gekocht bij baby planet voor 1200 euro,gratis box erbij gekregen, nu 5 jaar en 2 kindjes verder .

Onze jongste wordt binnenkort 2,en krijgt dan een peuterbed,dan gaat de hele baby kamer marktplaats op voor 500 euro.

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven