babyshoppen met wie?

zaterdag 25 november 2017 om 15:07
Bij de oudste heb ik de babykamer met mijn toenmalige echtgenoot gekocht. Vervolgens lag ik vanaf week 33 in het ziekenhuis en heeft hij de rest met zijn moeder gehaald. Voor jongste kreeg ik een kinderwagen en het badje, en heb ik een aankleedkussen bij de Hema gehaald, en kleertjes bij Hema en H&M. Ik geloof dat ik ook nog een keer naar een grote Prenatal geweest ben met mijn zusje, omdat ik toch een Blije Doos moest ophalen.
Ik vond het eigenlijk allemaal niet zo'n happening. Je hebt ook niet zoveel nodig de eerste tijd.
Ik vond het eigenlijk allemaal niet zo'n happening. Je hebt ook niet zoveel nodig de eerste tijd.

zaterdag 25 november 2017 om 15:22
Grote dingen met mijn man en met mijn moeder heb ik de kleine baby uitzet gekocht. Dit omdat mijn moeder ongeneeslijk ziek was/is en ik haar zo veel mogelijk bij mijn zwangerschap wilde betrekken. Ik vond het fijn om dat met haar te kunnen delen.
Zoon is inmiddels 16 maanden en moeder is er nog steeds. Maar dat wisten we toen nog niet.
Zoon is inmiddels 16 maanden en moeder is er nog steeds. Maar dat wisten we toen nog niet.

zaterdag 25 november 2017 om 15:29
Omdat dat gewoon gezellig is???nina1966 schreef: ↑25-11-2017 14:13Waarom moet je daar iemand voor meenemen? Neem aan dat je wel het een en ander krijgt en verder kun je de basis dingen tegenwoordig zo makkelijk online bestellen. En er loopt ergens een draadje met wat je nou eigenlijk echt wel en niet gebruikt Handig dan heb je niet zoals ik bv () een zooi spul wat je nooit gebruikt hebt weg te doen.
zaterdag 25 november 2017 om 15:43
zaterdag 25 november 2017 om 15:49
zaterdag 25 november 2017 om 15:51
Ja, dat denk ik wel.
zaterdag 25 november 2017 om 15:53
Wauw, in de uitverkoop of moest je de volle mep betalenGatinmijnsok schreef: ↑25-11-2017 15:43Ik heb bijna alles met mijn man gekocht, ons huis, onze baby. .

zaterdag 25 november 2017 om 15:56
Mijn ervaring is dat je dat het beste alleen kunt doen. Het liefst online, dan hoef je de deur niet uit. Hoewel ik het stiekem ook leuk vond om in de Baby planet rond te snuffelen.
En ik heb mijn moeder ook een keer meegevraagd. Maar dat was vooral omdat zij betaalde en ik dacht dat ze het wel leuk vond om mee te gaan.
En ik heb mijn moeder ook een keer meegevraagd. Maar dat was vooral omdat zij betaalde en ik dacht dat ze het wel leuk vond om mee te gaan.

zaterdag 25 november 2017 om 18:26
Toen ik die hele uitzet zooi kocht zei ik regelmatig: dit is zo gruwelijk duur allemaal, dit moet wel een heel leuk kind worden.
Is helemaal goed gekomen

zaterdag 25 november 2017 om 18:27
Nou wat een drama zeg! Dan ga je toch wat eerder dan pas bij 7 maanden. En ja ik weet wat het is maar een beetje aanstellerig klinkt het wel. Zo zwaar..
zaterdag 25 november 2017 om 18:32
Betekent. En in welk dialect/straattaal? Ik heb het werkelijk nog nooit gehoord dus een beetje onzin.
Natte tosti..