Babyvoeding dilemma
woensdag 18 maart 2020 om 16:33
Vlaflip is 5 maanden en een week. Dilemma, alle babyvoeding 1 compleet op, al dagen.
Dus heb ik maar opvolgmelk 2 gekocht, Vlaflip moet toch iets eten/drinken, toch?
Nu mixen we 5 scheppen melk 1 met 1 schep melk 2, maar op dit tempo is de enige bak 1 die we hebben binnen 3 dagen leeg en dan moet ze meteen helemaal over op 2.
Mijn idee was dus om het langzaamaan op te hogen.
Nu hoop ik dat iemand mij vertelt dat ik of een geniaal idee heb. Of iemand zelf een geniaal idee heeft, hoe dit op te lossen.
Overstappen op een ander merk is ook geen mogelijkheid, hier is echt al dagen alle 1 melk op, van ieder merk.
Dus heb ik maar opvolgmelk 2 gekocht, Vlaflip moet toch iets eten/drinken, toch?
Nu mixen we 5 scheppen melk 1 met 1 schep melk 2, maar op dit tempo is de enige bak 1 die we hebben binnen 3 dagen leeg en dan moet ze meteen helemaal over op 2.
Mijn idee was dus om het langzaamaan op te hogen.
Nu hoop ik dat iemand mij vertelt dat ik of een geniaal idee heb. Of iemand zelf een geniaal idee heeft, hoe dit op te lossen.
Overstappen op een ander merk is ook geen mogelijkheid, hier is echt al dagen alle 1 melk op, van ieder merk.
woensdag 18 maart 2020 om 20:03

woensdag 18 maart 2020 om 20:19
Dit dacht ik dus ook. Allebei Ahold, zal dus wel uit dezelfde fabriek komen maar dochter heeft dus echt moeite met die van AH. Ben dus weer teruggegaan naar die van Etos hoewel wij geen Etos in de buurt hebben en het dus elke keer weer een gedoe is om voeding te verkrijgen, zeker nu het online niet meer te bestellen is.
Maar kan natuurlijk ook gewoon aan mijn dochter liggen.
vrijdag 20 maart 2020 om 08:53
Klopt. Heb ik ook gehoord. Kruidvat ook volgens mij.
Sowieos is de samenstelling van de basismerken vrijwel gelijk. Ik zou dus overstappen op kruidvat 1 of etos 1 óf gewoon over naar 2. Die paar weken maken bij een gezond kind echt niet het verschil.
vrijdag 20 maart 2020 om 08:56
Lees dit ook even TO. http://alweereennieuwemoederblog.nl/het ... esvoeding/