Bakfiets of fietskar?

29-09-2008 13:43 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien hoort dit onderwerp beter onder de pijler Overig, maar dat merk ik dan wel.

Ik wil graag ervaringen horen van mensen met een bakfiets of een fietskar. Ik twijfel namelijk erg tussen deze 2. Als ik alleen naar spect geld kijk, dan is een fietskar veel voordeliger, maar wat zijn argumenten om een bakfiets te kiezen? Ik heb 2 kinderen, een baby en een peuter en woon in een middelgrote stad. Wie kan zeggen waar ik op moet letten?
Een baby-mee / maxicosi-drager in de bak monteren en daar de maxicosi opzetten, anders schudt het te veel. Babyschaal is wel makkelijker, want neemt veel minder ruimte in!
Sjee, wat moeilijk zeg! Jammer dat die bakfietsen zo duur zijn, anders wist ik het wel, maar tis wel even goed overwegen!

Hoe zit het eigenlijk met de verlichting op een bakfiets? En zijn ze helemaal regenwater dicht?
quote:Annie Ooi schreef op 30 september 2008 @ 23:40:

Hoe zit het eigenlijk met de verlichting op een bakfiets? En zijn ze helemaal regenwater dicht?Alsof een gewone fiets waterdicht is .
de prinsjes/prinsesjes zitten heerlijk droog onder hun huifje, maar papa of mama is verzopen
quote:chimney schreef op 01 oktober 2008 @ 19:11:

de prinsjes/prinsesjes zitten heerlijk droog onder hun huifje, maar papa of mama is verzopen

Dat is dan wel weer zo, ja. :-)

En wat verlichting betreft; er zitten schijnwerpers met batterijen op, en een lamp achter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven