beetje bang

27-07-2009 20:35 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik ben nog maar 16 maar zit nu al tegen op om over 5/6 jaar ofzo een kind te krijgen. het lijkt me dood eng! is dat normaal op mijn leeftijd en komt het vanzelf dat ik het niet meer eng vind? of ben ik de enigste en is het ook egt eng?

misschien heel raar hoor maar tog.

owja en..ik heb al anderhalf jaar een relatie we ''neuken'' niet maar doen wel aan gewoon voorspel enzo. dus hoef niet bang te zijn dat ik al zwanger word:)
owjah en...we hebben het 1x gedaan en helemaal veilig met condoom;) ong een half jaar geleden maar willen nu geen risico's meer nemen...en we doen de rest ook zo veilig mogelijk en ben nog altijd niet zwanger dus komt goed;)
Hallo Meisje, Ja dat had ik vroeger ook, dacht altijd dat is vast heel eng een baby in je buik.

Je bent nog zo jong dus je hebt nog alle tijd om aan het idee te wennen.

Maar als je eraan toe bent en je krijgt een baby dan wordt het een deel van jouw hier groei je al in mee in de tijd dat je zwanger bent. En dan is het nog bijna onwerkelijk, dat dit allemaal zo kan gebeuren in je lichaam.

Het blijft een wonder!!

heel erg bedankt daar heb ik wat aan!xxx
InderdaaT ?!
quote:meisjemeisjew schreef op 27 juli 2009 @ 22:42:

owja,, en hoe kun je zwanger raken door vingeren en aftrekken?Het kan hoor. Jouw vriend hoeft maar met zijn vinger over zijn eikel te gaan en als daar wat voorvocht zit en hij gaat jou daarna vingeren kun je al zwanger raken.
Dat je nog niet zwanger bent geeft geen garanties voor de toekomst. Geen enkele anticonceptie is 100% veilig en kansberekeningen betekenen gewoon dat de kans op een zwangerschap of soa aanwezig is, hoe klein ook. Alleen een condoom zou ik niet vertrouwen als ik echt-echt-echt nog geen kinderen zou willen. Is er een bepaalde reden waarom je niet aan de pil of nuva-ring bent?
Het kan hoor. Jouw vriend hoeft maar met zijn vinger over zijn eikel te gaan en als daar wat voorvocht zit en hij gaat jou daarna vingeren kun je al zwanger raken

ja dat weten we en houden we ook rekening mee en passen we erg meeop;) maar dan lijkt het me wel veilig. en anders komt het ook wel goed hoop/denk ik
owja en is de nuva-ring wel 100% veilig?
Nuvaring is een best veilig ja. Maar niets is 100% natuurlijk. Bel je huisarts maar eens voor een afspraak. Dan maak je je meteen wat minder zorgen
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:calvijn1 schreef op 27 juli 2009 @ 21:47:

[...]

Nee hoor, bestaat niet

Volstrekt offtopic:

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
I rest my case. Wederom.

Hoe zit het trouwens met die vakantiespreiding, hebben alle delen van NL nu zomervakantie?
quote:fleurtje schreef op 28 juli 2009 @ 08:22:

I rest my case. Wederom.

Hoe zit het trouwens met die vakantiespreiding, hebben alle delen van NL nu zomervakantie?Ja, kun je het merken?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:fleurtje schreef op 28 juli 2009 @ 08:22:

I rest my case. Wederom.

Hoe zit het trouwens met die vakantiespreiding, hebben alle delen van NL nu zomervakantie?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hoi,

Heel herkenbaar.!! Ik wilde altijd heel graag kindjes, maar dan moet je ook bevallen en dat vond ik doodeng.

Maar als je ouder wordt en je echt graag kinderen wilt dan overheerst de kinderwens en dan durf je de stap te zetten.

Nu heb ik 2 gezonde jongens, en tijdens mijn zwangerschappen ben ik weer helemaal niet bang geweest voor de bevalling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven