Ben ik zwanger?

04-03-2011 23:49 105 berichten
Voor al die vrouwen die denken mischien/waarschijnlijk/het zou wel kunne dat ze zwanger zouden kunnen zijn.

Heb je laatste tijd onveilig gevreeen of je naam is Maria en die van je vriend Jozef? Nee? dan ben je niet zwanger. Ja? Lees dan verder.

Er bestaat iets dat je zwangerschapstest noemt. Je haalt het bij de apotheek of de drogist. Online kopen kan ook. Je haalt de test uit de verpakkin. Je open het en doet het stafje onder je plas. Je wacht een paar minuten. Als je dan twee blauwe of roze streepjes ziet, ben je zwanger. Zo niet, dan ben je niet zwanger. De kleur van de streepjes zegt overigens niets over het geslach van het kind of van jezelf. Je kan de test na een week voor de zekerheid herhalen.

En nu aub geen topics meer met deze vraag openen. Dit is een forum voor gewone vrouwen, niet voor helderzienden.
Alle reacties Link kopieren
ik was vergeten te melden, ben je een man? Dan benje niet zwanger, zelfs als je naam Maria is.
Halleluja!
Ik mis nog: heb je orale seks gehad met Boris Becker in een bezemkast? Daar schijn je ook zwanger van te kunnen worden.
Inderdaad, hahaha
Dank je MEFS.

Ik werd er ook al zo simpel van.......
Mefs streepjes da's toch veels te moeilijk.

Gebruik clear blue

Daar staat gewoon het grote woord

Of niet zwanger.

Kan je ook niet klagen dat het streepje te licht is.

Of niet blauw/roze genoeg.

Want oje moet je daar ook weer een topic over openen.
anoniem_118250 wijzigde dit bericht op 05-03-2011 00:21
Reden: Plaatje gevonden
% gewijzigd
ik ben van de streepjes generatie. Ik wist niet dat er zoiets bestaat
Omdat ik mobiel forum kan ik niet zien wie de to is en ik dacht dus echt: oh god daar heb je er weer een!

Hahaha ik ook. Had mijn CTRL-V met inhoud ("glazen bol zegt JA") al klaar staan.
Jeetje Mefs, hoe kunnen wij nou vanachter ons toetsenbordje inschatten of jij zwanger bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(als je weer geheuld hebt met die puntmutskabouters, dán zou het kunnen!)
han, niet lachen. Ik ben bloedserieus.
En je hebt ook hártstikke gelijk! Heb je wel meegekregen dat er iemand live op het forum is gaan piesen? Dat was leuk!
MEFS vergeet even de vrouwen die *niet zwanger* testen wanneer ze een zw.test gebruiken, terwijl ze dus WEL zwanger zijn.
Ik las onlangs dat het hip was om te neuken zonder condoom, maar met Durex flesjes. Dat was pijnlijk! En nu weet ik niet of ik nu zwanger ben, want het deed best zeer! Voor hem ook, want de opening van het flesje is niet zo groot, maar de drogist zei dat het zo hoorde.
Zespri, dus ik ben zwanger, want ik had een negatieve test! Ik heb braaf over de verpakking geplast terwijl ik mijn laatste post hier live tiepte. Dat was best een karwei! Mefs doet wel luchtig, maar het is allemaal best lastig.
Voor de test met 'zwanger' moet je wel kunnen lezen. Misschien is een streepje voor sommige toch handiger
Ivy, nu snap ik het al helemaal niet meer...Wie heeft een streepje voor? Ik heb de gehele verpakking gelezen, maar daar staan twee uitkomsten op.
quote:Turkooiss schreef op 04 maart 2011 @ 23:54:

Halleluja!Precies wat ik dacht :P.
Heul goed topic!

*schaamt zich nu wel een beetje, voor eigen zwangerschapstest-topic *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven