Ben ik zwanger?

04-03-2011 23:49 105 berichten
Voor al die vrouwen die denken mischien/waarschijnlijk/het zou wel kunne dat ze zwanger zouden kunnen zijn.

Heb je laatste tijd onveilig gevreeen of je naam is Maria en die van je vriend Jozef? Nee? dan ben je niet zwanger. Ja? Lees dan verder.

Er bestaat iets dat je zwangerschapstest noemt. Je haalt het bij de apotheek of de drogist. Online kopen kan ook. Je haalt de test uit de verpakkin. Je open het en doet het stafje onder je plas. Je wacht een paar minuten. Als je dan twee blauwe of roze streepjes ziet, ben je zwanger. Zo niet, dan ben je niet zwanger. De kleur van de streepjes zegt overigens niets over het geslach van het kind of van jezelf. Je kan de test na een week voor de zekerheid herhalen.

En nu aub geen topics meer met deze vraag openen. Dit is een forum voor gewone vrouwen, niet voor helderzienden.
Alle reacties Link kopieren
Goh, eindelijk een zinvol topic over wel of niet zwanger...

Lijkt af en toe wel in de lucht te hangen, de geopende topics met de vraag of ze wel of niet zwanger zijn . De glazen bollen kunnen dus mooi in de kast blijven en de zwangerschapstesten zullen massaal aangesleept worden.
MEFS; mijn dank is groot!!

Overigens heb ik nog wel een vraag voor je; ik ben al 30 weken niet ongesteld geweest, heb een enorme pens en voel plopjes...wat denk je; zwanger of niet?? en zo ja wat wordt het dan... ik wil zo graag een olifantje, zou dat ook kunnen??
Het zou kunnen bijtje.... mits er alleen sprake is van orale seks. Met zo'n mannen onderbroek dan wel....Zo'n olifant broekje. Anders heb je gewoon pech.
anoniem_113890 wijzigde dit bericht op 05-03-2011 10:03
Reden: zpelvout
% gewijzigd
WAAAT?? je kunt alleen zwanger worden van orale sex??? Dan ben ik deze keer ECHT ontvoerd door marsmannetjes en huist er één in mijn buik... (weet iemand het telefoonnummer van SBS6??)
Ik heb hier een baby liggen van 11 weken. Ben ik zwanger geweest? Dat vraag ik me nu heel de tijd af. Heb geen orale seks gehad. En ook geen bezemkast gezien. Wat denk je? Heb ik iets gemist het afgelopen jaar?
Ik ga over 3 weken en 2 dagen klussen met me hubbie , voor het eggie. ( Je weet wel, schilderen, behangen , tegelen ect. ) Zou ik dan zwanger kunnen worden ?
Weet je zeker dat die van jou is dan?? Ik bedoel; ligt ie er al 11 weken of had je hem gisteren inene na je bezoekje aan de super... dan zou het kunnen dat je het verkeerde karretje mee hebt genomen naar de kassa namenlijk!
@juul; niet als je alles netjes afdekt met plastick, en zelf zo'n wit kluspak aantrekt!
Als je een baby hebt van elf weken, dan is de kans groot dat je zwanger bent geweest. Tenzij je de baby hebt ontvoerd van een kraamafdeling van een ziekenhuis. (Deze week was de baby-Renée-affaire weer op televisie).
@Just-juul,

dan mag ik van de zomer wel uitkijken aangezien wij het hele huis gaan verbouwen. Ach heb ik wel mijn eftal compleet
quote:bijtje29 schreef op 05 maart 2011 @ 10:15:

@juul; niet als je alles netjes afdekt met plastick, en zelf zo'n wit kluspak aantrekt!

Maar ik zou best een beebje willen. Zo'n mooi wondertje gemaakt door me hubbie en mij. Zijn er speciale klusstanden waardoor ik sneller zwanger kan raken ? ( Als het ons gegeven is natuurlijk. Zo de Heere wil en wij leven. ) Dat ik bijv wijdbeens het behang plak terwijl hij met een grote kwast de behanglijm op de muren kwakt ?

( Ik denk dat me ei dan wel springt. Ik hou me nu goed warm, sjaaltje om me buik enzow. )
Ik ben al een poosje niet meer ongesteld geweest, en ik ben ook ietwat aangekomen. Zelf twijfel ik nog, wat denken jullie, ben ik zwanger?

Grief is just love with nowhere to go
Neu, niet zwanger. Je bent gewoon dik.
Ik ben te lui om even naar de drogist te lopen voor een testje, dus ik dacht, misschien kunnen jullie me uitsluitsel geven.
quote:just-juul schreef op 05 maart 2011 @ 10:21:

Neu, niet zwanger. Je bent gewoon dik.

O oké, dan is het goed.

Ik rook er zo nog even eentje!
quote:Maleficent schreef op 05 maart 2011 @ 10:22:

[...]

O oké, dan is het goed.

Ik rook er zo nog even eentje!*Schuift Filet americain door *
Mefs, ik snap niet dat je aan ons komt vragen of je zwanger bent. Je test is toch overduidelijk positief? Gefeliciteerd hoor!
Ik vraag niet of ik zwanger ben. Ik gteef instructies. Ik word niet ongesteld en geb een dikke buik. Maar ik ben echt niet zwanger. Of wel? Misschien? Nee, tovh? Niet weer...
Best grappig hoor. Maar ik begrijp de onderliggende ergernis niet zo goed. Als je geen topics wilt lezen over wel of niet zwanger zijn, dan sla je ze toch over? Het staat iedereen vrij om op dit forum een topic te openen.

Ik ben destijds zelf pas op de kinderen-pijler gaan kijken toen ik zwanger was. Ik kan me best voorstellen dat veel net-(niet)zwangeren hier voor het eerst komen kijken en niet weten dat er veel nieuwe topics over dit onderwerp geopend worden. En wat dan nog, iedereen is toch weer een individu met haar eigen vragen. Wat maakt het toch uit, zoals ik al zei: sla het dan gewoon over als je het niet wilt lezen in plaats van nieuwbakken, onzekere zwangeren min of meer af te zeiken op deze manier.

xYella.
goed topic Mefs!!

'En nu weer zennnn
Yella, de ergenis is toch wel een beetje duidelijk? Hier op het forum kunnen we toch nooit uitsluitsel geven of iemand wel of niet zwanger is??

- Het streepje is een heel klein beetje blauw (of roze) ben ik zwanger?

- Ik ben 3 dagen over tijd, ben ik zwanger?

- Ik heb zonder condoom gevreeën, ben ik zwanger?

Enige oplossing is idd, koop een test, of ga naar de HA. Klaar!
Wat??? Moet ik naar de huisarts om zwanger te worden? Het is een lieve man hoor, maar goed, ik roep al jaren dat ik geen kinderen wil.
Demi, het tenminste een man. Stel je voor dat je dokter een vrouw is. De klus wordt dan een stuk ingewikkelder.

Yella, er is geen irritatie van mijn kant. Ik vind wel frappant dat een volwassen vrouw via een anoniem forum komt vragen of ze zwanger is. Het antwoor op die vraag lijkt me duidelijk: we kunnen het niet weten. Toen ik gisteren op een dag voor de tweede keer zo'n topic zag, dacht ik, dat kan je echt niet menen.
Verdorie, mijn huisarts is een man, nu durf ik niet meer naar hem toe! Zijn tandartsen wel veilig? Die van mij heeft geen durexflesjes om zijn vingers, maar heuse latex handschoenen. *maakt zich wederom zorgen*
Maarre MEFS, als je nou forumt terwijl je zwanger gemaakt wordt? Hoe moet het dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven