Bewust kindvrij sinds 2010, deel 26

26-05-2020 20:28 3010 berichten
Kletstopic deel 26 alweer

(voorheen ook wel bekend als Vanaf oktober 2010 kindvrij).

Voor iedereen die er voor kiest om geen kinderen te krijgen.

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 26-05-2020 20:39
27.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Skadí schreef:
05-08-2020 11:16

Hoe ouder ik word hoe meer ik echter zie dat veel mensen enorm in hun gevoel hangen en/of moeilijk alleen kunnen zijn. Ik ben zelf alleen. Als ik iemand ontmoet die ik leuk genoeg vindt, dan sta ik open voor een relatie. Iemand moet echter wel een aanvulling zijn en niet een invulling.
Heel mooi gezegd! Kan ik me 100% in vinden
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
05-08-2020 11:39
Denk je? Ik denk dat die vrouwen er gewoon maar bij blijven. Maar vergeet niet dat de meeste scheidingen aangevraagd wordt door vrouwen. Dus er zijn er ook heel veel die het niet accepteren.
Dat vrouwen vaker een scheiding aanvragen heb ik ook wel gehoord. Niet raar als je als vrouw altijd alles moet opknappen, als je dan nog een man wilt, dan wel een leuk exemplaar. De rest kun je tegenwoordig zelf. Maar het is gewoon zo dat het voor een vrouw na een scheiding vaak gewoon lastiger is. Vaker meer verplichtingen tov de kinderen, lager salaris, sociale druk (als vrouw moeten je kinderen voor alles gaan en bij een man is het geaccepteerd als dit niet zo is) enz.
Maar volgens mij is het ook vaker dat een man het eerst buiten de deur zoekt als het hem allemaal niet bevalt en dat er dan vaker door de vrouw maar de echtscheiding wordt aangevraagd, want hij vindt het vaak wel best zo?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Skadí schreef:
05-08-2020 10:57
Jaaaa bizar van die derde! Hoe krijg je het uit je mond. Je knapt daar toch volledig op af. No way ik zo een man nog naast mij in bed zou willen laat staan op je .... brrrrrrrrrrrrrrrrrrr de horror :nut:

Shit ik kan die kots smiley niet vinden.. ik dacht dat er zo eentje was.
die man denkt als een holbewoner: hoe meer en vaker ik mijn genetisch materiaal kan dumpen bij een vrouw die er een kind van maakt des te beter vanuit evolutionair opzicht. zelf hoef je er niks voor te doen immers.

ik zekere zin snap ik het wel als man zijnde. puur biologisch gezien is het ook dom om geen kind te verwekken. ik ben immers een evolutionaire 'cul de sac'
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje75 schreef:
05-08-2020 10:35
Het typische vind ik ook altijd, dat dat soort mannen wel prima functioneert op het werk en in hun hobby's. Dan vergeten ze niks, kunnen ze plannen, overzicht houden... de hele mikmak. Dat ze dat thuis 'niet kunnen' is dus gewoon desinteresse. Hoe hun gezin draait interesseert ze voor geen meter. Ben je mooi klaar mee.
spot on! herkenbaar idd. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het niet netjes is om over andere forum gebruikers te zeiken, en dat wil ik ook niet, maar in een topic werd er vermeld dat TO en haar vriend samen 8 kinderen hebben.....

jeeetje. ik kan me dat niet eens voorstellen. Dan heb je toch gewoon geen leven/tijd (voor jezelf) meer?
Alle reacties Link kopieren
8 kinderen???? Wat zijn dat voor konijnen? Is de wereld nog niet overbevolkt genoeg???
.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 07-08-2020 11:53
99.64% gewijzigd
Pompoenschip schreef:
07-08-2020 11:08
Ik weet dat het niet netjes is om over andere forum gebruikers te zeiken, en dat wil ik ook niet, maar in een topic werd er vermeld dat TO en haar vriend samen 8 kinderen hebben.....

jeeetje. ik kan me dat niet eens voorstellen. Dan heb je toch gewoon geen leven/tijd (voor jezelf) meer?
Precies. Snap ook niet dat mensen er geen knoop in laten leggen na 2 stuks. En dan klagen er doorheen te zitten. Tja, dat vind ik niet verwonderlijk, maar dat was ooit hun eigen keuze.
Alle reacties Link kopieren
Ja bizar. Ik ken een vrouw van sport vroeger die had er 6. Eentje was van haar en haar vriend en die andere vijf waren van zijn vorige relatie. Daar moet je toch niet aan denken! Zes van mezelf trouwens ook niet.. maargoed. Ze woonden ook samen en een uurtje sporten per week was echt haar momentje. Ze klaagde altijd hoe zwaar het was en ik dacht altijd mijn hemel. Je hoeft niet samen te wonen, sterker nog ik was keihard weggerend bij zon spuitelf met vijf exemplaren. Ze was ook echt pas een jaar of 26 destijds. HORROR.
Emboldened by the flame of ambition
Skadí schreef:
07-08-2020 11:57
Ja bizar. Ik ken een vrouw van sport vroeger die had er 6. Eentje was van haar en haar vriend en die andere vijf waren van zijn vorige relatie. Daar moet je toch niet aan denken! Zes van mezelf trouwens ook niet.. maargoed. Ze woonden ook samen en een uurtje sporten per week was echt haar momentje. Ze klaagde altijd hoe zwaar het was en ik dacht altijd mijn hemel. Je hoeft niet samen te wonen, sterker nog ik was keihard weggerend bij zon spuitelf met vijf exemplaren. Ze was ook echt pas een jaar of 26 destijds. HORROR.
Verschrikkelijk! Je snapt niet dat ze er dan zelf 'n kind mee heeft genomen, want daardoor zit ze toch altijd aan hem vast, al zou ze natuurlijk wel apart kunnen gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso lees ik hier tegenwoordig weer erg veel over jonge vrouwen, die een vader met kids uit een vorige relatie aan de haak slaan. Wat is er toch zo aantrekkelijk aan dat soort mannen? En dan natuurlijk teleurgesteld zijn als zo één geen tweede leg wil. |-)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Doornroosje75 schreef:
07-08-2020 12:40
Sowieso lees ik hier tegenwoordig weer erg veel over jonge vrouwen, die een vader met kids uit een vorige relatie aan de haak slaan. Wat is er toch zo aantrekkelijk aan dat soort mannen? En dan natuurlijk teleurgesteld zijn als zo één geen tweede leg wil. |-)
Ik heb 't altijd 'n enorme afknapper gevonden; mannen met kids. En dan weggevlucht uit hun vorige relatie terwijl die kinderen baby/peuter/kleuter waren, maar er wél veel weekenden en een groot deel vakantiedagen aan kwijt zijn door hun verplichte regeling.
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje75 schreef:
07-08-2020 12:40
Sowieso lees ik hier tegenwoordig weer erg veel over jonge vrouwen, die een vader met kids uit een vorige relatie aan de haak slaan. Wat is er toch zo aantrekkelijk aan dat soort mannen? En dan natuurlijk teleurgesteld zijn als zo één geen tweede leg wil. |-)
Ik zou er hard voor wegrennen :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mannen met kinderen op een of andere manier ook onaantrekkelijk. Ik kan niet echt de vinger erop leggen, maar daten met een man met kind. Nee, bedankt.

Het lijkt mij hoe dan ook gedoe. Ik wil geen geen kind, ook niet van een ander.
Emboldened by the flame of ambition
Waarschijnlijk is het iets biologisch dat vrouwen die zelf een kinderwens hebben op mannen vallen die al succesvol voortgeplant hebben.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
07-08-2020 16:59
Waarschijnlijk is het iets biologisch dat vrouwen die zelf een kinderwens hebben op mannen vallen die al succesvol voortgeplant hebben.
Succesvol is wat anders dan succesvol redbulletje! als ik zie wat voor troep sommige mannen afleveren in de genenpool zou er door die vrouwen ook wat meer aandacht aan kwaliteit moeten worden besteed
Alle reacties Link kopieren
Skadí schreef:
07-08-2020 16:53
Ik vind mannen met kinderen op een of andere manier ook onaantrekkelijk. Ik kan niet echt de vinger erop leggen, maar daten met een man met kind. Nee, bedankt.

Het lijkt mij hoe dan ook gedoe. Ik wil geen geen kind, ook niet van een ander.
gedoe idd, als ik al hoor hoe de buren met de kids omgaan in deze drukte en de videos die vandaag rondgaan in de familieappgroep (er wordt geacht dat je dat leuk vindt..) :pukey: dan lig ik lekker in de hangmat en kan ik heerlijk genieten van onze vrijheid!

Vanavond lekker de kamado aan met een goed stukje vlees en wijntje :) beter dan poffertjes of pannenkoeken aan de andere kant van de familie
RickDalton schreef:
08-08-2020 12:31
als ik al hoor hoe de buren met de kids omgaan in deze drukte en de videos die vandaag rondgaan in de familieappgroep
En dat met deze warmte! Hier alles op m'n eigen slome tempo en vanavond gaat er lekker en koud wijntje open. Ik zeg alvast: proost en geniet van de vrijheid, doe ik met je mee :sun:
Alle reacties Link kopieren
Mijn buren hebben ook een kindje en die zit nu in de nee fase. Gelukkig zijn het wel ouders die hun kind opvoeden en corrigeren. Ik vind het zo heerlijk dat ik geen kind heb. Als ik dan de buren weer hoor zuchten en al die tijd en moeite in hun kind steken dan denk ik heerlijk, ik pak nog wat drinken en lees mijn boek verder.

Vanavond met een vriendin afgesproken. Samen eten en bijpraten. Morgen zo lang in bed liggen als ik wil :) Het leven kan echt prettig zijn.
Emboldened by the flame of ambition
Hier gaat de wekker morgen heel vroeg voor een rondje sporten, lekker voor de warmte. Maar daarna kan ik, als ik wil, de hele dag in de tuin liggen niksen :yes:
Alle reacties Link kopieren
RickDalton schreef:
08-08-2020 12:28
Succesvol is wat anders dan succesvol redbulletje! als ik zie wat voor troep sommige mannen afleveren in de genenpool zou er door die vrouwen ook wat meer aandacht aan kwaliteit moeten worden besteed


:rofl: Zo waar
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
05-08-2020 09:39

Tip van miss on-organised: minder meenemen. :biggrin: Mr Organised heeft een inpaklijst die hij erbij kan pakken. Maar vaak ongeveer een maand voor we gaan inventariseren we beiden welke dingen gehaald of aangevuld moeten worden. Medicijnen, zijn er nieuwe shirts/schoenen/slippers nodig enz.
Er staat hier een krat met typische vakantiedingen zoals klamboe, vakantiehanddoeken, slotjes enz. Die keren we ook om en halen eruit wat nodig lijkt.

Ja ik probeer inderdaad niet te veel mee te nemen. Onze beider kleren passen in één koffer (weliswaar een hele grote koffer, maar toch) .

Het is vooral dat ik voor het eerst in 20 jaar weer ga kamperen en dan is dus ‘wat heb je allemaal nodig in zo’n tent’ even nadenken weer. Maar goed, alles zit in de auto. En wij hebben nu ook een lijst gemaakt, dus mocht het bevallen, wordt het volgend jaar vast minder inpakstress.

Zowel man als ik moesten nog werken vandaag. Maar ik ben inmiddels klaar en zit lekker aan een biertje en hij komt vannacht thuis. En dan morgen rijden, ik doe het eerste stukje maar.

Het is door dat hele coronagebeuren wel echt anders, maar vooralsnog kunnen we veilig naar dit land en bij veranderingen er boel zo inpakken en weer naar huis rijden. We gaan er maar een beetje met een flexibele instelling in.

Naar een camping zonder echte kinderplezierdingen. Dus geen zwembad, geen animatie en alleen een ini-minor speeltuintje (waar wij totaal niet in de buurt staan). Alleen bejaarden, hikers en wij. En bergen en een rivier. Ik heb er wel zin in.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed!! Lekker even helemaal weg.

Mannen met kinderen hebben bewezen vruchtbaar te zijn en dát een andere vrouw hem acceptabel vond als donor.
Hoeveel vrouwen gaan niet kwijlen van een man met baby?
Daarnaast zijn die mannen vaak hun wildste haren kwijt, hebben al ervaring met kinderen (willen het de tweede keer wel goed doen) en vaak ook een beter inkomen dan iemand van hun eigen leeftijd. En tadaaa... interessant voor vrouwen.

Mijn vriend is ook ouder (11 jaar) en minus het kinderverhaal klopt dat verhaal voor mij wel. De meeste mannen van mijn leeftijd waren toen verschrikkelijk stom; vooral druk met die leasebak, flitsende carrièreplannen, uitgaan (midden eind 20), geen geld en weinig ontwikkeling/gezien van de wereld.
Waarom zou je voor zo'n soort puber kiezen?

Oké, als hij kinderen had gehad, was het sowieso niets geworden. Maar geef mij dan maar die (voor mij) woest aantrekkelijke man die én geen kinderen heeft én zijn zaakjes voor elkaar heeft én ook gewoon nog speels/avontuurlijk is.

Voor vrouwen met een kinderwens is het hebben van kinderen vaak wel aantrekkelijk. En een man van in de dertig ziet er vaak nog prima uit, doordat ze wel zijn blijven sporten en zo. 🙃
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
katkaatje schreef:
08-08-2020 17:53
Ja ik probeer inderdaad niet te veel mee te nemen. Onze beider kleren passen in één koffer (weliswaar een hele grote koffer, maar toch) .

Het is vooral dat ik voor het eerst in 20 jaar weer ga kamperen en dan is dus ‘wat heb je allemaal nodig in zo’n tent’ even nadenken weer. Maar goed, alles zit in de auto. En wij hebben nu ook een lijst gemaakt, dus mocht het bevallen, wordt het volgend jaar vast minder inpakstress.

Zowel man als ik moesten nog werken vandaag. Maar ik ben inmiddels klaar en zit lekker aan een biertje en hij komt vannacht thuis. En dan morgen rijden, ik doe het eerste stukje maar.

Het is door dat hele coronagebeuren wel echt anders, maar vooralsnog kunnen we veilig naar dit land en bij veranderingen er boel zo inpakken en weer naar huis rijden. We gaan er maar een beetje met een flexibele instelling in.

Naar een camping zonder echte kinderplezierdingen. Dus geen zwembad, geen animatie en alleen een ini-minor speeltuintje (waar wij totaal niet in de buurt staan). Alleen bejaarden, hikers en wij. En bergen en een rivier. Ik heb er wel zin in.

Meid, ik wordt jaloers op jou. Klinkt goed.
:'( Nu krijg ik ook zin in vakantie en moet nog even doorwerken.

Wij treffen ook vaak ouderen op vakanties. We zoeken het zo uit dat er geen vertier is voor kinderen, het liefst een kindvrije locatie, maar dat kan niet overal.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
08-08-2020 18:39

Mannen met kinderen hebben bewezen vruchtbaar te zijn en dát een andere vrouw hem acceptabel vond als donor.
Hoeveel vrouwen gaan niet kwijlen van een man met baby?
Daarnaast zijn die mannen vaak hun wildste haren kwijt, hebben al ervaring met kinderen (willen het de tweede keer wel goed doen) en vaak ook een beter inkomen dan iemand van hun eigen leeftijd. En tadaaa... interessant voor vrouwen.
Zou het echt zo werken? Kan me er niks bij voorstellen. Voor mij is het echt een afknapper, mannen die al een kind hebben (zo niet aantrekkelijk) vind ik niet echt de definitie van wilde haren kwijt zijn. Maar meer dat ze niet goed hebben nagedacht/niet weten wat ze willen. En hoezo een beter inkomen,
dat heeft toch niks te maken met het hebben van kinderen of leeftijd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven