Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
ff kort hoor... Lowlands is het weekend van 20 augustus en heb er erg veel zin in!!
Troela, je moest vandaag bloed prikken. Hoe is dat gegaan? Want wat voor afwijkingen hadden ze gevonden dan? (Of ben ik nou helemaal de weg kwijt en had je dat al verteld?)

Hoop dat alles goed is.

Is de rust weer gekeerd op je werk?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
hihi ik wist dus ook niet meer of ik dat al verteld had, daarom is het een beetje vaag stukje... ze hadden vorige week afwijkingen gevonden die een ontsteking lieten zien. van wat, dat weet ik niet. dus moest ik gisteren nog een keer laten prikken om te kijken of die bloedwaarde nog verhoogd was, en vandaag om 16 uur moet ik naar de gynaecoloog en dan krijg ik het te horen.

het gaat goed hoor, sinds ik heb aangegeven dat ik geen teamleider meer wil zijn heb ik een hoop rust in het koppie gekregen en dat scheelt me heel veel. ik merk aan mezelf dat ik weer wat relaxter en vrolijker aan het worden ben... dat komt misschien ook omdat iedereen tegen me zegt dat ik de goeie keus gemaakt heb en dat ik dat al veel eerder moest doen. er is werkelijk waar nog niet 1 iemand geweest die het stom van me vind dat ik ermee stop! maar het allerbelangrijkst is natuurlijk of ik er zelf ook achtersta... voor 200%!!

met jou ook alles goed? hoe gaat het met alle slechte berichten die je de laatste tijd gehad hebt?

xxx
Spannend Troel, laat je het straks nog even weten als je terug komt van de gyn?

Hier alles rustig en onder controle. Slechte berichten, tja... Die zijn nog steeds slecht. Afwachten, meer kun je niet doen.

Moet nu snel weer aan het werk, hoop dat je vandaag nog even komt laten weten of alles okee is.

xxx
Hey lieverds,

bedankt voor de felicitaties. De bevalling was werkelijk geweldig! Ik ben gewoon thuis bevallen. De persweeën duurde wel wat lang, maar met de ambulance beneden wachtend (waar ik niet mee naar het ziekenhuis wilde) en met een knip is ze dan toch geboren. Ik zou het zo allemaal weer doen!

De borstvoeding gaat ook al heel aardig en mijn lichaam hersteld zich heel erg snel, ik heb dus helemaal niets te klagen.

Nu ga ik lekker een badje klaar maken en dan kruip ik onder de wol, want het is 'snachts best hard werken.

Sorry dat ik nog niet heb bijgelezen, ik doe het snel!

Dikke kus South
hey south!!! leuk dat je even langskomt!! klinkt goed hoor, zo'n bevalling... dat wil ik ook wel! fijn ook dat je lichaam snel hersteld, iets wat mijn oma altijd al zei: 'je kop en je kont genezen snel'. geniet er maar lekker van hoor, en dan inderdaad gewoon lekker vroeg je bedje in!!!

mijn bloed was nu goed! het blijkt dus dat ik in die weken, dat ik zoveel pijn had van de nierstuwing, ook nog een ontsteking had waar ik nu weer vanaf ben gelukkig. dat verklaart ook wel waarom het niet meer zo heftig is geweest als toen! met andere woorden, ik had eerder aan de bel moeten trekken... maar ja, dat is achteraf en jullie hebben het nog zó duidelijk aan me gemaakt hihi!!! weer een wijze les voor volgende keer.. voor nu rustig aan doen en als ik last van stuwing heb moet ik op mijn linkerzij gaan liggen en hopen dat het over gaat.

ik hoop toch van harte dat je snel weer eens positieve berichten krijgt hoor winter!!! dat wachten is ook slopend....

ik blijf wel goeie moed houden voor je afspraak bij de gynaecoloog!

xxx
Hey South, leuk om van je te horen! Klinkt inderdaad best te doen allemaal. Je ziet er ook zo gelukkig uit op je Hyves-fotoos. En wat een prachtige naam heeft jullie meisje (een van de namen die ik ook op mijn lijstje had staan hahahaha!) Fijn ook dat je lichaam zich snel herstelt. Lijkt me wel zo prettig

Echt helemaal te gek joh. Hoop dat je snel weer wat regelmaat krijgt en NOG meer kan gaan genieten.

Troela, super om te horen dat nu alles goed was. En inderdaad, ik kan wel heel hard gaan roepen: Told you so!, maar de dames hier zijn zo gek nog niet. Dus nu weet je dan echt zeker dat je rustig aan moet (blijven) doen. Heel goed!

Heerlijk, zo even van die positieve berichten op de dinsdagavond. Goed om te horen!

Dreadlokje, heb jij ook nog wat leuks te melden toevallig?

Kus!
Dreadlokje heeft vakantie en zit bij haar ouders! Moet erg wennen hier en ben een heleboel aan het loslaten..... daarnaast heb ik heftige gevoelens voor iemand (wat wederzijds is)..... die ik nu zo'n 2,5 jaar ken van een forum..... oeps................ probeer alles rustig aan te doen........ we hebben al veel gechat en gebeld met mekaar..... maar mekaar nog niet in het echt gezien......... spannend allemaal......... Maar het maakt veel in me los, wat ik eerst een plek moet geven................ Ben nog niet toe aan een nieuwe relatie.............
Wow Dreadlokje, drop jij even een bommetje hier!

Wat ontzettend spannend zeg. Tuurlijk speelt er nog heel veel in je leven nu, je hoeft er ook niet gelijk iets mee. Een relatie is natuurlijk nog weer een paar stappen verder. Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is. Maar aan de andere kant, alle nieuwe gevoelens zijn verwarrend. Juist dat uitzoeken ervan maakt het zo leuk. Wat ontzettend spannend zeg!
Winter, ik voel me er heerlijk bij!! Inderdaad drop ik weer even een bommetje hier hè... hahahahaha!! Mijn ex en ik zijn nu 3 maanden uit mekaar en ik ben er al dwars doorheen gegaan (emoties) en merk dat ik nu steeds beter in mijn vel kom te zitten... Die man waar ik heel veel voor voel... die leerde ik 2,5 jr. geleden kennen op een forum... en toen sloeg er al een vonk over... maar ja, als ik in een relatie zit, doe ik daar niks mee natuurlijk! En nu... nu bloeit er iets heel moois... maar ik wil het rustig aan doen... hahahahaha!!! Ik zie het allemaal wel! Het voelt al wel 10 x beter dan mijn relatie die ik had... achteraf gezien dan... Deze lieverd houdt ook van praten net als ik... we hebben heel veel overeenkomsten, wat ik met mijn ex niet had... WOW!! Wat is het leven toch mooi! Hahahahahahahaha!! Ik geniet er weer met volle teugen van... maar het is soms ook wel ingewikkeld hoor...

Maar spannend dat het allemaal is... pffffffffffffff... heb vannacht weer uren met hem gekletst aan de telefoon...
En?? Maken jullie nog spannende dingen mee??

Hoe gaat het Troela? De enige zwangere nog in ons midden. Volgens mij ben jij aan het genieten van alle rust! Je verdiend het hoor!!

Winter, heel stom, ik dacht dat ik mijn laptop hier bij mijn ouders wel aan kon sluiten.... helaas.... ze hebben geen draadloze modem of router... zucht.... maar het bestand van Reiki 1 komt ècht jouw kant nog op hoor (die staat dus op laptop)!! Ben het echt niet vergeten!!!
Wow Dread!!!

Wat een heerlijk en positief verhaal zeg!

Geweldig. Zo super om je "oude" postings weer terug te zien, vol met smilies... Welkom terug! Je bent er natuurlijk nog niet, maar dit klinkt echt wel alsof je flink op de goede weg zit.

Wat spannend! Ik zou bijna jaloers op je worden. JIJ hebt gewoon weer die onwijs spannende momenten van het leren kennen en elkaar aftasten enzo. Die gigantische reuzevlinders in je buik. Wat een heerlijk gevoel en wat geniet ik op afstand met je mee!

Je hebt helemaal gelijk, het leven is ingewikkeld, maar ook heel erg mooi.

Zo blij voor je!

xxx
En dat document, komt wel, geen haast!

xxx
Echoooo.... wat is het stil hier.

Dread, vertel eens, hoe is het met de vlinders in je buik?

En Troela, hoe is het met jou?

En South, hoe is het met je prachtige dochter?

En ik mis Bloempje...
Hey Winter! Ja, stil hier hè... zal wel met vakantie te maken hebben??

Met mijn vlinders in de buik gaat het goed... hahahaha!! Heerlijk, echt waar! We bellen en chatten iedere dag! Het is een enorme lieverd! En... we gaan mekaar ontmoeten binnenkort... afspraak moeten we nog maken... SPANNEND!!!!! Fijn dat je zo mee geniet Winter!! Pak maar wat vlindertjes mee hoor! Hihihi!! Ik woon weer thuis (bij m'n ouders) èn ik ben verliefd... hahahaha! Wie had dat gedacht... ik niet...

Morgen ga ik op vakantie met een vriendin van me... kom aan het einde van de week terug. Heerlijk op pad met de tent naar zee! Hopelijk wordt het weer mooier, maar dat was wel voorspeld geloof ik. We zien het wel! Kreeg van de week condooms van mijn zusje... hahaha!! Zij ziet ook dat ik er weer zin aan heb (en dan bedoel ik niet one-night-stands...)... sta al wel ff "droog" hoor! Maar heb geen zin om zomaar iemand mijn tentje in te sleuren... hahahaha! Zeker niet nu ik de vlinders heb van een superleuke man!

Hoe gaat het met de andere meiden??? Mis jullie hoor!!

Knuf van Dreadlokje!
whoehoeeee dreadje toch!!!!! wat heerlijk meid!! ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, zou dat ook zo graag weer eens voelen! oowww geniet er maar lekker van en lekker rustig aan!!

ps, komt hij ook naar lowlands? dan heb je iemand voor in je tentje hihihihi!!!

wintertjeeeeee alles goed???

hier wel hoor! ben inderdaad nog de enige zwangere hier, alhoewel ik dacht dat daar van de week verandering in zou komen.. ik dacht dat ze al kwam maar ik moest gewoon even nodig poepen hahahaha!! en ook nog even spugen dus ik heb mezelf weer een griepje uitgespaard denk ik..

morgen even op kraamvisite in het ziekenhuis, mijn vriendin heeft weer een dochtertje gekregen!! met een keizersnee dus vandaar dat we naar het ziekenhuis moeten. en maandag hebben we onze eerste fotoshoot!! ze zal wel het een en ander moeten fotoshoppen want ik begin nu toch wel serieus striemen op mijn buik te krijgen... teken dat het hard groeit hè!! dan nog een weekje werken en dan hebben we lekker 3 weken vakantie!!!!!!!!!!! ben er zoooooo aan toe!! heerlijk gewoon!!

hahaha ik ben een beetje uitbundig geloof ik.. ach, hormonen...

xxx
so dread, bijna tegelijk!!

wat klink je heerlijk blij!!! dreadje is verliefd!!!!!!!!!!! you rule chick!!! heerlijk gewoon!

en alvast heel veel plezier op vakantie! en die condooms heb je denk ik niet nodig hoor... bewaar ze maar voor je nieuwe liefde hihi!
Heee super dat jullie er allebei zijn!

Dreadje, ik vind het echt ZO leuk voor je. Zit op afstand echt onwijs met je mee te genieten. Je houdt ons wel van alles op de hoogte hij? Ik ben heel benieuwd naar jullie eerste ontmoeting. Echt fijn om je weer terug te lezen in je oude vrolijke taalgebruik zeg maar...

En Troela! Fijn dat het zo lekker gaat. Leuk dat je vriendin weer een dochter heeft. Al die meiden toch! En maandag foto's maken van je buik. Super. Goed blijven smeren met vitamine E creme. Da's goed voor de elasticiteit van je huid. Ook goed tegen littekenweefsel. Misschien helpt het tegen de striemen (of in ieder geval, dat er nog maar striemen bijkomen). Heb je al een alternatieve cursus gevonden trouwens?

Hier is alles goed! De krampjes zijn er weer hoor, dus ik word morgen waarschijnlijk weer hartstikke ongesteld. Geeft niets, ik heb mijn hoop op aug. gezet, verder met behulp van de gyneacoloog. Heb me er bij neer gelegd dat het vanzelf in ieder geval niet lukt.

Ik schrijf nu ook mee op "Na 11 maanden nog niet zwanger" De meesten daar zijn al veel langer bezig dan 11 maanden. Maar ik ben wel een van langst proberenden daar, dat wel. Veel hebben al de eerste stappen in de molen gezet. Ben benieuwd of ik daar over een poosje ook nog steeds min of meer "solo" ben.

We zullen zien.

Dikke kus lieve meiden!

Ps. is het forum bij jullie ook zo tergend langzaam? Net wilde ik van een pagina terug naar het hoofdmenu en klikte ik op het hoofdmenu, ging koffie zetten en naar de wc, bij terugkomst zat ik nog steeds op die betreffende topicpagina!!! Heel irritant.
ja, ik word er ook gek van! zo langzaam! ik heb eerst maar mijn hele browsegeschiedenis verwijdert en ik moet zeggen dat het wel een beetje helpt. maar het is vooral viva die zo verschrikkelijk langzaam is...

ik lees wel eens met je mee op dat andere topic en daar zijn er 'gelukkig' iets meer die waarschijnlijk hulp nodig hebben (of al hulp krijgen) dan hier. ik denk dat je daar wel tegelijk met anderen op zal gaan, je zal echt niet helemaal alleen acherblijven hoor!! laat die ongesteldheid maar doorzetten morgen en dan vestigen we al onze hoop op volgende maand!! en natuurlijk op de spannende maanden die daarna gaan komen met onderzoekjes en dergelijke (alhoewel ik hoop dat dat natuurlijk niet nodig is hè!!) zullen we het er gewoon op houden dat je dit jaar zwanger wordt? voordat onze kleine meid er is sta ik niet meer alleen in het groen!!! positief hè?!

had ik nog helemaal niet verteld van mijn nieuwe cursus? ik ben afgelopen woensdag al voor het eerst geweest! het is wel een grote groep, 13 man. en zoals in elke groep zit er ook 1 bij die zichzelf heeeeeel graag hoort praten en alles heeft wat een ander ook heeft.... irritant gewoon! het is (nog) niet helemaal wat ik hoopte maar dat komt ook doordat we nu een half uur aan het rijden zijn en het pas om kwart over 8 's avonds begint, we waren tegen elf uur pas thuis zo gaar als een banaan!! maar goed, als ik er dan maar iets van leer dan ben ik al blij.
Ja hoor Troela, voordat 2010 begint heb ik een baby in mijn buik. Deal! En ik blijf ook positief hoor. Ik geloof echt niet dat zwanger worden gewoon niet voor ons is weg gelegd. En er zal vast een reden zijn waarom het zo lang duurt. Ik ben me er ook heel erg van bewust dat ik gelukkig mag zijn met wat ik wel heb, en me niet te veel moet focussen op wat ik niet heb. NOG niet heb, hoop ik. Klinkt nogal "hip" enzo, in het kader van mindfullness en dat soort populaire toestanden, maar het werkt wel.

Ik had het nog niet mee gekregen van je nieuwe cursus. Jeetje zeg, dat je daar zo'n hele avond aan kwijt bent. Hoe vaak moet je? En ga je samen met je man? En wat is het? Echt een pufklasje of iets anders?

xxx
dat is denk ik ook wel een beetje zelfbescherming of niet? en dat is alleen maar goed vind ik! ik geloof ook niet dat je de moed zomaar laat zakken hoor, ben je helemaal geen mens voor!! maar we hebben een deal!!

het is wel weer een yoga-klasje en ik ga samen met een kennis/vriendin/oud-klasgenootje. we hebben 9 keer een cursus en de 8ste keer moeten de mannen mee. komt wel goed uit want die 9de keer hebben we een rondleiding in het ziekenhuis in bergen op zoom dus dan ben ik er niet. dat wisten jullie ook nog niet natuurlijk? maar we krijgen een 'zebra' haha!!! een zeeuwse brabander! verwekt bij de carnaval en geboren in brabant.... zal een feestbeest worden hihi. maar na al die ellende die we nu meegemaakt hebben in het ziekenhuis hier in de buurt, met al die gynaecologen die niet fatsoenlijk nederlands kunnen, heb ik dat er wel voor over! mijn verloskundige raadde het ook aan en qua reisafstand maakt het ook niks uit vanuit ons dorp, dus vandaar....

alvast welterusten want ik ga zo mijn bedje opzoeken hoor!!!

xxx
Weet ik niet, of het zelfbescherming is. Misschien wel, onbewust. Of misschien is het gewoon gebrek aan fantasie want ik kan me werkelijk niets voorstellen bij het idee "zwanger zijn". En als ik me ergens niet echt iets bij kan voorstellen, dan valt het ook niet tegen als het dus ook niet het geval blijkt te zijn. Wat ik laatst ook al aan gaf, het is net als iedere keer hopen dat die jackpot van de Staatsloterij op jouw lotnummer valt. Je fantaseert over wat je met het geld gaat doen, maar als hij dan weer niet op jouw lotnummer valt, denk je hooguit: "Jammer."

En zo voelt het ook echt.

Maar goed, wie weet is het toch onbewuste zelfbescherming. I don't know!

Wel leuk dat je samen met een kennis naar de yoga gaat!

Welterusten,

XXX
en? ben je 'teleurgesteld'? je voelde al dat het er aan zat te komen dus ik denk het wel dan.... voor de zoveelste keer kut! maar ik vind wel dat je er lekker nuchter tegenaan kijkt hoor en je vergelijking met de staatsloterij snap ik helemaal!!

hier verder weinig nieuws eigenlijk... vanmiddag die fotoshoot gehad en ik heb al 1 foto via mail van haar gekregen en die staat nu op hyves!

over hyves gesproken.... lode!!!! gefeliciteerd nog met je bruiloft!! je zag er mooi uit hoor!!!

xxx
Jep, vandaag weer keurig op de 25 weer ongesteld geworden. Wat punctualiteit betreft laat mijn lijf het dan weer niet afweten. Nu is lief naar de supermarkt voor hormonenfood. M&M's, paprikachips, gevulde koeken en frietjes. En misschien eet ik het wel ALLEMAAL op. Morgenavond ga ik toch weer spinnen.

Ik heb je foto gezien, je bent prachtig zwanger!!! Leuk joh, eindelijk beeld bij een zwangere Troela. En wat een grote tiet'n heb je ook als ik zo vrij mag zijn hahaha. Je ziet er heel goed uit meid!

En Lode, jouw foto's heb ik ook gezien. Van harte gefeliciteerd nog en wat waren jullie mooi. En Brammetje... *zwijmel* Super joh.
ah wel, das troela d'r kenmerk hè!! hahahahaha en dan te bedenken dat die twee meisjes al zo groot waren voordat ik überhaupt zwanger werd! tja, wat dat betreft hebben wij met heel de familie vooraan gestaan hoor hihi. maar er komen nog meer foto's hoor, dat album is voorlopig nog niet vol!!

lekker toch al dat eten? ik zou zo met je meedoen!! heb nu vooral zin in een lekkere bak friet met mayo, jammie!

smakelijk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven