Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Hello!! Hier is dreadje ook weer! Dread is inderdaad ORANJE-gestemd!! Gezellig toch! Hahahahaha!!

Ik heb nu al lekker weekend! Joepie! Heb wel een druk weekend voor de boeg..... veel verjaardagen, etc. Maar goed, wel gezellig!

Winterdip is nu ruim een week weg, dus komt dit weekend weer terug.
Zeker gezellig!!!

Ik heb ook lekker weekend! Jeeeeeeeee! ! !

Gelukkig niet zo'n druk weekend, is ook wel eens lekker.
Owja, en nog geen rode duivels hier....
dan wens ik jullie alvast een prettig weekend!!! ik heb alleen zondag weekend, beetje jammer hahaha..

wwooooeeeee spaaaannnneeeeennnnnddddd bloempje!!!!! als je morgen nog niet ongesteld bent, wanneer ga je dan een test doen???
goh, das een goede troela...

Ik verwacht eigenlijk gewoon morgen ongesteld te worden...

En anders gewoon zaterdag...

ik wil niet meteen een test doen en dan teleurgesteld worden denk ik...

Tja... of ik ren op zaterdag toch opeens naar de winkel voor zo'n test! hahahaha!

Ik weet het gewoon nog niet joh... ben ook nog nooit overtijd geweest, nooit een ongelukje gehad...

Dus als ik morgen niet ongesteld ben, dan heb ik even een nieuwe ervaring!!!!

Ik hou jullie in iedergeval op de hoogte, maar verwacht er niet te veel van, want dat doe ik natuurlijk zelf toch stiekum!!! (ook al zeg ik dat ik er niets van verwacht... Dat is mijn realistische ik-je, de rest hoopt gewoon zo erg!!!!)

Oh en Troela, dan ben je toch doordeweeks vast wel een extra dagje vrij lijkt me???
nou ik ben wel benieuwd hoor!! hoop het echt zo voor je, maar je kan idd maar beter niks verwachten.. hahaha hoor mij nou, ik was zelf bijna helemaal overtuigd dat ik zwanger was vorige keer!!!

ik ben afgelopen woensdag vrij geweest, als je op zaterdag moet werken bij ons heb je altijd nog een dagje door de week vrij.

mijn ovulatietest is bijna positief, er was al een heel licht tweede streepje te zien!!! en gisteren is het ook nog gelukt.. alleen die charmes waren ver te zoeken. ik vroeg: zullen we nog even? en als antwoord kreeg ik: ok. hahahah!!!
Hahaha, nou troela, de charmes spatte er idd vanaf! hahaha!

Enne, als een heel licht 2e streepje op je ovulatie test geld, heb ik nog een kans deze maand, want meer dan dat heb ik de afgelopen periode niet kunnen peilen!!!Dus geen 2 fatsoenlijke, duidelijke strepen ofzo...

Ach, we zien het wel...

Enne, iedereen heeft hier wel een keer heel overtuigd geroepen dat het deze keer raak was! hahaha! We willen het zo graag, dat we gewoon allemaal schijn zwanger raken!!!!!
Hallo meiden hoe zou het met:

Tafeltennis

DoortjeDartel

tommie_girl

Energy

Meggie78

Amy80

Tijn25

Lode

Lady1

Kaatje1981

gaan?

Met kaatje gaat het goed dat weten we.

En bloempje ik heb dat niet gehad ik heb toen elke maand gedacht ik zie het wel.Ik was er ook vanuit gegaan dat het zowiezo nog een half jaar zou duren voordat ik zwanger was maar het een lucky shot hier ik was er helemaal niet meer zo mee bezig wij hadden besloten om er toen weer in het nieuwe jaar voor te gaan.Maar toen was het raak.

Mijn duimen draaien nog steeds door.Ik hoop nog geen tekenen van de rooie duivels.
Hey girlzzzz!! How's life?? Hier goed! Alleen weer superverkouden.... ach ja, doen we niks aan.

Ben ook wel erg benieuwd hoe het met alle andere meiden gaat, Sungirl! Vind het trouwens èrg leuk dat jij iedere keer nog post hier!! Kan erg genieten van al jullie zwangerschapsverhalen en vind het lief dat jij altijd nog meeduimt met ons!

Bloempje, ik duim nog steeds heel hard voor jou!!

Zal hier op z'n vroegst zondag weer zijn, goed weekend allemaal!!

Voor Winterdip alvast een WELCOME BACK!!
Hier nogsteeds geen tekenen van rode duiveltjes....

Ik ben wel ff de ramen gaan zemen, en ben na anderhalf raam op de bank gaan zitten uitrusten... ik was bek af!

Dus of mijn buik is "the most worse ongi" aan het voorbereiden (ook al voel ik geen krampen) of dr is wat anders wat er gebeurt... Maar ik ben niet gewend om zo snel moe te zijn eigenlijk....

Zit eigenlijk te denken om misschien maar wel een test te kopen... Dan zou ik morgen ochtend kunne testen en dan weet ik misschien meer... Anders kan ik pas volgend weekend testen, want ik vind het niks om het net voor mijn werk (als vriendje-lief nog op 1 oor ligt) te testen...

Of hoef je niet alleen smorgens te testen??? (wat ben ik een leek hier nog in he...)

Goh sungirl, jij niet? Mazzelaar dat het voor jou lekker snel ging! Dat is waar menig meid hier op hoopt! hihihi!

Maar als het bij mij nu raak zou zijn, dan vind ik dat het bij mij ook makkelijk gaat hoor, want zo lang ben ik niet bezig..

En hoe is het met jou? kan je nog lekker liggen/slapen? Voel je je goed? Kan je je tenen nog zien als je rechtop staat?

Dread verkouden, nou meid, ik wens je gezondheid toe!

Enne Winterdip, ook namens mij: Welkome back!! We zijn reuze benieuwd hoe je het hebt gehad!
nee je hoeft niet per se 's ochtends te testen, maar doe het maar morgenochtend hoor!!! ik ben erg nieuwsgierig hahahah.

leuk om te horen dat het goed gaat met je sungirl!! en ben ook wel benieuwd hoe het met de rest gaat..

dread beterschap!! hier zijn we ook verkouden, m'n lover nog iets erger dan mij.. hij ligt echt voor pampus op de bank. hoop dat het morgen een beetje beter met hem gaat want dan heb ik weer iets van hem nodig hahhaha. ach en anders volgende keer..

en voor winterdip ook alvast: welkom thuis!! we willen natuurlijk wel alle verhalen horen!!!
er is een nieuw topic geopend waarin iemand vraagt waar men zich aan ergert op het forum. moet je eens gaan lezen, er zijn er een paar die zich dus ergeren aan ons hahahah. boeiend!!!! want wij vertellen wanneer onze eisprong is en we gebruiken NOD, klussen e.d. is wel grappig...
hihi, nou ga zo dan wel ff kijken, je maakt me wel nieuwsgierig!!!

Ik heb trouwens besloten om te testen op zondag ochtend. Ik heb namenlijk de test niet kunnen kopen vandaag en doe dat dan morgen (tenzij het opeens niet meer nodig blijkt natuurlijk)

Goh, dat virus heeft mij nog niet bereikt, gelukkig kan je elkaar daarmee niet aansteken via het forum !!
hahaha wat dacht je, ik reageer er ook maar eens op?? mijn oma zei altijd: ergert u zich niet, verwondert u zich slechts.. en dat vind ik wel een goeie!!! dat topic gaat helemaal nergens over maar het is wel grappig om mee te lezen hahaha!!

zondag testen? hmm... zou je dat volhouden?? ik blijf het herhalen, maar ik hoop het echt van harte voor je!!
ja joh, gewoon beetje mee slap lullen joh! hihihi

ik vond het wel uitnodigend!!! hahaha!

Maar verstandige oma in iedergeval!

En of ik het volhou? geen idee...

Maar op dit moment heb ik de test toch niet!

En ik hoop maar dat het me lukt om em morgen te kopen want ik zou mee helpen klussen bij mensen thuis...

Dus ik denk dat ik er even tussen uit ga glippen om tampons te halen ofzo... Dan vermoed in iedergeval niemand iets!!!!

En savonds de wedstrijd, dus dan zijn we ook weer met mensen!

Dus eigenlijk denk ik dat het me zelfs niet eerder zal lukken dan zondag!!!

Maar we zien wel!
Ik vind het ook gezellig hier en op die andere forums kom je bijna niet tussen.En ik hoef dat ook niet zo nodig al dat geklets van hebben jullie dit al gehaald en al die kwaaltjes wat iedereen heeft en hoe ze dat gaan doen straks met werken want er zijn er genoeg die 4 of 5 dagen willen blijven werken terwijl dat het niet nodig is en daar erger ik me blauw en groen aan.Dus ik blijf lekker hier.En hopen dat iedereen snel zwanger is en niet de medische molen in moet dat zou ik wel heel erg vinden want het zal toch niet dat een van ons dat moet.

En bloempje?ikke isse nieuwsgierig
Ben weer thuis!

We hebben het fantastisch gehad!

Ik had gehoopt wat zwangeren te mogen feliciteren maar misschien is het bij Troela wel raak. Snel meer, ik moet door naar de verjaardag van mijn schoonvader.

Bijlezen heb ik al wel even snel gedaan, morgen meer en uitgebreidere bijdrage.

xxx

winterdip
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hier nogsteeds niet!!!! Het zou toch eens raak zijn joh... Ik verwacht nog steeds elke moment ongi te worden ook al voel ik niets...

Ik heb wel een test kunnen kopen! Morgen ochtend kan ik dus lekker testen!!!! Tja, en misschien ben ik gewoon een keer laat aangezien de vorige ongi ook wat langer duurde ofzo... Of ik ben misschien wel....???

Nouja, morgen meer...

Winter, we zijn benieuwd naar je verhalen!!!!

Sungirl, wij vinden het ook erg gezellig dat je lekker hier blijft hoor!!
goh toch wel spannend hoor bloem!! ben erg benieuwd wat je morgen hier post..

winter, leuk dat je er weer bent!!! we zijn idd erg nieuwsgierig naar de verhalen!! en ik denk dat je bedoelde dat het bij bloempje misschien wel raak is want op mij moeten we nog 2 weken wachten hahahah.

blijf maar lekker hier hoor sungirl, hebben we ook nog eens aanspraak van zwangere mensen hahaha.

zoals jullie zien ben ik dus toch op tijd voor voetbal!! heb zelfs al gedoucht!! veel plezier iedereen en misschien nog tot vanavond en anders tot morgen!!
Ach wat een koe ben ik toch... natuurlijk bedoel ik Bloempje!

Laat je het morgenochtend even weten?!

Ik ben nu zo´n 40 uur wakker en heb net mijn haar in de verf gezet. Over 10 minuten kan ik het uitspoelen, misschien is de peroxide naar mijn hoofd gestegen Bizar hoor, op je kruin zo grijs als een postduif maar op je neusvleugels nog een dikke vette JEUGDpuist (die ik dan ook koester...)

Tja, vakantie was heeeeerlijk! Ik ga nog een keertje terug.Voor langere tijd. Maar dan niet omdat ik nou zo nodig drie weken op Curacao wil zitten maar omdat heel de Caribean zo bereikbaar is vanaf daar. Suriname (staat ook nog op ons lijstje) is bijvoorbeeld maar drie uurtjes vliegen! En St. Maarten, Aruba en Bonaire maar een half uurtje ofzo. Maar voor nu was Curacao echt heerlijk. En we hadden zo´n super hotel!

Wat betreft de cc (Caribische Conceptie) had ik dag 10, 12 en 14 in gedachten. Het werd dag 7, 10 en 12. Best aardig gedaan toch? Dag 14 was gister, de dag dat we terugvlogen en dus druk waren met inpakken etc. Bovendien had ik net 24 uur mega buikpijn gehad, dat was wat minder. Dus we zien wel.

Maar Bloempje, ben benieuwd naar jouw test morgen!!!!

Nu ga ik echt knorren, morgen meer!

xxxxxxxxx

winterdip

ps. KUT dat Nederland niet doorgaat...
hahhaha dan komt vast je ondeugd eruit via die puist!! en wat super om te horen dat jullie het zo goed hebben gehad! maar idd erg kort lijkt me.. ik had al zoiets gisteren van: nou, dat is snel gegaan, winter is al weer terug. laat staan als je op vakantie bent geweest!!!

je hebt goed je best gedaan hoor met je cc'tje! ben benieuwd.. maar waar kwam die buikpijn vandaan??

wij zijn hier ook weer bezig aan onze marathon, maar nog steeds geen positieve ovulatietest. vorige keer was ie positief op dag 14.. het is vandaag weer dag 14 en ik heb nog geen smiley!! maar als ik het staafje eruit haal dan is het 2de streepje al wel donkerder, dus misschien morgen?? we wachten het af.

BLOEMPJE WAAR BEN JE????? laat ons niet langer in spanning!!!!!

zeker kut dat nederland eruit ligt!
Bloempje!!! Heb je nog getest vandaag? Hou ons niet zo in spanning! Ik hoop maar dat je met een groot champagneglas (met appelsap) aan het feest vieren bent.

Troela, jullie ook lekker bezig. Waarschijnlijk morgen dan een positieve test als hij vandaag al donkerder was. Ik ga ook weer door met testen vanaf de volgende ronde. Nu op de gok gedaan omdat ik geen zin had om testen mee op vakantie te nemen.

Die buikpijn heb ik wel vaker. Er zit een cyste in mijn baarmoeder. Kans is groot dat het endometriose is maar dat is pas met 100% vast te stellen dmv een kijkoperatie. En daarvoor is de cyste niet groot genoeg. Wel ieder jaar controle. Ik moet trouwens binnenkort weer naar de gyn (nog even een afspraak maken). Dan kijkt ze of er meer cystes bij zijn gekomen. Of dat deze groter is geworden. In dat geval volgt er waarschijnlijk wel een kijkoperatie. We zien wel.

ByE!
even kort (zit in cursus), vanmiddag typ ik even meer: ben zondag ongi geworden, sorry dat ik gisteren alleen maar dvd's heb gekeken en niet achter de pc ben gekropen!!!
zo, heb nu ff pauze, dus even een wat langer bericht:

Zondag ochtend, 05.23 uur werd ik wakken, moest nodig naar de wc... Dus ik met mijn duffe kop meteen de test open gemaakt en klaar gelegd, daarna in mijn bekertje geplast...

De hele inhoud was rood natuurlijk...

Wel balen natuurlijk maarja, ik had tie test al open gemaakt... Lekker eiegnwijs de test uitgevoerd, want open kan jehem schijnbaar toch niet bewaren... En dan natuurlijk geen verrassing dat de test negatief was natuurlijk!

Weer lekker terug in bed gekropen (meteen onwijze buikpijn trouwens, lijkt wel altijd of die erger is als je weet dat je ongi geworden bent ofzo) en op een normaler tijdstip er weer uit gekomen. Zowel ik als mijn lief hadden de hele zondag nergens zin in behalve beetje bank hangen (we waren een beetje saampies ongi geloof ik hihihihihi!) , dus lekker alleen wat dvd filmpjes zitten kijken ...

Dus sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten op mijn berichtje!!! En nee, helaas geen feestje, maar ik kan nu wel weer lekker een rose biertje open maken! hahahaha!

Dus dread, mijn nieuwe NOD zal dan wel op 21 juli te verwachten zijn... Je mag hem weer aanpassen

Winter, goed om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad! En 40 uur wakker zijn en dan nog je haar gaan verven??? Is dat wel goed gegaan??? hihhihi!

En jij bent nu weer de eerste waar we met volle verwachting naar gaan kijken he!

En Troela, succes met je marathon he!!!

Liefs
He Bloempje, bummer zeg!

Geniet inderdaad maar lekker van dat biertje.

Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelde, ik heb ook wel eens gedacht dat er van alles gaande was en dan op het moment dat je wilt testen, bam, dan zijn daar die duivels. Grrr...

Met mijn haar is het helemaal goed gekomen hoor. Het grijs is weer gedekt en ik ben weer lekker blond. Nu alleen nog even naar de kapper van de week om die dooie punten eruit te laten knippen. Dat gaat altijd zo hard op vakantie. Droogt uit waar je bij staat.

Vandaag had ik nog lekker vrij dus ik ben een fotoalbum aan het maken van de vakantie. Morgen weer aan het werk. Weinig zin in... Maar goed, vrijdag is weer mijn vrije dag dus ik hoef maar drie dagen deze week. Lekker!

Troela, had jij je positieve test vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven