Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Hemel wat GEBEURT hier allemaal zeg!! Ik ben even niet aanwezig en de zwangeren schieten als paddestoelen uit de grond!!

Energy, Jubel, Meggie, gefeliciteerd meiden, echt waanzinnig!!!

Tommie goeie tips, met dat eerst hij en dan jij klaarkomen, of zij Doortje dat nou?

Ik heb een week from hell op mn werk dus wijt mijn vermoeidheid volledig daaraan maar wat ik wel gek vind is dat ik meerdere malen per dag van die zeurderige buikpijn heb, net alsof ik ongesteld moet worden maar dan minder erg. En ik moet nog helemaal niet ongesteld worden dus dat vind ik wel raar want dat heb ik normaal dus nooit.

Kan me voorstellen dat je zo'n test niet gelooft, het is ook zo raar, dat zo'n stom staafje zegt dat je zwanger bent terwijl je niks voelt!

Hahaha Tommie, ik zou ook zeker een duur merk test kopen, ik wil het natuurlijk wel ECHT zeker weten, ookal geloof ik het toch niet!

Tja Doortje wat zouden we nu moeten doen?? Ik ga zo ff wat proberen, kijken of ik jou kan mailen somehow. Ben vrijdagavond pas weer thuis dus kan hierna tot die tijd ff niet reageren maar ik ga kijken of het lukt.

Groetjes,

Terminator
NOUJA!!!!! Wat een feest hier! Meggie, meid, JE ZET JE BUIK UIT!!!!!

Gefeliciteerd joh, super!

Ongelooflijk hier zeg... O, o, o.... wat gaat dat hard! Hopen dat deze lijn doorzet.

Hoe is het met de overige zwangeren? Al aangemeld bij de juni/juli topics?

Hoe voelen jullie je? Al zwangerschapsverschijnselen? Valt wel mee geloof ik he?

Ik roep dit topic uit als het leukste, levendigste en vruchtbaarste VIVA topic EVER!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
haha ik heb nu wel het idee dat ik mijn buik uitzet... maareh ik heb net een tweede test gedaan en die gaf ook een mooi zichtbaar kruisje, dus ik begin het nu echt te geloven.

ik ga denk ik morgen een boekenwinkel plunderen. Ik wil heel veel lezen over van alles en nog wat over zwanger zijn. Dus daar ik ben het komende weekend wel zoet mee

Mijn vriendje en ik heb besloten om het voorlopig nog aan niemand te gaan vertellen. Ik wil eerst even afwachten of alles goed gaat. Ik heb het wel al aan onze logee verteld, want als ik er nu ook thuis geheimzinnig over moet doen dan wordt ik gek. Maar ze heeft me plechtig belooft om het aan niemand anders te vertellen. Ik ben blij dat ik het er met jullie wel al lekker over kan hebben. Ik voel me eigelijk ook wel een erge muts vandaag.
x
SUPER! Gefeliciteerd Meggie!

Als het in dit tempo doorgaat, is het schema zo vol!!!

Fijne dag!
Tommie_girl, als er ineens een bekend naast je staat zeg je toch gewoon: "Het is een cadeautje, kunt u het inpakken?" Klaar!

Inderdaad Kaatje, ik hoop dat ik ook een smilie krijg volgende week :-)
Ik hoop het ook Winterdip, dat jij maar de eerstvolgende aanstaande moeder mag zijn!!! (rare zin, maar je begrijpt vast wat ik bedoel...!)
Meggie wooohoooow!!! Gefeliciteerd meid! Nou we gaan gelijk op dan, ik ben ook 23 juli uitgerekend (volgens internetberekening dan).

Bedankt voor de felicitaties trouwens allemaal, 't is echt leuk om te lezen dat iedereen echt oprecht blij voor me is.

Ik heb eigenlijk echt niet veel last. Ben wel moe en mijn borsten zijn wat gevoelig, maar voor de rest alles normaal hier. Ik voel me ook helemaal niet zwanger eigenlijk, 't is nog moeilijk om het te geloven. Gisteren heb ik trouwens nog een tweede test (van een ander merk) gedaan, want de eerste was nogal licht, en ja hoor: twee erg duidelijke streepjes.

Ik heb ondertussen mijn ouders en broers en schoonzusje ingelicht, en die zijn er ook wel echt enthousiast over. Voor de rest van de familie en vrienden wacht ik nog een maand of twee denk ik.

@ Winterdip: ik duim voor die smiley volgende week!

Nog een fijne dag allemaal!

Energy

xx
Ik ben echt helemaal happy. Ik ben vanochtend even langs de huisarts gegaan en daarna meteen een afspraak bij de verloskundige gemaakt (voor over 4 weekjes). Meteen een envelop met info meegekregen. Dus daar ga ik vanavond maar eens in bladeren. Ik had trouwens verwacht dat de huisarts zelf ook nog wel een test zou doen, maar dat deed hij dus niet. Een thuistest is voldoende blijkbaar.

Ik ben meteen ook langs de boekhandel gegaan (om half 10, dus lekker rustig). Wel telkens over mijn schouder gekeken of ik geen bekenden zag, haha. Ik heb nu dat boekje van Kluun gekocht en verder nog een boek over de zwangerschap. Het viel me tegen dat eigenlijk geen boek van die leuke flashy plaatjes bevatte over hoe het kindje in je buik groeit. Alleen het boek die bij Babyboom hoort, maarja die bevat voor de helft info over zwanger worden en dat is nu al gelukt Ik heb nu maar een informatief boek gekocht met leuke tekeningen. Ik ben benieuwd.

@ winterdip jouw NOD is ook al weer lekker dichtbij. Ik duim ook voor je! Heb je de tests al in huis?

Het zou echt gaaf zijn als volgende week weer 4 meiden echt een NOD hebben. Het gaat echt hard deze maand. Zou het de wintertijd zijn
Meggie GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meggie gefeliciteerd!!!!!

ik hoop toch echt dat het hier besmettelijk is.
Nou, de boeken zijn gekocht hoor! Ik ben zo iemand die niet kan kiezen en dan maar 3 boeken tegelijk koopt. 2 informatieve boeken (met veel plaatjes!) en 1 boek met bakerpraatjes. En voor vriendlief het boekje van Kluun en dan nog een tijdschrift over zwanger zijn voor de tussendoormomentjes. Tja, zeg dan maar eens dat het een cadeautje is, hihi. Maar wel een goeie tip winterdip, dankjewel.

Ik heb in die boekwinkel een krukje gepakt en ben voor de zwangerschapsboeken gaan zitten. Haha, als je zwanger bent mag je gaan zitten toch? Wel leuk, kwam er een andere meid ook bij het rek staan, voel je zo die spanning van... ben jij ook zwanger maar weet nog bijna niemand het?... En natuurlijk heb ik regelmatig over mijn schouder gekeken of er geen bekenden langs kwamen. Het was misschien nog wel spannender dan vroeger condooms kopen, hihi!

groetjes Tommie-girl
Hey Meggie, ja, ik heb de testen in huis. Al heb ik er dus echt geen vertrouwen in. Ik ben al wel de hele week onwijs moe maar heb ook flink rommeldarmen en al een paar dagen diarree. Daarnaast hoor ik zoveel mensen klagen dat ik denk dat ik een buikloopje onder de leden heb.

Gisteren heb ik naar mijn borsten staan turen. Zijn dat nou blauwe aders? Maar nee, de enige blauwe aders die mijn lijf (ont-) sieren zijn die ellendige kronkels in mijn knieholten. De enige verandering aan mijn borsten die ik uiteindelijk kon concluderen is dat ik toch echt geen 16 meer ben... En dat geldt eigenlijk ook voor mijn benen, buik en slasaus-armen. Triest, maar ik ben officieel in verval. Moet ook hoog nodig die grijze haren weer eens bijkleuren.

Ik heb wel voor het eerst Babyboom gezien. Ik heb me kapot gelachen om dat stel met die nep-baby, om te oefenen. My God want een genante vertoning zeg, vader en opa in spé (gehuld in passende t-shirts, Trotse vader en Trotse opa) met kinderwagen door de supermarkt. Daarin een plastic pop die het af en toe op een brullen zette en een flesje/luier/knuffel nodig had. Hahahaha!

Mijn lief zei: Als jij ooit zo begint dan laat ik je in een gesloten inrichting opnemen, dan weet je het vast!
Maar ik neem aan dat iedereen verder mijn haar snufferd in de boeken zit op dit moment?

Ik vind het écht zó onwijs gaaf voor jullie ladies!
Meggie, gefeliciteerd! Gaat inderdaad goed op dit forum, op naar de volgende zwangeren. Hier is alles oke! Ben wel meer vermoeid en wat misselijk, maar dat zal er wel bij horen! Ik heb ook het idee dat mijn buik al dikker word maar ik had al een voorsproken met mijn buik. Vind het wel errrrrrrg lang duren voordat ik een echo krijg om te zien of inderdaad alles goed is. Moet de 27ste naar VK en dan word er pas een afspraak gemaakt voor een echo.
Jeetje!!! 't is hier niet meer bij te houden zeg!! Daarom maar een algemene GEFELICITEERD!!! voor iedereen die ik nog niet gehad heb:)

Ik ben echt superblij voor alle meiden die nu zwanger zijn...maar t is wel een beetje een dubbel gevoel. Ik ben nu nog maar 3 maanden bezig, maar doordat het hier zo snel gaat denk ik steeds: er zou toch niets mis met mij zijn?? Zucht...ik ben zo jaloers op jullie! @ de niet zwangeren onder ons, hebben jullie dat ook? Of zit ik me gewoon aan te stellen?

Maar goed, afgelopen week als het goed is mijn eisprong gehad en ook aan t klussen geweest...wie weet!! Kan niet wachten tot het 1 dec. is!

@ Winterdip: spannende dagen voor jou!! Jij bent de eerst volgende NOD!
Nou, ik kon niet wachten dus heb vanmorgen al getest. Niet Zwanger natuurlijk.

Prompt 5 minuten daarna kreeg ik de welbekende premenstruele buikpijntjes.

Het is nog niet doorgezet maar morgen of overmorgen word ik geheid gewoon ongesteld.

Maar PhalanxXx, ik begrijp wat je bedoelt hoor! Het gaat zo snel, 1e, 2e, 3e ronde. De smilies volgen elkaar (gelukkig) in rap tempo op hier.

Ik denk dan ook wel: Oef... ik vrees dat dat bij mij langer gaat duren.

Maar nogmaals, ik moet gewoon zorgen dat ik meer seks heb denk ik. Dus, eigen schuld (geen) dikke bult hahaha!

Gisteren Babyboom gezien en dan besef je inderdaad dat het echt wel een wonder is hoor. Misschien toch ook maar nu al stoppen met roken...
Dank jullie voor de felicitaties!

@ winterdip dat je je nog niet zwanger voelt zegt niets hoor. Ik was er zelf 100% van overtuigd dat ik woensdag gewoon ongesteld moest worden. Pas toen ik dat woensdagochtend nog niet was kwam een beetje de hoop dat ik toch zwanger was. Maar ik heb dus nog helemaal geen klachten: geen grotere borsten, geen adertjes op mijn borsten, niet moe, niet misselijk. Ik voel nog helemaal niets geks. Het enige verschil was dat ik minder pijnlijke borsten had dan normaal (die nu al helemaal niet zeer meer doen) en dat ik meer afscheiding had/heb (wel helder). Toch had ik woensdag al een dikke vette plus op de clearblue.

Dus hopelijk heb je je test nodig zondag en is hij positief!

@PhalanxXx je bent helemaal niet raar. Het klinkt misschien stom, maar als ik nu nog niet zwanger was geweest was ik ook wel een beetje jaloers geweest. Ookal weet ik best dat het best een half jaar kan duren, wil je het als je er eenmaal voor gekozen heb het het liefste zo snel mogelijk. Het is bijna frustrerend dat je telkens zo lang moet wachten voordat je weet of het gelukt is.
@ winterdip je was met net voor. Maar ik moet toch even kijt dat ik ook gewoon krampjes had, dus ook dat zegt nog niets.
x
Hi ladies!!

@ Meggie: GEFELICITEEEEEEEEERD!!!! Ook voor jouw een big smile in het tabel!! WOW!!

Wat gaat het inderdaad hard hier zeg met de zwangeren. Helemaal super! Wordt helemaal vrolijk van al die smileys! Hahaha!!

Ik heb er eigenlijk niet zo'n moeite mee dat anderen sneller zwanger worden dan ik. Zelfs mijn 'kleine' zusje was eerder, maar ik genoot er alleen maar van. Tante worden was namelijk ook een wens van mij.

En ik wacht al heel lang (omdat mijn vriend echt nooit wou...), dus daar kan nog wel wat meer wachten bij. De natuur laat zich niet echt dwingen, dus ons wondertje komt vanzelf wel een keer.

@ Sari, ik werk het tabel met plezier telkens bij, dank je wel voor jouw waardering.

Zo meiden, lekker weekend! Wij hebben een loge vanavond, een zoontje van vrienden van ons. Mijn vriend heeft heel veel playmobiel van vroeger nog en daar wou hij zooooo graag mee komen spelen en dan ook gelijk komen logeren. Gezellig hoor! De beide mannen zitten nu beneden daarmee te spelen, kan ik ff rustig achter de pc kruipen.

FIJN WEEKEND!
Zo, eindelijk is er een einde gekomen aan deze vreselijke week! En morgen ga ik een gat in de dag slapen!

@Winterdip, ik heb net op de laptop de laatste uitzending van Babyboom gekeken, ik kwam niet meer bij!! Wat een malloten, wie gaat er nou in godsnaam met zo'n babypop in een winkel lopen?! Hoe haal je het uberhaubt in je hoofd om een oefenpop te kopen, hahahaha! Mijn vriend zou overigens precies dezelfde reactie gegeven hebben als de jouwe. No way dat ie dat ging doen met zo'n pop, en no way dat je mij zo gek kreeg!

Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent, jij bent voor mij hoor Winterdip, ik mag pas na jou dus jij moet wel zwanger zijn nu! Ik kan me haast niet voorstellen dat het in 1x gelukt zou zijn bij mij... Ik voel ook nada, behalve dan die vage onderbuikpijn een paar x per dag. Ik voel regelmatig aan mijn borsten om te checken of ze pijn doen maar dat doen ze niet. (toch wat harder knijpen misschien, hihihi!) Nou zit er ook niet zo vaak aan mijn eigen borsten dus ik zou verschil ook niet zo snel merken, tenzij ze ineens een cupmaat groter zijn maar daar wacht ik al 15 jaar op. Mijn vriend zit er helaas ook niet dagelijks aan dus daar heb ik ook al niks aan. En die blauwe aderen zitten ook in mijn knieholtes Winterdip, en daar hebben ze geen enkele voorspellende functie (behalve dan dat ze waarschijnlijk nog veel duidelijker en lelijker gaan worden naarmate ik ouder wordt).

@Meggie, fijn om te horen dat jij ook geen voorspellende klachten had, ook op internet lees ik dat lang niet iedereen iets merkt. (Anders kon het natuurlijk ook niet gebeuren dat mensen denken nodig even naar de wc te moeten om er vervolgens een heel kind in te werpen!)

@Phalanxx ik ben nog niet jaloers maar dat komt omdat ik ook pas deze maand voor het eerst echt zwanger kan zijn, voor die tijd hadden we steeds geen seks in de goede week (of beter gezegd: meer geen seks dan wel seks...). Maar nu kan het raak zijn en dus is het spannend. Ik denk dat als ik niet zwanger ben, dat ik dan wel jaloers ben op degenen die het wel zo snel worden, maar jaloers op een positieve manier, niet op een "ik gun het hen niet" manier. Ik gun het iedereen hier verschrikkelijk en mezelf ook!

Zucht nog 5 dagen wachten...

Groetjes,

Terminator
Ik ben niet jaloers en ik ben gelukkig ook niet teleurgesteld als ik weer ongesteld wordt bij mijn vriendin heeft het ander half jaar geduurd mijn nicht heeft er 3 jaar over gedaan met de eerste en de tweede was in 2 maand raak.Ik ga er vanuit dat het wel een jaar kan duren.Mijn schoonmoeder legt kaarten en ik had haar vorige week aan de tel(ze woont niet in nl) en ze had kaarten voor me gelegd en ze zei dat er snel iets heel leuks ging gebeuren en ik wist wel wat dus ik vragen of ik snel zwanger zou zijn.Maar goed dat moet ik eerst nog zien.
Hey Terminator!

Nou schat, het is jou net zo gegund als mij hoor. Maar wel een lief berichtje van je!

Sungirl, altijd leuk als iemand kaarten legt. Ik ben 2,5 jaar geleden bij een paranormale beurs geweest en heb daar mijn kaarten laten leggen. Ze zei toen dat er een verhuizing in zat, op korte termijn. Dat was in de zomer. In september ging ik een huis bezichtigen en een week later was het koopcontract getekend. Heel frappant. (Voor de goede orde, ik had nog helemaal niks verteld over mezelf, ook niet dat ik bezig was met het zoeken naar andere woonruimte!)

Vanavond met vriendin 1 (moeder van 3) wezen eten bij vriendin 2 (zwanger van de 2e). Jullie raden het al, de hele avond bijna alleen maar over kinderen en opvoeding gehad. En hoe graag ik ook moeder wil worden, dat vind ik dat wel heel vermoeiend hoor. Pffff... En ik af en toe maar inbrengen dat ik wellicht een andere baan op het oog heb, morgen naar het reisbureau ga, maar daar kwam eigenlijk weinig reactie op. Het was super gezellig maar redelijk gepreoccupeerd door kinderen, opvoeding en zwangerschap. Op zulke momenten denk ik dan echt: Ik kan ook best nog even wachten. Hebben jullie dat nou ook?

(Natuurlijk wil ik liever gister dan vandaag nog zwanger worden en mee kunnen praten maar ik hoop alleen echt niet dat ik iemand word die alleen maar daar over kan praten. Voorlopig nog steeds geen zicht op menstruatie maar die verwacht ik echt wel dit weekend... helaas...
Ja kaarten leggen is leuk ik moet ook nog steeds kaarten halen ik doe het wel als ik op vakantie ben bij mijn schoonmams voor haar en zei voor mij en tot nu toe is alles bijna uitgekomen.Maar zoals zei het doet gaat mij iets te ver ze legt elke dag kaarten voor haar zelf dan ga je er ook naar leven lijkt mij.

Ben je al weer beter winter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven