Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Het brandt ook wel maar ja ik heb zoiets van stel je voor dat ik morgen wel ongi wordt en mijn broertje slaapt ook het hele weekend hier en ik vind dat je wel met zijn 2en moet zijn.Dus dan maar wachten tot maandagavond.
@ Amy, hè... vervelend dat je al ongesteld bent geworden... maar ja... moed bij mekaar rapen en op naar de volgende ronde!

@ Sungril, ik kan me wel voorstellen dat je wilt wachten met testen. Maar ook wij zijn zeer benieuwd naar maandag! Gelukkig is dat morgen al!!

Ik werk dus sindskort met kids (kinderdagverblijf) en dat is me toch fijn! Al die kleine kids om me heen. Werk op een groep waar kids komen van 0 tot 4 jaar. Dus we hebben baby's, dreumessen en peuters. Leuk hoor! Dus ik kan mijn ei wel wat kwijt in het werk. Maar het liefste word ik zelf mama natuurlijk! Dat komt wel goed.

Hopenlijk vandaag nog klussen.....
Hey Amy! Balen. Maar, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Twee december dus weer? Wie weet wat ´de zak van Sinterklaas´ je dit jaar brengt!

Sungirl, nog nieuws?

Dreadlokje, leuk joh, werken op een kdv. Lijkt me heerlijk, die kids om je heen.

Lijkt me ook leuk om zelf een kdv te hebben.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hey Allemaal,

ik ben ook ongesteld geworden, de eerste keer sinds ik in augustus gestopt ben met de pil. Ik ben er eigenlijk wel blij mee, weet nu stenmiste dat het allemaal nog functioneert daar beneden. Stel dat er nu ineens een regelmaat van 28 dagen zou zijn dan is mijn volgende NOD 9 december.

Sungirl, spannend hoor!
Kittepit, dat heeft lang geduurd zeg...maar wat je zelf al zegt, een opluchting dat het wel goed zit daar beneden.

Sungirl, succes morgen, ik zal voor je duimen!

Dreadlokje, leuk hè, werken op een kdv. Heb ik zelf ook gedaan tijdens vakanties en een jaar stage gelopen op een kdv. Wel ook heel vermoeiend moet ik zeggen!! Maar ik heb er nog steeds hele leuke herinneringen aan.

(is alweer 13 jaar geleden)

Morgen gaan lief en ik naar Maastricht voor de combinatietest, ik hoop dat ik meteen de uitslag krijg, maar ben er niet zeker van omdat er dus ook een bloedtest plaats vind. En maar hopen op een goede uitslag.

Dreadlokje, mischien kun je mijn datum de volgende keer aanpassen in de tabel, volgens de laatste 2 echo's zit ik nu op een dikke 12 weken en zou de uitgerekende bevallingsdatum 26 mei zijn geworden. Al zei ze dat ik erop moest rekenen dat het nog wel langer kon duren......

Volgende keer nog 1xtje bij haar op controle en dan ga ik weer bij mijn vriendin op de controles.

X Sari
Hey Kittepetit!! Gefeliciteerd met je ongesteldheid! (f) Dat zeg ik maar 1 keer hoor, volgende keer als ik je feliciteer is het met je zwangerschap. Maar t is inderdaad heeeeel fijn dat alles weer gewoon werkt. Nu maar hopen dat je een korte (en regelmatige) cyclus hebt.

Mijn eerste cyclus duurde 33, de tweede 31 en toen ik een half jaar geleden een keer stopte met de pil was ie 28 dagen. Lekker verwarrend dus. Ik zou temperaturen, maar dat vergeet ik dus elke keer. Haha, nou ja, we gaan gewoon de komende anderhalve week lekker om de dag klussen. En dan maar hopen dat ik mezelf op 2 december kan verrassen met een superkadootje: 2 streepjes! Zucht, dat is nog zo ver weg....
Goedzo Dreadlokje, blijven klussen!! The time is now! Maarja er worden ook wel eens mensen zwanger als het eigenlijk helemaal niet kan dus het is niet altijd logisch geloof ik.

Spannend hoor Sungirl, ik zou alleen al van de spanning niet ongesteld worden geloof ik, dus ik hoop maar dat ik het of te vroeg wordt, of terecht niet wordt! Dat wachten is zo irritant, en een maand duurt zooooo lang! Waarom kun je niet regelen dat je, op het moment dat je zwanger wilt worden, gewoon 4x per maand een eisprong krijgt ipv al die jaren voor niks elke maand?

Soms denk ik: straks kan ik helemaal niet zwanger worden... Maar vooralsnog ben ik daar niet veel mee bezig, ik heb tenslotte nog geen kans gehad om zwanger te worden dus deze maand is voor het eerst dat het kan. Maar als ik een half jaar verder nog niet zwanger ben dan wordt ik toch wel erg ongerust.

Doortje, ik denk inderdaad dat je altijd wel zorgen blijft maken als het om je bloedeigen wezentje gaat, groeit het goed, leeft het wel, heeft het geen afwijkingen, blijft het wel netjes 40 weken zitten, als het geboren is, wanneer weet je dan dat het echt gezond is enz.

Jemig 1 cupmaat gegroeid, wat een feest lijkt me dat dat, met mn cup A, kleine B!! Misschien kan ik daarmee mn vriend nog eens tot een partijtje seksen verleiden hahaha!

Ik heb bericht van de Angel teruggekregen, we kunnen via onze inlog ook vrienden aanmaken ofzo maar ik moet nog ff kijken hoe dat moet. Jij al bericht?

Groetjes,

Terminator
x
Hey Tommie!!

Lekker hierblijven hoor!! Wij willen nu natuurlijk ook op de hoogte blijven. Bovendien zou het leuk zijn als dit forum binnenkort niet meer 'bezig-voor-de-eerste' maar 'zwanger-van-de-eerste' zou heten :p !!

xxx
Hey Tommie girl echt super geweldig voor je, sinds wanneer ben je bezig?

was dit de eerste maand?

Voor mij duurt de maand echt veel te lang als mijn cycles gewoon 28 dagen is moet ik 22 nov. ogesteld worden, maarja dit is pas de eerste keer dat ik weer natuurlijk ongesteld moet worden dus ben benieuwd.

Doen jullie dat allemaal eerst de man klaarkomen en dan jezelf?

ik ga deze week met mijn nieuwe baan beginnen dus dat is ook wel spannend ben ik misschien iets minder met het zwanger worden bezig.

Met mijn nieuwe baan heb ik wel minder avonddiensten dus dat is wel fijn ( meer tijd voor sex) vanavond moet ik weer tot 22 uur werken en dan zie ik mijn vriend pas weer, en vandaag moet er weer gesexed worden.

morgen laatste dag op mijn oude werk.

Ik heb nu wel geen las meer van mijn buik, de eerste 2 weken na mijn ongesteldheid voelde ik telken rare dingen in mijn buik die zijn nu gelukkig over, nu heb ik last van mijn rug.

allemaal maar raar hoor die dingen ik hoop dat het volgende maand minder is, ik hoop eigenlijk dan al zwanger te zijn maarja, dat geluyk zullen we wel niet hebben.

We wilden eerst wachten als ik zwanger ben om het tegen mensen te zeggen maar ze hebben nu besloten dat we het tegen de ouders meteen gaan vertellen.

Mijn ouders en zijn ouders vragen al wat we voor de kerst willen hebben, ja het liefst dingen voor de baby maarja dat kan k nog niet vragen.

iedereen nog veel suc-6.

Groetjes X
Dag dames!

Volgens de tabel is vandaag mijn NOD, maar volgens mij heb ik deze maand later mijn eisprong gekregen, dus mijn NOD zal eerder voor 14 november zijn (woensdag dus). Als de duiveltjes er dan nog niet zijn, test ik donderdag. Nog 3 nachtjes slapen...

Ik heb er eerlijk gezegd wel een goed gevoel over. Er zijn nog helemaal geen tekenen dat ik ongesteld ga worden en heb toch een aantal zwangerschapskwaaltjes. Maar vooral: mijn temperatuur is de laatste week (iets langer al) duidelijk hoger dan de vorige twee maanden na mijn eisprong (toen 36.7-36.8 nu 37.2) en als ondertussen bijna-deskundige in de zwangerschapssymptomen (dankzij uitvoerige speurtochten op internet, mijn god wat is het moeilijk om er niet mee bezig te zijn) weet ik dat je temperatuur opnieuw kan stijgen na de innesteling.

Uiteraard blijft het wel erg spannend. Ik hou jullie alleszins op de hoogte.

Groetjes

xx
Ik heb nog eens even terug gelezen, maar volgens mij heb ik helemaal gemist dat tommy girl zwanger is!! Gefeliciteerd zeg!! Dat vertellen aan iedereen, dat zijn zo'n leuke momenten, die zou je eigenlijk moeten opschrijven, of hier en dan het hele topic printen. Ik sla dit topic trouwens ook op, zou lleuk zijn voor straks als je alles nog eens terug wilt lezen.

Er is flink geklust hier in het weekend geloof ik!! Ik heb het hele weekend gewerkt, maar heb nu een weekje vrij samen met lief.

Energy, dit worden dus een paar spannende dagen voor jou! Veel geluk!

Lady1 gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Vandaag in Maastricht geweest voor de nekplooimeting, de uitslag van de echo was goed, geen verdikte nekplooi, zeer dun zelfs, nu nog wachten op de uitslag van de bloedtest, maar de dokter zei al de de kans heel laag zou zijn omat de nekplooi al heel goed was. Wij zijn dus gerustgesteld (vooralsnog, want het blijft een kansberekening, al zei de arts dat het ongeveer 95% zeker was) Na alle twijfel ben ik dus toch blij dat ik het heb laten doen.

Groetjes Sari
x
Heej allemaal! Tommy, gefeliciteerd!! Het gaat wel lekker hier op het forum, de een na de ander is zwanger, hoop dat het besmettelijk is

Maareh, ik heb iets raars.. Misschien weten jullie raad. Ik had 8 nov. mijn NOD, en ben donderdag precies een halve dag ongesteld geweest. De dagen erna heb ik of niets of een beetje oud bruin gehad. Nu heb ik het gevoel (vraag me niet waarom precies) dat ik zwanger ben. Beetje duizelig, moe, buikgevoel, dat soort dingen. Ik dus toch maar even een test gedaan, maar die geeft aan dat het niet zo is. Raar toch, hebben jullie weleens zo'n rare ongi gehad? Ik ben al jaren niet meer aan de pil en redelijk regelmatig, dus daar ligt het niet aan. Iemand een idee?
x
Terminator, ik heb vriendjes met je gemaakt hoor

Lady, gefeliciteerd en succes met je nieuwe baan!!

Tommie, julie krijgen een jongenetje want van strakke blijven er nog maar weinig zaadjes over en dat zijn dan de sterkste en hoe kan het ook anders: dat zijn de meisjes!!

(aldus Daphne Dekkers in haar boek whahaha)

Sari, lekker zeg, dat het goed is!! Je zal wel zenuwachtig geweest zijn? Is toch spannend.

Janneke, ik zou toch, voor de zekerheid(en jouw gemoedsrust) even een test gaan doen?Aangezien je zelf al aangeeft dat je normaal heel regelmatig en 'normaal' ongesteld bent.Succes meis!!

Vanmorgen de verloskundigen praktijk gebeld:

'Ik ben een beetje zwanger, en nu?' -stilte...hard gelach- 'Ben je er blij mee?' 'Ja, súper!!' 'Heb je zelf getest?' 'Ja, drie keer...' 'Dan is het vast je eerste! Dat is namelijk normaal' 'Ja,pfew, ik dacht al, dit is niet normaal' Lang verhaal kort: 12 December gaan we heen en dan word er ook een echo gemaakt om te kijken hoe ver ik precies ben!!

Vanavond nog even de goden verzocht: allemaal baby dingen opgehaald bij liefie z'n zusje die alles van haar twee kindjes heeft bewaard(voor ons uiteindelijk:Yess!!) en zodra ze hoorde dat ik zwanger was meteen alles van zolder getrokken! De schat! Helemaal super!

Janneke, oeps sorry, erover heen gelezen dat je al een test had gedaan...

Ben het wel met tommie eens, oftewel ik denk er hetzelfde over. Alhoewel je dus eigenlijk al 4 dgn 'overtijd' bent...vreemd.Sorry, kan niks zinnigs zeggen/bedenken..

Sterkte!

quote:tommie_girl schreef op 12 november 2007 @ 19:49:

oooooh energy, wat spannend! Ik vind het wel heel knap dat je 3 dagen kunt wachten met testen. Ik was zo ongeduldig dat ik dat al eerder gedaan heb. Dan maar jammer van de test. Vond het ook heel raar dat er toen al een plusje uit kwam.

Ik denk toch dat ik morgenochtend al ga testen 't Was wel al een goed voornemen om te wachten tot donderdag, maar dat duurt nog zo lang en eigenlijk vind ik het toch te spannend. Inderdaad jammer van de test als het te vroeg is, maar het is toch een goedkope van een supermarktmerk, dus maakt allemaal niet veel uit. Hopelijk morgen meteen goed nieuws, dan ben ik toch uit m'n "lijden" verlost. Dus ben zeker even ongeduldig als jij, tommie. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

Groetjes,

Energy
Energy: klinkt misschien heel stom maar ikzelf heb weinig vertrouwen in die goedkope testen. Weet niet hoe dat komt. Op de een of andere manier geven clearbleu of een predictor mij toch een betrouwbaarder gevoel. (komt misschien omdat ik ook altijd de ruyter vlokken, calve pindakaas en smeerkaas van goudkuipje wil). Het is maar een gevoel, maar toch.

succes morgen!
Hey,

@Tommy_girl gefeliciteerd met je plusje. Dat heeft je weekend vast een stuk leuker gemaakt.

@Energy wat grappig dat bij jou je NOD ook 2 daagjes later is. Wat fijn ook dat je nog geen ongesteldsklachten hebt. Hopelijk is het raak deze maand! veel succes met het testen.

Bij mij zijn de eerste ongesteldsheidsklachten (hoofdpijn en huilbui) toch gekomen, dus ik vermoedt dat vriendlief en ik toch nog iig een maandje langer moeten klussen. Ik heb hem wel al gezegd dat we het toch wel wat vaker moeten doen. Afgelopen week maar een keertje geklust, zo komt het er natuurlijk nooit van. Ik ben wel heel erg blij om te lezen dat ik niet de enige man heb getroffen, die niet aan de durex-statistieken voldoet. Maar stiekum vind ik het wel nog altijd erg jammer. Maarja voor de rest ben ik gewoon helemaal gek op hem, dus dat 'minpuntje' moet ik dan maar voor lief nemen.

Zaterdag hadden we eindelijk weer eens een paar uurtjes alleen, dat was wel heel erg lekker. Gewoon een keertje samenzijn en lekker kunnen praten, zonder dat je bepaalde onderwerpen moet vermijden.

@ Kittepetit gefeliciteerd met je ongesteldheid, hopelijk volgt je aankomende de eisprong snel
Ik hoop echt dat er deze week nog meer zwangeren naar voren mogen komen!! We staan nu op 5. geloof ik hè. En we gaan net zo lang door tot iedereen een smiley in het tabel heeft staan!!

Gisteravond weer geklust... ik hoop toch zo dat het raak is hè... Vanavond ff rust en morgenavond nog een keer aan de klus.
Vanochtend een test gedaan en... ZWANGER!! Het was wel nogal een licht streepje, maar het stond er duidelijk en een streepje is een streepje zeggen ze toch altijd...

Ik kan het nog steeds niet geloven...
Energy gefeliciteerd!!!!!
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Gefeliciteerd!!!
Energy gefeliciteerd!!!!! Wat heerlijk. Heb je de test samen met je vriend gedaan of alleen?

Ik wil ook testen, maar ik denk dat ik gewoon nog een dagje wacht dan verteld mijn ongesteldheid me vast zelf dat ik niet zwanger ben

Wow we staan nu dus al op 6 zwangeren. Dat gaat goed! Hopelijk komen er aankomende maand nog weer zoveel bij als deze maand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven