Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
@ Energy: GEFELICITEERD!!! Super joh! WOW! We staan al op 6 nu!

Ik ga het tabel zo even aanpassen.

@ Meggie, jouw NOD zit er ook al aan te komen... spannend... wat denk je zelf?

Daarna Winterdip, Terminator, Lady1 en dan ik.... moet er vast weer eentje tussen zitten die zwanger is. Ik gun het iedereen!!

Wel leuk al die smileys in het schema hè, ik wil er meer zien!!
Voordat ik alles door moet gaan lezen :

@ tommie_girl, juflautje (komt zij hier nog wel?), Amy èn Jubel, willen jullie je leeftijd nog in tabel hebben?

@ tommie_girl, juflautje, Lady1 en Jubel, sinds wanneer zijn jullie bezig (geweest) voor de 1ste?

Met de gegevens is het schema helemaal ingevuld namelijk.

@ Janneke, een halve dag ongesteld zijn, kan hoor. Ik ken iemand die heeft dat ook gehad, en zij was toen niet zwanger. Zelf heb ik ook al eens een kortere menstruatie gehad, daarna test gedaan en die bleek ook negatief. Was niet zwanger en dat bleek achteraf ook niet zo te zijn.

Maar mocht je het niet vertrouwen, dan doe toch nog een keer een test?

Ik heb vandaag test gehaald, deze laat ik liggen tot ik het vermoeden heb dat ik zwanger ben. Vind het wel handig namelijk om er eentje in huis te hebben. Het is een eigen merk, is net zo betrouwbaar als de merk-testen.

Slikken jullie trouwens allemaal al foliumzuur? Ik zou hogere dosering (10 x zo hoog) moeten omdat een open ruggetje bij mij in de familie voorkomt... moet dan maar gauw langs huisarts... zit ik me net vandaag te bedenken. En mijn zusje attendeerde me erop.
Dreadlokje, als je dan toch nog aan de tabel gaat sleutelen... kun je er dan ook in zetten dat wij vanaf augustus bezig zijn ipv juli...?

Thanks!

Groetjes Kaatje
Jazeker Kaatje! Doe ik gelijk wel ff.
Wat gebeurt er toch hier op dat forum, kijk ff niet en er is weer een zwanger dametje! Gefeliciteerd Energy, echt tof dat het ook al zo snel raak is! Zes dames met een kindje in de buik, tis toch wat! Wel lekker, kunnen jullie de anderen vast op de hoogte houden van wat we kunnen verwachten Supertips zijn welkom! Heb me er bij neergelegd dat ik niet zwanger ben, ondanks die rare ongi dit keer. Zou ook beetje snel zijn, meteen raak bij de eerste serieuze poging. Heb hummie al verteld dat er veel klusavonden gaan komen, de volgende weken Maareh, vertel eens meiden, hoe is dat nou, dat zwangerzijngevoel??? Groetjes!
Oh dreadlokje, wil je mijn nod in de tabel zetten? Moet ongeveer 5 december zijn. Thanks!
x
Schema is weer aangepast!
Nou Energy!!! Snelle Jelle! Van harte meid, wat heerlijk voor jullie! Echt SUPER!

Ik word helemaal blij van al die smilies in het schema.

Alle meiden laten er trouwens niet bepaald gras over groeien. Ik moet echt meer seks hebben volgens mij Hopelijk werkt dit topic aanstekelijk.

Mijn lijf is me weer flink in de zeik aan het nemen want zelfs ik heb nu het gevoel dat er iets anders is. Komt vast door al die smilies Maar goed, zondag weten we meer als het goed is. Je haalt je van alles in je hoofd he? Klaag je dat je zo moe bent, begint de hele wereld om je heen: Ja, ik ook! Dat weer he....

Pfff... denk je ´iets bijzonders´ te hebben hahaha!

Dikke kus voor iedereen!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ja ik ben zelf ook wel erg benieuwd. Ik vermoed dat ik morgenochtend gewoon ongesteld wordt, maar als dat niet zo is ga ik overmorgenochtend meteen testen In principe heb ik nu minder last van mijn ongi-kwaaltjes dan anders, maarja ik heb ze toch wel (al voel ik me nu kiplekker) en ik voel me ook niet zwanger... Morgen weet ik meer.

Aankomende maand wordt de frequentie van klussen nog niet zo heel hoog, aangezien onze logee recht boven ons ligt Maar vriendlief heeft wel belooft dat we de schade daarna gaan inhalen. Jippie! Dat worden lekkere winteravonden Ik heb er nu al zin in, haha.

@ dreadlokje ik was al een maand voordat ik van de anti-conceptie afging al begonnen met foliumzuur slikken (zoals vaak wordt geadviseerd). Ik merk alleen wel dat ik nog niet helemaal in het ritme zit van echt elke dag slikken. Maar alle beetjes helpen.
x
ENERGY GEFELICITEERD!!!!!!!!

Nou damens ik ben zondag ongesteld geworden maar geeft niks is mijn cyclus ook weer een beetje normaal.Weet je wat ik me zat te bedenken dat 1 op de zoveel vrouwen niet spontaan zwanger wordt en nu hoop ik echt dat iedereen die hier zit wel spontaan zwanger wordt best wel eng die gedachte.

sorry voor mijn late reactie ben een beetje druk geweest en heb weinig achter mijn laptop gezeten.
Draedlokje wij zijn pas de eerste maand bezig, ik heb 16 okt mijn laatste pil gehad en 25 okt was mijn laatste ongesteldheidsdag.

Mijn vriend geloofd niet zo in die dingen waardoor je zwanger kan worden, ik zei hem gister dat ik eigenlijk dan eerst moest klaarkomen en dan hij, maar hij zegt er worden zoveel mensen zwanger die het niet gepland hebben en die houden zich toch ook niet aan die regels.

Aan de ene kant denk ik dat ook, een vriendin van mij is een paar weken terug bevallen en die was ook per ongeluk zwanger geworden omdat ze een maand een andere pil had gekregen, en collega op mijn werk tijdens een antibiotica kuur 1 keer sex gehad en zwanger.

maar toch wil ik al die dingen gaan proberen als het niet snel lukt, ik denk dat ik volgende maand ook ga temperaturen zodat ik weet wanneer mijn eisprong precies is.

Ik wil er allemaal eigenlijk niet te veel mee bezig zijn omdat ik bang ben dat dan de sex misschien niet meer leuk word ofzo, maar ja volgende week eens afwachten of ik wel ongesteld word kijken of dat wel allemaal goed werkt.

Gister mijn laatste dag gehad op mijn werk, moest natuurlijk wel een traantje laten, en morgen op naar mijn nieuwe baan echt spannend.

X
Aaaah mijn lijf heeft besloten om me nog iets langer in spanning te houden. Ik ben nog altijd niet ongesteld, maar heb toch wel het gevoel dat het vandaag moet komen (lichte krampjes)..... Zucht. Had gisteravond wel het idee dat mijn borsten iets groter waren.... Tja ik kom er zelf dus nog niet uit. Voel me net dat vrouwtje in het pashokje uit de clearblue reclame. Als ik vanavond nog niet ongesteld ben dan ga ik echt een test doen.
Energy, gefeliciteerd meid!! Lekker vruchtbaar forum is dit meiden!!

Morgen avond, samen met een dinnetje, een proefles Yoga volgen.

Is misschien net wat voor mij: ben wel zweverig maar met beide benen op de grond zeg maar Bovendien is het zowieso niet verkeerd voor me om te leren rustig te blijven(Doortje=opvliegerig,flapuit type=zwanger=nog ergerderder). Het is 'gewone' yoga dus geen zwangerschaps yoga maar ik heb het wel gemeld en dan kun je wat later in je zwangerschap, speciale oefeningen gaan doen.Nu maar hopen dat m'n dinnetje ook snel zwanger raakt dan kunnen we samen leren puffen

Meggie(en anderen), ik had ook gewoon de 'ongesteld worden verschijnselen' hoor. Dus dat zegt niks...(jippie er is nog hoop voor je!! )

(Helaas) merk ik nog niks van het zwanger zijn behalve dan die A die nu een (grote) B is geworden.Is wel leuk trouwens, zit aldoor naar m'n borsten te kijken Strakke truitjes zijn helemaal in bij mij! Whahahaha Zal wel weer wennen worden als de melk er straks uit is...

Nog steeds niet ongesteld. Ik begin langzamerhand toch een beetje hoop te krijgen..... vooral ook door Doortje....

Nog een uurtje en dan kan ik naar huis. Ik moet zeggen dat het niet echt een productieve dag was vandaag. Ben duizend keer naar het toilet geweest en met mijn gedachten ben ik nu ook niet echt bij het werk. Ik zou het zo leuk vinden als het al raak is .... en ook wel erg balen als het nog niet zo is.

Ik hou jullie op de hoogte vanavond
quote:Meggie78 schreef op 14 november 2007 @ 11:08:

Aaaah mijn lijf heeft besloten om me nog iets langer in spanning te houden. Ik ben nog altijd niet ongesteld, maar heb toch wel het gevoel dat het vandaag moet komen (lichte krampjes)..... Zucht. Had gisteravond wel het idee dat mijn borsten iets groter waren.... Tja ik kom er zelf dus nog niet uit. Voel me net dat vrouwtje in het pashokje uit de clearblue reclame. Als ik vanavond nog niet ongesteld ben dan ga ik echt een test doen."Je zet je buik uit!" Whahahahaha! Leuk was die he?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
x
@ Meggie, ik duim voor je..... hopenlijk heb je leuk nieuws voor ons..... ging jij nou testen vanavond? Of morgenochtend?

@ tommie_girl, die pijnlijke borsten (precies zoals jij het omschrijft) heb ik nou iedere maand een week voor mijn menstruatie en dat houdt aan t/m mijn 1e menstruatiedag... au au au... niet fijn hè!

Dus hoe zou ik nou moeten merken mocht ik ooit zwanger raken... mijn moeder heeft ook nooit klachten gehad en mijn zusje ook niet.
@ Meggie: En, en, en? Heb je al getest....? Ben superbenieuwd!!!

K.
Jaaaaaah ik ben ook ZWANGER! Ik ben nu ook helemaal hyper en stuiterig. Bij tuiskomst heb ik meteen een test gedaan en toen verscheen opeens een dikke plus ;). Vriendje was nog niet thuis dus die heb ik meteen gebeld. Hij was ook blij.

Ik vind het nog wel raar. Ik ben heel erg blij, Behalve een beetje pijnlijke borsten (minder dan normaal met mijn menstruatie trouwens) voel ik nog helemaal niets. Hopelijk bljft het zo

Volgens babybrabbel ben ik op 23 juli uitgerekend. Ik ga vanavond of morgen denk ik nog een test doen. Kijken of het echt wel klopt

@ winterdip, die ja! Die vind ik zo leuk
MEGGIE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zijn er al zeven nu de rest allemaal nog.
Energy, van harte gefeliciteerd, het lijstje wordt langzaamaan voller met smileys!!

Meggieieieieieieie, je houdt ons in spanning................

Voor de zwangeren onder ons, ik heb nog steeds geen "kwaaltjes" dus ze hoeven niet te komen. Eerst was ik er ook een beetje ongerust over, maar hoe meer verhalen ik hoor, hoe opgeluchter ik ben over wat me allemaal bespaard is geleven (tot nu toe) En ja, die borsten......lief zei al, die hou je toch zeker wel zo....bij mij is er dus ook al een cupmaat bij.

Ik ben trouwens ook al 3,3 kg bijgekomen, maar ik heb ook echt wel meer honger dan voorheen. Ik ben begonnen met 57 kilo, zit nu op 60.3

Doortje, haha, jij bent dus een beetje zo'n hyperkip!! Komt die Yoga goed van pas bij je!

Winterdip.......nog eventjes geduld.....ik duim voor je.

Dread, nog eventjes een bedankje uit deze hoek, voor de moeite die je doet om het schema zo goed uptodate te houden.

Kus Sari.
OHHHHH, MEGGIE,,,,

Je was me net voor!!!

Super zeg, Proficiat!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven