Blote buiken topic
maandag 25 juni 2007 om 16:55
had hetzelfde ook heel erg was met de eerste pas 8 weken zwanger toen ik aleen behoorlijke buik begon te krijgen heb toen ook echt mezelf heel lang afgevraagd of ht er echt geen 2 waren:D
Zit nu op 5 weken maar heb er nog zo'n 25 extra kilos aanzitten van de vorige zwangerschap dus waarschijnlijk valt deze keer mn zwangerschap door het extra vet zoiezo minder snel op
Zal vanavond eens in mn fotoalbum naar wat fotos zoeken.
Zit nu op 5 weken maar heb er nog zo'n 25 extra kilos aanzitten van de vorige zwangerschap dus waarschijnlijk valt deze keer mn zwangerschap door het extra vet zoiezo minder snel op

Zal vanavond eens in mn fotoalbum naar wat fotos zoeken.
woensdag 27 juni 2007 om 10:49
Haha, Brabbel. Je bent de eerste die zegt dat ik een bescheiden buikje had. De opmerkingen van "weet je zeker dat er geen twee in zitten?", waren niet van de lucht! Zelf vond ik het ook wel meevallen. Moet wel zeggen, dat ik heel breed droeg en dat zie je natuurlijk niet op de foto. Zoontje lag ook schuin: met het hoofdje naar beneden, het ruggetje aan de ene kant van de buik en de knietjes en voetjes aan de andere kant van de buik. Ik had dan ook weinig last van maagzuur
. Hij heeft maar een keer met zijn kont in mijn maag gelegen (en toen kon ik ook alleen maar staan...bleh!).
Voor alle dames die nog aan het begin staan van een zwangerschap. Geniet ervan en straks van jullie kindjes! En maar foto's plaatsen he!

Voor alle dames die nog aan het begin staan van een zwangerschap. Geniet ervan en straks van jullie kindjes! En maar foto's plaatsen he!
woensdag 27 juni 2007 om 17:22
woensdag 27 juni 2007 om 20:07
Dag meiden, kijk hier uiteraard ook nieuwsgierig mee!
Enne Mamarleen en Deesbo.... ik heb hetzelfde probleem....mijn buik ziet er aan het einde van de dag uit als de 26 weken buik van... ehhhh, nou ja, een paar foto's terug. Kreeg gewoon vragen van een collega gister.... (heb er een beetje overheen gekletst....). Sta echt de hele dag mijn buik in te houden, tis echt niet normaal meer.
Ga later eens proberen een fotootje te plaatsen, ben niet zo'n held in dat soort dingen...
Liefs Mondy
Enne Mamarleen en Deesbo.... ik heb hetzelfde probleem....mijn buik ziet er aan het einde van de dag uit als de 26 weken buik van... ehhhh, nou ja, een paar foto's terug. Kreeg gewoon vragen van een collega gister.... (heb er een beetje overheen gekletst....). Sta echt de hele dag mijn buik in te houden, tis echt niet normaal meer.
Ga later eens proberen een fotootje te plaatsen, ben niet zo'n held in dat soort dingen...
Liefs Mondy

maandag 2 juli 2007 om 17:00
dinsdag 3 juli 2007 om 16:54
dinsdag 3 juli 2007 om 19:50
Wauw dames! wat prachtig om te zien hoe zo'n buik groeit!! Ik ben niet zwanger en nog kinderloos, maar mijn klokje gaat aardig tikken bij het zien van al deze prachtige foto's!!!!
Dit is het enige topic op deze pijler dat ik bekijk, dus dacht, laat eens een berichtje achter voor alle mooie buiken!!!
Dit is het enige topic op deze pijler dat ik bekijk, dus dacht, laat eens een berichtje achter voor alle mooie buiken!!!
zaterdag 7 juli 2007 om 22:33