Bokrijk
woensdag 22 juni 2011 om 11:47
ik ben er als kind geweest. Ik vond het erg leuk maar was toen wel ouders, volgens mij 8 ofzo.
Ik vind openluchtmusea altijd erg leuk!
mijn ouders hebben nog een hilarisch filmpje van het bezoek, mijn broer en ik hadden weer eens ruzie en staan allebei met een heel boos gezicht achter een boom. Allebei niet bereidt om sorry of iets te zeggen, hihi.
Ik vind openluchtmusea altijd erg leuk!
mijn ouders hebben nog een hilarisch filmpje van het bezoek, mijn broer en ik hadden weer eens ruzie en staan allebei met een heel boos gezicht achter een boom. Allebei niet bereidt om sorry of iets te zeggen, hihi.
woensdag 22 juni 2011 om 11:50
Hoi,
ik ben laatst (hemelvaartsdag) weer eens geweest sinds dat ik zelf een jaartje of tien was (dertig jaar geleden) met mijn eigen kinderen (3 en 4 jaar) en ik vond het erg leuk.
Er is voor alle leeftijden wel iets te doen.
Je kunt lekker picknickkleed/eten/drinken meenemen. Genoeg plaats ook als het druk is heb je niet het idee dat je over de hoofden moet lopen.
Echt een aanrader!
ik ben laatst (hemelvaartsdag) weer eens geweest sinds dat ik zelf een jaartje of tien was (dertig jaar geleden) met mijn eigen kinderen (3 en 4 jaar) en ik vond het erg leuk.
Er is voor alle leeftijden wel iets te doen.
Je kunt lekker picknickkleed/eten/drinken meenemen. Genoeg plaats ook als het druk is heb je niet het idee dat je over de hoofden moet lopen.
Echt een aanrader!
woensdag 22 juni 2011 om 12:44
Hoi,
Wij wonen op een halfuurtje afstand dus gaan regelmatig.
Onze jongens zijn 9, bijna 7 en 3.
Het openluchtmuseum is leuk, maar daar gaan wij een keer per twee jaar heen.
Erg veel lopen voor een ukkie.
De speeltuin is helemaal geweldig. Daar krijg je wel een dag om. Als het mooi weer is, kun je ook een zwembroekje meenemen. Er is geen zwembad, maar meer waterspelen/fonteinen enzo.
Wat kleingeld voor de autoscooters en de paardjes (1 euro) en de rest van de speeltuin is gratis (geen entree).
Verder zijn er leuke restaurants (het theehuis) in Bokrijk. Maar nog leuker is even Genk in te gaan of naar Bilzen te rijden.
Veel plezier.
Groetjes Nellebelletje
Wij wonen op een halfuurtje afstand dus gaan regelmatig.
Onze jongens zijn 9, bijna 7 en 3.
Het openluchtmuseum is leuk, maar daar gaan wij een keer per twee jaar heen.
Erg veel lopen voor een ukkie.
De speeltuin is helemaal geweldig. Daar krijg je wel een dag om. Als het mooi weer is, kun je ook een zwembroekje meenemen. Er is geen zwembad, maar meer waterspelen/fonteinen enzo.
Wat kleingeld voor de autoscooters en de paardjes (1 euro) en de rest van de speeltuin is gratis (geen entree).
Verder zijn er leuke restaurants (het theehuis) in Bokrijk. Maar nog leuker is even Genk in te gaan of naar Bilzen te rijden.
Veel plezier.
Groetjes Nellebelletje
zondag 31 juli 2011 om 21:10
Wij gaan morgen waarschijnlijk maar kom niet helemaal uit de website.. OpenLuchtMuseum is dicht op maandag, domein is open. Valt de speeltuin onder het domein? Heb al gemaild maar denk dat ik op zn vroegst morgenochtend antwoord krijg..
Iemand?
Iemand?
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..