Bso of kdv in het weekend.

24-01-2020 15:51 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of deze bestaan in de regio Roosendaal/Breda?

Google helpt me nog niet helemaal verder helaas :(

*toevoeging. Het is niet dat ik niks heb gevonden maar een zeer beperkt aanbod. Dus mocht iemand ervaring hebben met opvang buiten de kantoortijden hoor ik het graag.
trien30 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 17:08
43.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[quote=Trien30 post_id=30891512
Alle reacties Link kopieren
Moet je alleen overdag werken of wisselende diensten in het weekend?
Alle reacties Link kopieren
https://thenanny24-7.nl/

Dit is 24 uurs kinderopvang in Breda.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Pandax schreef:
24-01-2020 16:25
Wat was er mis met de eerste link als je googelt op weekendopvang Breda? Dat is letterlijk de vraag die je hier post. Omdat het stukken makkelijk is om die woorden in Google in te typen dan om hier een account aan te vragen en vervolgens je vraag te posten, was ik er vanuit gegaan dat dit een spampoging was.
Dat heb ik ook gedaan. Maar kwam niet echt veel tegen. Ik heb er drie gevonden en gemaild.

Ik dacht dat er hier misschien wel mensen waren met ervaring en een goede tip.

Verder zit ik al jaren op dit forum ;)
trien30 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 17:00
3.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
24-01-2020 16:34
https://thenanny24-7.nl/

Dit is 24 uurs kinderopvang in Breda.
Maar ze reageren niet op de mail en telefonisch ook niet bereikbaar ;)
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-01-2020 16:58
Dat heb ik ook gedaan. Maar kwam niet echt veel tegen. Ik heb er drie gevonden en gemaild.

Ik dacht dat er hier misschien wel mensen waren met ervaring en een goede tip.

Verder zit ik al jaren op dit forum ;)

Sorry voor mijn wantrouwen! :redrose:

Maar on topic: ik zou een aantal gastouderbureaus bellen. Er zijn best wat gastouders die op afwijkende tijden opvangen, dus misschien kunnen zij wat voor je betekenen.
Alle reacties Link kopieren
Pandax schreef:
24-01-2020 17:04
Sorry voor mijn wantrouwen! :redrose:

Maar on topic: ik zou een aantal gastouderbureaus bellen. Er zijn best wat gastouders die op afwijkende tijden opvangen, dus misschien kunnen zij wat voor je betekenen.
Maar bieden die nog opvang na 4 jaar? Ik ga eens kijken. Dacht dat dit alleen voor niet schoolgaande kinderen was 😇
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-01-2020 17:07
Maar bieden die nog opvang na 4 jaar? Ik ga eens kijken. Dacht dat dit alleen voor niet schoolgaande kinderen was 😇

Er zijn best wat gastouders die bso bieden, mijn dochter heeft er ook een tijdje gezeten. En het voordeel van weekendopvang is dat het langdurig is, dus dat maakt de vraag misschien financieel aantrekkelijker voor gastouders :)
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-01-2020 16:59
Maar ze reageren niet op de mail en telefonisch ook niet bereikbaar ;)
O oké dat is dan niks.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Pandax schreef:
24-01-2020 17:14
Er zijn best wat gastouders die bso bieden, mijn dochter heeft er ook een tijdje gezeten. En het voordeel van weekendopvang is dat het langdurig is, dus dat maakt de vraag misschien financieel aantrekkelijker voor gastouders :)
Dankjewel voor de tip. Is voor zoon denk ik ook fijner. Ik dacht dus echt dat het gastouder deel stopte wanneer ze eenmaal 4 jaar zijn.

Ik heb wat gastouderbureaus aangeschreven net. Zou fijn zijn als er via die weg wat te regelen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Pandax schreef:
24-01-2020 17:45
Ik duim voor je!
Dankjewel. Hoop dat ik de baan krijg, geeft dan weer flink wat extra financiële ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
24-01-2020 16:18
Is jouw forumtijd vandaag nou nog niet om? Hebben je kinderen je niet nodig? Moet er niet gekookt worden?

De tijd dat alle mensen op zaterdag en zondag vrij hadden heeft nooit bestaan.

De tijd dat de meeste mensen op zaterdag en zondag vrij waren is al heel lang voorbij.

Kinderen hebben geen idee van weekdagen, dus voor hen is kdv op zondag geen verschil met kdv op woensdag.
Het gaat hier over een kind dat naar school gaat.
Die kan een schooldag niet omruilen met een weekenddag.
Dus: vijf dagen school en in het weekend een dag naar een BSO.
Ik begrijp dat TO niet anders kan, maar ik zou een kind meer dan 1 dag thuis en 'nergens naar toe hoeven' gunnen. Is er echt geen andere baan te vinden voor alleen door de weekse dagen, TO?
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
24-01-2020 18:09
Het gaat hier over een kind dat naar school gaat.
Die kan een schooldag niet omruilen met een weekenddag.
Dus: vijf dagen school en in het weekend een dag naar een BSO.
Ik begrijp dat TO niet anders kan, maar ik zou een kind meer dan 1 dag thuis en 'nergens naar toe hoeven' gunnen. Is er echt geen andere baan te vinden voor alleen door de weekse dagen, TO?
Ze vragen overigens maar 2 dagen per maand in het weekend te werken. Dus opzich vind ik dit nog wel te doen. Voor de rest heeft zoon korte dagen tot 1 uur. En dan 2 dagen plus bso. De bso is ik hetzelfde schoolgebouw met kindjes uit zijn klas.

Ik ben nu zzp’er en het loopt allemaal niet zo lekker. Ik moet dus wel om te voorkomen dat we financieel in de knel komen.
Er is weinig werk dat zo flexibel is. Meeste banen zijn 30+ uur en daar kan ik geen halve dagen werken. Hier wel.

Het is dus een afweging die ik moet maken.
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
24-01-2020 18:24
Ze vragen overigens maar 2 dagen per maand in het weekend te werken. Dus opzich vind ik dit nog wel te doen. Voor de rest heeft zoon korte dagen tot 1 uur. En dan 2 dagen plus bso. De bso is ik hetzelfde schoolgebouw met kindjes uit zijn klas.

Ik ben nu zzp’er en het loopt allemaal niet zo lekker. Ik moet dus wel om te voorkomen dat we financieel in de knel komen.
Er is weinig werk dat zo flexibel is. Meeste banen zijn 30+ uur en daar kan ik geen halve dagen werken. Hier wel.

Het is dus een afweging die ik moet maken.
Ja dat snap ik.
En eens in de twee weken en dagen tot 13 is dan wel weer een mooie balans tussen thuis en elders, zo te horen.
Succes trouwens, hopelijk krijg je de baan.
Alle reacties Link kopieren
Naar een sportclub of scouting geen optie? En evt een vriendje waar hij die 2x in de maand kan spelen? En dat jij vriendje mee neemt op doordeweekse dag?
Er zijn ook nannybureau's waarbij je zelf een nanny kunt selecteren waar jij en je kind je prettig bij voelen.

Iets prijziger misschien maar het lijkt mij fijner voor je kind om thuis in vertrouwde omgeving opgevangen te worden.
Alle reacties Link kopieren
Raresnijboon schreef:
24-01-2020 23:20
Er zijn ook nannybureau's waarbij je zelf een nanny kunt selecteren waar jij en je kind je prettig bij voelen.

Iets prijziger misschien maar het lijkt mij fijner voor je kind om thuis in vertrouwde omgeving opgevangen te worden.
Ja opzich heb ik wel een vaste oppas dus dat is een optie of bij familie die in de buurt wonen.

Alleen wil ik eigenlijk niet afhankelijk zijn van een onzeker factor of zoveel op familie leunen.
Bollie08 schreef:
24-01-2020 19:16
Naar een sportclub of scouting geen optie? En evt een vriendje waar hij die 2x in de maand kan spelen? En dat jij vriendje mee neemt op doordeweekse dag?
Scouting of sportclub vind ik wel een beetje vallen onder opvang dan. En dan breng ik hem liever maar een bso/gastouder.
Met een vriendje mee betekend dat die mensen dus rekening met mijn schema moeten houden als ik afspreek dat zoon daar over drie weken een dag komt. Dat wil ik liever niet.
Trien30 schreef:
24-01-2020 23:50
Ja opzich heb ik wel een vaste oppas dus dat is een optie of bij familie die in de buurt wonen.

Alleen wil ik eigenlijk niet afhankelijk zijn van een onzeker factor of zoveel op familie leunen.


Scouting of sportclub vind ik wel een beetje vallen onder opvang dan. En dan breng ik hem liever maar een bso/gastouder.
Met een vriendje mee betekend dat die mensen dus rekening met mijn schema moeten houden als ik afspreek dat zoon daar over drie weken een dag komt. Dat wil ik liever niet.
Heel goed, meeste mensen zitten daar sowieso niet op te wachten. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven