Buggy?

29-01-2020 14:46 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een buggy voor ons kind (14 maanden). Met name bedoeld voor mee te nemen op vakantie, maar ook als we met de auto ergens heen gaan.

Vorig jaar hebben we de hele kinderwagen (met zitje) meegesleept in een prampack, hij kon toen nog niet echt helemaal goed zelfstandig zitten. Maar aangezien hij dat nu natuurlijk wel kan, lijkt een buggy een stuk praktischer.

De rugleuning moet in ieder geval verstelbaar zijn, zodat hij ook wat platter kan liggen, wendbare wieltjes lijken me ook fijner en ook een doorlopende duwstang lijkt me prettig.
Met welke buggy hebben jullie goede ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Nuna pepp
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben echt heel veel plezier van de Safety 1st teeny black chic.

Compact, goed wendbaar en zoals jij aangeeft wilde ik ook graag een doorlopende duwstang en dat heeft deze.
Bij ons ligt ie ook alleen in de auto voor als we ergens zijn en buggy nodig hebben. Zoon loopt ook goed mee sinds een tijd maar alsnog handig want in centrum en met dagjes weg zit hij er goed in.
Tralalalala
Ik vond de McClaren erg prettig. Het is een stevige buggy waar ze ook nog prima in kunnen slapen.

Ook de handvatten kunnen iets omhoog en omlaag worden gezet. Dat was ivm lengteverschil erg prettig.
anoniem_389800 wijzigde dit bericht op 30-01-2020 08:35
39.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook blij met de koelstra! Heeft geen doorlopende stand. Vind ik juist handig, je kunt makkelijk even iets aan de handvaten hangen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een koelstra. Gekocht om mee te nemen op vakantie, omdat hij aan de eisen voldeed dat hij gratis mee mocht, helemaal plat kan en niet zo duur is. Nu vinden wij een doorlopende stang niet fijn, omdat mijn man vrij lang is en de stang vaak te laag is (iig bij degene die wij uitgeprobeerd hebben). Ik zou je aanraden om bij een babywinkel een paar buggy's uit te proberen om te kijken wat jij fijn vind lopen. Ik vond daar namelijk best verschil in zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden eerst een maclaren een roze 😏 nu voor ons zoontje een buggy vd prenatal en eerlijk gezegd is deze net zo fijn misschien zelfs makkelijker in gebruik. En de prijs is ook vele malen voordeliger.
In en uit klappen gaat heel eenvoudig. En de wielen kunnen er heel makkelijk af..
https://www.prenatal.nl/onderweg/buggys ... 90021.html
Alle reacties Link kopieren
karzou schreef:
29-01-2020 15:20
Ik ben ook blij met de koelstra! Heeft geen doorlopende stand. Vind ik juist handig, je kunt makkelijk even iets aan de handvaten hangen.
En dit! Ik ben ook blij met het feit dat ik
makkelijk tassen aan de buggy kan hangen.
Alle reacties Link kopieren
Hmm misschien dan toch die stang even heroverwegen. Man is ook lang, dus dat is dan ook een puntje.

Willen binnenkort inderdaad even in een winkel gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Maclaren gehad voor zoon, fijn ding, onverwoestbaar. Kunnen ze ook met een wat hoger gewicht nog in.
Meerdere malen mee op vliegvakanties geweest, aardig mee gesmeten maar nog steeds goed.
Alle reacties Link kopieren
Vutje schreef:
29-01-2020 15:33
Hmm misschien dan toch die stang even heroverwegen. Man is ook lang, dus dat is dan ook een puntje.

Willen binnenkort inderdaad even in een winkel gaan kijken.
Ik vind die stang dus wel ideaal want kan makkelijk met 1 hand sturen. Ik hang er zelden iets aan, maar daarvoor heb je ook gewoon losse haak waardoor je ook iets aan stang kunt hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een yoyo babyzen. Duur ding, maar al meermalen mee gevlogen, en zelfs het personeel riep meteen ‘oh, is het een yoyo? Oh, dan mag hij gewoon mee aan boord’. En de bagage mannen stonden vol verbazing te kijken. Aangezien ik alleen ben met kind, heel fijn als je ver moet lopen van gate naar bagageband om dan je eigen wagen te hebben.
Verder heel klein opgevouwen (ik heb echt een mini achterbak, en daar past er zelfs nog een grote tas boodschappen bij), makkelijk te dragen (handig als je ergens op 2 hoog zit en de lift is ineens kapot, check), in een zwaai uit te vouwen en rijdt makkelijk met een doorlopende stang.
Ik zou hem iedereen aanraden, enige is dat hij zelfs tweedehands nog behoorlijk aan de prijs is.
nausicaa wijzigde dit bericht op 30-01-2020 21:15
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
30-01-2020 19:17
Ik heb een yoyo babyzen. Duur ding, maar al meermalen mee gevlogen, en zelfs het personeel riep meteen ‘oh, is het een yoyo? Oh, dan mag hij gewoon mee aan boord’. En de bagage mannen stonden vol verbazing te kijken. Aangezien ik alleen ben met kind, heel fijn als je ver moet lopen van gate naar bagageband om dan je eigen wagen te hebben.
Verder heel klein opgevouwen (ik heb echt een mini achterbak, en daar past er zelfs nog een grote tas boodschappen bij), makkelijk te dragen (handig als je ergens op 2 hoog zit en de lift is ineens kapot, check), in een zwaai uit te bouwen en rijdt makkelijk met een doorlopende stang.
Ik zou hem iedereen aanraden, enige is dat hij zelfs tweedehands nog behoorlijk aan de prijs is.
+1, hij is echt super fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven