checken

21-05-2020 20:12 799 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey forummers :)

ik check regelmatig de telefoon van mijn 16-jarige dochter om te kijken hoe het met haar gaat maar nu heeft zij een wachtwoord op haar telefoon staan, ik wil haar telefoon innemen tot ze dat wachtwoord verteld, hoe ga ik dit vertellen aan mijn dochter?
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:33
Dat ging over mijn zoontje
ZoonTJE......

Je wordt met elke post ongeloofwaardiger.

Ik heb dit topic wel even gebruikt om mijn zoon te vertellen wat een goede moeder hij heeft. :A:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Plopper schreef:
22-05-2020 20:41
Still calling bullshit
Waarom is het bullshit?
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:37
Misschien een contract opstellen met haar dat ze mij iedere 2 maanden bezoekt, zonder dat te ondertekenen mag ze niet op haarzelf wonen.
Als ze bij je wegloopt, niet meer bij je wil wonen, jou niet meer in haar leven wil dan kun je wachten op die ondertekening tot je een ons weegt. En als je het wel serieus voor elkaar krijgt mag je uitkijken dat ze hier niets mee kan beginnen tegen jou, want wat jij doet grenst naar mijn mening echt aan mishandeling/ verwaarlozing. Je zorgt niet voor je kind, je sluit haar op. En tegelijkertijd sluit je haar buiten.

Ik hoop echt dat je een grap maakt of eens goed met je huisarts gaat praten over welke hulp jij kunt krijgen om je als een normale verantwoorde ouder te gedragen zonder je kind te beschadigen door je gedrag.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:38
Ja, ze mogen zelf bepalen op welk tijdstip (tussen 7:30 en 8:30) ze willen wakker worden in het weekend en meedenken over welke naam voor een van onze katten.
Dat is niet zelf bepalen.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:40
Ok, en waarom ging je dan bijna dood eraan? Omdat je net iets minder mocht dan je vriendinnen?
Calling dumb as fuck and stierenpoep.
beingandnothingness schreef:
22-05-2020 20:43
Dat is niet zelf bepalen.
Dat is het wel.
Rektmylife123 schreef:
Waarom is het bullshit?
Omdat ik precies 0 geloof van wat je zegt. :popcorn:
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:44
Dat is het wel.
En waarom mag het dan niet 9.00 zijn?
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:41
Omdat mijn dochter een paar incidenten had een paar jaar geleden zoals eerder vermeld in het topic en omdat meisjes kwetsbaarder zijn voor pedofielen op internet.
En dan nu even nadenken:

Waarom straf je haar hierom? Waarom krijgt zij straf voor wangedrag van anderen?
anoniem_396797 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 20:45
0.85% gewijzigd
Meprim schreef:
Als ze bij je wegloopt, niet meer bij je wil wonen, jou niet meer in haar leven wil dan kun je wachten op die ondertekening tot je een ons weegt. En als je het wel serieus voor elkaar krijgt mag je uitkijken dat ze hier niets mee kan beginnen tegen jou, want wat jij doet grenst naar mijn mening echt aan mishandeling/ verwaarlozing. Je zorgt niet voor je kind, je sluit haar op. En tegelijkertijd sluit je haar buiten.

Ik hoop echt dat je een grap maakt of eens goed met je huisarts gaat praten over welke hulp jij kunt krijgen om je als een normale verantwoorde ouder te gedragen zonder je kind te beschadigen door je gedrag.
Mishandeling en beschadigen blijft overdreven. Ik controleer haar juist zodat haar niks overkomt.
Meprim schreef:
22-05-2020 20:45
En dan nu even nadenken:

Waarom straf je haar hierom? Waarom krijgt zij straf voor wangedrag van anderen?
Geen straf maar ''strikte preventiemethodes''...
Zwartgroen schreef:
En waarom mag het dan niet 9.00 zijn?
Dag en nachtritme. Ze moet wel goed kunnen slapen.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:46
:rofl:
Rektmylife123 schreef:
Mishandeling en beschadigen blijft overdreven. Ik controleer haar juist zodat haar niks overkomt.
Zoek even op emotionele mishandeling, ik denk dat je veel herkenning zult vinden in hoe je handelt
Rektmylife123 schreef:
Misschien een contract opstellen met haar dat ze mij iedere 2 maanden bezoekt, zonder dat te ondertekenen mag ze niet op haarzelf wonen.
:rofl:
Volkomen van de pot gerukt.:bonk:
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:42
Online pesten is te verhelpen, een verkrachting niet.
Je kinderen mediawijsheid bijbrengen is deel van hun opvoeding. Dat is iets anders alles of niets toestaan zoals jij doet bij je zoon en je dochter. Dat is doorslaan naar de ene of de andere kant.
Als zij nu niet leert hoe ze voor haar eigen veiligheid en zelfstandigheid kan zorgen, dan zal zij dat over 2 jaar niet opeens vanzelf wel kunnen.
Zeker niet omdat zij haar nieuwe vrijheid ongetwijfeld uitgebreid zal gaan vieren op haar 18e na het gevangenisregime dat jij op haar botviert.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:42
Online pesten is te verhelpen, een verkrachting niet.
Wat verkracht wordt je online. Aha.
beingandnothingness schreef:
22-05-2020 20:47
Zoek even op emotionele mishandeling, ik denk dat je veel herkenning zult vinden in hoe je handelt
Omdat ik het ''zielige'' meisje volgens jullie regelmatig controleer, etc is het in een keer mishandeling, wat een drama.
Doreia* schreef:
22-05-2020 20:47
Wat verkracht wordt je online. Aha.
IRL contact zoeken, sexting?...
Rektmylife123 schreef:
Hoe dom kun je zijn zeg.
Dit kan niet waar zijn.

Het ergste van dit onzintopic van je, is dat er dus echt mensen bestaan die hun kinderen op deze manier mishandelen.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:48
Misschien heeft ze wel een relatie met een leraar.

Ik had vroeger zo'n sexy gymleraar. Ik had 'm gedaan als ik de kans had gehad.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:48
Doe haar een burka aan en laat haar niet meer naar buiten gaan zonder begeleiding. Neem haar alle communicatie middelen af. Zet een slot op haar deur.
Bouw die kelder voor haar levenslange verblijf.
Rektmylife123 schreef:
Ik zou een burqa voor haar kopen.
En een kuisheidsgordel.
:popcorn:
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Rektmylife123 schreef:
Dus eerst wordt ze verkracht, en daarna wordt ze psychisch door jou vastgezet en vastgehouden.
Bah. Dat je deze onzin je bek/ toetsenbord uitkrijgt zeg. Wat heb jij zieke gedachten.

Op dit forum mag je geen medisch advies geven, maar mijn advies aan jou is om je even goed na te laten kijken.
Rektmylife123 schreef:
Ziek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven