Cheers!

woensdag 11 juli 2007 om 13:12
BJ alweer drie. ~Zucht~ waar blijft de tijd. Vietje wordt overmorgen alweer twee.
Gefeliciteerd Toet!!!!
Wij gaan trouwens de 21e op vakantie. (Dat vroeg je toch?)
Nog geen nieuws over schoonmoeder, maar ze krijgt wel een botscan vandaag of morgen. Klinkt voor mijn gevoel nog slechter dan leveronderzoek. Ze ligt inmiddels aan het zuurstof (zo'n ' brilletje').
Gefeliciteerd Toet!!!!
Wij gaan trouwens de 21e op vakantie. (Dat vroeg je toch?)
Nog geen nieuws over schoonmoeder, maar ze krijgt wel een botscan vandaag of morgen. Klinkt voor mijn gevoel nog slechter dan leveronderzoek. Ze ligt inmiddels aan het zuurstof (zo'n ' brilletje').
woensdag 11 juli 2007 om 14:14
woensdag 11 juli 2007 om 21:04
Hee lieve meiden . Mag ik jullie iets vaags Oosteuropees inschenken? Wat sterk smaakt en snel naar het hoofd stijgt; dat werk? Zit in totaal sfeerloos resaurant van het hotel (enige plek waar de wireless het soms doet) leuk te tikken. Deels werk, deels privé. supervol programma, heel leuk project, maar ook wel heel erg veel werk weer, nu en komende tijd, en gek om na heel intensieve kinderdag afgelopen maandag (met Zoon oorontsteking en Dotta above & beyond kosteritis ) alles achter gelaten te hebben en zomar op heel andere plek op de wereld te zijn. Met VN voertuigen overal en andere internationaal gedoe, voelt soms alsof k het 8uur journaal ingewandeld ben.
Toet: gefeliciteerd met je jongetje! Heb je hem nog gezien vanochtend, was hij verrukt over de ballonnen & pakjes? Ja, moedersentiment, het is wat... Maar hier kan het zeker, we kennen het, kom erbij, schenk de glazen vol, voel het, deel het... .
En Vietje ook al bijna jarig :o. Mén, wat vliegt de tijd.
Bam, je bent geweldig. Geniet van je rusttijd (lukt het een beetje, zo om schuldgevoel heen?)
Ga gauw even kijken of er heel dringende werkmail is, nu de verbinding het even lijkt te houden. Meer zin in Cheersbarhangen. Misschien later nog even .
~laat de fles Oosteuropese vaagheid op de bar staan en wandelt terug naar kantoortje~
Toet: gefeliciteerd met je jongetje! Heb je hem nog gezien vanochtend, was hij verrukt over de ballonnen & pakjes? Ja, moedersentiment, het is wat... Maar hier kan het zeker, we kennen het, kom erbij, schenk de glazen vol, voel het, deel het... .
En Vietje ook al bijna jarig :o. Mén, wat vliegt de tijd.
Bam, je bent geweldig. Geniet van je rusttijd (lukt het een beetje, zo om schuldgevoel heen?)
Ga gauw even kijken of er heel dringende werkmail is, nu de verbinding het even lijkt te houden. Meer zin in Cheersbarhangen. Misschien later nog even .
~laat de fles Oosteuropese vaagheid op de bar staan en wandelt terug naar kantoortje~
donderdag 12 juli 2007 om 00:10

donderdag 12 juli 2007 om 00:14
Heeft BJ een leuke dag gehad, Toet?
En jij ook?
We hebben weer een jarige!
~ hangt nieuwe slingers op ~
[fgcolor=#9900cc]
~[/fgcolor] :R:gwab: HOERA 30! :gwab::R~~
Paar dikke klapzoenen, van harte, Pimp!
(doet dat erg pijn? 30 jaar worden?.. want dan wens ik je ook een beetje sterkte. En veel leuks, gezelligs en lekkers als pleister op de wonden..)
En jij ook?
We hebben weer een jarige!
~ hangt nieuwe slingers op ~
[fgcolor=#9900cc]
~[/fgcolor] :R:gwab: HOERA 30! :gwab::R~~
Paar dikke klapzoenen, van harte, Pimp!
(doet dat erg pijn? 30 jaar worden?.. want dan wens ik je ook een beetje sterkte. En veel leuks, gezelligs en lekkers als pleister op de wonden..)
donderdag 12 juli 2007 om 01:17
Welles, het is wél zo erg als het lijkt! Wel wel wel! :?
Het is vréselijk!
Maar dank voor de felicitaties. Dat dan weer wel.
Is toch leuk, ben ik toch echt jarig. Om 00.00 sprong Pompel met een pakje bovenop me, kreeg ik een sms-je én ging de telefoon, dan voel je je wel jarig, en dan jullie ook nog. Leuk hoor.
Het is vréselijk!
Maar dank voor de felicitaties. Dat dan weer wel.

donderdag 12 juli 2007 om 08:15
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VOOR PIMPEL
en écht meid, het valt wel mee, écht wel

En goedenmorgen allemaal!
pik ik nog net alle feestjes mee, voor m'n vakantie

Gisteren heeeerlijk dagje gehad in saunacomplex. Van 10.30 - 20.30 uur!!
hiervan hele tijden gewoon met Elvis op een hoekbank gehangen, beetje lezen, beetje kletsen, nog meer lezen, eten, drinken, enz. Zálig.
nu laatste werkdag voor m'n vakantie, en ongezellig, m'n directe collega is opgeroepen ergens anders in te vallen.
Later is nu
donderdag 12 juli 2007 om 08:25
Lieve Pim, van harte gefeliciteerd. Wat heerlijk dat je je gelijk zo jarig voelt. Geen idee of dertig worden erg is. Ik ben het nog lang niet
Klinkt heerlijk je saunadagje Dream. Maar had je dan niet beter anderhalve week kunnen wachten tot Harry Potter 7 uit is. Dan kun je die leestijd goed gebruiken gok ik.
Bikkel gaat vandaag met zijn opa en oma naar de dierentuin. Ik ben benieuwd hoe hij het vindt en of ie het een beetje volhoudt (kind was vandaag om 6 uur wakker en waar dat voor een aantal cheerskinderen helaas standaard is is dat voor Bikkel echt veuls te vroeg).
Klinkt heerlijk je saunadagje Dream. Maar had je dan niet beter anderhalve week kunnen wachten tot Harry Potter 7 uit is. Dan kun je die leestijd goed gebruiken gok ik.
Bikkel gaat vandaag met zijn opa en oma naar de dierentuin. Ik ben benieuwd hoe hij het vindt en of ie het een beetje volhoudt (kind was vandaag om 6 uur wakker en waar dat voor een aantal cheerskinderen helaas standaard is is dat voor Bikkel echt veuls te vroeg).
donderdag 12 juli 2007 om 08:34
IK heb lekker tijdschriften gelezen (van die dure, hoef ik die niet meer te kopen en is de sauna netto weer wat goedkoper
) en over 1,5 week zit ik in Tsjechie. Dáár koop ik dan, als het goed is, de nieuwe Harry Potter (is toch Engels) en lees ik 'm. Ben ik even 2 dagen 'afwezig' en heb ik bovendien 2 kinderen om me heen springen van 'wat gebeurt er, wat gebeurt er?'

Later is nu
donderdag 12 juli 2007 om 08:59
Pimpel!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Een hele fijne dag gewenst, enneh...zelfs na 4 jaar went het niet, hoor! Als ik bedenk of zeg dat ik bijna 34 jaar ben; dan baal ik echt, grrrrr en

Lilian in het Oost-Europese (Huh? Hoe schrijf ik dat nou?), dus. Wel grappig, inderdaad, dat je maandag nog dik in de kindertjes-ziek-toestand zat, en nu helemaal de werkvrouw-Lilian bent. Die tegenstelling vind ik altijd leuk en mooi, maar soms ook wel lastig en in m'n hoofd niet bij te benen....
Dreamer; klinkt zalig, zo'n sauna-dag. Helaaspindakaas is Xopman daarvoor niet te porren, want het lijkt mij heeeeerlijk om het eens met zijn tweeen te doen!
donderdag 12 juli 2007 om 10:20
Xop: aanbieding 2 voor de prijs van 1 is voor alle3 de zomermaanden, dus eh... snor een vriendin op in de buurt en gá, zou ik zeggen.. (en bij jou is het ook in de buurt
)
Elvis vond sauna altijd wel lekker, maar niet om zo'n hele dag rond te hangen, leek 'm niets, nu is hij om, zeg maar .. wil na de vakantie misschien nog weer een dagje

Elvis vond sauna altijd wel lekker, maar niet om zo'n hele dag rond te hangen, leek 'm niets, nu is hij om, zeg maar .. wil na de vakantie misschien nog weer een dagje

Later is nu
donderdag 12 juli 2007 om 13:56
Heeej, dat wist ik niet!? 2=1, dus? Hmmm...kan ik ook wel een keertje met zuslief heen. Meeste vriendinnen zijn niet zo van de sauna....., helaas.
Pfff... stervensdruk, alhier. Ben blij dat ik vrijdag en maandag vrij ben! (Maar ja, dan ligt het dinsdag dus dubbeldik op me te wachten
)
Werd het nou echt lekker warm, dit weekend??? Oeh, zalig! Zolang het maar niet te benauwd is, vind ik dat errug lekker!
Pfff... stervensdruk, alhier. Ben blij dat ik vrijdag en maandag vrij ben! (Maar ja, dan ligt het dinsdag dus dubbeldik op me te wachten

Werd het nou echt lekker warm, dit weekend??? Oeh, zalig! Zolang het maar niet te benauwd is, vind ik dat errug lekker!
donderdag 12 juli 2007 om 14:09
quote:
Meeste vriendinnen zijn niet zo van de sauna....., helaas.
Dat heb je mis hoor. Pimpel, Mims en ik willen best!
En de meeste andere cheersdames ook wel!
BJ was helemaal blij gisterochtend met alle versieringen. En met z'n cadeaus; Een grote ton Lego, een badhanddoekje dat helemaal samengeperst was tot klein pakje en bas in een bak water weer een badhanddoek werd en een ridder en prinses van Playmobiel. Samen met de cadeautjes van de oppas (verf, klei en stoepkrijt), mijn ouders (Knex voor 3+, een wegwerpfotocamera, verrassingsei en een superleuk spel met dierengeluiden en een soort dominikaartjes) en mijn oma (hele vrolijke autootjes)had hij gisteravond een tafeltje vol leuke dingen. En de taart was ook lekker. Prima verjaardag dus. Ventje ging 's avonds slapen met fotocamera en autootjes) op z'n bedrand, zo blij was hij er mee. Liefie.
Zatedagochtend komen ouders en zus/broer van Lief. Die konden gsiteren niet. Dus de slingers mogen gezellig nog even blijven hangen.
Meeste vriendinnen zijn niet zo van de sauna....., helaas.
Dat heb je mis hoor. Pimpel, Mims en ik willen best!
En de meeste andere cheersdames ook wel!

BJ was helemaal blij gisterochtend met alle versieringen. En met z'n cadeaus; Een grote ton Lego, een badhanddoekje dat helemaal samengeperst was tot klein pakje en bas in een bak water weer een badhanddoek werd en een ridder en prinses van Playmobiel. Samen met de cadeautjes van de oppas (verf, klei en stoepkrijt), mijn ouders (Knex voor 3+, een wegwerpfotocamera, verrassingsei en een superleuk spel met dierengeluiden en een soort dominikaartjes) en mijn oma (hele vrolijke autootjes)had hij gisteravond een tafeltje vol leuke dingen. En de taart was ook lekker. Prima verjaardag dus. Ventje ging 's avonds slapen met fotocamera en autootjes) op z'n bedrand, zo blij was hij er mee. Liefie.
Zatedagochtend komen ouders en zus/broer van Lief. Die konden gsiteren niet. Dus de slingers mogen gezellig nog even blijven hangen.
donderdag 12 juli 2007 om 20:11
leuk toet dat hij zo genoot.... is dat dat dierenbingo? Dat is een leuk spel joh!
. Lieve pim, van harte meid!! Wat zat er in je pakje van pompel????
Enneh, wees maar blij dat je gene man bent trouwens, want dit plaatje vond ik ook:
dan wordt je er op je 30e niet fraaier op, en wij vrouwen natuurlijk wel!
Jemig wat een hoop jarigen dezer dagen zeg!!! Zijn het allemaal leeuwen? Ja toch, leuke mensen hè ?
Heelijk dream, zo`n dag. lijkt me ook fijn!
Voor welke sauna geldt die actie dan?
. Lieve pim, van harte meid!! Wat zat er in je pakje van pompel????
Enneh, wees maar blij dat je gene man bent trouwens, want dit plaatje vond ik ook:
dan wordt je er op je 30e niet fraaier op, en wij vrouwen natuurlijk wel!
Jemig wat een hoop jarigen dezer dagen zeg!!! Zijn het allemaal leeuwen? Ja toch, leuke mensen hè ?
Heelijk dream, zo`n dag. lijkt me ook fijn!
Voor welke sauna geldt die actie dan?