Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!

Bam, echt hartstikke knap zeg dat ie zo snel alles bijgebeend heeft! Poe hee!

Toet; is 't nog gelukt? En hoe laat lag je er uiteindelijk in? Menomen, als ik jullie slaaptijden aan zou houden, zou ik echt werkelijk ter aarde storten na een week ofzo. Op jouw posting-tijd had ik er al 3 uurtjes maffen opzitten...... en voel me desondanks op dit moment nog brak. (Okeoke, ik word gewoon oud....)

Bloes... heel vervelend! Opvoeden sucks inderdaad, en als je het alleen moet doen, met eigenlijk alleen tegenwerking van ex..... petje af, meid! En volgens mij doe je het gewoon al super! (Tenminste, die indruk heb ik altijd helemaal van je, uit al je postings en onze korte ontmoeting)

Zoooo.... Maar eens aaan het werk!
Goedenmorgen!

Gisteren hele dag cursus gehad

Gisterenavond was Elvis bezig back up te maken van onze bestanden, aangezien onze pc zondag opnieuw geinstalleerd gaat worden

dus.. jullie hebben mij een dagje moet en missen.. sjielug heur!

En ik heb jullie ook gemist!

Afijn

verder niet zoveel nieuws of niet zoveel te vertellen

Wel dat ik het inderdaad wel rustig vind, dat LD momenteel niet sport en ik 'alleen maar' elke week naar de fysio hoef met haar. Aan de andere kant zal ik blij zijn dat ze weer kán sporten, want ze heeft het zo nodig. Dusja, gaan wij als ouders 3x per week naar het voetbalveld (dat is alleen training, daarnaast nog wedstrijden) Voordeel van ouder wordende kinderen, ze kunnen veel al zelf. Zo wil LE op gitaarles en tegen de tijd dat hij daarop gaat (is vanaf bepaalde leeftijd) kan hij er alleen heen. LD kan in principe ook alleen naar voetbal en Tang So Doo, maar we halen haar wel op, omdat het dan later en donker is. (en vooral van voetbal moet ze dan van een dislocatie komen, TSD is dichtbij maar wel lopen langs een donker parkje, waar wel hangjongeren zitten wat ik dus niet zo'n prettig idee vind)

Fijn dat het kaartje goed uitkwam Bambi Achja, die dingen liggen hier op m'n werk, dus opsturen was kleinere moeite dan voor jou zo'n sticker te halen

toedels
Later is nu
Het regent zoals het regent, zo is het vanmorgen maar net...

Bloeserdebloesbloes, jij supermoeder tevens mensch van vlees ende bloed: je bakt er nou eenmaal echte mensen van, dat is een verdienste en een prestatie en als ze dan groot zijn, gaan ze verdorie nog langer bellen met hun schoonma dan met jou. Tsssk. (Dikste knuffel voor jou, meid.)

Toet; lukt het rapport-wise?

Kjong: SUCCES!!!!

Ik ga snel ochtendje werken, vanmiddag met allerlei vele kindjes (en heel veel boodschappen doen, met kindjes en in de regen, blegh).
Hee, Dream! Ik miste je inderdaad al! Vandaag ook weer aan het werk?
Heee, goeiemorgen, Lil! Succes met alles!
En..

Bentos van harte gefeliciteerd!!
Later is nu
Rapport sies gaat het op zich redelijk, maar ben reuze benieuwd hoeveel tijd Bloes er voor nodig heeft.

Hug voor allen, ik ga weer terug naar rapport.

Hieperdepiep voor BENTOS!!!!!!!!!!!!!!!
Heb Toet al gebeld en gerustgesteld. Ik deed er ook dik 4 uur over en had nogwel het voordeel dat het over het huis ging waar ik zelf geinterviewd had. Je moet er een beetje handigheid in krijgen, dat is altijd met die dingen, toch?

Als mijn meiden langer met hun schoonmama gaan bellen, vind ik dat wel knap. Ik sluit ze nl op op zolder, waar geen dakraam inzit dus er geen daglicht bij kan, als ze op vruchtbare leeftijd zijn. Daar bewaar ik ze tot ze 40 zijn en spuuglelijk en kramgetrokken van het vocht in hun gewrichten. Dan hoef ik me ook geen zorgen te maken over uitgaan en jongen enzo.

Even Bloesjes halen!
Ah, da's best een goeie oplossing, Bloes! Ik denk dat wij ook zoiets gaan doen...... (tssss, als ik toch alleen nog maar denk aan die brommers-incl.-wormvormig-aanhangsel erop, die over een jaartje of 10 misschien de oprit hier gaan sieren...... Aiaiaia, grrrrr, gruwel en oeehhh)
"Dag mevrouw, ik kom uw dochter nemen ehhhhhhhhhhhh meenemen! "
Mmmm, zo moeder, zo dochters, Xop...

Of je parkeert de brommert van Yop op de oprit, dan denken al die puberknullen dat die leuke meisjes van huppeldepupstraat nummer zoveel al bezet zijn!

Ik heb de Tupmobiel verkocht! Vanmiddag even leegtrekken en dan is hij écht niet meer van mij. Schijntje voor gekregen, das wel weer jammer. Wat een onnozel leed, maar naast huisdieren, handtassen en schoenen hecht ik me blijkbaar ook nogal aan mijn auto.

Ik had vanmorgen niets in mijn schoen, en ik had nog wel zo hard gezongen gisteravond! Zou de Sint mijn zangkunsten niet kunnen waarderen?
Wat wilde ik nou toch typen?
Ach.... Tupmobiel nu echtecht weg, dus. Blij te lezen dat jij je ook hecht aan een stuk blik op wielen. Manlief heeft net afgelopen week m'n auto onder m'n kont vandaan verkocht, en vond het zoooo vreemd dat ik behoorlijk pissed was. "Want het gaat immers slechts over een auto???"

Yep, inderdaad, maar die auto zit meer om mij heen dan jij, kerel! Grom.

Maarreh...nu verder met de Crossa, dus?

Hihi, Lieke en Sophie hadden in principe wel wat in hun schoentje, vanochtend, maar waren zooooo stierlijk vervelend allebei, dat Xoplief het er rap weer uitgehaald heeft. Stond Lieke bij haar schoentje te kijken of Sint langsgeweest was, zegt papa ook nog eens: "Denk je nou echt dat de Sint drammende brutale peuters een kadootje in hun schoenen doet???"

....

Ooohhhh.... kan ECHT niet he? Schaamschaam.... We zullen het vanavond en morgen goed maken. Echt.
anoniem_37374 wijzigde dit bericht op 23-11-2007 13:01
Reden: vaut
% gewijzigd
Die solliciteert naar de OPA hoor! (ik heb deze week hetzelfde gedaan...)

Heb je nog wel een kentekenplaat, Mims?????

Neem maar een aanhanger mee, als je dat ding leeg moet halen. En een pakje zakdoeken, want ook ik snap dat je aan het kreng gehecht was. In drie maanden tijd afscheid nemen van een huis, waar het barst van de herinneringen, van je vent met herinneringen die een mensenleven teruggaan én van je auto. Gatver, dat is niet misselijk! (of eigenlijk om wel van te worden)

Dikke dikke vette knuffel, lief stoer wijf!
quote:xop720 schreef op 23 november 2007 @ 13:00:

Yep, inderdaad, maar die auto zit meer om mij heen dan jij, kerel!
Oh jee, dat hechten, dat hep Meis nu ook al, van mij vrees ik.

De oude schommelstoel stond al een tijd op MP, want al een jaar in de weg in rommelhokken.

Werd woensdag opgehaald door koper die zeer goede deal had, dus Lief had 'm in de woonkamer gezet. Meis helemaal enthousiast "ooooh, die was vna mij, die stond op mijn kamer". De hele tijd er in gezeten, met als tearjerkermoment de opmerking "Hier zaten jullie altijd in en dan zongen jullie liedjes voor mij".

Thanks voor geruststellen Bloeserdebloes.

En Meis wordt lesbisch, ik wil geen jongens op brommers bij de voordeur!

Xop en Mims succes met de andere auto's!

Boodschappen gedaan en bij de Hema gezeten met de kindjes. Geen regen hier Lil, ben je ook droog overgekomen??
Oh, hebben lesbische meisjes dan geen brommert?????
Nee, in mijn wereldbeeld niet
Ik ga toch maar voor de Bloesems op zolder-optie.
Hebben jullie al geheuld voor Kjong, eigenlijk?
Heulen? Ben gisteren om twee uur naar bed gegaan, toen te moe om slapende man wakker te heulen. Vaochtend ging de wekker om half 7. Slapend kind naast me, weer geen heulmoment. En nu manloos, en de postbode is ook al geweest. Helpt het als ik nu een marker of banaan ga heulen????
Als je het maar even op Youtube zet, Toet.
Telt vanavond heulen nog mee voor Kjong?

Doe je het dopje even op de marker, Toet?
Xop, wat ben je gevat zeg! En ik zou vanavond niet heulen, als ik jou was. Straks verkoopt hij je bed nog onder je kont!
Waren slechts orienterende gesprekken, heur. Maar ik doe vanaf nu er alles voor om Toet op u-tube te krijgen.

Ik niesde net heel hard. Te spontaan om mijn hand voor gezicht te houden.

Midden in de koektrommel vol kruidnootjes.

Die moet ik dus helemaal zelf op eten.

Ghe.

De chocomel staat al in de magnetron.

Kjongen heeft weer een rapport om over naar huis te schrijven.

Aangezien we het nieuws al vernomen hebben hier thuis, stuur ik het maar naar jullie.
Gniffel. Nies je ook even over de slagroom, dear?

Dank u.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven